abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78606524
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:06 schreef Mallet het volgende:

[..]

Inderdaad! Ik zat alleen wel te wachten op het moment dat er iets gruwelijk fout ging , maar zo te lezen is alles prima verlopen (op de file na dan..)
Ik moet bekennen dat ik op Keulen hbf met m'n domme hoofd perron 7 ben opgelopen ipv perron 5. Gelukkig had ik het net op tijd in de gaten en kon ik nog rennen naar het goede perron anders had ik 4 uur moeten wachten op de volgende trein
pi_78606596
Dan ga je wel slecht

Hoewel...kon je naar die dame toe.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_78606812
Cool zo'n ritje irritatie....hopelijk krijgt EW nog wat vaker iets dergelijks binnen.

Wat ik me trouwens afvroeg, hoeveel op de teller kun je ongeveer max. rijden om toch nog veilig te blijven voor de flitsers?
pi_78607199
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:18 schreef enpe het volgende:
Cool zo'n ritje irritatie....hopelijk krijgt EW nog wat vaker iets dergelijks binnen.

Wat ik me trouwens afvroeg, hoeveel op de teller kun je ongeveer max. rijden om toch nog veilig te blijven voor de flitsers?
De maximumsnelheid gewoon......
Top 5 China producten
pi_78607732
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:18 schreef enpe het volgende:

Meestal doe ik 5 tot 10 hoger op de teller. Ben zelfs al een keet met 130 op de teller een laserende politiewagen voorbij gegaan en blijkbaar kan dat want ik ben niet aangehouden
pi_78609896
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:36 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Meestal doe ik 5 tot 10 hoger op de teller. Ben zelfs al een keet met 130 op de teller een laserende politiewagen voorbij gegaan en blijkbaar kan dat want ik ben niet aangehouden
Ik houd vaak ~128 aan. Daar gaat de afwijking / correctie nog vanaf en tot 4km te hard beboeten ze niet (of was 't nou tot 7?). Inhalen etc mag.
pi_78619174
Bij inhalen mag je ook niet harder rijden dan de Vmax.
  Moderator dinsdag 2 maart 2010 @ 08:11:10 #158
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_78623434
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:36 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Bij lasercontrole worden vaak alleen de echte schavuiten van de weg gehaald.
pi_78623546
En ik ga de deur uit, op naar Raamsdonksveer. Zal toch bijna net zo leuk zijn als Keulen?
pi_78624591
quote:
Op maandag 1 maart 2010 23:49 schreef Mathijz het volgende:
Bij inhalen mag je ook niet harder rijden dan de Vmax.
Ze houden er rekening mee dat je bij inhalen je snelheid soms moet opvoeren, vandaar o.a dat ze de eerste 4 km niet beboeten.

Althans, dat heb ik 's een keer gelezen ofzo .

[ Bericht 15% gewijzigd door Maharbal op 02-03-2010 09:34:17 ]
pi_78624774
True, er zit ook marge die ze moeten aanhouden om de meetapparatuur echt eerlijk te houden.
pi_78625360
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:26 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ze houden er rekening mee dat je bij inhalen je snelheid soms moet opvoeren, vandaar o.a dat ze de eerste 4 km niet beboeten.

Althans, dat heb ik 's een keer gelezen ofzo .
Die 4 km is de correctie die eraf gaat, heeft niks te maken met inhalen of iets volgens mij. Gaat om die wettelijke correctie omdat de meetapparaat kan afwijken. Het idee erachter is dat die dingen, ik dacht jaarlijks, geijkt worden. Dus op dag 1 klopt hij, maar op de 364e dag kan hij afwijken, vandaar die correctie.
Top 5 China producten
pi_78625927
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:33 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dan moet je niet naar EW gaan, want die betalen ook 6,50 aan een 20-jarige
Maar ik ben nu geen 20 meer 9,60 per uur gaat nog wel, voor wat je ervoor moet doen
pi_78625977
Ik vind het ook echt niet een probleem om te werken als studentchauffeur. Vind het eerder een beetje relaxt geld verdienen. Gister in totaal 5 uur OV gehad, toch een kleine 45 euro voor gevangen voor een beetje wachten, door een stadje lopen, muziek luisteren...
Top 5 China producten
pi_78634073
En weer terug uit Raamsdonksveer. Bij het ophaaladres stond helaas mijn kenteken niet klaar. Echter was er wel een andere Peugeot 308 SW die naar hetzelfde adres moest. Uiteindelijk na veel heen en weer bellen mocht ik die meenemen. Wel veel tijd verspilt daarmee en een kwartier te laat aangekomen. Gelukkig was het niet zo erg en ben ik zelfs nog even weggebracht naar een bushalte.
pi_78644461
Zo ik heb er ook weer 10 uur opzitten. Was om 08.30 bij mijn startadres om een BMW 3-serie op te halen. Bleek helemaal niet in het bezit te zijn van dat bedrijf. Fout van de leasemaatschappij. Na een hoop gebel kon ik een Renault Mégane meenemen naar Meerkerk (ipv Hoofddorp). Daardoor verviel mijn 2e rit met een Mini Cooper Clubman, wat ik wel jammer vond.

Daarna naar Rotterdam en naar Barneveld gereden met een bloedsnelle Seat Leon.

Ik heb tot nu toe 2x een Mini Cooper in mn ritgegevens gehad en 2x is die rit uitgevallen. Verder is er nog nooit wat uitgevallen.. Het zal wel zo moeten zijn.
pi_78644541
Was vandaag bij ING in Breda en het leek wel een EW invasie van Mercedes Sprinters (waar ikzelf ook in reed), telde er een stuk of 7/8 die allemaal binnen een kwartiertje aankwamen .
pi_78644567
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:58 schreef rene90 het volgende:

[..]

Die 4 km is de correctie die eraf gaat, heeft niks te maken met inhalen of iets volgens mij. Gaat om die wettelijke correctie omdat de meetapparaat kan afwijken. Het idee erachter is dat die dingen, ik dacht jaarlijks, geijkt worden. Dus op dag 1 klopt hij, maar op de 364e dag kan hij afwijken, vandaar die correctie.
Je hebt niet gelezen wat ik zei. NA correctie heb je nog 's een marge van ~4km
pi_78645124
Was zelf ook nieuwsgierig, ben met 130 door traject meting gegaan (130 op teller dus), nooit iets binnen gehad.

130 op teller is 123/124 in 't echt, is dus gewoon veilig.

Verschilt wel eens nog per auto, had tijd terug een peugeot 407 die reed haast geëikt, maar dit kan ook komen door andere banden
pi_78645340
Volgens mij heb ik die harry op tv het nog wel 's horen zeggen, Koos Spé.
pi_78674606
Die brabantliner rijdt gewoon de halte meerkerk p+r voorbij.
pi_78677093
Voor degenen die mee gingen naar de slipcursus...
Ik kreeg een mailtje dat ik ingepland was op de 14e en heb het ook al bevestigd. Hebben jullie ook de 14e toebedeeld gekregen?
pi_78679916
Zal kijken als ik thuis ben. Moet nu een eind lopen omdat op dit tijdstip er nog geen bussen rijden. Is nog een best eind.
pi_78680169
Ik heb een e-mail ontvangen met daarin de mededeling dat ik nog niet ben ingedeeld. Met andere woorden; ik moet dus opnieuw een datum aangeven. Even kijken of ik dat wel ga doen. Met de lui van het forum hier leek me het wel gezellig, maar als jullie wel ingepland zijn...
pi_78682779
Met een uurtje weet ik het :p

Edit:
Ik mag ook naar een andere datum opzoek.

[ Bericht 52% gewijzigd door Mathijz op 03-03-2010 15:38:53 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')