Maar hey, ik heb goeie voelsprieten en ben een schatje alleen niet tegen haarquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:07 schreef Laysa het volgende:
Leuk zoals anne niet verder op vragen ingaat
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar hey, ik heb goeie voelsprieten en ben een schatje alleen niet tegen haar![]()
Scrutinizer, leuke tekst, waar komt die vandaan?
Dumb all Over, een geniaal kritische en humoristische tekst van Frank Zappa.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:08 schreef Disana het volgende:
Scrutinizer, leuke tekst, waar komt die vandaan?
Owweee, dat had ik aan mijn vriend moeten vragen, die is Zappa fan en heeft een enorme collectie.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dumb all Over, een geniaal kritische en humoristische tekst van Frank Zappa.
Klik hier voor de hele tekst. Het is een hele lap, maar de moeite waard.
Ik kom ook een heel eindquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:13 schreef Disana het volgende:
Ja hoor, hij kan de tekst na de eerste regel helemaal afmaken
Ben je ook naar Zappa plays Zappa geweest?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kom ook een heel eind
Femke Halsema is ook fan, dat is mijn stem al waard
Nee, dat vind ik dan toch een beetje een circus-act. Zappa evolueerde altijd en ZPZ doet daar wmb debet aan. Mijn oudste broer heeft hem nog wel live gezien. Hij sloot af met: "You're the greatest bunch of assholes I ever met in my live. I'll never play in Holland again. Goodnight!"quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben je ook naar Zappa plays Zappa geweest?
Zappa is toch vaak een mannenaangelegenheid (idd)quote:Goed van Femke (die het weer prima doet vandaag).
Puike people manager.quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido vindt dat Christian toch ook beeld-regie moet gaan doen, het maakt hem niet uit wat Christian met Johan afgesproken heeft. Christian wordt vaste back-up van Twiki.
Wat een baasje die Alsido.quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido vindt dat Christian toch ook beeld-regie moet gaan doen, het maakt hem niet uit wat Christian met Johan afgesproken heeft. Christian wordt vaste back-up van Twiki.
Ik vind het zo grappig hoeveel 'energie' ze in SV steken in het modteam. Volgens mij zijn ze daar nog de meeste tijd mee kwijt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:13 schreef snetje het volgende:
Suzzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy![]()
[ afbeelding ]
Sowiesó is iedereeen, of het nou hier of daar is, toch de meeste tijd kwijt aan het chatboxje?quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het zo grappig hoeveel 'energie' ze in SV steken in het modteam. Volgens mij zijn ze daar nog de meeste tijd mee kwijt.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:20 schreef Gert het volgende:
Sowiesó is iedereeen, of het nou hier of daar is, toch de meeste tijd kwijt aan het chatboxje?
Dat er in het venster daarnaast ook nog een heuse live internet broadcasting omroep bezig is, is ter ondersteuning van de chat. Niet andersom!
Wat komt ze eigenlijk doen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:25 schreef Toverheks het volgende:
Suzzy zit er verloren bij, Johan zit te giebelen maar Suzzy doet haar mond niet open.
Den dat ze erg verlegen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |