quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth heeft Els opdracht gegeven nog wat poetsvrouwen te regelen voor twee keer per week. Geheel op vrijwillige basis natuurlijk. Hoeveel schoonmaaksters heb je nodig Liesbeth? Els, Marian en Tabitha maken al schoon voor je, nu moeten er nog een paar bij?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit geloof je toch niet?!![]()
En ik hoor Alsido nu zeggen dat het een meevaller is dat het dinsdag niet doorgaat. Heb je drie programma's en dan is het nog een meevaller dat er iets uitvalt..
En daar komt ie dan dinsdag achter, net als de kater van het finaal mislukte lijsttrekkersdebat weg is geëbd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij denkt Alsido nu dat het OP donderdag niet doorgaat maar ook op de dinsdag daarop niet.
Die landelijke pers krijgt me toch een puike persmap! In plastic of karton, dat is om het even. Maar als die persmap er eenmaal is, lik dan je vingers er maar bij af!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:52 schreef gomi het volgende:
maar waar haalt hij eigenlijk vandaan dat er landelijke pers komt bij dat debat voor de lijsttrekkers uit eindhoven?
Ze worden in 34 landen bekeken. En het zal me niks verbazen als Obama ook een vaste kijker is, sinds hij die cd van Harry Loco heeft ontvangen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:52 schreef Copycat het volgende:
Er was toch ook één kijker in de Filipijnen? DEikke vriend van Jaap of zo. En dan werd het ook meteen "Tot in de Filipijnen hebben we kijkers!"
De stickerplakkers.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:54 schreef mootie het volgende:
Ik vraag me af of ze het niet helemaal verkeerd begrepen hebben. Volgens mij komen er gewoon een paar mensen opdraven die nutteloos zijn voor hun partij, diegenen die ze wel kunnen missen. Geen lijsttrekkers.
Anouk en Angelique zullen ze ook wel gecharterd hebben. Zijn er toch al vijf dan. En Liesbeth coördineert natuurlijk alles, dat moet ook gebeuren.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth heeft Els opdracht gegeven nog wat poetsvrouwen te regelen voor twee keer per week. Geheel op vrijwillige basis natuurlijk. Hoeveel schoonmaaksters heb je nodig Liesbeth? Els, Marian en Tabitha maken al schoon voor je, nu moeten er nog een paar bij?
En ze mogen dan vanuit het mediacafé via internet vragen aan de politici in de kelder stellen waarop de politici mogen antwoorden als de audio-technicus van dienst is overgeschakeld van omgevingsgeluid naar de, vooraf onbekend blijvend welke, zender. Dat moet helemaal goed gaan anders gaat Johan voor schut.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die landelijke pers krijgt me toch een puike persmap! In plastic of karton, dat is om het even. Maar als die persmap er eenmaal is, lik dan je vingers er maar bij af!
Oh nee ... er is nog niks.
Is het heel lullig als ik zeg dat ik hoop dat het volledig in de soep looptquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En ze mogen dan vanuit het mediacafé via internet vragen aan de politici in de kelder stellen waarop de politici mogen antwoorden als de audio-technicus van dienst is overgeschakeld van omgevingsgeluid naar de, vooraf onbekend blijvend welke, zender. Dat moet helemaal goed gaan anders gaat Johan voor schut.![]()
ja, dat is een lastige zin. ik heb het dan ook niet bedacht, dat was Alsido
Hopen is niet nodig. Het zal hoe dan ook een puinzooi worden.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Is het heel lullig als ik zeg dat ik hoop dat het volledig in de soep loopt
Na Briantilliaans is dat geen kunst.quote:
En dan is morgen de persmap klaar. Als bij toverslag.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth gaat zo maar weer eens haar was naar haar ouders brengen, zo lijkt het. Kan zij lekker vanavond op de bank hangen, naar de televisie kijken en een paar uurtjes in bad terwijl haar moeder de was doet en haar kleertjes strijkt.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan is morgen de persmap klaar. Als bij toverslag.
Z'n schoenen, z'n haar, z'n jasjes en dasjes, z'n opgewekte treurigheid, z'n krampachtige queeste naar liefde.... voor mij is dat alleen al nog steeds genoeg reden om Peter te plagen, hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:22 schreef Copycat het volgende:
Oh! En dat we dat even duidelijk hebben: De overvloed aan andere pispaaltjes houdt niet in dat ik PeterN opeens op handen draag. Hij is misschien wel Eenoog in dit rare land, maar nog steeds programmamaker-technisch gehandicapt.
dat was mijn punt gister dus ook een beetjequote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:22 schreef Copycat het volgende:
Oh! En dat we dat even duidelijk hebben: De overvloed aan andere pispaaltjes houdt niet in dat ik PeterN opeens op handen draag. Hij is misschien wel Eenoog in dit rare land, maar nog steeds programmamaker-technisch gehandicapt.
en t jaloers opkijken naar de schnabbels van johan. 's avonds in zijn bedje dromend van 'dat wil ik ook als ik later groot ben.''quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Z'n schoenen, z'n haar, z'n jasjes en dasjes, z'n opgewekte treurigheid, z'n krampachtige queeste naar liefde.... voor mij is dat alleen al nog steeds genoeg reden om Peter te plagen, hoor
Hij staat er toch maar mooi!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:22 schreef Copycat het volgende:
O, heb je dat gesprek aan de bar toen ook gezien?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:28 schreef gomi het volgende:
[..]
en t jaloers opkijken naar de schnabbels van johan. 's avonds in zijn bedje dromend van 'dat wil ik ook als ik later groot ben.''
yeah, volgens mij op een filmpje. maar weet t niet meer zeker. weet alleen nog dat ik echt t idee had dat ik naar een soort van idool en fan zat te kijken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, heb je dat gesprek aan de bar toen ook gezien?
quote:
Agenda
Maandag 1 februari 2010 -19.30 uur
Meijerijse Vereniging debat
Stadspaviljoen, Alberdingk Thijmlaan 1, Eindhoven
Vrijdag 5 februari 2010 - 09.30 - 11.30 uur
Openbare discussiebijeenkomst over het te voeren armoedebeleid
Stadhuis Eindhoven
Woensdag 10 februari 2010 - 18.00 - 21.00 uur
Politiek Café van MKB Eindhoven
Mediacafé Omroep Brabant, Ekkersrijt in Son
Woensdag 10 februari 2010 - 20.00 uur
Verkiezingsforum Woensel-Noord
Wijkcentrum Unitas, Vlokhovenseweg 49
Donderdag 11 februari 2010 - 20.00 - 22.00 uur
Verkiezingscafé voor mensen met een beperking
Raadszaal van het stadhuis in Eindhoven
Maandag 22 februari 2010 - 19.30 uur
FNV Lokaal debat
Dr. Cuyperslaan 47, Eindhoven
Vrijdag 26 februari 2010 - 17.00 - 19.30 uur
Lijsttrekkersdebat 2010
Tongelreep, Antoon Coolenlaan 1, Eindhoven
Misschien dat Liesbeth dat is vergeten aan te melden?//quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:36 schreef Copycat het volgende:
Zelfs in de agenda op de eigen site geen enkele vermelding van een lijsttrekkersdebat.
[..]
Het was donderdag voor het open podium. Ik zag en hoorde Peter met een toonloze stem doorvragen naar alle schnabbels die Johan met carnaval had. Die stem verried jaloezie, Johan ging dát doen wat Peter zo graag zou willen maar waar hij, ondanks dat hij óók een carnavalsplaat met Johan opgenomen had, ook dit jaar weer niet in geslaagd is. Ook zijn lichaamshouding en bewegingen aan de bar spraken boekdelen, met gebalde vuist op de bar stuiteren, hij zat zich te verbijten. Johan voelde zich er ook niet erg bij op z'n gemak, volgens mij.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:33 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, volgens mij op een filmpje. maar weet t niet meer zeker. weet alleen nog dat ik echt t idee had dat ik naar een soort van idool en fan zat te kijken.
dat hopen en willen
oh dat heb ik dus allemaal gemistquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was donderdag voor het open podium. Ik zag en hoorde Peter met een toonloze stem doorvragen naar alle schnabbels die Johan met carnaval had. Die stem verried jaloezie, Johan ging dát doen wat Peter zo graag zou willen maar waar hij, ondanks dat hij óók een carnavalsplaat met Johan opgenomen had, ook dit jaar weer niet in geslaagd is. Ook zijn lichaamshouding en bewegingen aan de bar spraken boekdelen, met gebalde vuist op de bar stuiteren, hij zat zich te verbijten. Johan voelde zich er ook niet erg bij op z'n gemak, volgens mij.
die van Raymond blijft mooiquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Als Peter hier nou even een skihut-versie van maakt dan is de soundtrack van zijn leven klaar.
Verder heb ik nog een idee voor een nieuwe carnavalsplaat voor volgend jaar voor Peter, een bewerking van een Frans Bauer-klassieker. "Heb je eten voor mij?"
En? En? En?quote:
Ja geen idee, ik heb geen tv en de live stream doet het nietquote:
Het zal ook eens wel meezitten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja geen idee, ik heb geen tv en de live stream doet het niet
Pfffffffffff.........het programma wordt mede gepresenteerd door janice, die ADHD kleermaker uit DGKquote:
Van de Halaljeansquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:22 schreef spuitje het volgende:
Pfffffffffff.........het programma wordt mede gepresenteerd door janice, die ADHD kleermaker uit DGK
Erg he?? En dan zo'n type als die Andre: als ik die een halve dag om me heen zou hebben zou ik hem kop vooraan in de vuilcontainer stoppen!quote:
Ligt eraan in wat voor omgeving, alleen issie oké.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:43 schreef spuitje het volgende:
[..]
Erg he?? En dan zo'n type als die Andre: als ik die een halve dag om me heen zou hebben zou ik hem kop vooraan in de vuilcontainer stoppen!
Ja realiseerde me ineens dat ik dit ook kon cappen hahahaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:33 schreef beequeen het volgende:
Gelukkig hebben we de foto's nog. Bedankt Chanel en Snet.
Altijd tof van Heidi hè?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:48 schreef Chanel5 het volgende:
Ja realiseerde me ineens dat ik dit ook kon cappen hahaha
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja realiseerde me ineens dat ik dit ook kon cappen hahaha
Studio Vlemmix brengt 24 uur per dag, 7 dagen per week televisie.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:01 schreef mootie het volgende:
Maar nog ff, Peter had het over 20 optredens in 4 dagen. Wat heb ik gemist?
Wat ie in SV doet telt ook mee.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:01 schreef mootie het volgende:
En Roef gaat trouwen, ook leuk.
Is dat de Roef van het duo dat zo boos werd toen ze niet door mochten bij Idols of zo iets? Roef en Marian?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:01 schreef mootie het volgende:
Het zou me verbazen als dat doorgaat.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:06 schreef liesje1979 het volgende:
Al bekend wie de vraag je raak gaat doen?
Die 20 optredensquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:01 schreef mootie het volgende:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:11 schreef spuitje het volgende:
[..]
Is dat de Roef van het duo dat zo boos werd toen ze niet door mochten bij Idols of zo iets? Roef en Marian?
Deze?
Twiki of Alsido. Meer smaken zijn er vanavond niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:06 schreef liesje1979 het volgende:
Al bekend wie de vraag je raak gaat doen?
Worteltrekken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:01 schreef mootie het volgende:
Dan hoop ik op Alsido.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Twiki of Alsido. Meer smaken zijn er vanavond niet.
Dan zou ik van hem willen weten waarom de kijkers gister en vandaag gestraft moesten worden met urenlange shots van een lege bar.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Chris ie er ook weer en heeft grote praat. Hij spreekt in de we-vorm over SV en weet wel hoe alles moet, hatseflats, punt, klaar! Het poltieke debat laat hij wel aan zich voorbijgaan. Hij denkt dat hij daar nog niet aan toe is. Eigenlijk had-ie vandaag ook niet zullen komen maar ze hadden hem zo hard nodig dat hij wel moest komen. Vooralsnog zit hij al een half uur op z'n kruk aan de bar op te scheppen tegen Alsido, Twiki en ElsePels.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:48 schreef Disana het volgende:
De zwevende zwendelaarster aka Anne01 zit in de chat. Ze vindt het gezellig. Iemand waarschuwt alvast voor de 'afzeikers'.
Kan die Alsido wel schoppen! Wat een dombo zeg!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido vergelijkt de chat met "blanken en negers". Als een blanke iets teveel zegt heeft hij gelijk die hele groepering tegen zich terwijl het maar een paar raddraaiers zijn op de chat.
De rest mogen we niet horen, dat wordt door de drie heren buiten besproken.
Die negers bleken even later Turken te zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:07 schreef spuitje het volgende:
[..]
Kan die Alsido wel schoppen! Wat een dombo zeg!
Ging me gewoon op de manier waarop hij iets zei en vervolgens gaat het geluid weg.................quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die negers bleken even later Turken te zijn.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Chris is nu in opdracht van Alsido het bunkerbed aan het slopen. Ik meende dat Johan zei dat alles behalve het bed de kelder uit moest, maar het kan natuurlijk zijn dat dat later weer veranderd is.
Klopt, het bed moest blijven staan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Chris is nu in opdracht van Alsido het bunkerbed aan het slopen. Ik meende dat Johan zei dat alles behalve het bed de kelder uit moest, maar het kan natuurlijk zijn dat dat later weer veranderd is.
Dan ben ik benieuwd of Alsido deze keer ook weer de schuld gaat afschuiven op Christian.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt, het bed moest blijven staan.
Spannend!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd of Alsido deze keer ook weer de schuld gaat afschuiven op Christian.
Ze is een kei in het negeren van bepaalde vragen!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:39 schreef Disana het volgende:
Anne01 is best manipulatief: met een fileermes scheidt ze de 'lieve posters' van degenen die kritiek hebben. En het lukt aardig, sommige mensen gaan ineens liever doen.
Dat ook, maar ze scheidt de bokken van de schapen door de laatste consistent lief te noemen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:51 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ze is een kei in het negeren van bepaalde vragen!
Maar ze praat wel graag over haar tieten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:51 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ze is een kei in het negeren van bepaalde vragen!
Ze heeft ook wel twee aandachtspunten, dat moet gezegd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ook, maar ze scheidt de bokken van de schapen door de laatste consistent lief te noemen.
En ze is ook wel erg gek op aandacht.
Tja, Tja, hum ,Ja wat zal ik hier van denken.quote:
Die onnozele blik, die lage wenkbrauwen, 't is toch net een..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Tja, Tja, hum ,Ja wat zal ik hier van denken.
mooie Cap
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Die onnozele blik, die lage wenkbrauwen, 't is toch net een..
Nog 20 lampen, denkt Alsido die te beroerd was om Vraag maar Raak te doen.
Thanks, hij heeft een lekker kontje, eerlijk is eerlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:54 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Voor Tita en andere belangstellenden
Dr. Lombroso had er wel iets over te melden gehadquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Die onnozele blik, die lage wenkbrauwen, 't is toch net een..
Hij komt zo beter tot zijn recht, dus lekker houden zoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:03 schreef spuitje het volgende:
Kan er iemand even een lekker smeerseltje voor Alsido naar SV brengen? Die jongen werkt zowaar, moet morgen wel stijf staan van de spierpijn! En er moet nog heel wat gebeuren voor zaterdag, dus een kreunende Alsido kunnen we niet hebben nu!
O ja, mag die bagger muziek uit? Of zacht?
Das waar, maar ik ben er helemaal verbaasd van!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij komt zo beter tot zijn recht, dus lekker houden zo
Hoezo dat dan? Dit is meer zijn ding.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:18 schreef spuitje het volgende:
[..]
Das waar, maar ik ben er helemaal verbaasd van!
vraag me niet waarom! maar ik moest hem gewoon plaatsenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:55 schreef Chanel5 het volgende:
Mooie cap van die spiegel Snet, apart
Ik kijk naar de afgang van JPB. Maar dat is Off Topic maar wel on streamquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben er weg van. Er zal nog wel iets komen als Johan thuiskomt maar ik ga er niet op wachten
de sirenequote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:58 schreef tonja het volgende:
Ik vraag me al sinds The Bunker af wat dit is.
Enlighten me.
[ link | afbeelding ]
Maar waarom deed hij dat ding niet eerder dan????quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Dit is meer zijn ding.
Mwoh, vind die van mijn eigen vent lekkerderquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wel een stelletje geile mutsen hierAfkraken tot en met. totdat er een kont in beeld komt
![]()
*voorkeur heeft voor andere kontenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:19 schreef spuitje het volgende:
[..]
Mwoh, vind die van mijn eigen vent lekkerder
Ik dacht eigenlijk dat dit van het luchtsysteem was.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:58 schreef tonja het volgende:
Enlighten me.
[ link | afbeelding ]
Bram heeft me ooit verteld wat dat is, maar ik weet het niet meer... ik denk zelf iets met luchtafvoer oid.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:58 schreef tonja het volgende:
Enlighten me.
[ link | afbeelding ]
Alleen het kontje is lekkerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wel een stelletje geile mutsen hierAfkraken tot en met. totdat er een kont in beeld komt
![]()
Ja dat had ik dus ook in mijn achterhoofd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bram heeft me ooit verteld wat dat is, maar ik weet het niet meer... ik denk zelf iets met luchtafvoer oid.
Ik vind hem echt apart, scherp en dan die weerspiegeling van het plafond.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:42 schreef snetje het volgende:
[..]
vraag me niet waarom! maar ik moest hem gewoon plaatsen
Ik heb het even aan Hansie gevraagd en het zit zo: Als de regisseur wil dat er een ander shot komt, dan rent één van de rco-ers naar beneden en geeft een slinger aan dat apparaat. Vervolgens moet Ansje 3 knoppen van het koffiezetapparaat achter de bar indrukken en ElsePels in de keuken de koelkastdeur 2 keer open en weer dichtdoen en pas dan kan de regisseur een ander shot schakelen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ook in mijn achterhoofd.
In eerste instantie wilde ze dat ook in het spel mee laten doen.. Om de zoveel minuten laten draaien of zo![]()
Maar ik kan het ook flink mis hebben natuurlijk! Dementor weet jij het nog?
Voor mij had Tabitha die tl-balken mogen ophangen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Thanks, hij heeft een lekker kontje, eerlijk is eerlijk
O.K., dat is dan helderquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb het even aan Hansie gevraagd en het zit zo: Als de regisseur wil dat er een ander shot komt, dan rent één van de rco-ers naar beneden en geeft een slinger aan dat apparaat. Vervolgens moet Ansje 3 knoppen van het koffiezetapparaat achter de bar indrukken en ElsePels in de keuken de koelkastdeur 2 keer open en weer dichtdoen en pas dan kan de regisseur een ander shot schakelen.
Dus dat.
Ohw dan is het wel een stuk gemakkelijker geworden dan ik dacht!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb het even aan Hansie gevraagd en het zit zo: Als de regisseur wil dat er een ander shot komt, dan rent één van de rco-ers naar beneden en geeft een slinger aan dat apparaat. Vervolgens moet Ansje 3 knoppen van het koffiezetapparaat achter de bar indrukken en ElsePels in de keuken de koelkastdeur 2 keer open en weer dichtdoen en pas dan kan de regisseur een ander shot schakelen.
Dus dat.
Even meelezen dan maar. Word sowieso doodmoe van Balkenende.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:51 schreef Chanel5 het volgende:
Annie lievvv is weer het kaf van het koren aan het scheiden.
Hij geeft geen centimeter toe. Gemaakte fouten zijn lessen voor de toekomst. Zo kan ik het ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Even meelezen dan maar. Word sowieso doodmoe van Balkenende.
Ze kunnen het dagen volhouden en dan heeft hij nog geen millimeter toegegeven. Wat moet het toch fijn zijn om god aan je kant te hebben.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij geeft geen centimeter toe. Gemaakte fouten zijn lessen voor de toekomst. Zo kan ik het ook.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus dat.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze kunnen het dagen volhouden en dan heeft hij nog geen millimeter toegegeven. Wat moet het toch fijn zijn om god aan je kant te hebben.
quote:Hey, we can't really be dumb if we're just following god's orders
Well let's get serious, god knows what he's doin'
He wrote this book here and the book says, "He made us all to be just like him"
So, if we're dumb, then god is dumb and maybe even a little ugly on the side
Maar hey, ik heb goeie voelsprieten en ben een schatje alleen niet tegen haarquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:07 schreef Laysa het volgende:
Leuk zoals anne niet verder op vragen ingaat
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar hey, ik heb goeie voelsprieten en ben een schatje alleen niet tegen haar![]()
Scrutinizer, leuke tekst, waar komt die vandaan?
Dumb all Over, een geniaal kritische en humoristische tekst van Frank Zappa.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:08 schreef Disana het volgende:
Scrutinizer, leuke tekst, waar komt die vandaan?
Owweee, dat had ik aan mijn vriend moeten vragen, die is Zappa fan en heeft een enorme collectie.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dumb all Over, een geniaal kritische en humoristische tekst van Frank Zappa.
Klik hier voor de hele tekst. Het is een hele lap, maar de moeite waard.
Ik kom ook een heel eindquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:13 schreef Disana het volgende:
Ja hoor, hij kan de tekst na de eerste regel helemaal afmaken
Ben je ook naar Zappa plays Zappa geweest?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kom ook een heel eind
Femke Halsema is ook fan, dat is mijn stem al waard
Nee, dat vind ik dan toch een beetje een circus-act. Zappa evolueerde altijd en ZPZ doet daar wmb debet aan. Mijn oudste broer heeft hem nog wel live gezien. Hij sloot af met: "You're the greatest bunch of assholes I ever met in my live. I'll never play in Holland again. Goodnight!"quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben je ook naar Zappa plays Zappa geweest?
Zappa is toch vaak een mannenaangelegenheid (idd)quote:Goed van Femke (die het weer prima doet vandaag).
Puike people manager.quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido vindt dat Christian toch ook beeld-regie moet gaan doen, het maakt hem niet uit wat Christian met Johan afgesproken heeft. Christian wordt vaste back-up van Twiki.
Wat een baasje die Alsido.quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido vindt dat Christian toch ook beeld-regie moet gaan doen, het maakt hem niet uit wat Christian met Johan afgesproken heeft. Christian wordt vaste back-up van Twiki.
Ik vind het zo grappig hoeveel 'energie' ze in SV steken in het modteam. Volgens mij zijn ze daar nog de meeste tijd mee kwijt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:13 schreef snetje het volgende:
Suzzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy![]()
[ afbeelding ]
Sowiesó is iedereeen, of het nou hier of daar is, toch de meeste tijd kwijt aan het chatboxje?quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het zo grappig hoeveel 'energie' ze in SV steken in het modteam. Volgens mij zijn ze daar nog de meeste tijd mee kwijt.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:20 schreef Gert het volgende:
Sowiesó is iedereeen, of het nou hier of daar is, toch de meeste tijd kwijt aan het chatboxje?
Dat er in het venster daarnaast ook nog een heuse live internet broadcasting omroep bezig is, is ter ondersteuning van de chat. Niet andersom!
Wat komt ze eigenlijk doen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:25 schreef Toverheks het volgende:
Suzzy zit er verloren bij, Johan zit te giebelen maar Suzzy doet haar mond niet open.
Den dat ze erg verlegen is.
Dat vraagt iedereen op de chat zich ook af. Ze leest het nieuws mee.quote:
Waarschijnlijk moet zij tijdens het politieke debat van zaterdag de chat gaan modereren. Johan zei gisteren dat hij voor zaterdag een bepaalde mod wou hebben en dat hij die deze week nog een keer persoonlijk wou spreken. Ik denk dat zij dat dus is.quote:
Leuk toch? Ik vraag een leuke meid graag de kleren van het lijf.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:37 schreef beequeen het volgende:
Op de chat vragen ze om een Vraag Maar Raak met suzzy. Joepie.
Mwa wantrouwen, die is niet neutraal want Peter.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet zij tijdens het politieke debat van zaterdag de chat gaan modereren. Johan zei gisteren dat hij voor zaterdag een bepaalde mod wou hebben en dat hij die deze week nog een keer persoonlijk wou spreken. Ik denk dat zij dat dus is.
Ik vind dat trouwens wel een motie van wantrouwen aan het adres van Anouk.
Maar dat heeft toch niks met het moderaten van de chat tijdens een politiek debat te maken?quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mwa wantrouwen, die is niet neutraal want Peter.
En dat de pot overstroomd en wij Harry en Alsido met een schepje en emmertje in de weer zienquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:13 schreef Jian het volgende:
Politiek debat, politiek debat ..., Johan gaat met een paar leden uit de gemeentelijke politiek, nooit de grootste lichten van de politieke arena, on stream zitten wauwelen over "gewichtige" issues uit het Eindhovense.... Het enige waar wij op kunnen hopen is dat het geweldig fout loopt met de techniek, waardoor het toch nog het aankijken waard wordt.
Nee, maar ik bedoel ik ook niet politiek neutraal, maar SV-neutraal zegmaar.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch niks met het moderaten van de chat tijdens een politiek debat te maken?
Volgens mij gaat het echt specifiek om komende zaterdag, als PvdT debatteert met de partij Mens (voor mens en spirit, de Stadspartij en Eindhoven Nu. Dan moest er een goede mod opzitten. Zorg er eerst eens voor dat de hoofdzaken geregeld zijn ... zoals uitnodigingen, persberichten en persmappen, voordat je die marginale zaken onder handen neemt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nee, maar ik bedoel ik ook niet politiek neutraal, maar SV-neutraal zegmaar.
Je raakt de focus op een ordelijke chat kwijt als je teveel bij SV zelf betrokken bent. Imho.
Wellicht grijpen ze het debat aan om te kijken hoe het gaat.
Weet ik het, ik geef ook alleen m'n ongevraagde mening maar
Mijn mening ook.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch niks met het moderaten van de chat tijdens een politiek debat te maken?
Nee. Het idee komt van Johan zelf. Hij zei gisteren op stream dat hij tijdens het lijsttrekkersdebat de chat strak gemodereerd wil hebben en dat hij een bepaalde mod als hoofdmod wilde hebben.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:13 schreef Toverheks het volgende:
Nee ik denk geen wantrouwen van Johan, want iedereen riep gisteren gelijk, dan moet het Suzzy worden als Mod.
En misschien dat Johan daar naar geluisterd heeft.
Ja, precies. Ze heeft iets ordinairs vind ikquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:58 schreef Disana het volgende:
[RLS] Who is who in Paleis Soestdijk II
'dit tot groot genoegen van veel streamers'
Nou moe. De meeste streamers vinden haar juist een lellebel.
Sterker nog, ze ís ordinair zoals ze steeds met een vinger in een mondhoek met de chatters zit te flirten. Om van dat filmpje maar te zwijgen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:17 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Ja, precies. Ze heeft iets ordinairs vind ik
Wat wordt er onder rellen verstaan? Kritiek leveren?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:16 schreef Disana het volgende:
Er mag op zaterdag niet op de chat gereld worden. Mensen die dat wel doen, riskeren een ban voor die dag. Aldus Hans.
Niet 'iets', een heleboel!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:17 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Jouw meningquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:58 schreef Disana het volgende:
[RLS] Who is who in Paleis Soestdijk II
'dit tot groot genoegen van veel streamers'
Nou moe. De meeste streamers vinden haar juist een lellebel.
Iets?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:17 schreef TjetMaster het volgende:
Dát moet je maar aan Hans vragen. Ik denk dat er een hoop bans gaan vallen onder de reguliere criticastersquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat wordt er onder rellen verstaan? Kritiek leveren?
Niet dan? Dat is hier namelijk gezegd. Als het niet zo is dan pas ik het wel aan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:59 schreef Copycat het volgende:
Ach, Anoek werkte blijkbaar ook al achter de schermen bij TBO.
Dat is niet waar. Ik vind het jammer dat je een gekleurde who is who hebt gemaakt, tuinfluiter doet dat altijd neutraal en zo hoort het naar mijn mening ook.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jouw mening![]()
Als Tabhita op de chat verschijnt heb ik meestal een koetsierszweep nodig om al het manvolk bij haar weg te slaan.
Misschien heeft ze een keer een afwasje gedaan, omdat ze moest wachten op Peter die weer zat te oreren over waarom hij toch echt weer twee dagen terug de bunker in moest, maar dat zal het zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Niet dan? Dat is hier namelijk gezegd. Als het niet zo is dan pas ik het wel aan.
Ik ruik weer jaloerse vrouwen.quote:
Dat zegt meer over de wansmaak van het manvok dan over de uitstraling van Tabitha. @@quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jouw mening![]()
Als Tabhita op de chat verschijnt heb ik meestal een koetsierszweep nodig om al het manvolk bij haar weg te slaan.
Niet jouw lage maatstaven op anderen projecteren, kermisklantje van me!quote:
Bovendien staat er 'streamers' en niet 'ingelogde chatters'. Die laatste groep is in de minderheid.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de wansmaak van het manvok dan over de uitstraling van Tabitha. @@
Dus ik lieg?quote:
Je knipt de rest weg om in je bekende rol te vervallen. Nogmaals, die who is who's horen gewoon neutraal te zijn en zeker geen onwaarheden te bevatten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dus ik lieg?
Moet ik hier wat chatlogs plaatsen?
Oké, duidelijk. Aangepast dus.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een keer een afwasje gedaan, omdat ze moest wachten op Peter die weer zat te oreren over waarom hij toch echt weer twee dagen terug de bunker in moest, maar dat zal het zijn.
Dus Suzzy gaat de chat modereren en Hansie gaat nu alvast de chatters bang maken? Zou Hansie een bruin overhemdje aanhebben als hij als moderator achter de chat zit?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:16 schreef Disana het volgende:
Er mag op zaterdag niet op de chat gereld worden. Mensen die dat wel doen, riskeren een ban voor die dag. Aldus Hans.
Ach, de waarheid van de één is die van de ander niet. De 'heldenstatus' van Adje kan zo ook worden aangevochten, om maar wat te noemen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Je knipt de rest weg om in je bekende rol te vervallen. Nogmaals, die who is who's horen gewoon neutraal te zijn en zeker geen onwaarheden te bevatten.
Verwacht je iets anders van Hans? Die is zo gehoorzaam als het maar kan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus Suzzy gaat de chat modereren en Hansie gaat nu alvast de chatters bang maken? Zou Hansie een bruin overhemdje aanhebben als hij als moderator achter de chat zit?
Of de zaak van 2 kanten belichten!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Je knipt de rest weg om in je bekende rol te vervallen. Nogmaals, die who is who's horen gewoon neutraal te zijn en zeker geen onwaarheden te bevatten.
Je was eerlijk en neutraal geweest als je geschreven had 'ingelogde chatters' i.p.v. 'streamers'. Zelfs subjectieve waarheid is hier ver te zoeken en dat weet je volgens mij best. Nu schrijf je iets waar niemand hier zich in kan vinden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, de waarheid van de één is die van de ander niet. De 'heldenstatus' van Adje kan zo ook worden aangevochten, om maar wat te noemen.
Met mijn maatstaven is niks mis hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet jouw lage maatstaven op anderen projecteren, kermisklantje van me!
Ook een mogelijkheid.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Of de zaak van 2 kanten belichten!
Toevoeging: Veel chatters vinden Tabitha een ranzig, ordinair kampertje!
Hansie doet mij in doen en laten aan iemand denken. Die iemand heeft mij een keer op staande voet ontslagen zonder dat hij daartoe gerechtigd was. Dat heeft me toen wel een fijne vrije middag opgeleverd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Verwacht je iets anders van Hans? Die is zo gehoorzaam als het maar kan.
Een emotioneel standje of een dommerd die niet van de regels op de hoogte was? Je was dus de dag erna alweer aan het werk?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hansie doet mij in doen en laten aan iemand denken. Die iemand heeft mij een keer op staande voet ontslagen zonder dat hij daartoe gerechtigd was. Dat heeft me toen wel een fijne vrije middag opgeleverd.
Ik kreeg hier een heel ranzig beeld bijquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ruik weer jaloerse vrouwen.
Verdere toevoeging: en dat zijn opvallend dezelfden die uit hun panty schoten als er in de Huub <->Lieke-discussies positieve dingen over Lieke werden gedebiteerd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Of de zaak van 2 kanten belichten!
Toevoeging: Veel chatters vinden Tabitha een ranzig, ordinair kampertje!
Echt jammer dat je weer in je oude rol schiet en daar zelfs een who is who aan spendeert, iets dat gewoon neutraal hoort te zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Verdere toevoeging: en dat zijn opvallend dezelfden die uit hun panty schoten als er in de Huub <->Lieke-discussies positieve dingen over Lieke werden gedebiteerd.
Ik heb gelijk m'n telefoon uitgezet. Toen ik die weer aanzette had ik meer dan 10 oproepen gemist. Zijn baas was niet heel blij dat hij mij ontslagen hadquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Een emotioneel standje of een dommerd die niet van de regels op de hoogte was? Je was dus de dag erna alweer aan het werk?
Dat wordt dus eraf vliegen bij het eerste "onvertogen" woord. Zaterdag maar een alias uit de kast trekken denk ik, kunnen ze tenminste ook weer zeggen dat ze kijkers op de Filipijnen hebbenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:16 schreef Disana het volgende:
Haha, ik denk dat ik dat ook gedaan zou hebben al is het natuurlijk ook wel zielig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb gelijk m'n telefoon uitgezet. Toen ik die weer aanzette had ik meer dan 10 oproepen gemist. Zijn baas was niet heel blij dat hij mij ontslagen hadDat mannetje heeft het enorm moeten bezuren, die heb ik het bloed onder de nagels getreiterd de keren dat ik weer met hem te maken kreeg.
Ik neem gemakshalve aan dat ingelogde chatters ook streamers zijn. Voor de niet op de chat ingelogde streamers kun jij net zo min spreken als ik toch? Ik heb nergens absolute getallen genoemd dus ik vind het eerlijk gezegd een beetje spijkers op laag water zoeken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Je was eerlijk en neutraal geweest als je geschreven had 'ingelogde chatters' i.p.v. 'streamers'. Zelfs subjectieve waarheid is hier ver te zoeken en dat weet je volgens mij best. Nu schrijf je iets waar niemand hier zich in kan vinden.
Of één iemand, die een beetje snel kan typen, moet Hansie in zijn PM houden. Continu plaatjes aanvragen of zo.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat wordt dus eraf vliegen bij het eerste "onvertogen" woord. Zaterdag maar een alias uit de kast trekken denk ik, kunnen ze tenminste ook weer zeggen dat ze kijkers op de Filipijnen hebben
Mag ik gewoon even tussendoor melden dat dit de grootst mogelijke onzin is? Er loopt er maar één een slakkenspoor na te laten en dat ben jij verdomme zelfquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:18 schreef Pearlbitch het volgende:
'tot groot genoegen van veel streamers'quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik neem gemakshalve aan dat ingelogde chatters ook streamers zijn. Voor de niet op de chat ingelogde streamers kun jij net zo min spreken als ik toch? Ik heb nergens absolute getallen genoemd dus ik vind het eerlijk gezegd een beetje spijkers op laag water zoeken.
Nee hoor, Kees Knalpiemel doet ook net of hij haar leuk vindt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mag ik gewoon even tussendoor melden dat dit de grootst mogelijke onzin is? Er loopt er maar één een slakkenspoor na te laten en dat ben jij verdomme zelf
Mijn ongevraagde mening, als het ware
Ze zijn in ieder geval drempelloos.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Met mijn maatstaven is niks mis hoor.
Goed we zijn het er dus over eens dat Hansie "kaltgestellt" moet worden zaterdag, we formeren een teamquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of één iemand, die een beetje snel kan typen, moet Hansie in zijn PM houden. Continu plaatjes aanvragen of zo.
Doe nou niet zo lelijk mens, dankzij vrouwen als PB hebben vrouwen als Erica Terpstra ook af en toe nog 's seks.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval drempelloos.
En voor jou is geen man daar goed genoeg: Peter niet, Alsido niet, Twiki niet, Christian niet, zelfs Harry Loco nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn slakkenspoor zie jij niet op de chat, want die laat ik achter in PM'squote:Op woensdag 17 februari 2010 12:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mag ik gewoon even tussendoor melden dat dit de grootst mogelijke onzin is? Er loopt er maar één een slakkenspoor na te laten en dat ben jij verdomme zelf
Mijn ongevraagde mening, als het ware
WAT!?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En voor jou is geen man daar goed genoeg: Peter niet, Alsido niet, Twiki niet, Christian niet, zelfs Harry Loco niet
Staat Johan expres niet in deze opsomming? Die ook niet, namelijk!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
En voor jou is geen man daar goed genoeg: Peter niet, Alsido niet, Twiki niet, Christian niet, zelfs Harry Loco niet
Die kan ik lezen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn slakkenspoor zie jij niet op de chat, want die laat ik achter in PM's
Ik dacht trouwens dat Johan duidelijk was tegen Hansie: Hansie moet er zaterdag bij zijn in Eindhoven anders hoeft-ie nooit meer te komen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Goed we zijn het er dus over eens dat Hansie "kaltgestellt" moet worden zaterdag, we formeren een team
Cc wil Jaap!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Staat Johan expres niet in deze opsomming? Die ook niet, namelijk!
Ik heb net geluncht ... en die kwam weer een beetje terug.quote:
Ja da's waar. Wat zit ie dan te dreigen in de chat.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat Johan duidelijk was tegen Hansie: Hansie moet er zaterdag bij zijn in Eindhoven anders hoeft-ie nooit meer te komen.
Oh, oeps. En Richart?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Staat Johan expres niet in deze opsomming? Die ook niet, namelijk!
Gewoon helemaal niemand van die sociale werkplaats.quote:
Eten waar je 2x van kan genieten. Jaap zal zó gelukkig met je worden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb net geluncht ... en die kwam weer een beetje terug.
Mooi toch? Dan kan je er ook niet over struikelen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fanta? Doe eens niet zo decadent! River Sinas!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Die fles Fanta staat ook al bijna een dag prominent op de bar.
Dat zou ook wel weer jammer zijn, want ieder circus heeft een niet zo snuggere terreinknecht nodigquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat Johan duidelijk was tegen Hansie: Hansie moet er zaterdag bij zijn in Eindhoven anders hoeft-ie nooit meer te komen.
Ik probeerde er slechts een idyllisch beeld van te schetsen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fanta? Doe eens niet zo decadent! River Sinas!
Een bordje? Je bedoelt dat printje in een insteekhoes?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Er hangt nu wel een bordje met Verboden Toegang op de deur van de regie. Als Hansie naar Eindhoven komt durft-ie vast de regie niet meer in.
Johan las de chat mee. Ze gaat zo beginnen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:55 schreef Disana het volgende:
Zou Suzy nu echt om 13 uur Vraag maar Raak gaan doen? Ik meen dat ik dat ergens las.
Wow, een insteekhoes?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een bordje? Je bedoelt dat printje in een insteekhoes?
Idyllisch beeld verdommequote:Op woensdag 17 februari 2010 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een bordje? Je bedoelt dat printje in een insteekhoes?
Ook jouw drempel is loos.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:02 schreef Jian het volgende:
Door dat gehamer hier moest ik toch even terugkijken naar het filmpje van Tabitha, dat had ik nog niet gezien. Ik vind het nogal meevallen, ik doe 'r zo op een doordeweekse dag, dinsdag of donderdag lijkt me best geschikt
Okee. Ik dacht, omdat ze buiten beeld bleef, dat ze het misschien niet aan zou durven.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Johan las de chat mee. Ze gaat zo beginnen.
Ik wil geen oog-aids.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:03 schreef beequeen het volgende:
Tinky, je had het net over Erica Terpstra. Dit al gezien?
Tipsy Erica.
Sorry.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Idyllisch beeld verdomme
Die insteekhoezen waren toch voor de persmappen?
Niet terugkrabbelen nu!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry.
Ik betwijfel het nu ook of ze überhaupt wel insteekhoezen gebruikt hebben of dat het gewoon een kaal A4tje is.
Kijk nouhou. Is echt grappig.quote:
Alleen haar naam veroorzaakt bij mij al een tijdelijk disfunctioneren der geslachtsdelen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:02 schreef Jian het volgende:
Door dat gehamer hier moest ik toch even terugkijken naar het filmpje van Tabitha, dat had ik nog niet gezien. Ik vind het nogal meevallen, ik doe 'r zo op een doordeweekse dag, dinsdag of donderdag lijkt me best geschikt
Klopt. Hup, zo vanuit de printer met een plakbandje op de muur.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:04 schreef Copycat het volgende:
Sorry.
Ik betwijfel het nu ook of ze überhaupt wel insteekhoezen gebruikt hebben of dat het gewoon een kaal A4tje is.
Ach, namen vergeet ik toch altijd weerquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alleen haar naam veroorzaakt bij mij al een tijdelijk disfunctioneren der geslachtsdelen.
Was Jaap een vrouw, dan was dat wel discussiepunt, want dan had PB hem/haar ook willen geven.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom is het eigenlijk belangrijk of er überhaupt mensen zijn die Tabitha willen geven? Deze discussie hebben we toch ook niet over Jaap?
Integendeel, de naam doet een solide afkomst met geschiedenis vermoeden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alleen haar naam veroorzaakt bij mij al een tijdelijk disfunctioneren der geslachtsdelen.
Zij valt bij mij in de categorie Anita.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:09 schreef Disana het volgende:
Integendeel, de naam doet een solide afkomst met geschiedenis vermoeden.
Even opgezocht:
Tabitha
The name Tabitha comes from Hebrew origin. In Hebrew the meaning of the name Tabitha is: Beauty, grace. From the Aramaic word for Gazelle. Biblical - Tabitha of the New Testament (Acts 9:36) was noted for good works.
Ja, maar het is Thabita volgens het filmpje, dus dat gaat niet opquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Even opgezocht:
Tabitha
The name Tabitha comes from Hebrew origin. In Hebrew the meaning of the name Tabitha is: Beauty, grace. From the Aramaic word for Gazelle. Biblical - Tabitha of the New Testament (Acts 9:36) was noted for good works.
Precies.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zij valt bij mij in de categorie Anita.
Daar was ik ook al eens over gevallen maar mij werd verteld dat Stefan een fout had gemaakt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar het is Thabita volgens het filmpje, dus dat gaat niet op
What else is new...quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar was ik ook al eens over gevallen maar mij werd verteld dat Stefan een fout had gemaakt.
Ja, en Loes schreef een boek over Chaya maar wist niet hoe je dat uitsprak. Ik spreek de naam van Tabitha altijd op z'n Utregs uit. Taabietoh.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Even opgezocht:
Tabitha
Liesbeth gebruikt 3-laags ivm haar aambeien.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:14 schreef Disana het volgende:
Ze hebben het echt werkelijk over toiletpapier en hoeveel lagen dat moet zijn.
Johan: als vrouw zijnde, dep je of veeg je.
Als een balletjequote:Op woensdag 17 februari 2010 13:03 schreef beequeen het volgende:
Tinky, je had het net over Erica Terpstra. Dit al gezien?
Tipsy Erica.
Hahaha.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Liesbeth gebruikt 3-laags ivm haar aambeien.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Liesbeth gebruikt 3-laags ivm haar aambeien.
Dat gaat volgens mij over Led-lampen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:18 schreef Disana het volgende:
Er is weer eens iets kwijt, Johan zou iets afgetekend hebben maar heeft het nergens gevonden.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Johan: "Een vrouw is altijd rijker dan een man. Als ze geplast heeft hangen de parels er nog aan."
Liesbethquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:18 schreef Disana het volgende:
Er is weer eens iets kwijt, Johan zou iets afgetekend hebben maar heeft het nergens gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |