quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:23 schreef mootie het volgende:
Johan wordt helemaal naar van boeken. Een leesboek vindt hij soms wel mooi, maar het liefst een stripboek.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:16 schreef Disana het volgende:
Er mag op zaterdag niet op de chat gereld worden. Mensen die dat wel doen, riskeren een ban voor die dag. Aldus Hans.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido vindt dat Christian toch ook beeld-regie moet gaan doen, het maakt hem niet uit wat Christian met Johan afgesproken heeft. Christian wordt vaste back-up van Twiki.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:16 schreef Disana het volgende:
En Hans doet een noodoproep met uitroepteken in de chat: repareer het snoer van de ijskast van de bar Johan!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter N zit stoer te doen op de chat. Upshaden is volgens hem de juiste term om het diafragma wat verder te openen.
Haar favoriete chatter is iedereenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Ondertussen zit mod Suzy in de Vraag maar Raak. Interessant programma vol SV-coryfeeën.
IK OOK!? OMFGOMFG!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Haar favoriete chatter is iedereen
Ik ken die nick niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Haar favoriete chatter is iedereen
http://www.studiovlemmix.tv/aqua-aura/aqua-aura.htmlquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:31 schreef Copycat het volgende:
En dan te bedenken dat dit één van de weinige 'programma's' is die 'staan' : moderators en andere nietszeggende vrijwilligers voor een paraplu.
Teeeeeeheeeeeheeee!quote:Aqua Aura is een spiritueel programma met een magisch tintje! Kijk maar uit want het kan je leven zomaar veranderen. Door anders naar het leven te gaan kijken word je bewuster van dat beetje meer wat er zou kunnen zijn maar misschien nu nog ongrijpbaar is.
Ze kan de vragen niet volgen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ken die nick niet.
Ze kan de vragen niet volgen.
Dat wijf een een charlatan pur sang.quote:
Wat een ultieme niks weer.quote:
Tsja......daar doelde ik dus op.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ze kan de vragen niet volgen?
Omg dat wordt wat zaterdag.
In een papieren gids staan de tijden toch ook vóór de titel?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Ligt het aan mij of is het raar dat in de programma gids de tijden boven de titels staan?
Daar hou ik van! Mensen die van alles doen!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:34 schreef tuinfluiter het volgende:
gaat van alles doen in studio Vlemmix,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |