abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78706633
Ik heb zelf een oude Peugeot 306 1.6 en die schakelt inderdaad ook kut. Veel te lange slagen.
pi_78706856
Vandaag een nieuwe Renault Megane gereden, die schakelt exact hetzelfde als mijn moeders 8 jaar oude Twingo
Lange slagen idd en ook niet echt strak.
pi_78708010
Ik heb wel zo n hekel aan Franse auto's he -.-
Oh en dat met de remmen bij die C4 schijnt een veel voorkomend probleem te zijn dat verder geen gevaar oplevert... alleen een ervaring alsof je met ABS remt. Het stuur was wel funky inderdaad maar verder zulke ontiegelijk slecht gebouwde auto's. Wie in zn gezonde verstand koopt zoiets vrijwillig?
pi_78708362
TVP
pi_78708779
Had vandaag ook een gloednieuwe megane, maar wat een kutbak. Geen renault voor mij later.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_78721383
Had gister een discussie bij een dealer over (gebruiks)schade, ze hadden zelf niets geconstateerd op de auto terwijl er toch aardig wat krasjes op zaten. Ik zag van meters afstand al krassen maar de beste man was het er niet mee eens...zelfs een diepe kras van 5cm hoefde volgens hem niet genoteerd te worden .

Naja uiteindelijk toch nog een krabbel gekregen maar waar ligt nu de grens van schade en gebruiksschade en hoe streng zou een leasemaatschappij daarop controleren?
pi_78721507
Verschilt per maatschappij. Weet van 1 maatschappij dat de eerste schade op een onderdeel als gebruikersschade gezien wordt. De 2de zelfde soort schade op hetzelfde onderdeel wordt gezien als schade.
  Moderator donderdag 4 maart 2010 @ 11:42:58 #208
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_78729455
Bijna allemaal
  Moderator donderdag 4 maart 2010 @ 14:04:49 #210
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_78729636
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 14:00 schreef Mathijz het volgende:
Bijna allemaal
ah, dat verklaard het lage salaris en de kleine auto's

[ Bericht 1% gewijzigd door jitzzzze op 04-03-2010 17:10:40 ]
pi_78730935
Het kan me niet schelen of het gebruiksschade us of niet ik schrijf het gewoon op.. Als de leasemaatschappij er namelijk anders over denkt krijg ik de schuld.. Ik heb trouwens gemerkt dat als je mensen uitlegt dat wat jij opschrijft niet de uiteindelijke schadevaststelling is maar een manier van controleren of de hiker schade heeft gereden.. Dan zijn de meeste mensen een stuk begripvoller..
pi_78737185
Leuke dag weer gehad. Ik begon in Honselersdij, alwaar ik een Citroen C4 op moest halen. Alles afgetekend, dus ik wilde op weg. Helaas: de auto wilde met geen mogelijkheid starten omdat de accu leeg was. Ik weer terug naar binnen, waar 5 man opgetrommeld werden om de auto aan te duwen. Na 5 keer sloeg ie pas aan. Kortom, we waren bijna een uur kwijt, aangezien ik eerst nog het hele instructieboekje doorgelezen heb om te kijken of ik nou echt niks fout deed
Uiteindelijk zonder kleerscheuren in Meerkerk aangekomen. Wel had ik ook nog in de file gestaan en daardoor kwam ik pas om half 12 in Meerkerk aan.
Ik kreeg daar kentekenpapieren die om half 1 in Houten moesten zijn (volgens de ritgegevens). Aangezien ik de bus van 12.07 had in Meerkerk ging dat uiteraard niet lukken. Maar goed, ik had daarna ook nog een 3e rit, dus ik dacht dat die tijden meer te maken hadden met het feit dat ik dan ook voor 3e rit op tijd zou zijn. Ik had dus niet naar EW gebeld. Uiteraard wel tegen de mensen in Meerkerk gezegd dat ik half 1 niet ging halen, maar die zeiden niet zoveel

Uiteindelijk kreeg ik om ongeveer half 2 een telefoontje van EW, waar ik was met de papieren. Gelukkig was ik toen nog 5 minuutjes weg van Arval in Houten, dus dat viel verder allemaal mee. Tot slot nog een nieuwe VW Golf gereden met de TSI motor, wat dan wel weer prettig verliep.
pi_78741652
Ik heb er ook weer bijna 12 uur opzitten. Eerste rit met een Peugeot 207 Diesel van Arnhem naar Vessem.. Op de snelweg nam ik een afslag en realiseerde ik me dat ik rechtdoor had gemoeten (het verkeer stond daar al stil). Aangezien er hele grote openingen tussen de auto's zaten dacht ik, ik ga er toch nog ff tussen. Ik reed dus alleen best wel hard en het ging allemaal wat lomp. Ik was te laat met de koppeling en liet hem afslaan.. Kreeg ik hem niet meer aan de praat . Pas na 6x starten.. Jezus ik kneep hem echt.

Daarna in Vessem in het (buurt)busje.. De chauffeur lulde me de oren v/d kop. Hij had zo`n zwaar accent dat ik echt mn best moest doen om hem te verstaan.. Conclusies van het gesprek:
- Geen boeren geen varkens geen vreten
- 1940 tot 1945 waren erg vervelende jaren
- Vrachtwagenchauffeurs naaien elkaar een oor aan
- Zoon v/d chauffeur heeft een relatie en woont samen met de zoon van de pastoor van het dorp. Moet kunnen / geeft niks / moet iedereen zelf weten / de aarde is voor iedereen geschapen
- Beroepsmilitairen in Uruzgan zijn jongens van mijn leeftijd die alleen geld willen verdienen. Bij terugkomst een hele dure auto kopen die ze net kunnen betalen.. Een pot bier drinken en het ding in de prak rijden
- In België kan je een goede "pot snert" halen waar alles qua vlees al inzit en waar de pollepel in overeind kan blijven staan.

PFFFFF
pi_78741820
ik wil ook studentchauffeur worden
NO ONE LIKES US
WE DON'T CARE!!
pi_78742188
Moest vandaag toevallig ook een C4 picasso rijden, dat interieurtje is wel leip. Alleen, ik zag op het stuur wel een "volgende" knop ( >> ), maar geen vorige.:S, en de automaat was wat sloom in de "M" stand.

Trouwens wel lekker zonnetje vandaag, beter dan dat sneeuw elke keer
pi_78747059
Hallo,

Ik heb volgende week zo'n sollicitatie bij Easyway. Maar ik twijfel eigenlijk of ik er wel heenga. Om dat te besluiten wil ik eerst wat antwoorden hebben op vragen. Dus ik dacht misschien kan iemand hier antwoord geven. Ik vroeg me af hoevaak je ongeveer zal moeten rijden. Ik heb aangegeven 2 dagen per week vrij te zijn, maar nu vroeg ik me af of je dan ook echt 2 dagen werkt, of soms weken niet, en hele dagen of halve dagen etcetera

Verder vroeg ik me af of het inderdaad zo is dat ze je op maandagavond 20.00 bellen dat je 12 uur later moet werken. En of je in zo'n geval dan ook gewoon kan weigeren,aangezien de kans natuurlijk groot is dat je al iets gepland hebt.

Alvast bedankt.
  Moderator donderdag 4 maart 2010 @ 20:59:48 #217
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_78747244
er moeten natuurlijk wel precies op jouw 2 dagen ritten zijn in jouw regio. Geen garantie dus dat je elke week werk hebt.
Verder kan je natuurlijk altijd een rit weigeren.
pi_78750765
Ze bellen altijd pas de dag van te voren met de rit. Dit gebeurt dan rond meestal rond een uur of 4 - half 5, soms nog eerder.
pi_78750988
Ik weet niet waar je woont, maar als je vlak bij een Athlon vestiging woont (bijvoorbeeld), kun je vragen of je daar vast aan de slag kan (vaste werktijden).

Anders verschilt het nogal, maar meestal krijg je wel werk, de uren verschillen alleen heel erg
pi_78751831
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:14 schreef LastClick het volgende:
Ik weet niet waar je woont, maar als je vlak bij een Athlon vestiging woont (bijvoorbeeld), kun je vragen of je daar vast aan de slag kan (vaste werktijden).

Anders verschilt het nogal, maar meestal krijg je wel werk, de uren verschillen alleen heel erg
Bij Athlon amsterdam ken ik geen EW-ers die vast werken en gaat het om eigen chauffeurs via het uitzendbureau.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_78752991
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:04 schreef Mallet het volgende:
Daarna in Vessem in het (buurt)busje.. De chauffeur lulde me de oren v/d kop. Hij had zo`n zwaar accent dat ik echt mn best moest doen om hem te verstaan..
Haha dat buurtbusje heb ik ook een paar keer ingezeten, je moest zeker daar bij dat detacheringsbedrijf midden in 't dorp zijn? De eerste keer had ik ook zo'n 65 plusser die me de oren van de kop lulde, 2e keer ben ik helemaal achteraan in dat busje gaan zitten en de krant gaan lezen .
pi_78754544
Morgen een auto ophalen bij ing amsterdam. Moet nog vroeg mijn bed uit ook.
pi_78761012
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:53 schreef enpe het volgende:

[..]

Haha dat buurtbusje heb ik ook een paar keer ingezeten, je moest zeker daar bij dat detacheringsbedrijf midden in 't dorp zijn? De eerste keer had ik ook zo'n 65 plusser die me de oren van de kop lulde, 2e keer ben ik helemaal achteraan in dat busje gaan zitten en de krant gaan lezen .
Ja precies, daar moet ik inderdaad zijn! Stoffig daarzeg, pff. Ik moet ook nog eens super lang wachten op de bus, ik had hem net gemist.

Die vent bleef maar lullen en achter elke zin.. "Wete ge niet..?"

Achja op zich heb ik maar gewoon mee gedaan, is ook leuk voor die man
pi_78761821
Even denken, is dat bedrijf met hun auto's een straat verderop? Heb nog een zooi remmen gekregen van hun :p
pi_78767101
Buurtbusjes altijd leuk idd. Ik moest ooit met zo'n buurtbus naar Lith, een of ander dorp bij Oss. Volgens internet moest ik uitstappen bij halte Lithsedijk. En ja hoor, Lithsedijk stond ook als halte aangegeven op de haltepaal. Dus ik aan die chauffeur vragen of ie kon aangeven wanneer Lithsedijk kwam. Zegt ie: Lithsedijk? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Stap gewoon maar ergens bij een willekeurige halte in Lith uit, dat is toch een heel klein dorp.
pi_78767690
Het is af en toe wel vaag aangegeven via 9292ov inderdaad. Zelf heb ik de voorkeur om naar het dichts bijzijnde treinstation te gaan, en van daaruit naar de volgende stad of weer terug naar Amsterdam. Liever 20 minuten langer in het OV en rechtstreeks/1 keer overstappen, in plaats van sneller en 4 keer overstappen met soms maar 2 minuten speling.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_78767748
Als hiker heb je soms geen keus als je planning heel strak is. Dan moet je gewoon zo snel mogelijk op je volgende adres komen.
pi_78769249
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 11:48 schreef rene90 het volgende:
Het is af en toe wel vaag aangegeven via 9292ov inderdaad. Zelf heb ik de voorkeur om naar het dichts bijzijnde treinstation te gaan, en van daaruit naar de volgende stad of weer terug naar Amsterdam. Liever 20 minuten langer in het OV en rechtstreeks/1 keer overstappen, in plaats van sneller en 4 keer overstappen met soms maar 2 minuten speling.
Maar als het een uur scheelt in je reistijd moet je dat gewoon doen, t is immers je werk als je je aansluiting mist kan je er niks aan doen, dan heb je het in ieder geval geprobeerd. En in mijn ervaring haal je aansluitingen van 2 minuten eigenlijk altijd. In afgelegen gebieden vraag ik doorgaans aan de buschauffeur of ie mijn aansluiting ff belt om te wachten (vinden ze helemaal prachtig, die lui genieten ervan om die radio te gebruiken) zodra ik merk dat hij achterloopt met zn schema.
pi_78769500
Een uur is wel natuurlijk een groot verschil, alleen twintig minuutjes vind ik het wel waard, is ook niet zo een probleem omdat ik geen strak schema heb. Zoals laatst moest ik dus vanuit leeuwarden terug, scheelde 20 minuten, maar wel 5 keer overstappen
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_78769974
Zo strak zijn mijn schema's meestal niet hoor. Mijn eerste rit is altijd maximaal 45min met het OV van mijn huis verwijderd met weinig overstappen en als ik die auto eenmaal binnen heb is het helemaal een eitje om alle tijden te halen, want die zijn altijd heel ruim bij mij.
Alleen gisteren ging dat even fout met de C4 die aangeduwd moest worden en pas na een uur wilde starten
pi_78770052
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo strak zijn mijn schema's meestal niet hoor. Mijn eerste rit is altijd maximaal 45min met het OV van mijn huis verwijderd met weinig overstappen en als ik die auto eenmaal binnen heb is het helemaal een eitje om alle tijden te halen, want die zijn altijd heel ruim bij mij.
Alleen gisteren ging dat even fout met de C4 die aangeduwd moest worden en pas na een uur wilde starten
Mooi klote ja, ik heb ook een keer langs de kant van de weg gestaan. Waren we wel met 2 auto's want we moesten pendelen. Zie ik opeens die collega in zijn volkswagen knipperlichten aan en remmend naar de vluchtstrook Motor kreeg hij niet meer aan, die wilde echt niks meer doen.
Auto in de berm geduwd een stukje verder, daar laten staan en met de andere auto verder gereden en de sleutel even afgegeven bij de garage die hem later zou oppikken.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_78770394
Ik reis gemiddeld 1 uur naar mijn startadres. Meestal is dit wel iets langer.
Tijden zijn bij mij vaak erg strak en ik haal dan ook regelmatig 16.00 niet als ik 3 ritten heb. Laatst was ik alles aan het uitzoeken en kwam ik erachter dat 16.00 helemaal niet haalbaar was, hoe snel je het ook probeerde. Meteen maar even gebeld
pi_78773911
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 13:01 schreef Mallet het volgende:
Ik reis gemiddeld 1 uur naar mijn startadres. Meestal is dit wel iets langer.
Tijden zijn bij mij vaak erg strak en ik haal dan ook regelmatig 16.00 niet als ik 3 ritten heb. Laatst was ik alles aan het uitzoeken en kwam ik erachter dat 16.00 helemaal niet haalbaar was, hoe snel je het ook probeerde. Meteen maar even gebeld
Ja heb ik ook 'n keer gehad XD uiteindelijk in de file gestaan en tweede rit bij easyway moeten afbellen, was een audi A6.
  Moderator vrijdag 5 maart 2010 @ 14:30:00 #234
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_78775351
Ik vind een a6 ook niet heel bijzonder. Natuurlijk beter dan een polo oid maar ook qua vormgeving niet heel bijzonder. Door fouten in de planning zijn bij mij 2 ritten geannuleerd, allebei met een mini cooper. Jammer.

Soms is de planning theoretisch / op papier haalbaar, maar in de praktijk loopt het nog wel eens anders.
  Moderator vrijdag 5 maart 2010 @ 15:01:14 #236
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_78776326
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:56 schreef Mallet het volgende:
Ik vind een a6 ook niet heel bijzonder. Natuurlijk beter dan een polo oid maar ook qua vormgeving niet heel bijzonder. Door fouten in de planning zijn bij mij 2 ritten geannuleerd, allebei met een mini cooper. Jammer.

Soms is de planning theoretisch / op papier haalbaar, maar in de praktijk loopt het nog wel eens anders.
Hmm ik ben gewoon een audihoer daar kan het ook aan liggen.
Gister een Mini Cooper, t zonnetje scheen en de snelweg was leeg.
pi_78780233
Gisteren had ik dus dat akkefietje met die C4 die een uur lang niet wilde starten. Daardoor de tijd uit de ritinformatie van rit 2 niet gehaald. Krijg ik vandaag een brief van EW waarin staat: we zetten de tijden niet voor niets in de ritinformatie. Wij hopen dat het in de toekomst niet meer voorkomt.
pi_78781155
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 16:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Gisteren had ik dus dat akkefietje met die C4 die een uur lang niet wilde starten. Daardoor de tijd uit de ritinformatie van rit 2 niet gehaald. Krijg ik vandaag een brief van EW waarin staat: we zetten de tijden niet voor niets in de ritinformatie. Wij hopen dat het in de toekomst niet meer voorkomt.
Oef man! Dan heb je dus een officiële waarschuwing gekregen. Bij de 3e vlieg je eruit geloof ik.
Ik vond mezelf altijd een beetje overdreven als ik altijd belde voor elke tijd die ik niet ging halen, maar ze vinden het dus wel belangrijk.

Gisteren moest ik vanaf Born naar Arnhem en ik dacht dat dat wel in een uurtje te doen was. Ik was om 14.45 in Born en moest vanaf daar dus ook weer een auto meenemen. Stel ik de navigatie in.. Aankomsttijd 16:20. Shit. Ik meteen gebeld.. Als het later werd dan half 5 moest ik weer bellen en nu zo snel mogelijk vertrekken! Gelukkig geen file gehad.

Op het afleveradres werken ze gewoon tot 17.00, maar de nieuwe berijder had al wel beneden bij de receptie gevraagd of de auto nu al was gebracht..
pi_78783685
Ja ik weet nog dat me bij de sollicitatie verteld is dat je zeker even moest bellen, en dat één telefoontje teveel ook nooit erg is. Easyway wil gewoon een zekere uitstraling hebben en daar hoort te laat komen niet bij. Zelfs al kom je misschien te laat, dan is het voor een klant prettig om een telefoontje te krijgen via een van de meiden dat het zou kunnen dat de chauffeur te laat komt maar dat hij in ieder geval wel onderweg is. Ik houd zelf altijd ongeveer 5 minuten aan, dat vind ik zelf nog kunnen, kom ik tien minuten later dan bel ik gewoon easyway. Kan ik meteen die meiden weer ff kwallen..

Ik ga het misschien trouwens nog druk krijgen, ben in de running voor een student-assistentschap en als ik dat krijg dan komt Easyway op de tweede plaats tis gewoon de ervaring die hiken verslavend maakt
pi_78784097
Is hiken dan zoveel leuker dan prive chauffeur? Het betaalt minder is het enige wat ik weet
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_78786054
Een officiele waarschuwing, whahah hoe krijg je dat voor elkaar .

Ik mag morgen overigens weer werken .

edit: o shit....m'n ritinfo staat niet online. Even het noodnummer bellen!
pi_78786064
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 17:18 schreef Mallet het volgende:

[..]

Oef man! Dan heb je dus een officiële waarschuwing gekregen. Bij de 3e vlieg je eruit geloof ik.
Ik vond mezelf altijd een beetje overdreven als ik altijd belde voor elke tijd die ik niet ging halen, maar ze vinden het dus wel belangrijk.

Gisteren moest ik vanaf Born naar Arnhem en ik dacht dat dat wel in een uurtje te doen was. Ik was om 14.45 in Born en moest vanaf daar dus ook weer een auto meenemen. Stel ik de navigatie in.. Aankomsttijd 16:20. Shit. Ik meteen gebeld.. Als het later werd dan half 5 moest ik weer bellen en nu zo snel mogelijk vertrekken! Gelukkig geen file gehad.

Op het afleveradres werken ze gewoon tot 17.00, maar de nieuwe berijder had al wel beneden bij de receptie gevraagd of de auto nu al was gebracht..
Zou kunnen, alleen een beetje lullig dat dat kwam door die gare C4
Ik had idd EW niet gebeld, maar ik had wel in Meerkerk bij Arval doorgegeven dat die auto een beetje irritant deed en daardoor zo laat was en dat ik half 1 in Houten ook niet zou gaan halen. Maar ja, daar hebben ze blijkbaar niets mee gedaan.

Maandag trouwens om 7.15 de deur uit, altijd leuk
pi_78793085
Ik mag maandag meer dan 2 uur naar mijn startadres reizen.. Dan 1,5 uur rijden en dan 2 uur naar huis. Zo kom je toch weer aan je uurtjes met maar 1 rit ghehe
pi_78810920
hmmm klinkt nice.. tvp
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_78815914
Net 7 uur gewerkt.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 15:30:08 #247
293158 T.N.T.
Tactical Narcotics Team
pi_78815958
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:28 schreef Maharbal het volgende:
Net 7 uur gewerkt.
Oke.
pi_78815975
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:30 schreef T.N.T. het volgende:

[..]

Oke.
Helaas heb ik geen spannende verhalen die er bij horen. Gewoon een ritje op zaterdag voor EW.

Als je bij EW had gewerkt had je ook wel geweten dat dat zelden voorkomt.
pi_78817775
Ik heb maar 1x een ritje op zaterdag gehad. Werk er nu iets meer dan een half jaar.

Heb je via het noodnummer nog kunnen regelen dat je ritinformatie online kwam Maharbal?
pi_78820826
Wie heeft er eigenlijk allemaal een eigen auto? Ik ben tweedejaars student recht bijna 20 jaar oud. En ik zie steeds meer studiegenoten autos kopen Nou woon ik wel op kamers tgeen nou eenmaal ook al niet goedkoop is..
Wat zijn jullie ervaringen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')