Iets?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:17 schreef TjetMaster het volgende:
Ja, precies. Ze heeft iets ordinairs vind ik
Dát moet je maar aan Hans vragen. Ik denk dat er een hoop bans gaan vallen onder de reguliere criticastersquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat wordt er onder rellen verstaan? Kritiek leveren?
Niet dan? Dat is hier namelijk gezegd. Als het niet zo is dan pas ik het wel aan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:59 schreef Copycat het volgende:
Ach, Anoek werkte blijkbaar ook al achter de schermen bij TBO.
Dat is niet waar. Ik vind het jammer dat je een gekleurde who is who hebt gemaakt, tuinfluiter doet dat altijd neutraal en zo hoort het naar mijn mening ook.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jouw mening![]()
Als Tabhita op de chat verschijnt heb ik meestal een koetsierszweep nodig om al het manvolk bij haar weg te slaan.
Misschien heeft ze een keer een afwasje gedaan, omdat ze moest wachten op Peter die weer zat te oreren over waarom hij toch echt weer twee dagen terug de bunker in moest, maar dat zal het zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Niet dan? Dat is hier namelijk gezegd. Als het niet zo is dan pas ik het wel aan.
Ik ruik weer jaloerse vrouwen.quote:
Dat zegt meer over de wansmaak van het manvok dan over de uitstraling van Tabitha. @@quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jouw mening![]()
Als Tabhita op de chat verschijnt heb ik meestal een koetsierszweep nodig om al het manvolk bij haar weg te slaan.
Niet jouw lage maatstaven op anderen projecteren, kermisklantje van me!quote:
Bovendien staat er 'streamers' en niet 'ingelogde chatters'. Die laatste groep is in de minderheid.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de wansmaak van het manvok dan over de uitstraling van Tabitha. @@
Dus ik lieg?quote:
Je knipt de rest weg om in je bekende rol te vervallen. Nogmaals, die who is who's horen gewoon neutraal te zijn en zeker geen onwaarheden te bevatten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dus ik lieg?
Moet ik hier wat chatlogs plaatsen?
Oké, duidelijk. Aangepast dus.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een keer een afwasje gedaan, omdat ze moest wachten op Peter die weer zat te oreren over waarom hij toch echt weer twee dagen terug de bunker in moest, maar dat zal het zijn.
Dus Suzzy gaat de chat modereren en Hansie gaat nu alvast de chatters bang maken? Zou Hansie een bruin overhemdje aanhebben als hij als moderator achter de chat zit?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:16 schreef Disana het volgende:
Er mag op zaterdag niet op de chat gereld worden. Mensen die dat wel doen, riskeren een ban voor die dag. Aldus Hans.
Ach, de waarheid van de één is die van de ander niet. De 'heldenstatus' van Adje kan zo ook worden aangevochten, om maar wat te noemen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Je knipt de rest weg om in je bekende rol te vervallen. Nogmaals, die who is who's horen gewoon neutraal te zijn en zeker geen onwaarheden te bevatten.
Verwacht je iets anders van Hans? Die is zo gehoorzaam als het maar kan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus Suzzy gaat de chat modereren en Hansie gaat nu alvast de chatters bang maken? Zou Hansie een bruin overhemdje aanhebben als hij als moderator achter de chat zit?
Of de zaak van 2 kanten belichten!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Je knipt de rest weg om in je bekende rol te vervallen. Nogmaals, die who is who's horen gewoon neutraal te zijn en zeker geen onwaarheden te bevatten.
Je was eerlijk en neutraal geweest als je geschreven had 'ingelogde chatters' i.p.v. 'streamers'. Zelfs subjectieve waarheid is hier ver te zoeken en dat weet je volgens mij best. Nu schrijf je iets waar niemand hier zich in kan vinden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, de waarheid van de één is die van de ander niet. De 'heldenstatus' van Adje kan zo ook worden aangevochten, om maar wat te noemen.
Met mijn maatstaven is niks mis hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet jouw lage maatstaven op anderen projecteren, kermisklantje van me!
Ook een mogelijkheid.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Of de zaak van 2 kanten belichten!
Toevoeging: Veel chatters vinden Tabitha een ranzig, ordinair kampertje!
Hansie doet mij in doen en laten aan iemand denken. Die iemand heeft mij een keer op staande voet ontslagen zonder dat hij daartoe gerechtigd was. Dat heeft me toen wel een fijne vrije middag opgeleverd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Verwacht je iets anders van Hans? Die is zo gehoorzaam als het maar kan.
Een emotioneel standje of een dommerd die niet van de regels op de hoogte was? Je was dus de dag erna alweer aan het werk?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hansie doet mij in doen en laten aan iemand denken. Die iemand heeft mij een keer op staande voet ontslagen zonder dat hij daartoe gerechtigd was. Dat heeft me toen wel een fijne vrije middag opgeleverd.
Ik kreeg hier een heel ranzig beeld bijquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ruik weer jaloerse vrouwen.
Verdere toevoeging: en dat zijn opvallend dezelfden die uit hun panty schoten als er in de Huub <->Lieke-discussies positieve dingen over Lieke werden gedebiteerd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Of de zaak van 2 kanten belichten!
Toevoeging: Veel chatters vinden Tabitha een ranzig, ordinair kampertje!
Echt jammer dat je weer in je oude rol schiet en daar zelfs een who is who aan spendeert, iets dat gewoon neutraal hoort te zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Verdere toevoeging: en dat zijn opvallend dezelfden die uit hun panty schoten als er in de Huub <->Lieke-discussies positieve dingen over Lieke werden gedebiteerd.
Ik heb gelijk m'n telefoon uitgezet. Toen ik die weer aanzette had ik meer dan 10 oproepen gemist. Zijn baas was niet heel blij dat hij mij ontslagen hadquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Een emotioneel standje of een dommerd die niet van de regels op de hoogte was? Je was dus de dag erna alweer aan het werk?
Dat wordt dus eraf vliegen bij het eerste "onvertogen" woord. Zaterdag maar een alias uit de kast trekken denk ik, kunnen ze tenminste ook weer zeggen dat ze kijkers op de Filipijnen hebbenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:16 schreef Disana het volgende:
Er mag op zaterdag niet op de chat gereld worden. Mensen die dat wel doen, riskeren een ban voor die dag. Aldus Hans.
Haha, ik denk dat ik dat ook gedaan zou hebben al is het natuurlijk ook wel zielig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb gelijk m'n telefoon uitgezet. Toen ik die weer aanzette had ik meer dan 10 oproepen gemist. Zijn baas was niet heel blij dat hij mij ontslagen hadDat mannetje heeft het enorm moeten bezuren, die heb ik het bloed onder de nagels getreiterd de keren dat ik weer met hem te maken kreeg.
Ik neem gemakshalve aan dat ingelogde chatters ook streamers zijn. Voor de niet op de chat ingelogde streamers kun jij net zo min spreken als ik toch? Ik heb nergens absolute getallen genoemd dus ik vind het eerlijk gezegd een beetje spijkers op laag water zoeken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Je was eerlijk en neutraal geweest als je geschreven had 'ingelogde chatters' i.p.v. 'streamers'. Zelfs subjectieve waarheid is hier ver te zoeken en dat weet je volgens mij best. Nu schrijf je iets waar niemand hier zich in kan vinden.
Of één iemand, die een beetje snel kan typen, moet Hansie in zijn PM houden. Continu plaatjes aanvragen of zo.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat wordt dus eraf vliegen bij het eerste "onvertogen" woord. Zaterdag maar een alias uit de kast trekken denk ik, kunnen ze tenminste ook weer zeggen dat ze kijkers op de Filipijnen hebben
Mag ik gewoon even tussendoor melden dat dit de grootst mogelijke onzin is? Er loopt er maar één een slakkenspoor na te laten en dat ben jij verdomme zelfquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:18 schreef Pearlbitch het volgende:
'tot groot genoegen van veel streamers'quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik neem gemakshalve aan dat ingelogde chatters ook streamers zijn. Voor de niet op de chat ingelogde streamers kun jij net zo min spreken als ik toch? Ik heb nergens absolute getallen genoemd dus ik vind het eerlijk gezegd een beetje spijkers op laag water zoeken.
Nee hoor, Kees Knalpiemel doet ook net of hij haar leuk vindt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mag ik gewoon even tussendoor melden dat dit de grootst mogelijke onzin is? Er loopt er maar één een slakkenspoor na te laten en dat ben jij verdomme zelf
Mijn ongevraagde mening, als het ware
Ze zijn in ieder geval drempelloos.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Met mijn maatstaven is niks mis hoor.
Goed we zijn het er dus over eens dat Hansie "kaltgestellt" moet worden zaterdag, we formeren een teamquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of één iemand, die een beetje snel kan typen, moet Hansie in zijn PM houden. Continu plaatjes aanvragen of zo.
Doe nou niet zo lelijk mens, dankzij vrouwen als PB hebben vrouwen als Erica Terpstra ook af en toe nog 's seks.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval drempelloos.
En voor jou is geen man daar goed genoeg: Peter niet, Alsido niet, Twiki niet, Christian niet, zelfs Harry Loco nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval drempelloos.
Mijn slakkenspoor zie jij niet op de chat, want die laat ik achter in PM'squote:Op woensdag 17 februari 2010 12:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mag ik gewoon even tussendoor melden dat dit de grootst mogelijke onzin is? Er loopt er maar één een slakkenspoor na te laten en dat ben jij verdomme zelf
Mijn ongevraagde mening, als het ware
WAT!?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En voor jou is geen man daar goed genoeg: Peter niet, Alsido niet, Twiki niet, Christian niet, zelfs Harry Loco niet
Staat Johan expres niet in deze opsomming? Die ook niet, namelijk!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
En voor jou is geen man daar goed genoeg: Peter niet, Alsido niet, Twiki niet, Christian niet, zelfs Harry Loco niet
Die kan ik lezen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn slakkenspoor zie jij niet op de chat, want die laat ik achter in PM's
Ik dacht trouwens dat Johan duidelijk was tegen Hansie: Hansie moet er zaterdag bij zijn in Eindhoven anders hoeft-ie nooit meer te komen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Goed we zijn het er dus over eens dat Hansie "kaltgestellt" moet worden zaterdag, we formeren een team
Cc wil Jaap!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Staat Johan expres niet in deze opsomming? Die ook niet, namelijk!
Ik heb net geluncht ... en die kwam weer een beetje terug.quote:
Ja da's waar. Wat zit ie dan te dreigen in de chat.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat Johan duidelijk was tegen Hansie: Hansie moet er zaterdag bij zijn in Eindhoven anders hoeft-ie nooit meer te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |