Zo is het maar net. Niets ken tippen aan De Haag!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:58 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nee he!
Als Hagenees is het alleen Den Haag of anders het buitenland!
Haha.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:59 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Waarom zet je foto's van mij op het internet?
NIMMA!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:00 schreef JAM het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Niets ken tippen aan De Haag!
Niet thom de graaf aanmoedigen. Was het vandaag met alles eens wat je zei, maar dit vind ik dan toch weer jammerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:00 schreef motorbloempje het volgende:
Thomhij was nog bij mij op 't werk uitgenodigd vandaag, hij stond op de gastenlijst, maar hij kwam niet
vind ik toch vrij weinig, hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar op tijd te komen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:59 schreef Seam het volgende:
[..]
vier, maar meestal pak ik overdag nog een uurtje of twee
Daarom zeiden ze aan het begin van de uitzending ook dat ze "in principe" zouden blijven.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:00 schreef ikweethetzeker het volgende:
rtl kan de tijdsbelofte niet aan, zitten er nu al een uur. gezichten beginnen al te verleppen.
Schop dat hele kabinet maar naar onzinquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kap ff met baggeren aub, we zitten hier nog steeds in POL.
ONZ is verderop.
Nou wat wordt er veel gemeld, hiervoor hebben we ook leuke onderschriften verzonnen voor plaatjes!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
ONZ is verderop.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:59 schreef TheArt het volgende:
En ja hoor, daar is De Graaf bij de NOS
Nee niet bij onsquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:00 schreef remlof het volgende:
Hou die bagger effe in Baggertijd!! jongens
haagschequote:
ONZquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
ONZ is verderop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |