quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga het zo ook maar voor gezien houden.. ook dit heeft zijn grenzen.. is er nergens een sms-alert ofzo?
Zou toch wel echt desastreus zijn op het moment. Al mijn partijen staan er niet goed voorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:18 schreef eriksd het volgende:
Wie houden ze nou voor de gek als het niet valt. Het heeft gewoon geen zin meer.
Dat is geen Rita Verdonk.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Jah, nee zeg, stel je voor. Dit is een zeer intellectuele bezigheid zo F5en in POL zonder nieuws.
Hier een meisje
[ afbeelding ]
me 2quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:20 schreef bascross het volgende:
Ik heb nog de hele nacht. Ik ga niet eerder dan dat JP een persconferentie geeft.
Zal ik je sms-en?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga het zo ook maar voor gezien houden.. ook dit heeft zijn grenzen.. is er nergens een sms-alert ofzo?
Na de Tweede Wereldoorlog werden As-militairen daarvoor geëxecuteerd.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:20 schreef bascross het volgende:
Ik heb nog de hele nacht. Ik ga niet eerder dan dat JP een persconferentie geeft.
Die er achter loopt topless!!!!!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Jah, nee zeg, stel je voor. Dit is een zeer intellectuele bezigheid zo F5en in POL zonder nieuws.
Hier een meisje
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |