Wie heeft het over een excuus?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:12 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
De complete redactie van de NOS is veel groter dan RTL en de NOS heeft een enorme aparte sportredactie.
Dat vind ik geen excuus.
Nog steeds helaas.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:09 schreef SeLang het volgende:
Het lijkt wel alsof Pim weer dood is!
Daar zit ik ook op te wachten jaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:13 schreef Mendeljev het volgende:
Wanneer gaan ze praten over de FOK-SC?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:13 schreef Seam het volgende:
Ik ga even naar de wc en meteen zeven pagina's gemist
Die heeft haar pluche onderhand ook al verdiendquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:13 schreef Pino112 het volgende:
layladejong
Briefing? #binnenhof http://tweetphoto.com/11905350
less than 20 seconds ago from UberTwitter
Niemand, maar ik vind dat de NOS wel opnieuw een steekje laat liggen bij breaking news.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Wie heeft het over een excuus?
Ik kijk nl 1.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:13 schreef Seam het volgende:
allemaal even teruglezen?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:13 schreef Seam het volgende:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:11 schreef Jeroen_L het volgende:
Begint nu echt te vervelen.
Tijd voor een ontspannend muziekje.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:10 schreef VatosLoco het volgende:
Volgens mij gaan ze niet vallenals ze niet vallen dan zijn ze het grootste lachertje ooit in de Nederlandse politiek, en kunnen ze beter in clownspak in de 2e kamer gaan zitten.
Respect voor haar trouwens, zij staat daar nu ook al 4 uur ofzo.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:13 schreef Pino112 het volgende:
layladejong
Briefing? #binnenhof http://tweetphoto.com/11905350
less than 20 seconds ago from UberTwitter
amateur! Ik neem mn telefoon gewoon meequote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:13 schreef Seam het volgende:
We hebben nog eerder een nieuwe paus dan dat het kabinet valtquote:
Wat is precies aan breaking news gebeurd deze avond?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:14 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Niemand, maar ik vind dat de NOS wel opnieuw een steekje laat liggen bij breaking news.
Ook gunstigquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:14 schreef SeLang het volgende:
Ah! Obama komt in de problemen
Inderdaad. Het wordt tijd dat Obama ook opzout, maar ik zie niet zo snel in crisis in Amerika komen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat maakt het ons uit wat doe Obama er van vind
op trilstand?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
amateur! Ik neem mn telefoon gewoon mee
Compromis in de maakquote:Schorsing Kabinetsberaad. Later weer bijeen. Gaat nog wel even duren dus.
Gelukkig lees ik 5 pg/min, maar dan nog is het werkenquote:
NOS is nooit sterk geweest in breaking news, RTL wel, al vanaf de Golfoorlog. Toen stond het testbeeld tot 18.00 namelijk aan op de PO.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:14 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Niemand, maar ik vind dat de NOS wel opnieuw een steekje laat liggen bij breaking news.
Je moet er op zo'n avond gewoon met een compleet programma bij zijn, klaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat is er volgens jouw precies aan breaking news gebeurd deze avond?
Bar weinig, helaas.
Ik heb geen gratis internet op mijn mobiel... en geen aboquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
amateur! Ik neem mn telefoon gewoon mee
Klopt, NOS probeert al jaren krampachtig RTL bij te blijven wat dat betreftquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:16 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
NOS is nooit sterk geweest in breaking news, RTL wel, al vanaf de Golfoorlog. Toen stond het testbeeld tot 18.00 namelijk aan op de PO.
Simpel wijf blijft het tochquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:16 schreef Kwaliteit het volgende:
ritaverdonk
Met de PvdA in de regering heeft Nederland geen toekomst.
less than 5 seconds ago from txt
Hoezo schorsing? Ik kijk nederland 3, is er nog een andere interessante bron?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:16 schreef Omnifacer het volgende:
Godver, weer schorsing, duurt toch allemaal veel te lang man
Ik vraaaag maarquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij op de wc allemaal doet behalve schijten en pissen?
Met Rita iin de regering heeft Nederland geen toekomst.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:16 schreef Kwaliteit het volgende:
ritaverdonk
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:17 schreef PiraatPiet het volgende:
ik wacht nog tot 1.30, wat een gezanik
Geloof ik niks van. Ja, wellicht uitstel van executie. Maar dit kabinet gaat zonder meer vallen.quote:
DAN GAAN WE STAKENquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:17 schreef SeLang het volgende:
Ze kunnen het echt niet maken als ze nu het kabinet niet laten vallen
Heeft geen nut, het is geschorst dus duurt minimaal half uur.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:17 schreef PiraatPiet het volgende:
ik wacht nog tot 1.30, wat een gezanik
Alsof die wat weet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:17 schreef Jeroen_L het volgende:
fritswester
Zo Agnes Kant in studio.Stay tuned
NEEEEEE!!!!![]()
![]()
Radio 1, schijnt het.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hoezo schorsing? Ik kijk nederland 3, is er nog een andere interessante bron?
RTL4quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:17 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hoezo schorsing? Ik kijk nederland 3, is er nog een andere interessante bron?
ja!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:18 schreef Blistering het volgende:
Komt Agnes Kant zo in de studio bij Frits?
Radio 1 had om om 1 uur nog gewoon Casa Lunaquote:
kunnen ze toch niet menen hequote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heeft geen nut, het is geschorst dus duurt minimaal half uur.
quote:
Jah, nee zeg, stel je voor. Dit is een zeer intellectuele bezigheid zo F5en in POL zonder nieuws.quote:
Goed ideequote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:18 schreef Erasmo het volgende:
Fuck it, ik zet de vetpan aan
Als ze die bedgeheimen maar voor de slaapkamer bewarenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:17 schreef yavanna het volgende:
fritswester
Zo Agnes Kant in studio.Stay tuned
Jah, jemig.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Jah, nee zeg, stel je voor. Dit is een zeer intellectuele bezigheid zo F5en in POL zonder nieuws.
Hier een meisje
[ afbeelding ]
Oefquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Jah, nee zeg, stel je voor. Dit is een zeer intellectuele bezigheid zo F5en in POL zonder nieuws.
Hier een meisje
[ afbeelding ]
Aandachtshoer is hetquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:16 schreef Kwaliteit het volgende:
ritaverdonk
Hallo dan!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:18 schreef Stali het volgende:
[..]
Hier een meisje
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |