Doe nou niet zo lelijk mens, dankzij vrouwen als PB hebben vrouwen als Erica Terpstra ook af en toe nog 's seks.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval drempelloos.
En voor jou is geen man daar goed genoeg: Peter niet, Alsido niet, Twiki niet, Christian niet, zelfs Harry Loco nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn slakkenspoor zie jij niet op de chat, want die laat ik achter in PM'squote:Op woensdag 17 februari 2010 12:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mag ik gewoon even tussendoor melden dat dit de grootst mogelijke onzin is? Er loopt er maar één een slakkenspoor na te laten en dat ben jij verdomme zelf
Mijn ongevraagde mening, als het ware
WAT!?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En voor jou is geen man daar goed genoeg: Peter niet, Alsido niet, Twiki niet, Christian niet, zelfs Harry Loco niet
Staat Johan expres niet in deze opsomming? Die ook niet, namelijk!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
En voor jou is geen man daar goed genoeg: Peter niet, Alsido niet, Twiki niet, Christian niet, zelfs Harry Loco niet
Die kan ik lezen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn slakkenspoor zie jij niet op de chat, want die laat ik achter in PM's
Ik dacht trouwens dat Johan duidelijk was tegen Hansie: Hansie moet er zaterdag bij zijn in Eindhoven anders hoeft-ie nooit meer te komen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Goed we zijn het er dus over eens dat Hansie "kaltgestellt" moet worden zaterdag, we formeren een team
Cc wil Jaap!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Staat Johan expres niet in deze opsomming? Die ook niet, namelijk!
Ik heb net geluncht ... en die kwam weer een beetje terug.quote:
Ja da's waar. Wat zit ie dan te dreigen in de chat.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat Johan duidelijk was tegen Hansie: Hansie moet er zaterdag bij zijn in Eindhoven anders hoeft-ie nooit meer te komen.
Oh, oeps. En Richart?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Staat Johan expres niet in deze opsomming? Die ook niet, namelijk!
Gewoon helemaal niemand van die sociale werkplaats.quote:
Eten waar je 2x van kan genieten. Jaap zal zó gelukkig met je worden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb net geluncht ... en die kwam weer een beetje terug.
Mooi toch? Dan kan je er ook niet over struikelen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fanta? Doe eens niet zo decadent! River Sinas!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Die fles Fanta staat ook al bijna een dag prominent op de bar.
Dat zou ook wel weer jammer zijn, want ieder circus heeft een niet zo snuggere terreinknecht nodigquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat Johan duidelijk was tegen Hansie: Hansie moet er zaterdag bij zijn in Eindhoven anders hoeft-ie nooit meer te komen.
Ik probeerde er slechts een idyllisch beeld van te schetsen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fanta? Doe eens niet zo decadent! River Sinas!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |