abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78820887
Ik woon thuis en zelfs ik heb geen eigen auto
pi_78821250
verkeerde topic denk ik, maar ff antwoord te geven, sinds me rijbewijs bijna 1 jaar geleden heb ik tot nu toe al 7 auto's gehad en bezit er nog 3.

Ik zeg Doen.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:28:39 #253
293158 T.N.T.
Tactical Narcotics Team
pi_78821492
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:30 schreef Maharbal het volgende:

[..]
Als je bij EW had gewerkt had je ook wel geweten dat dat zelden voorkomt.
Ik werk er, maar heb ritjes op zaterdag nooit aangenomen. Wel verschillende keren aangeboden gekregen overigens.
pi_78830236
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:28 schreef T.N.T. het volgende:

[..]

Ik werk er, maar heb ritjes op zaterdag nooit aangenomen. Wel verschillende keren aangeboden gekregen overigens.
Dan heb je neem ik aan de beschikbaarheid voor het weekend niet ingevuld? Als je niet beschikbaar bent word je ook niet gebeld.. Beetje vreemd dat je anders geen transportopdrachten accepteerd.

Ik heb overigens niet officieel een eigen auto, maar ik deel een auto samen met mijn moeder. Betaal mee aan de benzine / onderhoud, maar niet aan verzekering+belasting. Ik kan er gewoon over beschikken wanneer ik wil, soms even in overleg. Ideaal dus.
Ik wil wel graag een eigen auto, maar dat is gewoon niet zo verstandig als je nog full-time studeert.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 23:50:47 #255
293158 T.N.T.
Tactical Narcotics Team
pi_78832875
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 22:35 schreef Mallet het volgende:

[..]
Beetje vreemd dat je anders geen transportopdrachten accepteerd.

Ik heb overigens niet officieel een eigen auto, maar ik deel een auto samen met mijn moeder. Betaal mee aan de benzine / onderhoud, maar niet aan verzekering+belasting. Ik kan er gewoon over beschikken wanneer ik wil, soms even in overleg. Ideaal dus.
Ik wil wel graag een eigen auto, maar dat is gewoon niet zo verstandig als je nog full-time studeert.
Ik reserveer de zaterdag altijd voor schoolwerk, waar ik meestal doordeweeks niet aan toe kom - lees: geen zin in heb. Vandaar

Overigens heb ik zelf ook geen eigen auto, maar geniet ik ook van het gemak van een auto van moederlief en deel daar ook de kosten in, zoals Mallet.
pi_78836750
Ik dus ook zoals Mallet
pi_78837491
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:34 schreef Mallet het volgende:
Ik heb maar 1x een ritje op zaterdag gehad. Werk er nu iets meer dan een half jaar.

Heb je via het noodnummer nog kunnen regelen dat je ritinformatie online kwam Maharbal?
Nee, de volgende dag kreeg ik de gegevens gewoon ter plekke.

Ik heb overigens zelf wel een ontzettend benzineslurpende (hobby) auto. Niet omdat ik er één nodig heb, maar omdat ik het leuk vind.
pi_78849306
Stelletje parasieten ik woon dus niet meer thuis dus dat gaat gewoon over.
En Maharbal jij verdient een stukkie beter vermoed ik
pi_78851549
Ik heb EW gemaild dat mijn voorkeur voor de antislipcursus uitgaat naar 12 mei. Ben benieuwd. Duurt allemaal nog wel ff hè..
pi_78852935
Ik morgen weer een dagje werken, altijd maar afwachten wat voor ritten ik krijg. Hopelijk weer een flink stuk verderop, vind dat wel het fijnst
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_78861433
quote:
Op zondag 7 maart 2010 15:47 schreef Keuzer het volgende:
Stelletje parasieten ik woon dus niet meer thuis dus dat gaat gewoon over.
En Maharbal jij verdient een stukkie beter vermoed ik
pi_78878451
Ik ga zo de deur uit. Op weg naar het noorden naar mijn startadres à 2uur50.
pi_78879052
Dan hoef je er vast niet om 9 uur te zijn
pi_78881030
quote:
Op zondag 7 maart 2010 16:54 schreef Mallet het volgende:
Ik heb EW gemaild dat mijn voorkeur voor de antislipcursus uitgaat naar 12 mei. Ben benieuwd. Duurt allemaal nog wel ff hè..
Hah ik had ook 12 mei als voorkeur, we zullen zien .
pi_78892892
En weer terug. Vanmorgen 7.15 de deur uitgegaan richting Dordrecht. Daar moest ik bij TNT een Mercedes Benz Sprinter ophalen, met een leuke semi-automaat. Hij had zo'n pookje dat je naar voren moest duwen om op te schakelen. Dit was geen pretje, maar gelukkig had ie ook een automatische modus. Die schakelde ook niet bepaald vloeiend, maar dan hoefde ik zelf tenminste niks te doen
Wel aardige mensen daar bij TNT, eerst nog even een tijdje staan praten over Feyenoord (had 3 uur de tijd om naar Breda te rijden, dus dat kon wel).
Vervolgens naar ING Carlease gegaan. Daarna moest ik naar een Ford-dealer vlakbij ING. Ik ging dus maar lopend, was maar 20 minuutjes. Auto was in eerste instantie kwijt. Aan de receptie kon niemand de sleutel vinden, lag ook niet de kluis. Toen bleek dat de auto van een werknemer zelf was (het was een Renault en ik was bij de Ford-dealer, dus die link had ik niet gelegd ). Uiteindelijk alles goed gekomen dus en in Meerkerk aangekomen.
pi_78900396
Ik ben ook weer thuis. Toch weer meer dan 8 uur erop zitten met maar één ritje. Morgen mag ik weer.

Overigens.. Is er nieuw personeel bij EW? Ik had vandaag een voicemailbericht van Joyce over aanvullende ritinformatie.. Daarna werd ik gebeld door iemand waarvan ik de naam niet kon verstaan, maar in mn ritgegevens voor morgen staat "Met vriendelijke groet, Chris-Ellen + achternaam".
pi_78905400
Ik ben ook een uurtje terug, heb er een ruime 10 uur opzitten vandaag. Als laatste had ik een leuke combinatierit waar ik een uur of 5 zoet mee ben geweest:
1. auto brengen naar opel dealer a'dam
2. ov naar care zaandam
3. auto brengen naar een klant in zaandam
4. ov van klant in zaandam naar a'dam auto oppikken en die terugrijden naar athlon
Top 5 China producten
pi_78914874
quote:
Op maandag 8 maart 2010 18:46 schreef Mallet het volgende:
Overigens.. Is er nieuw personeel bij EW? Ik had vandaag een voicemailbericht van Joyce over aanvullende ritinformatie.. Daarna werd ik gebeld door iemand waarvan ik de naam niet kon verstaan, maar in mn ritgegevens voor morgen staat "Met vriendelijke groet, Chris-Ellen + achternaam".
Die kreeg ik vorige week ook aan de lijn, had er ook nog niet eerder van gehoord dus zullen idd wel nieuw zijn.
  Moderator dinsdag 9 maart 2010 @ 06:51:04 #269
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_78921546
Dat was het al lang joh..;)
oh en irritatie, ik zeg dr echt altijd merk type kenteken bedrijf namens wie ik kom halen, en dat ik van EW ben. Dan kan het echt alleen nog zo zijn dat ze in een enorm parkeer terrein niet meer weten waar hij precies staat. Maar de sleutel zou dan snel gevonden moeten zijn
pi_78935207
Mensen! Ben nieuw hier. Heb maandag een sollicitatie bij carclass in Utrecht. Uiteraard moet ik aan een aantal vereiste voldoen. Hieronder valt ook het hebben van kennis van het Nederlandse wegennetwerk. Iemand van jullie een idee wat dit inhoud m.b.t. de sollicitatie?
Bedankt!
pi_78940853
Dat je weet dat de A58 niet langs Leeuwarden komt
Gewoon algemene kennis van grote snelwegen in Nederland, je hoeft niet alle provinciale wegen uit je hoofd te stampen ofzo. Een makkelijke manier om je kennis te testen is gewoon google maps eens te bestuderen.
  Moderator dinsdag 9 maart 2010 @ 19:20:04 #273
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_78949568
Vrijdag sollicitatie gesprek bij ABAZ in Utrecht. Iemand die daar werkt of ervaring heeft met dat gesprek? Ze vroegen niet of ik een goede kennis had van de nederlandse snelwegen (wat ik absoluut niet heb aangezien ik uit belgie kom).
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_78949950
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 22:03 schreef dreamzk het volgende:
Vrijdag sollicitatie gesprek bij ABAZ in Utrecht. Iemand die daar werkt of ervaring heeft met dat gesprek? Ze vroegen niet of ik een goede kennis had van de nederlandse snelwegen (wat ik absoluut niet heb aangezien ik uit belgie kom).
tom tom gewoon
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')