abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78303893
Hier een vraagje. Heb ook interesse dit werk te gaan doen, zit met één vraagje, hoeveel uur werk krijgen jullie gemiddeld per maand (ruwe schatting)?
  maandag 22 februari 2010 @ 14:49:16 #52
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_78304432
Ik rijd nu dagelijk een Aygo, automaat.
Het lachen vergaat je wel hoor.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_78304485
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:34 schreef sweetysven het volgende:
Hier een vraagje. Heb ook interesse dit werk te gaan doen, zit met één vraagje, hoeveel uur werk krijgen jullie gemiddeld per maand (ruwe schatting)?
Hangt ten eerste af van waar je woont, in Groningen/Friesland zijn afstanden doorgaans langer zoals Maharbal wel zal bevestigen. In die gebieden heb je ook meestal wel alle dagen werk als je beschikbaar bent. Vaak krijg je twee ritten en dan ben je van ongeveer 8.00 tot 17.00 onderweg. Verder hangt het natuurlijk af hoeveel dagen je beschikbaar bent. Woon je in de randstad dan wordt je denk ik ongeveer 1 op de 3 a 4 keer niet gebeld voor werk als je wel beschikbaar bent. Hoop dat dit je vraag een beetje beantwoordt.

Zeg jongens, hebben julile iets gehoord van de slipcursus trouwens? Zo ja, heb je zelf moeten bellen of vragen ze het? Zit inmiddels rond de 70 ritten dus ik vind het wel mooi geweest, ik wil ook die slipcursus doen XD en wel zo rap mogelijk.
pi_78304574
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:49 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik rijd nu dagelijk een Aygo, automaat.
Het lachen vergaat je wel hoor.
Ik hoor dat die enorm toeren-happy zijn?(Al dauw je gaspedaal amper in) Lijkt me inderdaad ook niks nee.
pi_78305002
Ik heb vandaag een e-mail van Mandy gekregen met daarin de data voor de slipcursussen. Deze zijn achtereenvolgens op 7, 14, 20 en 28 april. Ik weet zelf nog niet of ik helemaal naar Etten-Leur ga. Van station naar station kost mij dat al 2,5uur.

Mij verging het lachen vandaag ook even.. Ik moest nog 20km en had al getankt.

Vandaag iets meer dan 4 uur gemaakt, dus een kort dagje. Hopelijk mag ik er morgen ook weer op uit.
pi_78305854
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:34 schreef sweetysven het volgende:
Ik heb even voor je gekeken naar de maand januari. Ik woon in het oosten en heb vorige maand gemiddeld 8 1/2 uur gewerkt per dag. Zoals eerder gezegd, is het afhankelijk van de regio waarin je woont en je beschikbaarheid. Ik ben veel beschikbaar geweest en heb ongeveer 95 uur gemaakt.
pi_78311835
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:50 schreef Keuzer het volgende:

[..]

Hangt ten eerste af van waar je woont, in Groningen/Friesland zijn afstanden doorgaans langer zoals Maharbal wel zal bevestigen. In die gebieden heb je ook meestal wel alle dagen werk als je beschikbaar bent. Vaak krijg je twee ritten en dan ben je van ongeveer 8.00 tot 17.00 onderweg. Verder hangt het natuurlijk af hoeveel dagen je beschikbaar bent. Woon je in de randstad dan wordt je denk ik ongeveer 1 op de 3 a 4 keer niet gebeld voor werk als je wel beschikbaar bent. Hoop dat dit je vraag een beetje beantwoordt.

Woon in Amsterdam, maar ben ook redelijk veel in Apeldoorn. Ik wil toch wel minimaal 1 dag per week kunnen werken. Ik kan wel redelijk flexibel zijn met hoorcolleges. Iemand hier die ook in regio Amsterdam woont?

Andere optie is natuurlijk dat ik kan beginnen in Apeldoorn, hier is over het algemeen meer werk?

Bedankt voor jullie reacties trouwens
pi_78312071
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:01 schreef Mallet het volgende:
Ik heb vandaag een e-mail van Mandy gekregen met daarin de data voor de slipcursussen. Deze zijn achtereenvolgens op 7, 14, 20 en 28 april. Ik weet zelf nog niet of ik helemaal naar Etten-Leur ga. Van station naar station kost mij dat al 2,5uur.

Mij verging het lachen vandaag ook even.. Ik moest nog 20km en had al getankt.
[ link | afbeelding ]

Vandaag iets meer dan 4 uur gemaakt, dus een kort dagje. Hopelijk mag ik er morgen ook weer op uit.
Zafira's hebben dat al als er nog een kwart in de tank zit.
pi_78312553
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:03 schreef sweetysven het volgende:

[..]

Woon in Amsterdam, maar ben ook redelijk veel in Apeldoorn. Ik wil toch wel minimaal 1 dag per week kunnen werken. Ik kan wel redelijk flexibel zijn met hoorcolleges. Iemand hier die ook in regio Amsterdam woont?

Andere optie is natuurlijk dat ik kan beginnen in Apeldoorn, hier is over het algemeen meer werk?

Bedankt voor jullie reacties trouwens
Kijk je moet het zo zien.. Er is wellicht meer werk in de Randstad, omdat daar de concentratie van bedrijven hoger is. Daarentegen wonen er ook meer studenten in de Randstad en zijn de ritten vaak wat korter.

Je kan bij Easy Way altijd aangegeven als je inzetbaar bent vanuit een andere plaats (lees: Apeldoorn). Je kan ook aangegeven dat je dagdelen beschikbaar bent. Bijvoorbeeld na 12.00 als je je colleges hebt gehad. Dit verkleint alleen wel behoorlijk de kans op werk. Het is voor Easy Way onvoordelig om één chauffeur in te zetten voor één rit. Ze combineren liever 2 à 3 ritten voor één chauffeur.

Ik wil je niet ontmoedigen om te solliciteren, maar ik weet dat er (zeker voor gebieden met een hoge concentratie aan studenten) een wachtlijst van toepassing is.

Ze willen graag dat je minimaal 1 werkdag in de week beschikbaar bent. Of je dan ook gebeld wordt is altijd de vraag. Dat is een van de nadelen van het werk (wellicht ook het enigste nadeel). Ik woon in een gebied waar weinig chauffeurs zitten en ook ik word regelmatig niet gebeld.
pi_78312772
quote:
Op maandag 22 februari 2010 18:10 schreef Mathijz het volgende:

[..]

Zafira's hebben dat al als er nog een kwart in de tank zit.
Ik vond het echt vaag. Ik heb 6,5 liter (benzine) getankt terwijl ik nog een reikwijdte van 25 kilometer had (ik moest nog 40 kilometer naar de eindbestemming) met een knipperend lampje. Nadat ik getankt had stond de reikwijdte op 20 kilometer en dit liep alleen maar terug. Zelfs de analoge benzinemeter bleef helemaal teruglopen tot 0. Dat terwijl het verbruik volgens gegevens op autoweek rond de 1 op 13 à 1 op 16 moet zijn. Daarnaast kreeg ik om de haveklap dit lampje van de remvloeistof..
  maandag 22 februari 2010 @ 18:41:17 #61
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_78313044
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:52 schreef Keuzer het volgende:

[..]

Ik hoor dat die enorm toeren-happy zijn?(Al dauw je gaspedaal amper in) Lijkt me inderdaad ook niks nee.
Ding schiet hoog in toeren, en is continu aan het schakelen.

Ow, en je wordt van alle kanten afgesneden omdat je in een klein rotautootje rijdt
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_78348601
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:01 schreef Mallet het volgende:
Gewoon hier afspreken met zn allen voor 1 dag en dan even die zit maken... 2,5 uur overleef je echt wel weer ik heb makkelijk praten weliswaar, woon in Tilburg, maar lijkt me best gezellig en normaal is een slipcursus echt duur.
pi_78351910
Zo mag weer 10 uurtjes bijschrijven en ben niet gebeld voor morgen.
pi_78354439
Zo ben ook weer thuis, lange ritjes gehad en moest ook een vito brengen. Er is een klant die iets van 60-70 bussen wilt Hele parkeerterrein vol en van alle hoeken uit het land kwamen die bussen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_78367633
Ik was voor vandaag niet gebeld en voor morgen ook niet. Had plotseling gelukkig (ander) werk. Werd ik gebeld of ik nog een spoedje wilde doen vandaag, dus dat was wel balen.

Is er wel iemand die volop rijdt atm?
pi_78384134
Ik niet in ieder geval, aangezien ik maar 2 dagen in de week kan werken. Maar ben voor vandaag ook niet gebeld, en dat is waardeloos.

Zal aan het eind van de maand wel eindigen op ongeveer 45 uur.....als dat hogere uurloon het niet ietwat zou compenseren zou ik best wel pissed zijn.
pi_78384189
Wel enorm kut zo een vito bus rijden trouwens, ik vind het maar niks.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_78386259
Nee het is rustig op moment, ben weer neit gebeld.
pi_78401535
Ik mag morgen gelukkig wel, uiteindelijk toch nog 2 van de 3 dagen gewerkt dan.
pi_78408078
Het is inderdaad rustiger... zelf niet gebeld voor morgen.
Overigens aangegeven dat ik graag 14e ga slippen, wie o wie gaat er mee ?
pi_78411892
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 20:45 schreef Keuzer het volgende:
Het is inderdaad rustiger... zelf niet gebeld voor morgen.
Overigens aangegeven dat ik graag 14e ga slippen, wie o wie gaat er mee ?
Ik werd onverwacht nog om half 6 gebeld voor een ritje. Toch weer fijn aangezien ik met het OV heen en terug ook weer aardig wat uren erbij kan tellen (3 uur voor de terugreis naar huis).

Keuzer ik ga wel mee, zal zo even de e-mail versturen aan ze. Wie volgt?
pi_78414257
Ik doe wel mee
pi_78414959
Kijk nu zijn we al met zn drieen dit gaat de goede kant op
pi_78446351
Morgen weer niet rijden
pi_78448723
@ Mathijz.. Balen man.. Zelf heb ik nog wel geluk met één ritje vandaag (toch weer 6 uur onderweg geweest) en morgen 2 ritten. Nadeel is dat ik morgen wel om half 7 hier thuis moet vertrekken om om 8uur bij mijn startadres te zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')