Leuk toch? Ik vraag een leuke meid graag de kleren van het lijf.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:37 schreef beequeen het volgende:
Op de chat vragen ze om een Vraag Maar Raak met suzzy. Joepie.
Mwa wantrouwen, die is niet neutraal want Peter.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet zij tijdens het politieke debat van zaterdag de chat gaan modereren. Johan zei gisteren dat hij voor zaterdag een bepaalde mod wou hebben en dat hij die deze week nog een keer persoonlijk wou spreken. Ik denk dat zij dat dus is.
Ik vind dat trouwens wel een motie van wantrouwen aan het adres van Anouk.
Maar dat heeft toch niks met het moderaten van de chat tijdens een politiek debat te maken?quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mwa wantrouwen, die is niet neutraal want Peter.
En dat de pot overstroomd en wij Harry en Alsido met een schepje en emmertje in de weer zienquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:13 schreef Jian het volgende:
Politiek debat, politiek debat ..., Johan gaat met een paar leden uit de gemeentelijke politiek, nooit de grootste lichten van de politieke arena, on stream zitten wauwelen over "gewichtige" issues uit het Eindhovense.... Het enige waar wij op kunnen hopen is dat het geweldig fout loopt met de techniek, waardoor het toch nog het aankijken waard wordt.
Nee, maar ik bedoel ik ook niet politiek neutraal, maar SV-neutraal zegmaar.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch niks met het moderaten van de chat tijdens een politiek debat te maken?
Volgens mij gaat het echt specifiek om komende zaterdag, als PvdT debatteert met de partij Mens (voor mens en spirit, de Stadspartij en Eindhoven Nu. Dan moest er een goede mod opzitten. Zorg er eerst eens voor dat de hoofdzaken geregeld zijn ... zoals uitnodigingen, persberichten en persmappen, voordat je die marginale zaken onder handen neemt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nee, maar ik bedoel ik ook niet politiek neutraal, maar SV-neutraal zegmaar.
Je raakt de focus op een ordelijke chat kwijt als je teveel bij SV zelf betrokken bent. Imho.
Wellicht grijpen ze het debat aan om te kijken hoe het gaat.
Weet ik het, ik geef ook alleen m'n ongevraagde mening maar
Mijn mening ook.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch niks met het moderaten van de chat tijdens een politiek debat te maken?
Nee. Het idee komt van Johan zelf. Hij zei gisteren op stream dat hij tijdens het lijsttrekkersdebat de chat strak gemodereerd wil hebben en dat hij een bepaalde mod als hoofdmod wilde hebben.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:13 schreef Toverheks het volgende:
Nee ik denk geen wantrouwen van Johan, want iedereen riep gisteren gelijk, dan moet het Suzzy worden als Mod.
En misschien dat Johan daar naar geluisterd heeft.
Ja, precies. Ze heeft iets ordinairs vind ikquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:58 schreef Disana het volgende:
[RLS] Who is who in Paleis Soestdijk II
'dit tot groot genoegen van veel streamers'
Nou moe. De meeste streamers vinden haar juist een lellebel.
Sterker nog, ze ís ordinair zoals ze steeds met een vinger in een mondhoek met de chatters zit te flirten. Om van dat filmpje maar te zwijgen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:17 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Ja, precies. Ze heeft iets ordinairs vind ik
Wat wordt er onder rellen verstaan? Kritiek leveren?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:16 schreef Disana het volgende:
Er mag op zaterdag niet op de chat gereld worden. Mensen die dat wel doen, riskeren een ban voor die dag. Aldus Hans.
Niet 'iets', een heleboel!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:17 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Jouw meningquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:58 schreef Disana het volgende:
[RLS] Who is who in Paleis Soestdijk II
'dit tot groot genoegen van veel streamers'
Nou moe. De meeste streamers vinden haar juist een lellebel.
Iets?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:17 schreef TjetMaster het volgende:
Dát moet je maar aan Hans vragen. Ik denk dat er een hoop bans gaan vallen onder de reguliere criticastersquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat wordt er onder rellen verstaan? Kritiek leveren?
Niet dan? Dat is hier namelijk gezegd. Als het niet zo is dan pas ik het wel aan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:59 schreef Copycat het volgende:
Ach, Anoek werkte blijkbaar ook al achter de schermen bij TBO.
Dat is niet waar. Ik vind het jammer dat je een gekleurde who is who hebt gemaakt, tuinfluiter doet dat altijd neutraal en zo hoort het naar mijn mening ook.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jouw mening![]()
Als Tabhita op de chat verschijnt heb ik meestal een koetsierszweep nodig om al het manvolk bij haar weg te slaan.
Misschien heeft ze een keer een afwasje gedaan, omdat ze moest wachten op Peter die weer zat te oreren over waarom hij toch echt weer twee dagen terug de bunker in moest, maar dat zal het zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Niet dan? Dat is hier namelijk gezegd. Als het niet zo is dan pas ik het wel aan.
Ik ruik weer jaloerse vrouwen.quote:
Dat zegt meer over de wansmaak van het manvok dan over de uitstraling van Tabitha. @@quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jouw mening![]()
Als Tabhita op de chat verschijnt heb ik meestal een koetsierszweep nodig om al het manvolk bij haar weg te slaan.
Niet jouw lage maatstaven op anderen projecteren, kermisklantje van me!quote:
Bovendien staat er 'streamers' en niet 'ingelogde chatters'. Die laatste groep is in de minderheid.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de wansmaak van het manvok dan over de uitstraling van Tabitha. @@
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |