...het feit dat in de Tina verhalen staan die je combineert met het leven van je 5 jaar oudere zus, wil nog niet zeggen dat het erg geloofwaardig is als je er zo over praat hoor. Je bent 16. Dan heb je geen relaties gehad, dan had je verkering met een (zieke) gast die te oud voor je was en die het geil vond om een jong meisje wat op te rekken in z'n vrije weken voor z'n 2e lichting.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
Het zijn niet de laatste, er gaat in juni ook nog een serie soldaten heen.
Daarom ga je zwart geld verdienen in Nederland, strijk je alle hoer/huur/zorgtoeslagen op die je maar krijgen kan, heb je natuurlijk ook WW of WIA, en kinderbijslag voor die (zogenaamd) 6 kinderen nog in Marokko.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:32 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Punt is dat je in Marokko meer kan met 2 ton dan in Nederland.
Wat voor woning koop je hier voor dat bedrag? Juist ja.
En klimaat is ook nog eens kut in Nederland.
Hier koop je wat je wil zonder belasting erover te betalen.
Kortom: als je geld hebt is Marokko een paradijs.
Heb je geld te veel in Nederland, dan deel je alles met linkse hippies en word je van alle kanten kaalgeplukt.
awhquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
*aait over bolletje*
NEEE, niet DAT bolletje.
Reserveer vast een tafeltje voor me!quote:
quote:
Je gaat me niet zeggen dat je ons niet hartelijk vindquote:
21 en volwassener dan jullie allemaal bij elkaar.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
...het feit dat in de Tina verhalen staan die je combineert met het leven van je 5 jaar oudere zus, wil nog niet zeggen dat het erg geloofwaardig is als je er zo over praat hoor. Je bent 16. Dan heb je geen relaties gehad, dan had je verkering met een (zieke) gast die te oud voor je was en die het geil vond om een jong meisje wat op te rekken in z'n vrije weken voor z'n 2e lichting.
Dus niet zo dramatisch. Als je je ogen weer opendoet zit je gewoon weer in mavo 4 en heb je weer verkering met die jongen met die scooter.
Groetjes,
Krea.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:35 schreef STING het volgende:
[..]
en je hebt nog een sexboerderij op krengdreef 69 toch?
Zeer hartelijk noujuist!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Je gaat me niet zeggen dat je ons niet hartelijk vind
2ton opstrijken van uitkeringen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Daarom ga je zwart geld verdienen in Nederland, strijk je alle hoer/huur/zorgtoeslagen op die je maar krijgen kan, heb je natuurlijk ook WW of WIA, en kinderbijslag voor die (zogenaamd) 6 kinderen nog in Marokko.
Dan heb je inderdaad die 2 ton zo bij elkaar "verdiend" om lekker te leven in Marokko.
Rondingen met 16 is gewoon vet.quote:
Donequote:Op woensdag 17 februari 2010 20:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Reserveer vast een tafeltje voor me!
Aaaaaaaaaaaaah ga je nu echt al? Zo jammer.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
21 en volwassener dan jullie allemaal bij elkaar.
Succes met jullie volgende slachtoffer en veel plezier met jullie "overwinning" van het "wegpesten" van mij.
en ook zo een serieuze saaie lul op Fok!?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Succes met jullie volgende slachtoffer en veel plezier met jullie "overwinning" van het "wegpesten" van mij.
Ik heb wat gemist zo te zienquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Haha Wolvendagen is een kutpuberquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Drom!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:37 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Zeer hartelijk noujuist!
Heb het even wat verbeterd voor jequote:Op woensdag 17 februari 2010 20:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
...het feit dat in de Tina verhalen staan die je combineert met het leven van je 5 jaar oudere zus, wil nog niet zeggen dat het erg geloofwaardig is als je er zo over praat hoor. Je bent 16. Dan heb je geen relaties gehad, dan had je verkering met een (zieke) gast die te oud voor je was en die het geil vond om een jong meisje wat op te rekken in z'n vrije weken voor z'n 2e lichting.
Dus niet zo dramatisch. Als je je ogen weer opendoet zit je gewoon weer in mavo 4 VMBO niveau 2 en heb je weer verkering met die jongen met die scooter gejatte Citta en een nep-diamanten oorbel.
Groetjes,
Krea.
Hmmm, alleen bier dus (coebergh als ik al bezopen benquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:36 schreef krengetje het volgende:
[..]
Bier, rosé, wijn, baileys, coebergh?
De kanker voor je.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan pak je de Privé er maar bij.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaah ga je nu echt al? Zo jammer.
Heb ik morgen niets te lezen
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jullie kunnen het wetenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:37 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
2ton opstrijken van uitkeringen?
Daar ben je volgens mij wel even 60 jaar zoet mee
Leveraandoening terug.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De kanker voor je.
Uitgez(w)aaid
Om in de TT te blijven: Alles, gemixt in een oude gedragen helm, nieuwe epauletten (schrijf ik dat goed?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:36 schreef krengetje het volgende:
[..]
Bier, rosé, wijn, baileys, coebergh?
ja dat neem je dan maar zelf mee hequote:Op woensdag 17 februari 2010 20:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmmm, alleen bier dus (coebergh als ik al bezopen ben)
Importeer maar eerst wat frysk genot:
[ afbeelding ]
Ik geniet ervan.quote:
Oja, doodsverwensing. TR.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De kanker voor je.
Uitgez(w)aaid
Bermbommen onschadelijk makenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik had in mijn hoofd als levend schild... maar een dubbelfunctie is ook mogelijk dan he.
quote:
En jouw corpsverleden heeft je nooit aan een baan geholpen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om in de TT te blijven: Alles, gemixt in een oude gedragen helm, nieuwe epauletten (schrijf ik dat goed?) er doorheen roeren zodat het stijfsel is opgelost en ad fundum dan maar!
Komt voor de bakkerquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:38 schreef krengetje het volgende:
[..]
ja dat neem je dan maar zelf mee he
Maar maar....quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:39 schreef stbabylon het volgende:
Hebben jullie nou de 16 jarige weggepest voor ik haar in bed kon praten?
Klootzakken!
Ja, want zwart geld verdienen enzo doen mensen natuurlijk NOOIT. Want als ze WIA krijgen zijn ze écht niet in staat om te werken en als ze WW krijgen, spenderen ze alle uren van de dag om een legaal baantje te krijgen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:37 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
2ton opstrijken van uitkeringen?
Daar ben je volgens mij wel even 60 jaar zoet mee
Ach, net als een herpeszweer steek je straks toch weer de kop op!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hey dat wens je niemand toe vind ik.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De kanker voor je.
Uitgez(w)aaid
Kusje op je doodskist dan.quote:
..verbeteren impliceert dat mijn tekst niet goed was. En dat was het wel. Verneuk je eigen brouwsels met je onzekerheid.quote:
Wie zaait, zal oogsten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hey dat wens je niemand toe vind ik.....
Waarom pest jij haar nuquote:
Jij bent niet 16quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:40 schreef krengetje het volgende:
[..]
Maar maar....ik ben er nog...
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hey dat wens je niemand toe vind ik.....
Je gaat een ban krijgen. En je weet het.quote:
Kaalscheren en door de stad slepen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:39 schreef rival het volgende:
[..]
ga je nu klikken bij je modjesvriendje van KLB?
*proest*quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je gaat een ban krijgen. En je weet het.
Maar wel een pijnlijke angstige lijdenswegquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:39 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Kanker is niet per definitie de dood
Ik heb onlangs iemand aan die ziekte zien doodgaan en geloof me dat wens je niemand toe. Ongeacht zijn of haar gedrag!quote:
En een bermbom als toetje.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jaquote:
Mooi zoquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Betekent niet dat ik je niet in bed ga lullen. Maak je niet druk
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kaalscheren en door de stad slepen.
Gauw over met die pronte cupjes A hoor.
Niet het soort werk dat je wilt blijven doen...quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En jouw corpsverleden heeft je nooit aan een baan geholpen?
Braaf, ja dat is wel een woord dat bij me pastquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:41 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Blijf jij nou maar braaf voor de regering werken je leven lang
En dat is leuk?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar wel een pijnlijke angstige lijdensweg
Oh, ik ben de laatste die het iemand zal gunnen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb onlangs iemand aan die ziekte zien doodgaan en geloof me dat wens je niemand toe. Ongeacht zijn of haar gedrag!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Maar wel een pijnlijke angstige lijdensweg
O jee, kwaadaardige humor gevonden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De kanker voor je.
Uitgez(w)aaid
Ooooeeeeh..... *ril ril ril*quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar welquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:43 schreef Lotusss het volgende:
Voelt zeker net zo goed als je in het echte leven gepest wordt, je "oudere stoere vrienden" erbij halen?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Maak me gek![]()
kort haar EN kleine tieten
je houdt echt van me Torero!
Laat ik maar zeggen dat ik een afwijkende vorm van humor heb.quote:
Heerlijk. Probeer het nog een beetje op te fleuren met zwaar oversekste opmerkingen, maar mag niet baten.quote:
Ik zou nu géén teruglees-poging doen hoor!quote:
Heyquote:
86 posts in 10 minuten, das niet eens te doenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zou nu géén teruglees-poging doen hoor!
Zin om te batsen! Is alweer 12 uur geleden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heerlijk. Probeer het nog een beetje op te fleuren met zwaar oversekste opmerkingen, maar mag niet baten.
iemand MET humor (nee geen tumor) zou al stukken beter zijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Je mag d'r hebben. Ik ga voor wat lekkerders en leukers enzulks.![]()
gaat me ook te hardquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zou nu géén teruglees-poging doen hoor!
Iewl bah, oversekste opmerkingen tegen een 16-jarige.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heerlijk. Probeer het nog een beetje op te fleuren met zwaar oversekste opmerkingen, maar mag niet baten.
A cupjes zijn niet serius te nemen. Dat snap je toch zeker wel.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met 1 kogel in het achterhoofd er 5 raken, da's pas knap!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
86 posts in 10 minuten, das niet eens te doen
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 17 februari 2010 20:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Laat ik maar zeggen dat ik een afwijkende vorm van humor heb.
Aansteller, weet je hoe lang voor mij alweer! Toch al gauw 40 uur. Arme ik.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zin om te batsen! Is alweer 12 uur geleden.
voor mij 10 dagenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zin om te batsen! Is alweer 12 uur geleden.
Het paardenmeisje heeft de kern van de zaak bij de ballen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
A cupjes zijn niet serius te nemen. Dat snap je toch zeker wel.
Baby wil gewoon nummer 3 wordenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Iewl bah, oversekste opmerkingen tegen een 16-jarige.
Ze heeft nu ze 16 is "maar" 2 ex-vriendjes gehad hoor!
Vraag aan jou dan: waarom wonen er hier zoveel Marokkanen als je het hier niet veel beter hebt?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:45 schreef Bulletslut het volgende:
Ik wil niemand ergens van overtuigen.
Degenen die denken dat je het hier veel beter hebt dan in Marokko mogen dat ongeacht hun zeer zwakke argumenten denken.
Als je crimineel bent wel. En dat is een feit.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:45 schreef Bulletslut het volgende:
Degenen die denken dat je het hier veel beter hebt dan in Marokko mogen dat ongeacht hun zeer zwakke argumenten denken.
En nergens over...quote:
25 keer in 5 dagen....quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:45 schreef krengetje het volgende:
[..]
voor mij 10 dagenen ben zo geil als boter
16 mag volgens de wetquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Iewl bah, oversekste opmerkingen tegen een 16-jarige.
Ze heeft nu ze 16 is "maar" 2 ex-vriendjes gehad hoor!
Nee voor Russisch moet je dan toch eerst de borstkas inslaan voor je dat serieus kan nemenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Baby wil gewoon nummer 3 worden
ahhh....quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heerlijk. Probeer het nog een beetje op te fleuren met zwaar oversekste opmerkingen, maar mag niet batsen.
Moet dat dan?quote:
nee zelfs met een B moet ze ze al goed tegen elkaar drukken wil het lukkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
9 keer achter elkaar is fysiek de max, heb ik ontdekt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aansteller, weet je hoe lang voor mij alweer! Toch al gauw 40 uur. Arme ik.
Met of zonder blauw pilletjequote:Op woensdag 17 februari 2010 20:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
9 keer achter elkaar is fysiek de max, heb ik ontdekt.
waarom komen jullie dan allemaal hierheen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:45 schreef Bulletslut het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
25 keer in 5 dagen....![]()
Na 10 dagen droog.
Zonder.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:48 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Met of zonder blauw pilletje?
Dat kunnen we baby inderdaad niet aan doen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
![]()
Nee joh! Baby kan vééél beter krijgen dan zo'n zeursletje.
Nee hoor...quote:
Kom je er ook mee bemoeien oudje?quote:
Wat dacht je dan bij knuffelmeisje? Dat is qua natuurlijk glijmiddel niet makkelijk aan te vullen hoor...quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
9 keer achter elkaar is fysiek de max, heb ik ontdekt.
eerst niet dan? waarom niet? omdat je ziek was?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, nu mag ik wel weer batsen hoorHield dinsdag avond op
Wanneer gaan we DP'en?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:48 schreef krengetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je bent al net zo gemeen als Babs
Ik ben heul niet gemeen, je bent gewoon gemeen tegen je zelfquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:48 schreef krengetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je bent al net zo gemeen als Babs
Mooiquote:
Wat hij zegt..quote:
Ze vond het heerlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wat dacht je dan bij knuffelmeisje? Dat is qua natuurlijk glijmiddel niet makkelijk aan te vullen hoor...
*auw*
Als ze nou popcorn meebracht....quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kom je er ook mee bemoeien oudje?
Russischquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
16 mag volgens de wet
[..]
Nee voor Russisch moet je dan toch eerst de borstkas inslaan voor je dat serieus kan nemen
Opdrachtje, mocht niet met mezelf spelenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
eerst niet dan? waarom niet? omdat je ziek was?
Ja maar ik wil gewoon braaf zijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben heul niet gemeen, je bent gewoon gemeen tegen je zelf
Konden jullie beiden dan nog wel lopen??? Damn... respect.quote:
Dubbel penetrerenquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Twee piemels, één gat, do the math
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:50 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja maar ik wil gewoon braaf zijn overkomen
Hoewel ik denk dat Torero het over twee piemels, twee gaten heeft, dick-touching enzo, vies, bahquote:
Duo Penotti.quote:
Over volwassen zijn en het integratiedebat natuurlijk!quote:
je mag niks zeggen, aangezien je het niet hebt meegekregenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb het allemaal niet meegekregen, maar dit was wel wat overdreven.
Nu "the object of our affection" het topic heeft verlaten, moet het even over seks gaan om al die hormonen en agressie even te kanaliserenquote:
Je hebt in Nederland als armoedzaaier meer te zoeken dan in Marokko.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:46 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Vraag aan jou dan: waarom wonen er hier zoveel Marokkanen als je het hier niet veel beter hebt?
Jezus , echt intelligent ben je iig niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:45 schreef Bulletslut het volgende:
Ik weet het ook niet. Eerst werd er gezellig gekletst net als altijd en in eens vliegen er dreigementen over en weer en wenst men elkaar ziekten toe....quote:
aaaah zeg dat dan gelijk!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Over volwassen zijn en het integratiedebat natuurlijk!
Het was heftig idd. Maar ook heerlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Konden jullie beiden dan nog wel lopen??? Damn... respect.
uhu.. jij en iets bah vindenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoewel ik denk dat Torero het over twee piemels, twee gaten heeft, dick-touching enzo, vies, bah
ah zo.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Opdrachtje, mocht niet met mezelf spelen
Truste wijffiequote:Op woensdag 17 februari 2010 20:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah zo.
mensen, ik ga slapen, ben doodmoetrusten
Truste Murmquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah zo.
HO, 341.528quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:52 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Je hebt in Nederland als armoedzaaier meer te zoeken dan in Marokko.
In Marokko beland je binnen de kortste keren in de goot als je geen geld hebt.
Komt doordat onze zorg en rechtssysteem fucked up is itt die van Nederland.
De rijken hebben het weer veel beter hier, omdat je in Nederland letterlijk kaalgeplukt word door de overheid.
En defineer 'zoveel' eens.
Feiten : 30.000.000 inwoners Marokko en slechts 290.000 in Nederland.
Welterustenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah zo.
En dat heb je onthouden door deze hele flame-war heen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
aaaah zeg dat dan gelijk!
Ik kreeg tig topics alleen nog mee da jij met rapunzel een toren beklom
trustenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah zo.
Mwa, ik krijg behoorlijk wat van Wd mee, maar ook van singles en vind dat ik wel recht heb van spreken/oordelen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:52 schreef rival het volgende:
[..]
je mag niks zeggen, aangezien je het niet hebt meegekregen
Jij staat overal voor open...quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik niet. Hij. Ik vind haast niks bah
mooi zoquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik niet. Hij. Ik vind haast niks bah
Daarmee heb je mij overtuigd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:52 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Jezus , echt intelligent ben je iig niet.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah zo.
Truste Murmquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah zo.
Het staat wel op m'n to do lijst, eigenlijk... Alleen vind maar eens een kerel die niet flipt als er een andere piemel in de buurt komt.quote:
Truste!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:55 schreef Cassandra87 het volgende:
Barbusse: Uiteraard![]()
Murm welterusten
Ik ga ook nokken, Detroit's back, dus even wat verloren dagen inhalen
Trusten allen!
Ik geloof dat het op je do to me list staat....quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:55 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik ook niet.. maar staat nog op mijn 'to do list'
Die lopen er genoeg rond hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het staat wel op m'n to do lijst, eigenlijk... Alleen vind maar eens een kerel die niet flipt als er een andere piemel in de buurt komt.
En dan nog er één vindenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het staat wel op m'n to do lijst, eigenlijk... Alleen vind maar eens een kerel die niet flipt als er een andere piemel in de buurt komt.
wat ik alleen niet begrijp...... waarom kom je hier ruziezoeken?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:55 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Daarmee heb je mij overtuigd.
Jij moet gewoon gelijk hebben! want he, ik ben immers niet echt intelligent._!
Dat is practisch vragen om een wonder. Godsonmogelijk.quote:
sssstquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik geloof dat het op je do to me list staat....
Nee, ik beweer niet dat we het hier beter hebben. Ik vraag me gewoon af wat je hier doet als je zoveel te zeiken hebt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:55 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Daarmee heb je mij overtuigd.
Jij moet gewoon gelijk hebben! want he, ik ben immers niet echt intelligent._!
Daar zit het hier vol mee hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Baby vindt piemels wel leukquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen die ik kenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die lopen er genoeg rond hoor
Oh?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:55 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik ook niet.. maar staat nog op mijn 'to do list'
Opgelost dus.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Baby vindt piemels wel leuk![]()
Ik ook trouwens
Hier? Als in, hier in dit topic of hier op Fok?quote:
Nee hoor, gaat best.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is practisch vragen om een wonder. Godsonmogelijk.
Smaakvolle man, hoest nou?quote:
dit topic alleen alquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier? Als in, hier in dit topic of hier op Fok?
Zullen we eens vragen of Delan er ook zo over denktquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:58 schreef El_Matador het volgende:
Met flink wat drank op, moet het lukken.
Zelfs bij jou?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat best.
Echt.
Die heeft genoeg aan mij.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zullen we eens vragen of Delan er ook zo over denkt
Aha. Ach ja, het hoeft niet op korte termijn te gebeuren. Lijkt me gewoon geilquote:
Je weet niet wat je mistquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:00 schreef rival het volgende:
Nou zal ik dan maar ff buiten de boot vallen!
NEVER NOOIT NIET!
Waarom niet?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:00 schreef rival het volgende:
NEVER NOOIT NIET!
Hoe weet jij dat nouquote:
Een extra vrouw erbij?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aha. Ach ja, het hoeft niet op korte termijn te gebeuren. Lijkt me gewoon geil
Lijkt me ook.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aha. Ach ja, het hoeft niet op korte termijn te gebeuren. Lijkt me gewoon geil
Oke dat weet ik nog niet.quote:
Dan ben jij de gozer die dan flipt zodra die een andere piemel ziet. So everybody can play his part in this comedy.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:00 schreef rival het volgende:
NEVER NOOIT NIET!
Want andere piemels heb je nog nooit gezien?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:01 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Lijkt me ook.
Alleen een andere piemel
Besmettelijk bij aanraking, jeweetzelluf!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
eeeeewh, dick-touching!!! stel je voor, dan ben je opslag homo!!!1
Oh, ben ik daardoor bi gewordenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Besmettelijk bij aanraking, jeweetzelluf!
De hond van de buren telt niet he?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zelfs bij mij? Wat bedoel je daar nou weer mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:48 schreef wolvendagen het volgende:
JB, hoeft niet. Ik ben al weg daar, stelletje kleuters. Thanks anyway.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik denk nou ik zeg even Hoi daar en ik werd bij mijn leeftijd uitgespuugd en iedereen dook boven op me en begon te rellen tegen me. Maar dat mag ik niet zeggen want volgens hun zeggen alleen pubers dat.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond hen meer overkomen als een stel pubers
Maar goed, A_M is sowieso wel heel erg altijd
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik heb dan ook een TR geplaatst en Remlof daarna alle doodverwensingen gePMt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
van SEX, met Ado.
Ik was de komma vergeten en als je de vraag zag, klopte het gewoon
Ik bedoelde E_M
Ik heb wel Ado van singlesquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga terug naar je hok alsjeblieft, ik ben klaar met jullie.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hoi. Kom je hier nu moeilijk doen ja?
Ik was speciaal naar singles gekomen
Ben jij Lambik?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
MILJAAR! Ik schenk mijn beker te vol!
Kabouter Wesley drinkt het wel op.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Bakkes dicht vuile teringlijster!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
kan niet opgewonden raken van een naakte man, heb geen trek in iemands piemel in mijn gezicht... lijkt me totaal niet opwindend om bij te zijn.... zo beter?quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
DIT IS EEN NSB-RAPPORT!Gaan de SC's nu bij elkaar op visite?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eeeeuh, delan heeft het even niet gevolgd??!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die heeft genoeg aan mij.![]()
Maar zal het es vragen.
Nee ik heb wel een kop met haar....quote:
Angel zou dat niet erg vindenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
DIT IS EEN NSB-RAPPORT!Een naamtopic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank voor dit recherchewerk, ouwe speurneus.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Je doet nu alsof iedereen graag hierheen verhuisd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:58 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee, ik beweer niet dat we het hier beter hebben. Ik vraag me gewoon af wat je hier doet als je zoveel te zeiken hebt.
Als ik in een ander land ga wonen ga ik niet zeiken hoe geweldig Nederland is , dat zou debiel zijn , want als het immers waar was zou ik niet verhuizen.
Volg je me nog?
DIT IS EEN NSB-RAPPORT!Whehehe nice....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en check je PM-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
DIT IS EEN NSB-RAPPORT!Remlof is haar vriendje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How cute.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bakkes dicht vuile teringlijster!
Hij wil een dp'tje met jequote:Op woensdag 17 februari 2010 21:05 schreef Delan het volgende:
[..]
eeeeuh, delan heeft het even niet gevolgd??!!
Ik beschreef onze heerlijke avonturen in Port(o)...quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:05 schreef Delan het volgende:
[..]
eeeeuh, delan heeft het even niet gevolgd??!!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Gaan de SC's nu bij elkaar op visite?
O ja, want jij bent Gods gift to womenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De hond van de buren telt niet he?
DIT IS EEN NSB-RAPPORT!WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
ik heb geen hulp nodig!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Spreek voor uzelf nazi-bloem!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer gedaan?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kabouter Wesley drinkt het wel op.
Bij DP komen er geen piemels in de buurt van welk gezicht dan ookquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:05 schreef rival het volgende:
[..]
kan niet opgewonden raken van een naakte man, heb geen trek in iemands piemel in mijn gezicht... lijkt me totaal niet opwindend om bij te zijn.... zo beter?
In het echt pas 1 keer van dichtbij, en dat was genoegquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want andere piemels heb je nog nooit gezien?
Auw.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb eerder last van een verbrand bovenbeen!
Ik heb wel eens met een andere lul gespeeld telt dat ookquote:
quote:
Hey Chai hier ook?quote:
Het valt wel in het straatje van "oudere vrienden" hebben. Alleen denk ik wel dat Remlof een klein leugentje verteld had toen hij zei dat hij toch echt 29 was...quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Remlof is haar vriendje?How cute.
Laatst nogquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met een andere lul gespeeld telt dat ook
Oh je vond het wel normaal dat mij de dood vier keer werd toegewenst?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Remlof is haar vriendje?How cute.
Dat zou wel kunnenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij DP komen er geen piemels in de buurt van welk gezicht dan ook
want daarna ben je op?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij DP komen er geen piemels in de buurt van welk gezicht dan ook
Dat beweer ik toch niet. Maar ik weet dat geld ook niet alles is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:05 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Je doet nu alsof iedereen graag hierheen verhuisd.
De waarheid is dat een klein groepje armoedzaaiers hierheen zijn gekomen om hun geluk hier te beproeven.
Het is geen leugen dat je hier met een normaal baantje niks meer overhoud voor enige luxe als je al je maandlasten afbetaald hebt.
Het is zondermeer kut. onweer, kilometerheffing, spoeddebatten, OV chipkaart. Allemaal kutdingen die we in Marokko gellukig (nog) niet hebben.
Maak iemand met een goede baan en strandhuisje uit marokko maar wijs dat hij er beter aan toe is in Nederland als arbeider in de regen.
Ik de laatste tijd niet meerquote:
Thanx!quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met een andere lul gespeeld telt dat ook
Jij begon te schelden met kanker. Als je dan laag gaat, kan je dat ook terug verwachten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh je vond het wel normaal dat mij de dood vier keer werd toegewenst?
Ik probeer alleen maar aan te geven dat je prima met twee kerels dezelfde meid kunt plezieren zonder dat je aan elkaar hoeft te zittenquote:
In je mondquote:
Oh okay. Ik dacht al. Waarom begin je ineens tegen mij te tieren?quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het valt wel in het straatje van "oudere vrienden" hebben. Alleen denk ik wel dat Remlof een klein leugentje verteld had toen hij zei dat hij toch echt 29 was...
Ieder zijn dingquote:
Je bent onverslaanbaar.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
wil geen spelbreker zijn natuurlijk!! maar hiervoor pas ik, hahaha, heb meeeeeeeeeer dan genoeg aan jou!!!! mmmmmmmmmmmmquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik beschreef onze heerlijke avonturen in Port(o)...![]()
En heb mezelf uitgenodigd voor een Duo Penotti feestje, jij komt toch ook?
Wat is er dan nog leuk aan Nederland?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:09 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat beweer ik toch niet. Maar ik weet dat geld ook niet alles is.
Ik ben gestopt met een baan waarmee ik 2x zoveel verdiende als nu.
Ben je homo?quote:
ik hoef die naakte vent niet bij me te hebben, niet te zien, niet te ruiken... heb ik echt totaal niks mee!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar aan te geven dat je prima met twee kerels dezelfde meid kunt plezieren zonder dat je aan elkaar hoeft te zitten
Maffia?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hey Chai hier ook?
Hoe gaat het met je maffia vriendje?
Waarom niet een heel elftal te gelijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moet er nog een derde piemel bij zijn, en je had al moeite met één extra
Dat dus.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij begon te schelden met kanker. Als je dan laag gaat, kan je dat ook terug verwachten.
Huillie.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kanker als versterker gebruiken is wat anders dan iemand kanker toewensen. Zover kan je zelf ook nog wel komen lijkt me en zo niet, dan is er iets mis met je.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij begon te schelden met kanker. Als je dan laag gaat, kan je dat ook terug verwachten.
Dat betekent dus dat hij een extra piemel (met bijbehorende kerel er aan vast) uitnodigt he...quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:10 schreef Delan het volgende:
[..]
wil geen spelbreker zijn natuurlijk!!
Integendeel.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:10 schreef Delan het volgende:
[..]
wil geen spelbreker zijn natuurlijk!!
als we het zat zijn is er nog een optie hoor.,....we kunnen altijd nog verhuizen naar marokkoquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:10 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Wat is er dan nog leuk aan Nederland?
Meer voor de meisjes maar een jongen zou ik ook wel willenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben je homo?
Ik dacht altijd dat jij voor meisjes ging
Omdat je met godmiljaar kwam, ging ik er beetje van uit dat je deze (geniale) aflevering ook kendequote:Op woensdag 17 februari 2010 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh okay. Ik dacht al. Waarom begin je ineens tegen mij te tieren?
Heel niet. Jij had het over gezichten. Maakt niet uit welk gezicht dan he.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moet er nog een derde piemel bij zijn, en je had al moeite met één extra
Verkapte "ik-wil-die-kar-wel-trekken"-post.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat hij een extra piemel (met bijbehorende kerel er aan vast) uitnodigt he...
ramptoeristquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:11 schreef Modus het volgende:
De afgelopen 4 topics.! Als je niet beter weet denk je dat je in PUB zit. Da's al maanden zo trouwens en komt niet door die ene van 16.
Er zitten twee piemels in jou, hoe kan er dan één van die twee in de buurt van een gezicht zijn?? (tenzij je de fotograaf bedoeltquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel niet. Jij had het over gezichten. Maakt niet uit welk gezicht dan he.
Kanker als versterker is behoorlijk sneu. Kwetst heel erg en voegt helemaal geen niks toe.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kanker als versterker gebruiken is wat anders dan iemand kanker toewensen. Zover kan je zelf ook nog wel komen lijkt me en zo niet, dan is er iets mis met je.
[generaliseer mode]Alle Russen zijn toch van de maffiaquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Maffia?
Je moet niet alles geloven hoor.Maar iig, goed.
Ik heb dit keer niet eens wat gezegd en krijg al te horen dat ik alleen goed genoeg ben voor de hond van de buren.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat dus.
Mevrouwtje mag schelden, maar krijgt ze een kwinkslagje terug, gaat ze janken.
jij bent echt een kinderachtig kutkind!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kanker als versterker gebruiken is wat anders dan iemand kanker toewensen. Zover kan je zelf ook nog wel komen lijkt me en zo niet, dan is er iets mis met je.
Nee ik probeer netjes te schelden tegenwoordig daarom gebruik ik Drat en Miljaar!.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat je met godmiljaar kwam, ging ik er beetje van uit dat je deze (geniale) aflevering ook kende![]()
Vind je nog steeds lief hoor
quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:12 schreef rival het volgende:
[..]
als we het zat zijn is er nog een optie hoor.,....we kunnen altijd nog verhuizen naar marokko
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik weet wat dp is, hihi, maar zoals in mn postje, geen spelbreker maar ik pas, ik heb meeeeeeeeeeeeeer dan genoeg aan mata!!! mijn mata in bed!! 9 times!!! jiehaaaaaquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verkapte "ik-wil-die-kar-wel-trekken"-post.
Ik vermaak me prima hier en m,n familie en vrienden hebben het allemaal goed hier.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:10 schreef Bulletslut het volgende:
[..]
Wat is er dan nog leuk aan Nederland?
Ja oke, dan niet... Maar er kan ook eentje voor en eentje achter zitten hequote:Op woensdag 17 februari 2010 21:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zitten twee piemels in jou, hoe kan er dan één van die twee in de buurt van een gezicht zijn?? (tenzij je de fotograaf bedoelt)
Jij lult genoeg over mij bij de buren.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb dit keer niet eens wat gezegd en krijg al te horen dat ik alleen goed genoeg ben voor de hond van de buren.
Weet niet hoor, maar ben jij dan niet een van de laatsten die dit mag roepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |