abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78582929
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:22 schreef Dhr.X het volgende:
Iemand ervaringen met Autoreset?
Wat betalen die?
Ik heb daar een paar jaar geleden gesolliciteerd, toen wilden ze dat ik als ~20 jarige voor 6 euro per uur kwam werken. Aangezien ik op dat moment 15 tot 25 euro per uur verdiende in de productie en eigenlijk alleen voor de lol iets anders wou doen, heb ik daarvoor bedankt

Het kon ook 6,50 per uur zijn, het was iig belachelijk weinig..
pi_78583171
quote:
Op maandag 1 maart 2010 01:03 schreef dreamzk het volgende:
Hm net in mijn spam folder een mailtje van easyway gevonden dat ik op de wachtlijst sta en dat ik binnen 3 weken wat te horen kreeg. Zo niet, dan hebben ze geen plek meer en moet ik ergens maar een baantje vinden. Iemand ervaring hiermee?
In welke regio solliciteerde jij? Ik zit juist in dit topic omdat ik mss bij EW wilde gaan solliciteren als het uitzendbureau blijft zuigen..
pi_78591143
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:26 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ik weet dat ze die volvo hadden, want ik heb daar toentertijd ook een rijtest in gedaan.

Maar dit:
[..]

Lijkt het alsof het een eitje is omdat het nu een automaat is, terwijl dat altijd al zo is geweest. Of is het nu ineens een eitje omdat het een BMW 5 is in plaats van een s80?
Ok laat maar hangen, het is altijd al niet echt een uitdaging geweest.
pi_78591295
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:09 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

In welke regio solliciteerde jij? Ik zit juist in dit topic omdat ik mss bij EW wilde gaan solliciteren als het uitzendbureau blijft zuigen..
Utrecht
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_78593892
Ik mag morgen ook weer flink aan de bak met 3 ritten. BMW 3-serie, Mini Cooper Clubman & Seat Leon.
pi_78596401
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:45 schreef Mallet het volgende:
Ik mag morgen ook weer flink aan de bak met 3 ritten. BMW 3-serie, Mini Cooper Clubman & Seat Leon.
Had vandaag ook een Mini Cooper, grappig wagentje...morgen twee bestelbussen arg.
pi_78597670
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:45 schreef enpe het volgende:

[..]

Had vandaag ook een Mini Cooper, grappig wagentje...morgen twee bestelbussen arg.
Ik heb alles uitgezocht voor morgen, maar wat een planning. Ik heb EW al gebeld dat ik 16.00 voor mijn 3e rit nooit ga halen. Hopelijk kan ik 17.00 redden. Ik vertrek, naar verwachting of course, om 16.00 vanuit Rotterdam naar Barneveld.. Nou dat is ongeveer één uur rijden, maar je zult zien dat ik straks muurvast zit in de spits.
pi_78601328
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:14 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik heb alles uitgezocht voor morgen, maar wat een planning. Ik heb EW al gebeld dat ik 16.00 voor mijn 3e rit nooit ga halen. Hopelijk kan ik 17.00 redden. Ik vertrek, naar verwachting of course, om 16.00 vanuit Rotterdam naar Barneveld.. Nou dat is ongeveer één uur rijden, maar je zult zien dat ik straks muurvast zit in de spits.
Zo dat is wel erg krap, maar ik neem aan dat die toko wel wat langer open is dan 17.00...tenminste als je naar de autoveiling moet . Wel een drukke dag dan, om 16.00 nog aan een rit beginnen...ben nog nooit later dan 15.00 aan mijn laatste rit begonnen.
pi_78601386
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:14 schreef Mallet het volgende:

[..]

Dat jullie die 16.00 tijden nog aanhouden ook. Ik let daar al lang niet meer op. Ze zetten die tijden er per definitie neer, terwijl vrijwel ALLE depots tot 17:30 nog open zijn. Na dat tijdstip kun je de auto toch wel ergens kwijt. Ik bel alleen nog als ik na 17.00 dreig te komen, blijf niet aan de gang.

Ik ben zelf nog wel 's om 17:30 aan een rit begonnen (had ervoor er al een dag opzitten, maar moest bij thuiskomt alweer een spoedrit). Dat was die dag dat ik pas rond 1:30 thuis was.
pi_78602826
Het is niet bij de autoveiling maar bij die andere. De vorige keer toen ik daar naartoe moest kwam ik ook vanaf Rotterdam. Ik kon het toen in Barneveld niet vinden en kwam om 2 voor 5 aangescheurd. Ik kan op internet ook geen openingstijden vinden.. Komt waarschijnlijk omdat er voor potentiële klanten daar niets te zien is.

Ik krijg altijd wel het idee dat het big-deal is als ik bel dat ik 16.00 niet ga redden.

Morgen eerst naar Arnhem reizen.. Daar doe ik zo`n anderhalf uur over.. Dan rijden naar Hoofddorp, dan reizen naar Haarlem, dan rijden naar Breda, dan reizen naar Rotterdam en dan dus naar Barneveld.

Overigens kreeg ik in Meerkerk laatst wel een sneer of ik aan EW wel had doorgegeven dat ik 16.00 niet ging halen.. Had ik wel netjes gedaan maar toch..
pi_78602941
Hmm, misschien mogen ze mij meer . Bij mij wordt er nooit moeilijk over gedaan als ik zeg dat ik 16.00 niet ga halen. Soms vragen ze waarom en geef ik gewoon aan dat hun planning nou eenmaal niet altijd aansluit op de werkelijkheid of iets dergelijks (maar dan lacherig ).
pi_78603148
Heb het ook al wat tijden gehad dat ik te laat was, dat de vestiging gewoon dicht was, maar meestal kan je dan bij de beveiliging de sleutels afgeven, of bij een thuis adres (als er toevallig een calamiteiten 06-nummer bij de deur hangt)
pi_78603480
Ben weer thuis van m'n tripje naar Keulen. Er zal vast wel interesse zijn in een verslagje, dat is er altijd wel in dit topic en dit was toch wel een leuk ritje
Vanmorgen lekker uitgeslapen tot 8 uur (niet sarcastisch bedoeld ) aangezien ik de auto om 9 uur op moest halen. Dit was in mijn woonplaats Vlaardingen dus kwart voor 9 weg was ruim op tijd. Ik kwam dan ook vroeger dan gepland aan bij de Volvo-dealer. Hier nam ik de Volvo V50 1.6D in ontvangst.. Om over de hier veelvuldig afgekraakte motor te beginnen: ik vind dat jullie inderdaad gelijk hebben Bij lage toerentallen trekt hij totaal niet terwijl je dat juist verwacht in een diesel.
Maar goed, als je hem op toeren hield viel het me niet eens tegen. Sowieso was de auto zeer netjes uitgerust. Alles elektrisch, leer, navi, noem het maar op.

Na alle handtekeningen ging ik om kwart over 9 op pad. En het duurde "iets" langer dan ik gepland had: anderhalf uur later had ik 20 kilometer gereden en stond ik nog steeds bij Dordrecht. Na een uur in de file te hebben gestaan verdween deze ineens als sneeuw voor de zon en zo ging het alsnog lekker snel. Je mocht 120, dus cruise control aangezet op 130 ( wel tellersnelheid ) en om 12 uur stopte ik precies op de Nederlands-Duitse grens (en dan bedoel ik ook precies: de auto stond op Nederlands grondgebied geparkeerd, het winkeltje was op Duits grondgebied) om even te rusten, een toiletbezoek te doen en dat soort zaken. Een kwartiertje later reed ik de Autobahn op. Hij was leeg tot zover het oog reikte, dus een mooie mogelijkheid om even wat tijd in te halen Ondanks de 1.6D haalde ik verrassend snel een snelheid van 200km/h op de teller, maar toen hield de auto het voor gezien en eigenlijk vond ik dit ook wel een leuke snelheid. Toch presteerden een paar dikke Audi's en zelfs een Toyota Corolla (!) het om mij nog ongenadig hard in te halen. En verderop werd het ook drukker, dus toen de cc maar weer ingeschakeld en lekker met de flow mee gereden.

Een uurtje later kwam ik aan op het eindadres in Koln. Ik mocht de auto overdragen aan een niet onaantrekkelijke jongedame. Aangezien ik nog ruim 2 uur had voordat de ICE naar Utrecht zou rijden (en ik 10 minuten van het Centraal Station, oftewel Hauptbahnhof, was verwijderd) ben ik nog even blijven kletsen met deze - zo bleek - Oostenrijkse schone. Ik vroeg haar waarom hun bedrijf er voor had gekozen een Nederlandse auto helemaal uit Vlaardingen te laten komen. Het bleek dat ze een Nederlandse collega hadden gehad die weg was gegaan. Hierbij moest dus ook zijn lease-auto (desbetreffende Volvo V50 1.6D) worden ingeleverd. Dit deed hij bij de Vlaardingse Volvo-dealer. Echter zou het bedrijf waar ik de auto heenbracht een boete moeten betalen om het nog niet afgelopen lease-contract af te kopen en zodoende werd besloten de auto te houden en mee te geven aan klanten, die vaak langs komen.

Na een half uurtje met haar in gesprek te zijn geweest besloot ik richting station te gaan. Een kort metro-tripje later was ik er. Het bleek een immens station te zijn: er was zelfs een incheckbalie van Lufthansa aanwezig! Echter moest ik met de trein terug, dus ik kocht een kaartje en toen moest ik nog 45 minuten wachten. Op advies van de Oostenrijkse dame besloot ik wat bezienswaardigheden rondom het station te bekijken, waaronder de Dom van Keulen. Deze bleek gewoon op het stationsplein te staan. En hij was meer dan indrukwekkend! Na een aantal foto's te hebben gemaakt ging ik weer terug naar mijn perron, alweer ik nog 10 minuten hoefde te wachten op de ICE die mij naar Utrecht zou brengen. Deze kwam keurig op tijd, waardoor ik 4 uur later weer thuis zat in Vlaardingen en ik momenteel een lekkere schnitzel zit te eten.

Al met al een erg leuk ritje geweest! Morgen een Peugeot 308 van Rotterdam naar Raamsdonksveer, wat toch weer even andere koek zal zijn

PS: pics van de Dom heb, pics van het meisje niet
pi_78603881
inb4 tldr
pi_78603944
quote:
[b]Op maandag 1 maart 2010 19:20 en een
PS: pics van de Dom heb, pics van het meisje niet
Beter stel je volgende keer je prioriteiten op orde!
pi_78604089
Leuk verslagje irritatie
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_78604203
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:01 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Ik heb daar een paar jaar geleden gesolliciteerd, toen wilden ze dat ik als ~20 jarige voor 6 euro per uur kwam werken. Aangezien ik op dat moment 15 tot 25 euro per uur verdiende in de productie en eigenlijk alleen voor de lol iets anders wou doen, heb ik daarvoor bedankt

Het kon ook 6,50 per uur zijn, het was iig belachelijk weinig..
Zit inderdaad tegen schandalig aan
pi_78604314
quote:
Op maandag 1 maart 2010 11:09 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Dan moet je niet naar EW gaan, want die betalen ook 6,50 aan een 20-jarige
pi_78604460
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:26 schreef LastClick het volgende:
inb4 tldr
Hij is idd wat lang geworden
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:27 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Beter stel je volgende keer je prioriteiten op orde!
Tja...
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:30 schreef rene90 het volgende:
Leuk verslagje irritatie
Dank!
Even iets heel anders trouwens: zit jij ook wel eens bij Athlon Almere of alleen in Amsterdam?
pi_78604755
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:35 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Hij is idd wat lang geworden
[..]

Tja...
[..]

Dank!
Even iets heel anders trouwens: zit jij ook wel eens bij Athlon Almere of alleen in Amsterdam?
Alleen Athlon Amsterdam, why?

Athlon betaalt 20 jarige 8.40 trouwens.
Top 5 China producten
pi_78604868
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:40 schreef rene90 het volgende:

[..]

Omdat ik de laatste tijd veel bij Athlon Almere kom
pi_78605628
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:40 schreef rene90 het volgende:

[..]

Athlon betaalt 20 jarige 8.40 trouwens.
Best aardig uurloon.

Hoe ben je daar terecht gekomen? Uitzendbureau?
pi_78606201
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:30 schreef rene90 het volgende:
Leuk verslagje irritatie
Inderdaad! Ik zat alleen wel te wachten op het moment dat er iets gruwelijk fout ging , maar zo te lezen is alles prima verlopen (op de file na dan..)
pi_78606235
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:56 schreef Dhr.X het volgende:

[..]

Best aardig uurloon.

Hoe ben je daar terecht gekomen? Uitzendbureau?
Via het uitzendbureau ja, adecco in Amsterdam.
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')