Dat ook, maar ze scheidt de bokken van de schapen door de laatste consistent lief te noemen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:51 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ze is een kei in het negeren van bepaalde vragen!
Maar ze praat wel graag over haar tieten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:51 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ze is een kei in het negeren van bepaalde vragen!
Ze heeft ook wel twee aandachtspunten, dat moet gezegd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ook, maar ze scheidt de bokken van de schapen door de laatste consistent lief te noemen.
En ze is ook wel erg gek op aandacht.
Tja, Tja, hum ,Ja wat zal ik hier van denken.quote:
Die onnozele blik, die lage wenkbrauwen, 't is toch net een..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Tja, Tja, hum ,Ja wat zal ik hier van denken.
mooie Cap
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Die onnozele blik, die lage wenkbrauwen, 't is toch net een..
Nog 20 lampen, denkt Alsido die te beroerd was om Vraag maar Raak te doen.
Thanks, hij heeft een lekker kontje, eerlijk is eerlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:54 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Voor Tita en andere belangstellenden
Dr. Lombroso had er wel iets over te melden gehadquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Die onnozele blik, die lage wenkbrauwen, 't is toch net een..
Hij komt zo beter tot zijn recht, dus lekker houden zoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:03 schreef spuitje het volgende:
Kan er iemand even een lekker smeerseltje voor Alsido naar SV brengen? Die jongen werkt zowaar, moet morgen wel stijf staan van de spierpijn! En er moet nog heel wat gebeuren voor zaterdag, dus een kreunende Alsido kunnen we niet hebben nu!
O ja, mag die bagger muziek uit? Of zacht?
Das waar, maar ik ben er helemaal verbaasd van!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij komt zo beter tot zijn recht, dus lekker houden zo
Hoezo dat dan? Dit is meer zijn ding.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:18 schreef spuitje het volgende:
[..]
Das waar, maar ik ben er helemaal verbaasd van!
vraag me niet waarom! maar ik moest hem gewoon plaatsenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:55 schreef Chanel5 het volgende:
Mooie cap van die spiegel Snet, apart
Ik kijk naar de afgang van JPB. Maar dat is Off Topic maar wel on streamquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben er weg van. Er zal nog wel iets komen als Johan thuiskomt maar ik ga er niet op wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |