Ik werk er, maar heb ritjes op zaterdag nooit aangenomen. Wel verschillende keren aangeboden gekregen overigens.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Als je bij EW had gewerkt had je ook wel geweten dat dat zelden voorkomt.
Dan heb je neem ik aan de beschikbaarheid voor het weekend niet ingevuld? Als je niet beschikbaar bent word je ook niet gebeld.. Beetje vreemd dat je anders geen transportopdrachten accepteerd.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:28 schreef T.N.T. het volgende:
[..]
Ik werk er, maar heb ritjes op zaterdag nooit aangenomen. Wel verschillende keren aangeboden gekregen overigens.
Ik reserveer de zaterdag altijd voor schoolwerk, waar ik meestal doordeweeks niet aan toe kom - lees: geen zin in heb. Vandaarquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:35 schreef Mallet het volgende:
[..]
Beetje vreemd dat je anders geen transportopdrachten accepteerd.
Ik heb overigens niet officieel een eigen auto, maar ik deel een auto samen met mijn moeder. Betaal mee aan de benzine / onderhoud, maar niet aan verzekering+belasting. Ik kan er gewoon over beschikken wanneer ik wil, soms even in overleg. Ideaal dus.
Ik wil wel graag een eigen auto, maar dat is gewoon niet zo verstandig als je nog full-time studeert.
Nee, de volgende dag kreeg ik de gegevens gewoon ter plekke.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:34 schreef Mallet het volgende:
Ik heb maar 1x een ritje op zaterdag gehad. Werk er nu iets meer dan een half jaar.
Heb je via het noodnummer nog kunnen regelen dat je ritinformatie online kwam Maharbal?
quote:Op zondag 7 maart 2010 15:47 schreef Keuzer het volgende:
Stelletje parasietenik woon dus niet meer thuis dus dat gaat gewoon over.
En Maharbal jij verdient een stukkie beter vermoed ik
Hah ik had ook 12 mei als voorkeur, we zullen zienquote:Op zondag 7 maart 2010 16:54 schreef Mallet het volgende:
Ik heb EW gemaild dat mijn voorkeur voor de antislipcursus uitgaat naar 12 mei. Ben benieuwd. Duurt allemaal nog wel ff hè..
Die kreeg ik vorige week ook aan de lijn, had er ook nog niet eerder van gehoord dus zullen idd wel nieuw zijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 18:46 schreef Mallet het volgende:
Overigens.. Is er nieuw personeel bij EW? Ik had vandaag een voicemailbericht van Joyce over aanvullende ritinformatie.. Daarna werd ik gebeld door iemand waarvan ik de naam niet kon verstaan, maar in mn ritgegevens voor morgen staat "Met vriendelijke groet, Chris-Ellen + achternaam".
tom tom gewoonquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:03 schreef dreamzk het volgende:
Vrijdag sollicitatie gesprek bij ABAZ in Utrecht. Iemand die daar werkt of ervaring heeft met dat gesprek? Ze vroegen niet of ik een goede kennis had van de nederlandse snelwegen (wat ik absoluut niet heb aangezien ik uit belgie kom).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |