Vanaf AMD kan je over dat braakliggende terrein lopen, richting de A27. Bij Arval is de halte met het cafetaria postkantoor het snelste.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:55 schreef Mallet het volgende:
Dinsdag was ik ook in Meerkerk, maar nu voor het eerst daar bij de MacDonalds.. Daar was ik nog nooit geweest. Wat een kuteind lopen naar de bushalte. Ik vraag me af of dat niet sneller kan, maar ik heb geen zin om dat nu uit te zoeken. Ik heb het daar gewoon aan iemand gevraagd. Helemaal teruggelopen naar de MacDonalds.. Links op de rotonde (vanaf waar ik vandaan kwam), heel die weg afgelopen.. Aan het einde naar rechts en dan op de bus gestapt.
Morgen mag ik weer naar het zuiden des lands.. Arnhem/Vessem/Eindhoven/Born/Arnhem
Edit: overigens kreeg ik dinsdag bij de Seat constant een waarschuwing van de remmen.. Met 3 waarschuwingstonen.. Hij bleef maar rood knipperen, dus ik dacht wat ga ik nu doen.. Ik gestopt.. Remvloeistof gecontroleerd.. Was niks mis mee, dus maar gewoon doorgereden.. Maar echt relaxt voelde ik me niet.. Vraag me af wat EW had gezegd als ik ze om raad had gevraagd..
Juh. 3.5 uur rijden, 1.5 uur naar volgende adres, weer 2 uur rijden en dan weer 3 uur naar huis.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:44 schreef Haque het volgende:
Red je dat in 10 uur? Doe je goed. Ik moest vandaag apeldoorn - coevorden, dan naar stadskanaal (2,5uur met ov) en auto meenemen naar Nieuwegein. Ook al met al 10 uur over gedaan waarvan 6 uur in het ov
Waarschijnlijk gewoon slijtageindicator. Die dingen zijn afgesteld met een gigantische marge, dus je kunt daar nog honderden kilometers mee doorrijden.quote:[b]Op woensdag 3 maart 2010 20:55
Edit: overigens kreeg ik dinsdag bij de Seat constant een waarschuwing van de remmen.. Met 3 waarschuwingstonen.. Hij bleef maar rood knipperen, dus ik dacht wat ga ik nu doen.. Ik gestopt.. Remvloeistof gecontroleerd.. Was niks mis mee, dus maar gewoon doorgereden.. Maar echt relaxt voelde ik me niet.. Vraag me af wat EW had gezegd als ik ze om raad had gevraagd..
Heb zelf ooit iets vergelijkbaars gehad, moest een citroen c4 vervoeren en bij de eerste bocht trap ik op de rem en voelt t alsof die remschijf een enorme slag heeft ofzo. Ik bellen naar EasyWay. Antwoord: durf je er mee naar het eindadres te rijden? Ik: naja hij remt wel goed meer weet ik niet, geen lampjes fzo. Easyway: nou ga dan maar gewoon rijden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:55 schreef Mallet het volgende:
Dinsdag was ik ook in Meerkerk, maar nu voor het eerst daar bij de MacDonalds.. Daar was ik nog nooit geweest. Wat een kuteind lopen naar de bushalte. Ik vraag me af of dat niet sneller kan, maar ik heb geen zin om dat nu uit te zoeken. Ik heb het daar gewoon aan iemand gevraagd. Helemaal teruggelopen naar de MacDonalds.. Links op de rotonde (vanaf waar ik vandaan kwam), heel die weg afgelopen.. Aan het einde naar rechts en dan op de bus gestapt.
Morgen mag ik weer naar het zuiden des lands.. Arnhem/Vessem/Eindhoven/Born/Arnhem
Ja, en waarschijnlijk zo'n mechanische automaatbak.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen moet ik ook een C4. Dat zijn toch die auto's waarbij alleen de rand van het stuur draait en het midden blijft zitten?
Ja dat klopt. Ik heb er zelf nog nooit in gereden.. Ik ben wel een fan van Citroën opzich.. Ik zou graag de C6 een keer rijden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen moet ik ook een C4. Dat zijn toch die auto's waarbij alleen de rand van het stuur draait en het midden blijft zitten?
Ik haal de kentekens altijd even door de carbase op autoweek (even de motor checkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:45 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, en waarschijnlijk zo'n mechanische automaatbak.
Dat is het eerste wat ik doe als ik mijn ritten ga bekijkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik haal de kentekens altijd even door de carbase op autoweek (even de motor checken) en daaruit blijkt het gewoon een handgeschakelde auto te zijn.
Staat er niet altijd op.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik haal de kentekens altijd even door de carbase op autoweek (even de motor checken) en daaruit blijkt het gewoon een handgeschakelde auto te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |