Hey die had ik vorige week ook! Gaar ding inderdaad maar wel grappig om eens in te rijden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had eergisteren een Mercedes Benz Sprinter met semi-automaat, wat een kutbak
Bij het opschakelen deed ie eerst 5 minuten niks, vervolgens bedacht ie: o ja, er is opgeschakeld, laat ik maar naar de volgende versnelling gaan!
Zeker vanaf een vestiging van TNT naar ING Bredaquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:36 schreef enpe het volgende:
[..]
Hey die had ik vorige week ook! Gaar ding inderdaad maar wel grappig om eens in te rijden.
Ben voor morgen ook niet gebeld dus het zal wel weer een rustige periode zijn.
Ik let er nooit op, maar normale plaatsen zijn:quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:41 schreef Mallet het volgende:
Ik had gisteren eerst een Ford Focus 1.4. Wat een slap ding is dat. Daarna een A6 Avant 2.7 en daarna een A6 Avant 2.0.
Morgen is er voor mij helaas ook geen werk. Wellicht vrijdag.
Question.. Nu klink ik misschien heel dom dat ik dit niet weet, maar WAAR moet je de navigatie DVD bij zo`n A6 in stoppen? In het dashboardkastje zat alleen een CD wisselaar en de navi was een DVD, deze kon hij dus niet lezen. Nu kan ik me herinneren dat er normaal ook zo`n kastje naast zat speciaal voor de navi, maar in deze A6 dus niet. Hoe kan je het dan werkend krijgen? Hij vraagt nml om die dvd..
Dan nog weten ze niet wie we zijn. Of ze moeten helemaal na gaan zoeken wie welk ritje wanneer heeft gedaan, maar ik vraag me af of ze zoveel moeite gaan doen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:15 schreef LastClick het volgende:
Denken jullie overigens dat easyway mee zal lezen in dit topic?
Stel dat iemand loopt op te scheppen over hoe hij een auto heb lopen aftrappen, of hoe hij zijn uren uitrekt...
Ik heb niemand nog horen zeggen hoe hij of zij een auto heeft lopen aftrappen, of hoe hij of zij uren "uitrekt".quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:15 schreef LastClick het volgende:
Denken jullie overigens dat easyway mee zal lezen in dit topic?
Stel dat iemand loopt op te scheppen over hoe hij een auto heb lopen aftrappen, of hoe hij zijn uren uitrekt...
En dat ook nog iddquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb niemand nog horen zeggen hoe hij of zij een auto heeft lopen aftrappen, of hoe hij of zij uren "uitrekt".
Krijg je wel lekker een kopje koffie?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:24 schreef Mathijz het volgende:
Ben nu bij de eerste klant, een hotel. De auto is erpas over 1,5 uur. Moet nu heel vervelend in het restaurant wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |