Oh, oeps. En Richart?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Staat Johan expres niet in deze opsomming? Die ook niet, namelijk!
Gewoon helemaal niemand van die sociale werkplaats.quote:
Eten waar je 2x van kan genieten. Jaap zal zó gelukkig met je worden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb net geluncht ... en die kwam weer een beetje terug.
Mooi toch? Dan kan je er ook niet over struikelen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval drempelloos.
Fanta? Doe eens niet zo decadent! River Sinas!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Die fles Fanta staat ook al bijna een dag prominent op de bar.
Dat zou ook wel weer jammer zijn, want ieder circus heeft een niet zo snuggere terreinknecht nodigquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat Johan duidelijk was tegen Hansie: Hansie moet er zaterdag bij zijn in Eindhoven anders hoeft-ie nooit meer te komen.
Ik probeerde er slechts een idyllisch beeld van te schetsen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fanta? Doe eens niet zo decadent! River Sinas!
Een bordje? Je bedoelt dat printje in een insteekhoes?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Er hangt nu wel een bordje met Verboden Toegang op de deur van de regie. Als Hansie naar Eindhoven komt durft-ie vast de regie niet meer in.
Johan las de chat mee. Ze gaat zo beginnen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:55 schreef Disana het volgende:
Zou Suzy nu echt om 13 uur Vraag maar Raak gaan doen? Ik meen dat ik dat ergens las.
Wow, een insteekhoes?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een bordje? Je bedoelt dat printje in een insteekhoes?
Idyllisch beeld verdommequote:Op woensdag 17 februari 2010 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een bordje? Je bedoelt dat printje in een insteekhoes?
Ook jouw drempel is loos.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:02 schreef Jian het volgende:
Door dat gehamer hier moest ik toch even terugkijken naar het filmpje van Tabitha, dat had ik nog niet gezien. Ik vind het nogal meevallen, ik doe 'r zo op een doordeweekse dag, dinsdag of donderdag lijkt me best geschikt
Okee. Ik dacht, omdat ze buiten beeld bleef, dat ze het misschien niet aan zou durven.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Johan las de chat mee. Ze gaat zo beginnen.
Ik wil geen oog-aids.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:03 schreef beequeen het volgende:
Tinky, je had het net over Erica Terpstra. Dit al gezien?
Tipsy Erica.
Sorry.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Idyllisch beeld verdomme
Die insteekhoezen waren toch voor de persmappen?
Niet terugkrabbelen nu!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sorry.
Ik betwijfel het nu ook of ze überhaupt wel insteekhoezen gebruikt hebben of dat het gewoon een kaal A4tje is.
Kijk nouhou. Is echt grappig.quote:
Alleen haar naam veroorzaakt bij mij al een tijdelijk disfunctioneren der geslachtsdelen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:02 schreef Jian het volgende:
Door dat gehamer hier moest ik toch even terugkijken naar het filmpje van Tabitha, dat had ik nog niet gezien. Ik vind het nogal meevallen, ik doe 'r zo op een doordeweekse dag, dinsdag of donderdag lijkt me best geschikt
Klopt. Hup, zo vanuit de printer met een plakbandje op de muur.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:04 schreef Copycat het volgende:
Sorry.
Ik betwijfel het nu ook of ze überhaupt wel insteekhoezen gebruikt hebben of dat het gewoon een kaal A4tje is.
Ach, namen vergeet ik toch altijd weerquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alleen haar naam veroorzaakt bij mij al een tijdelijk disfunctioneren der geslachtsdelen.
Was Jaap een vrouw, dan was dat wel discussiepunt, want dan had PB hem/haar ook willen geven.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom is het eigenlijk belangrijk of er überhaupt mensen zijn die Tabitha willen geven? Deze discussie hebben we toch ook niet over Jaap?
Integendeel, de naam doet een solide afkomst met geschiedenis vermoeden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alleen haar naam veroorzaakt bij mij al een tijdelijk disfunctioneren der geslachtsdelen.
Zij valt bij mij in de categorie Anita.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:09 schreef Disana het volgende:
Integendeel, de naam doet een solide afkomst met geschiedenis vermoeden.
Even opgezocht:
Tabitha
The name Tabitha comes from Hebrew origin. In Hebrew the meaning of the name Tabitha is: Beauty, grace. From the Aramaic word for Gazelle. Biblical - Tabitha of the New Testament (Acts 9:36) was noted for good works.
Ja, maar het is Thabita volgens het filmpje, dus dat gaat niet opquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Even opgezocht:
Tabitha
The name Tabitha comes from Hebrew origin. In Hebrew the meaning of the name Tabitha is: Beauty, grace. From the Aramaic word for Gazelle. Biblical - Tabitha of the New Testament (Acts 9:36) was noted for good works.
Precies.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zij valt bij mij in de categorie Anita.
Daar was ik ook al eens over gevallen maar mij werd verteld dat Stefan een fout had gemaakt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar het is Thabita volgens het filmpje, dus dat gaat niet op
What else is new...quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar was ik ook al eens over gevallen maar mij werd verteld dat Stefan een fout had gemaakt.
Ja, en Loes schreef een boek over Chaya maar wist niet hoe je dat uitsprak. Ik spreek de naam van Tabitha altijd op z'n Utregs uit. Taabietoh.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Even opgezocht:
Tabitha
Liesbeth gebruikt 3-laags ivm haar aambeien.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:14 schreef Disana het volgende:
Ze hebben het echt werkelijk over toiletpapier en hoeveel lagen dat moet zijn.
Johan: als vrouw zijnde, dep je of veeg je.
Als een balletjequote:Op woensdag 17 februari 2010 13:03 schreef beequeen het volgende:
Tinky, je had het net over Erica Terpstra. Dit al gezien?
Tipsy Erica.
Hahaha.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Liesbeth gebruikt 3-laags ivm haar aambeien.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Liesbeth gebruikt 3-laags ivm haar aambeien.
Dat gaat volgens mij over Led-lampen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:18 schreef Disana het volgende:
Er is weer eens iets kwijt, Johan zou iets afgetekend hebben maar heeft het nergens gevonden.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Johan: "Een vrouw is altijd rijker dan een man. Als ze geplast heeft hangen de parels er nog aan."
Liesbethquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:18 schreef Disana het volgende:
Er is weer eens iets kwijt, Johan zou iets afgetekend hebben maar heeft het nergens gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |