Ik heb er ook weer bijna 12 uur opzitten. Eerste rit met een Peugeot 207 Diesel van Arnhem naar Vessem.. Op de snelweg nam ik een afslag en realiseerde ik me dat ik rechtdoor had gemoeten (het verkeer stond daar al stil). Aangezien er hele grote openingen tussen de auto's zaten dacht ik, ik ga er toch nog ff tussen. Ik reed dus alleen best wel hard en het ging allemaal wat lomp. Ik was te laat met de koppeling en liet hem afslaan.. Kreeg ik hem niet meer aan de praat

. Pas na 6x starten.. Jezus ik kneep hem echt.
Daarna in Vessem in het (buurt)busje.. De chauffeur lulde me de oren v/d kop. Hij had zo`n zwaar accent dat ik echt mn best moest doen om hem te verstaan.. Conclusies van het gesprek:
- Geen boeren geen varkens geen vreten
- 1940 tot 1945 waren erg vervelende jaren
- Vrachtwagenchauffeurs naaien elkaar een oor aan
- Zoon v/d chauffeur heeft een relatie en woont samen met de zoon van de pastoor van het dorp. Moet kunnen / geeft niks / moet iedereen zelf weten / de aarde is voor iedereen geschapen
- Beroepsmilitairen in Uruzgan zijn jongens van mijn leeftijd die alleen geld willen verdienen. Bij terugkomst een hele dure auto kopen die ze net kunnen betalen.. Een pot bier drinken en het ding in de prak rijden
- In België kan je een goede "pot snert" halen waar alles qua vlees al inzit en waar de pollepel in overeind kan blijven staan.
PFFFFF