abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78686102
Ik ook...ben er alleen nog niet uit welke.
pi_78688792
Ik ga voor 12 mei.
pi_78695285
Vandaag weer 2 hikers tegen gekomen in Meerkerk. Weer wat leuke verhalen gehoord van ze. Eentje stond zolang in de file dat EW hem vroeg om de auto mee naar huis te nemen. Aangezien het vrijdag was heeft ie een heel weekend met een A6 voor z'n deur gestaan
Ander verhaal van hem was dat hij ooit een hiker sprak die het volgende vertelde. desbetreffende hiker (niet degene die ik sprak, maar degene waar degene die ik sprak mee sprak. Volg je het nog? ) had een keer een Ford Mondeo total-loss gereden. Hij nam een bocht na een afrit iets te snel en reed zo het viaduct af de snelweg weer op
Kortom, Mondeo total-loss, de hiker zelf wonderbaarlijk genoeg niks. Afijn, EW was niet heel erg blij hiermee (joh!), maar hij werd niet ontslagen. Een weekje later kreeg hij een rit waarbij hij een Bentley Continental moest rijden

Maar goed, het was weer gezellig!
pi_78695614
Kwam erook 1 tegen in meerkerk, bij de P+R. Die zag ik toen ik aankwam rijden als zoeken naar de bushalte
pi_78696816
Misschien binnenkort voor de gein ook maar eens wat losse ritjes doen dan, rij altijd voor Athlon, wel lekker veel uurtjes maken, maar je rijd altijd in dezelfde Opeltjes haast....

Wat is de dikste auto die jullie hebben gereden?
pi_78697233
Bij mij houdt het op bij Volvo S80 2.5T, BMW 520d Touring en verder wel eens auto's als VW Touran met dikke velgen, leer, navi enzo. Maar ja, dan is het nog steeds een Touran.
pi_78697625
Vandaag Leeuwarden Born en Maastricht Almere.

Toch ~550km, 2 bijna ongelukken gezien waarbij ik zelf bij één betrokken was, een chagerijnige buschauffeur en 10 uur verder vandaag.
pi_78699494
Red je dat in 10 uur? Doe je goed. Ik moest vandaag apeldoorn - coevorden, dan naar stadskanaal (2,5uur met ov) en auto meenemen naar Nieuwegein. Ook al met al 10 uur over gedaan waarvan 6 uur in het ov
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_78700146
Dinsdag was ik ook in Meerkerk, maar nu voor het eerst daar bij de MacDonalds.. Daar was ik nog nooit geweest. Wat een kuteind lopen naar de bushalte. Ik vraag me af of dat niet sneller kan, maar ik heb geen zin om dat nu uit te zoeken. Ik heb het daar gewoon aan iemand gevraagd. Helemaal teruggelopen naar de MacDonalds.. Links op de rotonde (vanaf waar ik vandaan kwam), heel die weg afgelopen.. Aan het einde naar rechts en dan op de bus gestapt.

Morgen mag ik weer naar het zuiden des lands.. Arnhem/Vessem/Eindhoven/Born/Arnhem

Edit: overigens kreeg ik dinsdag bij de Seat constant een waarschuwing van de remmen.. Met 3 waarschuwingstonen.. Hij bleef maar rood knipperen, dus ik dacht wat ga ik nu doen.. Ik gestopt.. Remvloeistof gecontroleerd.. Was niks mis mee, dus maar gewoon doorgereden.. Maar echt relaxt voelde ik me niet.. Vraag me af wat EW had gezegd als ik ze om raad had gevraagd..
pi_78700308
Morgen weer kentekenpapieren vervoeren
pi_78700639
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:55 schreef Mallet het volgende:
Dinsdag was ik ook in Meerkerk, maar nu voor het eerst daar bij de MacDonalds.. Daar was ik nog nooit geweest. Wat een kuteind lopen naar de bushalte. Ik vraag me af of dat niet sneller kan, maar ik heb geen zin om dat nu uit te zoeken. Ik heb het daar gewoon aan iemand gevraagd. Helemaal teruggelopen naar de MacDonalds.. Links op de rotonde (vanaf waar ik vandaan kwam), heel die weg afgelopen.. Aan het einde naar rechts en dan op de bus gestapt.

Morgen mag ik weer naar het zuiden des lands.. Arnhem/Vessem/Eindhoven/Born/Arnhem

Edit: overigens kreeg ik dinsdag bij de Seat constant een waarschuwing van de remmen.. Met 3 waarschuwingstonen.. Hij bleef maar rood knipperen, dus ik dacht wat ga ik nu doen.. Ik gestopt.. Remvloeistof gecontroleerd.. Was niks mis mee, dus maar gewoon doorgereden.. Maar echt relaxt voelde ik me niet.. Vraag me af wat EW had gezegd als ik ze om raad had gevraagd..
Vanaf AMD kan je over dat braakliggende terrein lopen, richting de A27. Bij Arval is de halte met het cafetaria postkantoor het snelste.
pi_78701607
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:44 schreef Haque het volgende:
Red je dat in 10 uur? Doe je goed. Ik moest vandaag apeldoorn - coevorden, dan naar stadskanaal (2,5uur met ov) en auto meenemen naar Nieuwegein. Ook al met al 10 uur over gedaan waarvan 6 uur in het ov
Juh. 3.5 uur rijden, 1.5 uur naar volgende adres, weer 2 uur rijden en dan weer 3 uur naar huis.
quote:
[b]Op woensdag 3 maart 2010 20:55

Waarschijnlijk gewoon slijtageindicator. Die dingen zijn afgesteld met een gigantische marge, dus je kunt daar nog honderden kilometers mee doorrijden.
pi_78702369
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:55 schreef Mallet het volgende:

Heb zelf ooit iets vergelijkbaars gehad, moest een citroen c4 vervoeren en bij de eerste bocht trap ik op de rem en voelt t alsof die remschijf een enorme slag heeft ofzo. Ik bellen naar EasyWay. Antwoord: durf je er mee naar het eindadres te rijden? Ik: naja hij remt wel goed meer weet ik niet, geen lampjes fzo. Easyway: nou ga dan maar gewoon rijden.

Wel balen dat jullie niet zijn ingepland trouwens >.<
pi_78702455
Morgen moet ik ook een C4. Dat zijn toch die auto's waarbij alleen de rand van het stuur draait en het midden blijft zitten?
pi_78703449
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 21:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen moet ik ook een C4. Dat zijn toch die auto's waarbij alleen de rand van het stuur draait en het midden blijft zitten?
Ja, en waarschijnlijk zo'n mechanische automaatbak.
pi_78703456
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 21:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja dat klopt. Ik heb er zelf nog nooit in gereden.. Ik ben wel een fan van Citroën opzich.. Ik zou graag de C6 een keer rijden.
pi_78703628
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 21:45 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ja, en waarschijnlijk zo'n mechanische automaatbak.
Ik haal de kentekens altijd even door de carbase op autoweek (even de motor checken ) en daaruit blijkt het gewoon een handgeschakelde auto te zijn.
pi_78703719
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 21:47 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik haal de kentekens altijd even door de carbase op autoweek (even de motor checken ) en daaruit blijkt het gewoon een handgeschakelde auto te zijn.
Dat is het eerste wat ik doe als ik mijn ritten ga bekijken
  woensdag 3 maart 2010 @ 21:55:28 #194
293158 T.N.T.
Tactical Narcotics Team
pi_78704232
Mijn allereerste rit ooit was in een Seat Leon, welke problemen had met de koeling. Wanneer ik op de snelweg boven de 95km/h kwam schoot de temperatuur van de motor omhoog en gingen alle toeters en bellen af. Uiteindelijk op de vluchtstrook gestopt, maar kon niks ongewoons terugvinden onder de motorkap, alle vloeistoffen waren voldoende bijgevuld. Dat was me het ritje wel, gelukkig was het maar vanaf Breda naar Meerkerk, vrij recht toe rechtaan.

Had laatst trouwens ook een C4 bij, die had flippers achter het stuur. Schakelde wel lekker, vooral comfortabele stoelen zaten erin
pi_78704387
Ik heb wel eens een Opel Vectra gehad die de hele rit koud bleef, ook leuk
pi_78704985
Ik laatst een Skoda Octavia die niet harder kwam dan +/- 85 km/h.. Heel fijn op de snelweg.. En afsloeg als je niet heel lomp optrok bij het stoplicht.
pi_78705071
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 21:47 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Staat er niet altijd op.
pi_78705263
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Staat er niet altijd op.
Bij mij klopte het tot nu toe altijd wel
pi_78705510
Ik had toevallig vandaag ook een C4 handgeschakeld, is zeker niet mijn favoriet. Moet ook maar eens carbase gaan nakijken. Kijk wel regelmatig bij RDW.
pi_78706001
Franse auto's schakelen altijd zo kut vind ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')