ken 'm verder niet op politiek gebied hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:01 schreef larry91 het volgende:
[..]
Niet thom de graaf aanmoedigen. Was het vandaag met alles eens wat je zei, maar dit vind ik dan toch weer jammer
Die was al bij de NOSquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:02 schreef Yurithemaster het volgende:
zometeen bij rtl de voorzitter van de militairen vakbond
Die had de NOS eerderquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:02 schreef Yurithemaster het volgende:
zometeen bij rtl de voorzitter van de militairen vakbond
^Vannacht bedoel ik...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:02 schreef Jojoke het volgende:
Dus de persco is nog wel vandaag? Misschien zitten ze nog een speech te typen?
Ik mag van hem niet eens op zondagmiddag(na notabene een avond stappen) met een biertje op de tribune zitten bij voetbal. Ik mag die man nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ken 'm verder niet op politiek gebied hoor! maar ik vind 't verder ogen als een sympathieke persoonlijkheid
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:03 schreef Dynd het volgende:
Lekker bezig die gasten van de NOS, zitten gewoon RTL te kijken wie daar aan de phone komt en denken dan....laten we die ook eens bellen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:03 schreef Dynd het volgende:
Lekker bezig die gasten van de NOS, zitten gewoon RTL te kijken wie daar aan de phone komt en denken dan....laten we die ook eens bellen.
quote:MichielAptroot Camera's bij deur zijn weer naar beneden. Dit gaat nog een poosje duren denk ik.
Lijkt me logisch ja..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:01 schreef Erasmo het volgende:
inekevangent Lijmen? Neee!RT @NielsvdBerge: Spannend. Er schijnt zo een persconferentie te zijn er staan 3 microfoons klaar. Balkenende, Bos en Rouvoet?
En de andere deskundigen van de NOS waren al bij RTL geweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |