quote:MichielAptroot
Onenigheid bij NOS over verslaggeving. Bron geeft aan dat overleg geschorst is op dit moment. #kabinetscrisis #deval
En door het rookwaar heenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:09 schreef Torrio het volgende:
Dit is zoooo kenmerkend voor het kabinet, alles rekken en uitstellen.. Mensen houdt toch eens rekening met de Fok!kers die met 4 cm wallen en 3 lege flessen whisky zitten te wachten
Ik zapte heel even Pechtold weg en hoorde iets over Obama bij NOS. Terug naar RTL dus.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:08 schreef leukvoorlater het volgende:
NOS schakelt over naar Washington.
moet ook al weer nieuw biertje gaan halen... Kan wel ff wachtenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:09 schreef Torrio het volgende:
Dit is zoooo kenmerkend voor het kabinet, alles rekken en uitstellen.. Mensen houdt toch eens rekening met de Fok!kers die met 4 cm wallen en 3 lege flessen whisky zitten te wachten
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:09 schreef DJKoster het volgende:
[..]
arnoudboer Muisstil in de Treveszaal? Zijn ze toch met een bootje via de Hofvijver vertrokken? #deval
Tot er witte rook is.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:10 schreef Disavowed het volgende:
Hoelang gaat RTL door?
NOS doet er ook nog ff de OS bij...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:10 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
RTL doet het wmb veel beter dan de NOS op dit moment.
Nee dat is Wilders in zen bootje tegen de stroom in.....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:10 schreef Dynd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar zie je ze, linksonder
Ze wachten wel op je. No worries.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo even snel douchen en dan ga ik het vanuit bed volgen.
Niet vallen in de tussentijd
De complete redactie van de NOS is veel groter dan RTL en de NOS heeft een enorme aparte sportredactie.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:11 schreef capricia het volgende:
[..]
NOS doet er ook nog ff de OS bij...
Denk niet dat het CDA en de CU zoiets op zondag doen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:12 schreef alors het volgende:
Ik kijk het nog even aan, maar denk dat het gerekt wordt tot morgen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |