Essen?? Dat is toch in Belgie?quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:23 schreef duguid het volgende:
Morgen hele dag in EssenGodzijdank heb ik gisteren ruim 10 uur aan films gedownload, hoewel dat waarschijnlijk niet eens genoeg is
En ik mis Ajax
![]()
Ik ben nu zo gelopen: http://tinyurl.com/yl6mtd9quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:47 schreef Mathijz het volgende:
Je kan dan ook naar de ophaalbrug, zelfde lijn als het postkantoor
Plaatje
Dat zijn wat metertjes omquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben nu zo gelopen: http://tinyurl.com/yl6mtd9
Is ongeveer even ver toch? :Squote:Op donderdag 18 februari 2010 09:47 schreef Mathijz het volgende:
Je kan dan ook naar de ophaalbrug, zelfde lijn als het postkantoor
Plaatje
Oja, nja voor mn gevoel was het korterquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:42 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Is ongeveer even ver toch? :S
Heb trouwens nog steeds mijn jaaropgave niet binnen
En irritatie, nooit vertrouwen op mensen, alleen op 9292ov, want mensen roepen altijd dingen die ze een jaar geleden gehoord hebben ofzo.
Maandag, dus hij was dichtquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:06 schreef Mallet het volgende:
Hahahaha wat een klere eind lopen daar in Meerkerk![]()
. Heb je jezelf wel getrakteerd op een bak patat bij de cafétaria?
Ik heb mijn jaaropgaaf al een aardige tijd geleden ontvangen. Ik zou ze dan toch even bellen.
Ben benieuwd of er volgende week nog wat te rijden is, ondanks dat officieel de voorjaarsvakantie is.
Ik heb ook wel eens gehad dat 9292 me bij een verkeerde halte liet uitstappen en toen moest ik een half uur lopen in plaats van 5 minuten. Gelukkig wel in 1 keer goed gegaan, maar de buschauffeur keek me wel raar aan toen ie weer op de terugweg was (moest 1 van de laatste haltes hebben) en hij mij nog steeds langs de busroute zag lopenquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:42 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Is ongeveer even ver toch? :S
Heb trouwens nog steeds mijn jaaropgave niet binnen
En irritatie, nooit vertrouwen op mensen, alleen op 9292ov, want mensen roepen altijd dingen die ze een jaar geleden gehoord hebben ofzo.
Zou je mij de informatie over het bedrijf waar je werkt toe willen sturen via PM, dan zet ik het erbij in de lijstquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:16 schreef tha_rizzo het volgende:
TVP
Chauffeurscentrale staat nog steeds niet in de lijst.
via het uitzendbureau adecco, zo ben ik er terecht gekomenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:45 schreef LastClick het volgende:
TVP
@TS, neemt Athlon nog los mensen aan, of gaat dit allemaal via easyway nu?
Je kunt er gewoon met je OV in.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:19 schreef rene90 het volgende:
Ik net een auto gebracht in sassenheim en nu weer terug. Dan auto in adam oppikken.
Vraagje...kan je met je ov in qliners of heb je dan een toeslag?
Gister gebeld met Athlon. Zij zeiden dat alles nu via Easyway gaat en dat ik daar contact mee moest opnemen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:45 schreef LastClick het volgende:
TVP
@TS, neemt Athlon nog los mensen aan, of gaat dit allemaal via easyway nu?
Ja, dat dacht ik al, vandaar dat ik 't vroegquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:40 schreef daniquegr het volgende:
[..]
Gister gebeld met Athlon. Zij zeiden dat alles nu via Easyway gaat en dat ik daar contact mee moest opnemen.
Die aanvangstijden die er boven staan kloppen vaak voor geen meter inderdaad, maar als er in de ritinfo staat: auto om 9.00 ophalen dan doe ik dat ook gewoon, eigenlijk staat er bij mijn eerste rit altijd, haal op tussen dan en dan, en tweede rit voor zo laat afleveren.. Ik moet de laatste tijd echt veel bestelbussen vervoeren trouwensquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:20 schreef Haque het volgende:
Als er staat aanvangstijd 09.00uur, bedoelen ze dan dat de auto om 9uur klaar staat? of dat je er om 9uur moet staan? Het gaat er toch om dat de auto optijd afgeleverd wordt?
Mij ook wel eens gebeurd, hadden hun te horen gekregen tussen 9 en 12quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb wel eens gehad dat ik bij een prive-adres moest zijn, volgens de ritgegevens voor 9.00. Dus ik kom daar, bel aan, blijkt dat ik die mensen uit bed gebeld heb
Via adecco gaat het ook nog steeds, hier bij Athlon amsterdam in ieder geval wel. Ze zijn weer bezig met een nieuwe lichting hoorde ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:42 schreef LastClick het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al, vandaar dat ik 't vroeg
Athlon NieuweGein zeker dan ?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:40 schreef daniquegr het volgende:
[..]
Gister gebeld met Athlon. Zij zeiden dat alles nu via Easyway gaat en dat ik daar contact mee moest opnemen.
Insignia is leukquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:32 schreef Mallet het volgende:
Maandag een Zafira brengen en een Insignia mee terugnemen.
Edit: Thanks Mathijz
Ja Aygo is heel leuk ^^quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:42 schreef Mallet het volgende:
Ooh een fijne 1.2 Corsa?![]()
Als we het hebben over zulke autootjes, dan rijd ik nog het liefst in de C1/107/AYGO. Dat zijn nog best geinige dingen.
Je moet gewoon lekker veel schakelen, dan kom je er nog best mee vooruit. Op de snelweg vind ik ze nog verrassend stil eigenlijk. Je verwacht dat het geluid oorverdovend wordt, maar dat is juist niet zo.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:01 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Ja Aygo is heel leuk ^^
(tot je op de snelweg zit)
Weet nog niet of ik wel ga aangezien het 's avonds is en ik dan nog helemaal vanuit Etten-Leur naar huis moet.quote:
Hangt ten eerste af van waar je woont, in Groningen/Friesland zijn afstanden doorgaans langer zoals Maharbal wel zal bevestigen. In die gebieden heb je ook meestal wel alle dagen werk als je beschikbaar bent. Vaak krijg je twee ritten en dan ben je van ongeveer 8.00 tot 17.00 onderweg. Verder hangt het natuurlijk af hoeveel dagen je beschikbaar bent. Woon je in de randstad dan wordt je denk ik ongeveer 1 op de 3 a 4 keer niet gebeld voor werk als je wel beschikbaar bent. Hoop dat dit je vraag een beetje beantwoordt.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:34 schreef sweetysven het volgende:
Hier een vraagje. Heb ook interesse dit werk te gaan doen, zit met één vraagje, hoeveel uur werk krijgen jullie gemiddeld per maand (ruwe schatting)?
Ik hoor dat die enorm toeren-happy zijn?(Al dauw je gaspedaal amper in) Lijkt me inderdaad ook niks nee.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:49 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik rijd nu dagelijk een Aygo, automaat.
Het lachen vergaat je wel hoor.
Ik heb even voor je gekeken naar de maand januari. Ik woon in het oosten en heb vorige maand gemiddeld 8 1/2 uur gewerkt per dag. Zoals eerder gezegd, is het afhankelijk van de regio waarin je woont en je beschikbaarheid. Ik ben veel beschikbaar geweest en heb ongeveer 95 uur gemaakt.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:34 schreef sweetysven het volgende:
Hier een vraagje. Heb ook interesse dit werk te gaan doen, zit met één vraagje, hoeveel uur werk krijgen jullie gemiddeld per maand (ruwe schatting)?
Woon in Amsterdam, maar ben ook redelijk veel in Apeldoorn. Ik wil toch wel minimaal 1 dag per week kunnen werken. Ik kan wel redelijk flexibel zijn met hoorcolleges. Iemand hier die ook in regio Amsterdam woont?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:50 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Hangt ten eerste af van waar je woont, in Groningen/Friesland zijn afstanden doorgaans langer zoals Maharbal wel zal bevestigen. In die gebieden heb je ook meestal wel alle dagen werk als je beschikbaar bent. Vaak krijg je twee ritten en dan ben je van ongeveer 8.00 tot 17.00 onderweg. Verder hangt het natuurlijk af hoeveel dagen je beschikbaar bent. Woon je in de randstad dan wordt je denk ik ongeveer 1 op de 3 a 4 keer niet gebeld voor werk als je wel beschikbaar bent. Hoop dat dit je vraag een beetje beantwoordt.
Zafira's hebben dat al als er nog een kwart in de tank zit.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:01 schreef Mallet het volgende:
Ik heb vandaag een e-mail van Mandy gekregen met daarin de data voor de slipcursussen. Deze zijn achtereenvolgens op 7, 14, 20 en 28 april. Ik weet zelf nog niet of ik helemaal naar Etten-Leur ga. Van station naar station kost mij dat al 2,5uur.
Mij verging het lachen vandaag ook even.. Ik moest nog 20km en had al getankt.
[ link | afbeelding ]
Vandaag iets meer dan 4 uur gemaakt, dus een kort dagje. Hopelijk mag ik er morgen ook weer op uit.
Kijk je moet het zo zien.. Er is wellicht meer werk in de Randstad, omdat daar de concentratie van bedrijven hoger is. Daarentegen wonen er ook meer studenten in de Randstad en zijn de ritten vaak wat korter.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:03 schreef sweetysven het volgende:
[..]
Woon in Amsterdam, maar ben ook redelijk veel in Apeldoorn. Ik wil toch wel minimaal 1 dag per week kunnen werken. Ik kan wel redelijk flexibel zijn met hoorcolleges. Iemand hier die ook in regio Amsterdam woont?
Andere optie is natuurlijk dat ik kan beginnen in Apeldoorn, hier is over het algemeen meer werk?
Bedankt voor jullie reacties trouwens
Ik vond het echt vaag. Ik heb 6,5 liter (benzine) getankt terwijl ik nog een reikwijdte van 25 kilometer had (ik moest nog 40 kilometer naar de eindbestemming) met een knipperend lampje. Nadat ik getankt had stond de reikwijdte op 20 kilometer en dit liep alleen maar terug. Zelfs de analoge benzinemeter bleef helemaal teruglopen tot 0. Dat terwijl het verbruik volgens gegevens op autoweek rond de 1 op 13 à 1 op 16 moet zijn. Daarnaast kreeg ik om de haveklap dit lampje van de remvloeistof..quote:Op maandag 22 februari 2010 18:10 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Zafira's hebben dat al als er nog een kwart in de tank zit.
Ding schiet hoog in toeren, en is continu aan het schakelen.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:52 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Ik hoor dat die enorm toeren-happy zijn?(Al dauw je gaspedaal amper in) Lijkt me inderdaad ook niks nee.
Gewoon hier afspreken met zn allen voor 1 dag en dan even die zit maken... 2,5 uur overleef je echt wel weerquote:Op maandag 22 februari 2010 15:01 schreef Mallet het volgende:
Ik heb vandaag een e-mail van Mandy gekregen met daarin de data voor de slipcursussen. Deze zijn achtereenvolgens op 7, 14, 20 en 28 april. Ik weet zelf nog niet of ik helemaal naar Etten-Leur ga. Van station naar station kost mij dat al 2,5uur.
Ik werd onverwacht nog om half 6 gebeld voor een ritje. Toch weer fijn aangezien ik met het OV heen en terug ook weer aardig wat uren erbij kan tellen (3 uur voor de terugreis naar huis).quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:45 schreef Keuzer het volgende:
Het is inderdaad rustiger... zelf niet gebeld voor morgen.
Overigens aangegeven dat ik graag 14e ga slippen, wie o wie gaat er mee?
Oef een 1.6D.. Daar heb ik laatst ook in gereden, erg ondergemotoriseerd. Vlaardingen-Keulen.. Damn dát is een eind!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Net een weekje op vakantie geweest, ook wel eens lekker
Maandag mag ik gelijk weer aan de bak, en wat voor rit! Hagelnieuwe Volvo V50 (helaas wel een 1.6D) van Vlaardingen naar Keulen. Nog even uitzoeken hoe ik thuis kom vanaf daar, maar ik heb er al zin in!
Ja, maar terug wel lekker met de ICE. Lekker aan het bier in de barquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:02 schreef Mallet het volgende:
[..]
Oef een 1.6D.. Daar heb ik laatst ook in gereden, erg ondergemotoriseerd. Vlaardingen-Keulen.. Damn dát is een eind!
Krijg je de reis in de ICE ook vergoed dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, maar terug wel lekker met de ICE. Lekker aan het bier in de bar![]()
Ik krijg overigens ook een ander uurloon. Aan de telefoon werd gezegd dat er een prijsafspraak is gemaakt met de klant. Geen idee welk, maar ja, dat zien we wel. Ik krijg ook een maaltijdvergoeding van 12.50 en als ik minder eet mag ik de rest houden. Gewoon wat brood van thuis mee dus
Volgens mij altijd alle reiskosten die je hebt als je ov niet geldig is krijg je vergoed bij EasyWay.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:24 schreef Viezze het volgende:
[..]
Krijg je de reis in de ICE ook vergoed dan?
Ik hoop dat die V50 niet vergelijkbaar is qua gewicht met de gloednieuwe V70. Die V70 waar ik een paar weken geleden in reed had een 2.5L (of was 't nou 2.4?) en een kleine 200pk, maar dat was ook echt het minimum dat je in zo'n zware auto wil. Jeetje hey.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Net een weekje op vakantie geweest, ook wel eens lekker
Maandag mag ik gelijk weer aan de bak, en wat voor rit! Hagelnieuwe Volvo V50 (helaas wel een 1.6D) van Vlaardingen naar Keulen. Nog even uitzoeken hoe ik thuis kom vanaf daar, maar ik heb er al zin in!
Neen, ik offer er niet snel werkdagen voor op ook al zit ik al aan een paar keer die 50 ritten. Ik moet in maart ook al een paar dagen werk overslaan, dus wellicht dat ik het de volgende keer probeer.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:30 schreef Mallet het volgende:
Ik vond die V50 1.6D wel echt laf hoor.. Pff.. Laatst mocht ik in een Insignia rijden. Bleek dat ook weer zo`n instapmodel te zijn met een 1.6 motor (zonder turbo, dus echt de basisversie). Dat komt echt niet goed vooruit. Vandaag een nieuwe Clio 1.2.. Zelfde verhaal. Motor ook te licht voor het gewicht van de auto. Offeh de Opel Astra Station 1.3D, ook bijna gevaarlijk langzaam (bij inhalen bijvoorbeeld).
Maharbal ga je de 14e mee naar de slipcursus? Het wordt voor jou nu ook wel eens tijd toch! We zijn al met z'n drieën
Ja. Het is ook de enige mogelijkheid om vanuit Keulen richting Nederland terug te gaan. Of ik moet wat gare Duitse stoptreinen nemen, maar dat kost net zoveel en qua tijd veel langer.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:24 schreef Viezze het volgende:
[..]
Krijg je de reis in de ICE ook vergoed dan?
Ga toch lekker mee kerel, het is bovendien 's avonds, dan opper je gewoon voor een enkele rit naar het zuiden, krijg je bij mij een bak koffie (Tilburg). Het begint pas om 17.00 he. En nogmaals: normaal kost dat grof geld, neem die kans nou gewoonquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Neen, ik offer er niet snel werkdagen voor op ook al zit ik al aan een paar keer die 50 ritten. Ik moet in maart ook al een paar dagen werk overslaan, dus wellicht dat ik het de volgende keer probeer.
Er komen nog wel meer mogelijkheden, en tegen de zomer aan heb ik ook wat meer tijdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:30 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Ga toch lekker mee kerel, het is bovendien 's avonds, dan opper je gewoon voor een enkele rit naar het zuiden, krijg je bij mij een bak koffie (Tilburg). Het begint pas om 17.00 he. En nogmaals: normaal kost dat grof geld, neem die kans nou gewoonik heb van anderen gehoord dat het zeker een leuke ervaring is.
Kan wel wezen, je zou het allicht moeten proberenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Er komen nog wel meer mogelijkheden, en tegen de zomer aan heb ik ook wat meer tijd.
En ook al geef je je op voor 14 april, dan nog is het niet zeker dat je wordt "ingeroosterd".
Ik geloof dat je bij je sollicitatie een rijtest krijgt net zoals bij hikers maar ik weet niet 100% zeker of er nog apart iets aan rijvaardigheden wordt gedaan. Dan wordt ook alles uitgelegd en duidelijk gemaakt. Dat rijbewijs zou je even moeten navragen (mail sturen). Een rijbewijs is in heel Europa geldig dus ik zou niet weten waarom ze er een probleem van zouden maken.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:40 schreef dreamzk het volgende:
Vandaag opgegeven bij Easyway als prive-chauffeur. Zelf ben ik 20 jaar dus dat moet wel goed komen. Ik vroeg me alleen af, ik woon nu in Nederland en studeer hier maar ik heb nog een Belgisch rijbewijs, is dat een probleem? En krijg je voordat je gaat werken een trainingscursus of mag je direct gaan chauffeuren?
Oke duidelijk, ook wel logisch natuurlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja. Het is ook de enige mogelijkheid om vanuit Keulen richting Nederland terug te gaan. Of ik moet wat gare Duitse stoptreinen nemen, maar dat kost net zoveel en qua tijd veel langer.
Heb afgelopen zomer altijd gereden, dealer in de buurt mocht veel auto's afleveren voor een groot bedrijf.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:21 schreef Maharbal het volgende:
+ Er wordt vrij weinig gereden in de zomermaanden.
Ja ik heb ook meer gereden dan ik normaal deed in de zomer, toen nog strippenkaarten enzo, nu is dat nog makkelijker met chipkaart, gewoon online ff overzichtje uitprinten, zelfs alle data staan er bij.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:24 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Heb afgelopen zomer altijd gereden, dealer in de buurt mocht veel auto's afleveren voor een groot bedrijf.
Iets ouder dan 20 wordt vaak als een plus gezien, veel rijervaring ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Privé-chauffeur hopelijk..
Het is wel duurder voor een werkgeverquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iets ouder dan 20 wordt vaak als een plus gezien, veel rijervaring ook.
Daar maken ze bij een studentchauffeurs toko weinig onderscheid inquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is wel duurder voor een werkgever
Hm.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar maken ze bij een studentchauffeurs toko weinig onderscheid in
Ze gaan er vanuit dat je kan rijden en de regels weet, maar iemand achterin ervaart een rit heel anders dan jij als bestuurder. Je moet overdreven rustig optrekken en afremmen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm.
Ben overigens wel benieuwd wat die rijtest dan inhoudt.
Vaardigheden of het totaalplaatje?
Ah oke.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze gaan er vanuit dat je kan rijden en de regels weet, maar iemand achterin ervaart een rit heel anders dan jij als bestuurder. Je moet overdreven rustig optrekken en afremmen.
En daar bestaat de test vooral uit.
Als je een beetje met grote auto's (BMW 5, Audi A6, of groter) overweg kan dan haal je dat op je sloffen met twee vingers in je neus.quote:
Ik ben ... benieuwd.quote:Op zondag 28 februari 2010 00:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je een beetje met grote auto's (BMW 5, Audi A6, of groter) overweg kan dan haal je dat op je sloffen met twee vingers in je neus.
Doe je het nog steeds?quote:
De rijtest werd altijd al in een automaat afgenomen.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:24 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Ze nemen die rijtest tegenwoordig af in een BMW 5 automaat, dus dat is echt een eitje.
Maar voorheen hadden ze een Volvo s80, nu is het een BMW 5quote:Op zondag 28 februari 2010 19:47 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De rijtest werd altijd al in een automaat afgenomen.
Nee.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:22 schreef Dhr.X het volgende:
Iemand ervaringen met Autoreset?
Wat betalen die?
Ik weet dat ze die volvo hadden, want ik heb daar toentertijd ook een rijtest in gedaan.quote:Op maandag 1 maart 2010 00:24 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Maar voorheen hadden ze een Volvo s80, nu is het een BMW 5ik vond het gewoon nuttig voor die kerel om te weten dat het een automaat zou zijn. En ja die s80 was ook een automaat
Lijkt het alsof het een eitje is omdat het nu een automaat is, terwijl dat altijd al zo is geweest. Of is het nu ineens een eitje omdat het een BMW 5 is in plaats van een s80?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:24 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Ze nemen die rijtest tegenwoordig af in een BMW 5 automaat, dus dat is echt een eitje.
Ik heb daar een paar jaar geleden gesolliciteerd, toen wilden ze dat ik als ~20 jarige voor 6 euro per uur kwam werken. Aangezien ik op dat moment 15 tot 25 euro per uur verdiende in de productie en eigenlijk alleen voor de lol iets anders wou doen, heb ik daarvoor bedanktquote:Op zondag 28 februari 2010 21:22 schreef Dhr.X het volgende:
Iemand ervaringen met Autoreset?
Wat betalen die?
In welke regio solliciteerde jij? Ik zit juist in dit topic omdat ik mss bij EW wilde gaan solliciteren als het uitzendbureau blijft zuigen..quote:Op maandag 1 maart 2010 01:03 schreef dreamzk het volgende:
Hm net in mijn spam folder een mailtje van easyway gevonden dat ik op de wachtlijst sta en dat ik binnen 3 weken wat te horen kreeg. Zo niet, dan hebben ze geen plek meer en moet ik ergens maar een baantje vinden. Iemand ervaring hiermee?
Ok laat maar hangen, het is altijd al niet echt een uitdaging geweest.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik weet dat ze die volvo hadden, want ik heb daar toentertijd ook een rijtest in gedaan.
Maar dit:
[..]
Lijkt het alsof het een eitje is omdat het nu een automaat is, terwijl dat altijd al zo is geweest. Of is het nu ineens een eitje omdat het een BMW 5 is in plaats van een s80?
Utrechtquote:Op maandag 1 maart 2010 11:09 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
In welke regio solliciteerde jij? Ik zit juist in dit topic omdat ik mss bij EW wilde gaan solliciteren als het uitzendbureau blijft zuigen..
Had vandaag ook een Mini Cooper, grappig wagentje...morgen twee bestelbussen arg.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:45 schreef Mallet het volgende:
Ik mag morgen ook weer flink aan de bak met 3 ritten. BMW 3-serie, Mini Cooper Clubman & Seat Leon.
Ik heb alles uitgezocht voor morgen, maar wat een planning. Ik heb EW al gebeld dat ik 16.00 voor mijn 3e rit nooit ga halen. Hopelijk kan ik 17.00 redden. Ik vertrek, naar verwachting of course, om 16.00 vanuit Rotterdam naar Barneveld.. Nou dat is ongeveer één uur rijden, maar je zult zien dat ik straks muurvast zit in de spits.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:45 schreef enpe het volgende:
[..]
Had vandaag ook een Mini Cooper, grappig wagentje...morgen twee bestelbussen arg.
Zo dat is wel erg krap, maar ik neem aan dat die toko wel wat langer open is dan 17.00...tenminste als je naar de autoveiling moetquote:Op maandag 1 maart 2010 17:14 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb alles uitgezocht voor morgen, maar wat een planning. Ik heb EW al gebeld dat ik 16.00 voor mijn 3e rit nooit ga halen. Hopelijk kan ik 17.00 redden. Ik vertrek, naar verwachting of course, om 16.00 vanuit Rotterdam naar Barneveld.. Nou dat is ongeveer één uur rijden, maar je zult zien dat ik straks muurvast zit in de spits.
Dat jullie die 16.00 tijden nog aanhouden ook. Ik let daar al lang niet meer op. Ze zetten die tijden er per definitie neer, terwijl vrijwel ALLE depots tot 17:30 nog open zijn. Na dat tijdstip kun je de auto toch wel ergens kwijt. Ik bel alleen nog als ik na 17.00 dreig te komen, blijf niet aan de gang.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:14 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb alles uitgezocht voor morgen, maar wat een planning. Ik heb EW al gebeld dat ik 16.00 voor mijn 3e rit nooit ga halen. Hopelijk kan ik 17.00 redden. Ik vertrek, naar verwachting of course, om 16.00 vanuit Rotterdam naar Barneveld.. Nou dat is ongeveer één uur rijden, maar je zult zien dat ik straks muurvast zit in de spits.
Zit inderdaad tegen schandalig aanquote:Op maandag 1 maart 2010 11:01 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ik heb daar een paar jaar geleden gesolliciteerd, toen wilden ze dat ik als ~20 jarige voor 6 euro per uur kwam werken. Aangezien ik op dat moment 15 tot 25 euro per uur verdiende in de productie en eigenlijk alleen voor de lol iets anders wou doen, heb ik daarvoor bedankt
Het kon ook 6,50 per uur zijn, het was iig belachelijk weinig..
Dan moet je niet naar EW gaan, want die betalen ook 6,50 aan een 20-jarigequote:Op maandag 1 maart 2010 11:09 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
In welke regio solliciteerde jij? Ik zit juist in dit topic omdat ik mss bij EW wilde gaan solliciteren als het uitzendbureau blijft zuigen..
Hij is idd wat lang gewordenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:26 schreef LastClick het volgende:
inb4 tldr
Tja...quote:Op maandag 1 maart 2010 19:27 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Beter stel je volgende keer je prioriteiten op orde!
Dank!quote:
Alleen Athlon Amsterdam, why?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hij is idd wat lang geworden![]()
[..]
Tja...
[..]
Dank!
Even iets heel anders trouwens: zit jij ook wel eens bij Athlon Almere of alleen in Amsterdam?
Best aardig uurloon.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:40 schreef rene90 het volgende:
[..]
Alleen Athlon Amsterdam, why?
Athlon betaalt 20 jarige 8.40 trouwens.
Inderdaad! Ik zat alleen wel te wachten op het moment dat er iets gruwelijk fout gingquote:
Via het uitzendbureau ja, adecco in Amsterdam.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:56 schreef Dhr.X het volgende:
[..]
Best aardig uurloon.
Hoe ben je daar terecht gekomen? Uitzendbureau?
Ik moet bekennen dat ik op Keulen hbf met m'n domme hoofd perron 7 ben opgelopen ipv perron 5. Gelukkig had ik het net op tijd in de gaten en kon ik nog rennen naar het goede perron anders had ik 4 uur moeten wachten op de volgende treinquote:Op maandag 1 maart 2010 20:06 schreef Mallet het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik zat alleen wel te wachten op het moment dat er iets gruwelijk fout ging, maar zo te lezen is alles prima verlopen (op de file na dan..)
De maximumsnelheid gewoon......quote:Op maandag 1 maart 2010 20:18 schreef enpe het volgende:
Cool zo'n ritje irritatie....hopelijk krijgt EW nog wat vaker iets dergelijks binnen.
Wat ik me trouwens afvroeg, hoeveel op de teller kun je ongeveer max. rijden om toch nog veilig te blijven voor de flitsers?
Meestal doe ik 5 tot 10 hoger op de teller. Ben zelfs al een keet met 130 op de teller een laserende politiewagen voorbij gegaan en blijkbaar kan dat want ik ben niet aangehoudenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:18 schreef enpe het volgende:
Cool zo'n ritje irritatie....hopelijk krijgt EW nog wat vaker iets dergelijks binnen.
Wat ik me trouwens afvroeg, hoeveel op de teller kun je ongeveer max. rijden om toch nog veilig te blijven voor de flitsers?
Ik houd vaak ~128 aan. Daar gaat de afwijking / correctie nog vanaf en tot 4km te hard beboeten ze niet (of was 't nou tot 7?). Inhalen etc mag.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Meestal doe ik 5 tot 10 hoger op de teller. Ben zelfs al een keet met 130 op de teller een laserende politiewagen voorbij gegaan en blijkbaar kan dat want ik ben niet aangehouden
Bij lasercontrole worden vaak alleen de echte schavuiten van de weg gehaald.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Meestal doe ik 5 tot 10 hoger op de teller. Ben zelfs al een keet met 130 op de teller een laserende politiewagen voorbij gegaan en blijkbaar kan dat want ik ben niet aangehouden
Ze houden er rekening mee dat je bij inhalen je snelheid soms moet opvoeren, vandaar o.a dat ze de eerste 4 km niet beboeten.quote:Op maandag 1 maart 2010 23:49 schreef Mathijz het volgende:
Bij inhalen mag je ook niet harder rijden dan de Vmax.
Die 4 km is de correctie die eraf gaat, heeft niks te maken met inhalen of iets volgens mij. Gaat om die wettelijke correctie omdat de meetapparaat kan afwijken. Het idee erachter is dat die dingen, ik dacht jaarlijks, geijkt worden. Dus op dag 1 klopt hij, maar op de 364e dag kan hij afwijken, vandaar die correctie.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ze houden er rekening mee dat je bij inhalen je snelheid soms moet opvoeren, vandaar o.a dat ze de eerste 4 km niet beboeten.
Althans, dat heb ik 's een keer gelezen ofzo.
Maar ik ben nu geen 20 meerquote:Op maandag 1 maart 2010 19:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan moet je niet naar EW gaan, want die betalen ook 6,50 aan een 20-jarige
Je hebt niet gelezen wat ik zei. NA correctie heb je nog 's een marge van ~4kmquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:58 schreef rene90 het volgende:
[..]
Die 4 km is de correctie die eraf gaat, heeft niks te maken met inhalen of iets volgens mij. Gaat om die wettelijke correctie omdat de meetapparaat kan afwijken. Het idee erachter is dat die dingen, ik dacht jaarlijks, geijkt worden. Dus op dag 1 klopt hij, maar op de 364e dag kan hij afwijken, vandaar die correctie.
Vanaf AMD kan je over dat braakliggende terrein lopen, richting de A27. Bij Arval is de halte met het cafetaria postkantoor het snelste.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:55 schreef Mallet het volgende:
Dinsdag was ik ook in Meerkerk, maar nu voor het eerst daar bij de MacDonalds.. Daar was ik nog nooit geweest. Wat een kuteind lopen naar de bushalte. Ik vraag me af of dat niet sneller kan, maar ik heb geen zin om dat nu uit te zoeken. Ik heb het daar gewoon aan iemand gevraagd. Helemaal teruggelopen naar de MacDonalds.. Links op de rotonde (vanaf waar ik vandaan kwam), heel die weg afgelopen.. Aan het einde naar rechts en dan op de bus gestapt.
Morgen mag ik weer naar het zuiden des lands.. Arnhem/Vessem/Eindhoven/Born/Arnhem
Edit: overigens kreeg ik dinsdag bij de Seat constant een waarschuwing van de remmen.. Met 3 waarschuwingstonen.. Hij bleef maar rood knipperen, dus ik dacht wat ga ik nu doen.. Ik gestopt.. Remvloeistof gecontroleerd.. Was niks mis mee, dus maar gewoon doorgereden.. Maar echt relaxt voelde ik me niet.. Vraag me af wat EW had gezegd als ik ze om raad had gevraagd..
Juh. 3.5 uur rijden, 1.5 uur naar volgende adres, weer 2 uur rijden en dan weer 3 uur naar huis.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:44 schreef Haque het volgende:
Red je dat in 10 uur? Doe je goed. Ik moest vandaag apeldoorn - coevorden, dan naar stadskanaal (2,5uur met ov) en auto meenemen naar Nieuwegein. Ook al met al 10 uur over gedaan waarvan 6 uur in het ov
Waarschijnlijk gewoon slijtageindicator. Die dingen zijn afgesteld met een gigantische marge, dus je kunt daar nog honderden kilometers mee doorrijden.quote:[b]Op woensdag 3 maart 2010 20:55
Edit: overigens kreeg ik dinsdag bij de Seat constant een waarschuwing van de remmen.. Met 3 waarschuwingstonen.. Hij bleef maar rood knipperen, dus ik dacht wat ga ik nu doen.. Ik gestopt.. Remvloeistof gecontroleerd.. Was niks mis mee, dus maar gewoon doorgereden.. Maar echt relaxt voelde ik me niet.. Vraag me af wat EW had gezegd als ik ze om raad had gevraagd..
Heb zelf ooit iets vergelijkbaars gehad, moest een citroen c4 vervoeren en bij de eerste bocht trap ik op de rem en voelt t alsof die remschijf een enorme slag heeft ofzo. Ik bellen naar EasyWay. Antwoord: durf je er mee naar het eindadres te rijden? Ik: naja hij remt wel goed meer weet ik niet, geen lampjes fzo. Easyway: nou ga dan maar gewoon rijden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:55 schreef Mallet het volgende:
Dinsdag was ik ook in Meerkerk, maar nu voor het eerst daar bij de MacDonalds.. Daar was ik nog nooit geweest. Wat een kuteind lopen naar de bushalte. Ik vraag me af of dat niet sneller kan, maar ik heb geen zin om dat nu uit te zoeken. Ik heb het daar gewoon aan iemand gevraagd. Helemaal teruggelopen naar de MacDonalds.. Links op de rotonde (vanaf waar ik vandaan kwam), heel die weg afgelopen.. Aan het einde naar rechts en dan op de bus gestapt.
Morgen mag ik weer naar het zuiden des lands.. Arnhem/Vessem/Eindhoven/Born/Arnhem
Edit: overigens kreeg ik dinsdag bij de Seat constant een waarschuwing van de remmen.. Met 3 waarschuwingstonen.. Hij bleef maar rood knipperen, dus ik dacht wat ga ik nu doen.. Ik gestopt.. Remvloeistof gecontroleerd.. Was niks mis mee, dus maar gewoon doorgereden.. Maar echt relaxt voelde ik me niet.. Vraag me af wat EW had gezegd als ik ze om raad had gevraagd..
Ja, en waarschijnlijk zo'n mechanische automaatbak.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen moet ik ook een C4. Dat zijn toch die auto's waarbij alleen de rand van het stuur draait en het midden blijft zitten?
Ja dat klopt. Ik heb er zelf nog nooit in gereden.. Ik ben wel een fan van Citroën opzich.. Ik zou graag de C6 een keer rijden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen moet ik ook een C4. Dat zijn toch die auto's waarbij alleen de rand van het stuur draait en het midden blijft zitten?
Ik haal de kentekens altijd even door de carbase op autoweek (even de motor checkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, en waarschijnlijk zo'n mechanische automaatbak.
Dat is het eerste wat ik doe als ik mijn ritten ga bekijkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik haal de kentekens altijd even door de carbase op autoweek (even de motor checken) en daaruit blijkt het gewoon een handgeschakelde auto te zijn.
Staat er niet altijd op.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik haal de kentekens altijd even door de carbase op autoweek (even de motor checken) en daaruit blijkt het gewoon een handgeschakelde auto te zijn.
ah, dat verklaard het lage salaris en de kleine auto'squote:
Bij Athlon amsterdam ken ik geen EW-ers die vast werken en gaat het om eigen chauffeurs via het uitzendbureau.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:14 schreef LastClick het volgende:
Ik weet niet waar je woont, maar als je vlak bij een Athlon vestiging woont (bijvoorbeeld), kun je vragen of je daar vast aan de slag kan (vaste werktijden).
Anders verschilt het nogal, maar meestal krijg je wel werk, de uren verschillen alleen heel erg
Haha dat buurtbusje heb ik ook een paar keer ingezeten, je moest zeker daar bij dat detacheringsbedrijf midden in 't dorp zijn? De eerste keer had ik ook zo'n 65 plusser die me de oren van de kop lulde, 2e keer ben ik helemaal achteraan in dat busje gaan zitten en de krant gaan lezenquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:04 schreef Mallet het volgende:
Daarna in Vessem in het (buurt)busje.. De chauffeur lulde me de oren v/d kop. Hij had zo`n zwaar accent dat ik echt mn best moest doen om hem te verstaan..
Ja precies, daar moet ik inderdaad zijn! Stoffig daarzeg, pff. Ik moet ook nog eens super lang wachten op de bus, ik had hem net gemist.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:53 schreef enpe het volgende:
[..]
Haha dat buurtbusje heb ik ook een paar keer ingezeten, je moest zeker daar bij dat detacheringsbedrijf midden in 't dorp zijn? De eerste keer had ik ook zo'n 65 plusser die me de oren van de kop lulde, 2e keer ben ik helemaal achteraan in dat busje gaan zitten en de krant gaan lezen.
Maar als het een uur scheelt in je reistijd moet je dat gewoon doen, t is immers je werkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:48 schreef rene90 het volgende:
Het is af en toe wel vaag aangegeven via 9292ov inderdaad. Zelf heb ik de voorkeur om naar het dichts bijzijnde treinstation te gaan, en van daaruit naar de volgende stad of weer terug naar Amsterdam. Liever 20 minuten langer in het OV en rechtstreeks/1 keer overstappen, in plaats van sneller en 4 keer overstappen met soms maar 2 minuten speling.
Mooi klote ja, ik heb ook een keer langs de kant van de weg gestaan. Waren we wel met 2 auto's want we moesten pendelen. Zie ik opeens die collega in zijn volkswagen knipperlichten aan en remmend naar de vluchtstrookquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo strak zijn mijn schema's meestal niet hoor. Mijn eerste rit is altijd maximaal 45min met het OV van mijn huis verwijderd met weinig overstappen en als ik die auto eenmaal binnen heb is het helemaal een eitje om alle tijden te halen, want die zijn altijd heel ruim bij mij.
Alleen gisteren ging dat even fout met de C4 die aangeduwd moest worden en pas na een uur wilde starten
Ja heb ik ook 'n keer gehad XD uiteindelijk in de file gestaan en tweede rit bij easyway moeten afbellen, was een audi A6.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:01 schreef Mallet het volgende:
Ik reis gemiddeld 1 uur naar mijn startadres. Meestal is dit wel iets langer.
Tijden zijn bij mij vaak erg strak en ik haal dan ook regelmatig 16.00 niet als ik 3 ritten heb. Laatst was ik alles aan het uitzoeken en kwam ik erachter dat 16.00 helemaal niet haalbaar was, hoe snel je het ook probeerde. Meteen maar even gebeld
Hmm ik ben gewoon een audihoer daar kan het ook aan liggen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:56 schreef Mallet het volgende:
Ik vind een a6 ook niet heel bijzonder. Natuurlijk beter dan een polo oid maar ook qua vormgeving niet heel bijzonder. Door fouten in de planning zijn bij mij 2 ritten geannuleerd, allebei met een mini cooper. Jammer.
Soms is de planning theoretisch / op papier haalbaar, maar in de praktijk loopt het nog wel eens anders.
Oef man! Dan heb je dus een officiële waarschuwing gekregen. Bij de 3e vlieg je eruit geloof ik.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Gisteren had ik dus dat akkefietje met die C4 die een uur lang niet wilde starten. Daardoor de tijd uit de ritinformatie van rit 2 niet gehaald. Krijg ik vandaag een brief van EW waarin staat: we zetten de tijden niet voor niets in de ritinformatie. Wij hopen dat het in de toekomst niet meer voorkomt.
Zou kunnen, alleen een beetje lullig dat dat kwam door die gare C4quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:18 schreef Mallet het volgende:
[..]
Oef man! Dan heb je dus een officiële waarschuwing gekregen. Bij de 3e vlieg je eruit geloof ik.
Ik vond mezelf altijd een beetje overdreven als ik altijd belde voor elke tijd die ik niet ging halen, maar ze vinden het dus wel belangrijk.
Gisteren moest ik vanaf Born naar Arnhem en ik dacht dat dat wel in een uurtje te doen was. Ik was om 14.45 in Born en moest vanaf daar dus ook weer een auto meenemen. Stel ik de navigatie in.. Aankomsttijd 16:20. Shit. Ik meteen gebeld.. Als het later werd dan half 5 moest ik weer bellen en nu zo snel mogelijk vertrekken! Gelukkig geen file gehad.
Op het afleveradres werken ze gewoon tot 17.00, maar de nieuwe berijder had al wel beneden bij de receptie gevraagd of de auto nu al was gebracht..
Helaas heb ik geen spannende verhalen die er bij horen. Gewoon een ritje op zaterdag voor EW.quote:
Ik werk er, maar heb ritjes op zaterdag nooit aangenomen. Wel verschillende keren aangeboden gekregen overigens.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als je bij EW had gewerkt had je ook wel geweten dat dat zelden voorkomt.
Dan heb je neem ik aan de beschikbaarheid voor het weekend niet ingevuld? Als je niet beschikbaar bent word je ook niet gebeld.. Beetje vreemd dat je anders geen transportopdrachten accepteerd.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:28 schreef T.N.T. het volgende:
[..]
Ik werk er, maar heb ritjes op zaterdag nooit aangenomen. Wel verschillende keren aangeboden gekregen overigens.
Ik reserveer de zaterdag altijd voor schoolwerk, waar ik meestal doordeweeks niet aan toe kom - lees: geen zin in heb. Vandaarquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:35 schreef Mallet het volgende:
[..]
Beetje vreemd dat je anders geen transportopdrachten accepteerd.
Ik heb overigens niet officieel een eigen auto, maar ik deel een auto samen met mijn moeder. Betaal mee aan de benzine / onderhoud, maar niet aan verzekering+belasting. Ik kan er gewoon over beschikken wanneer ik wil, soms even in overleg. Ideaal dus.
Ik wil wel graag een eigen auto, maar dat is gewoon niet zo verstandig als je nog full-time studeert.
Nee, de volgende dag kreeg ik de gegevens gewoon ter plekke.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:34 schreef Mallet het volgende:
Ik heb maar 1x een ritje op zaterdag gehad. Werk er nu iets meer dan een half jaar.
Heb je via het noodnummer nog kunnen regelen dat je ritinformatie online kwam Maharbal?
quote:Op zondag 7 maart 2010 15:47 schreef Keuzer het volgende:
Stelletje parasietenik woon dus niet meer thuis dus dat gaat gewoon over.
En Maharbal jij verdient een stukkie beter vermoed ik
Hah ik had ook 12 mei als voorkeur, we zullen zienquote:Op zondag 7 maart 2010 16:54 schreef Mallet het volgende:
Ik heb EW gemaild dat mijn voorkeur voor de antislipcursus uitgaat naar 12 mei. Ben benieuwd. Duurt allemaal nog wel ff hè..
Die kreeg ik vorige week ook aan de lijn, had er ook nog niet eerder van gehoord dus zullen idd wel nieuw zijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:46 schreef Mallet het volgende:
Overigens.. Is er nieuw personeel bij EW? Ik had vandaag een voicemailbericht van Joyce over aanvullende ritinformatie.. Daarna werd ik gebeld door iemand waarvan ik de naam niet kon verstaan, maar in mn ritgegevens voor morgen staat "Met vriendelijke groet, Chris-Ellen + achternaam".
tom tom gewoonquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:03 schreef dreamzk het volgende:
Vrijdag sollicitatie gesprek bij ABAZ in Utrecht. Iemand die daar werkt of ervaring heeft met dat gesprek? Ze vroegen niet of ik een goede kennis had van de nederlandse snelwegen (wat ik absoluut niet heb aangezien ik uit belgie kom).
Hey die had ik vorige week ook! Gaar ding inderdaad maar wel grappig om eens in te rijden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had eergisteren een Mercedes Benz Sprinter met semi-automaat, wat een kutbak
Bij het opschakelen deed ie eerst 5 minuten niks, vervolgens bedacht ie: o ja, er is opgeschakeld, laat ik maar naar de volgende versnelling gaan!
Zeker vanaf een vestiging van TNT naar ING Bredaquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:36 schreef enpe het volgende:
[..]
Hey die had ik vorige week ook! Gaar ding inderdaad maar wel grappig om eens in te rijden.
Ben voor morgen ook niet gebeld dus het zal wel weer een rustige periode zijn.
Ik let er nooit op, maar normale plaatsen zijn:quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:41 schreef Mallet het volgende:
Ik had gisteren eerst een Ford Focus 1.4. Wat een slap ding is dat. Daarna een A6 Avant 2.7 en daarna een A6 Avant 2.0.
Morgen is er voor mij helaas ook geen werk. Wellicht vrijdag.
Question.. Nu klink ik misschien heel dom dat ik dit niet weet, maar WAAR moet je de navigatie DVD bij zo`n A6 in stoppen? In het dashboardkastje zat alleen een CD wisselaar en de navi was een DVD, deze kon hij dus niet lezen. Nu kan ik me herinneren dat er normaal ook zo`n kastje naast zat speciaal voor de navi, maar in deze A6 dus niet. Hoe kan je het dan werkend krijgen? Hij vraagt nml om die dvd..
Dan nog weten ze niet wie we zijn. Of ze moeten helemaal na gaan zoeken wie welk ritje wanneer heeft gedaan, maar ik vraag me af of ze zoveel moeite gaan doen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:15 schreef LastClick het volgende:
Denken jullie overigens dat easyway mee zal lezen in dit topic?
Stel dat iemand loopt op te scheppen over hoe hij een auto heb lopen aftrappen, of hoe hij zijn uren uitrekt...
Ik heb niemand nog horen zeggen hoe hij of zij een auto heeft lopen aftrappen, of hoe hij of zij uren "uitrekt".quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:15 schreef LastClick het volgende:
Denken jullie overigens dat easyway mee zal lezen in dit topic?
Stel dat iemand loopt op te scheppen over hoe hij een auto heb lopen aftrappen, of hoe hij zijn uren uitrekt...
En dat ook nog iddquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb niemand nog horen zeggen hoe hij of zij een auto heeft lopen aftrappen, of hoe hij of zij uren "uitrekt".
Krijg je wel lekker een kopje koffie?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:24 schreef Mathijz het volgende:
Ben nu bij de eerste klant, een hotel. De auto is erpas over 1,5 uur. Moet nu heel vervelend in het restaurant wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |