Essen?? Dat is toch in Belgie?quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:23 schreef duguid het volgende:
Morgen hele dag in EssenGodzijdank heb ik gisteren ruim 10 uur aan films gedownload, hoewel dat waarschijnlijk niet eens genoeg is
En ik mis Ajax
![]()
Ik ben nu zo gelopen: http://tinyurl.com/yl6mtd9quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:47 schreef Mathijz het volgende:
Je kan dan ook naar de ophaalbrug, zelfde lijn als het postkantoor
Plaatje
Dat zijn wat metertjes omquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben nu zo gelopen: http://tinyurl.com/yl6mtd9
Is ongeveer even ver toch? :Squote:Op donderdag 18 februari 2010 09:47 schreef Mathijz het volgende:
Je kan dan ook naar de ophaalbrug, zelfde lijn als het postkantoor
Plaatje
Oja, nja voor mn gevoel was het korterquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:42 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Is ongeveer even ver toch? :S
Heb trouwens nog steeds mijn jaaropgave niet binnen
En irritatie, nooit vertrouwen op mensen, alleen op 9292ov, want mensen roepen altijd dingen die ze een jaar geleden gehoord hebben ofzo.
Maandag, dus hij was dichtquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:06 schreef Mallet het volgende:
Hahahaha wat een klere eind lopen daar in Meerkerk![]()
. Heb je jezelf wel getrakteerd op een bak patat bij de cafétaria?
Ik heb mijn jaaropgaaf al een aardige tijd geleden ontvangen. Ik zou ze dan toch even bellen.
Ben benieuwd of er volgende week nog wat te rijden is, ondanks dat officieel de voorjaarsvakantie is.
Ik heb ook wel eens gehad dat 9292 me bij een verkeerde halte liet uitstappen en toen moest ik een half uur lopen in plaats van 5 minuten. Gelukkig wel in 1 keer goed gegaan, maar de buschauffeur keek me wel raar aan toen ie weer op de terugweg was (moest 1 van de laatste haltes hebben) en hij mij nog steeds langs de busroute zag lopenquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:42 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Is ongeveer even ver toch? :S
Heb trouwens nog steeds mijn jaaropgave niet binnen
En irritatie, nooit vertrouwen op mensen, alleen op 9292ov, want mensen roepen altijd dingen die ze een jaar geleden gehoord hebben ofzo.
Zou je mij de informatie over het bedrijf waar je werkt toe willen sturen via PM, dan zet ik het erbij in de lijstquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:16 schreef tha_rizzo het volgende:
TVP
Chauffeurscentrale staat nog steeds niet in de lijst.
via het uitzendbureau adecco, zo ben ik er terecht gekomenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:45 schreef LastClick het volgende:
TVP
@TS, neemt Athlon nog los mensen aan, of gaat dit allemaal via easyway nu?
Je kunt er gewoon met je OV in.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:19 schreef rene90 het volgende:
Ik net een auto gebracht in sassenheim en nu weer terug. Dan auto in adam oppikken.
Vraagje...kan je met je ov in qliners of heb je dan een toeslag?
Gister gebeld met Athlon. Zij zeiden dat alles nu via Easyway gaat en dat ik daar contact mee moest opnemen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:45 schreef LastClick het volgende:
TVP
@TS, neemt Athlon nog los mensen aan, of gaat dit allemaal via easyway nu?
Ja, dat dacht ik al, vandaar dat ik 't vroegquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:40 schreef daniquegr het volgende:
[..]
Gister gebeld met Athlon. Zij zeiden dat alles nu via Easyway gaat en dat ik daar contact mee moest opnemen.
Die aanvangstijden die er boven staan kloppen vaak voor geen meter inderdaad, maar als er in de ritinfo staat: auto om 9.00 ophalen dan doe ik dat ook gewoon, eigenlijk staat er bij mijn eerste rit altijd, haal op tussen dan en dan, en tweede rit voor zo laat afleveren.. Ik moet de laatste tijd echt veel bestelbussen vervoeren trouwensquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:20 schreef Haque het volgende:
Als er staat aanvangstijd 09.00uur, bedoelen ze dan dat de auto om 9uur klaar staat? of dat je er om 9uur moet staan? Het gaat er toch om dat de auto optijd afgeleverd wordt?
Mij ook wel eens gebeurd, hadden hun te horen gekregen tussen 9 en 12quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb wel eens gehad dat ik bij een prive-adres moest zijn, volgens de ritgegevens voor 9.00. Dus ik kom daar, bel aan, blijkt dat ik die mensen uit bed gebeld heb
Via adecco gaat het ook nog steeds, hier bij Athlon amsterdam in ieder geval wel. Ze zijn weer bezig met een nieuwe lichting hoorde ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:42 schreef LastClick het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al, vandaar dat ik 't vroeg
Athlon NieuweGein zeker dan ?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:40 schreef daniquegr het volgende:
[..]
Gister gebeld met Athlon. Zij zeiden dat alles nu via Easyway gaat en dat ik daar contact mee moest opnemen.
Insignia is leukquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:32 schreef Mallet het volgende:
Maandag een Zafira brengen en een Insignia mee terugnemen.
Edit: Thanks Mathijz
Ja Aygo is heel leuk ^^quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:42 schreef Mallet het volgende:
Ooh een fijne 1.2 Corsa?![]()
Als we het hebben over zulke autootjes, dan rijd ik nog het liefst in de C1/107/AYGO. Dat zijn nog best geinige dingen.
Je moet gewoon lekker veel schakelen, dan kom je er nog best mee vooruit. Op de snelweg vind ik ze nog verrassend stil eigenlijk. Je verwacht dat het geluid oorverdovend wordt, maar dat is juist niet zo.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:01 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Ja Aygo is heel leuk ^^
(tot je op de snelweg zit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |