de sirenequote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:58 schreef tonja het volgende:
Ik vraag me al sinds The Bunker af wat dit is.
Enlighten me.
[ link | afbeelding ]
Maar waarom deed hij dat ding niet eerder dan????quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Dit is meer zijn ding.
Mwoh, vind die van mijn eigen vent lekkerderquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wel een stelletje geile mutsen hierAfkraken tot en met. totdat er een kont in beeld komt
![]()
*voorkeur heeft voor andere kontenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:19 schreef spuitje het volgende:
[..]
Mwoh, vind die van mijn eigen vent lekkerder
Ik dacht eigenlijk dat dit van het luchtsysteem was.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:58 schreef tonja het volgende:
Enlighten me.
[ link | afbeelding ]
Bram heeft me ooit verteld wat dat is, maar ik weet het niet meer... ik denk zelf iets met luchtafvoer oid.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:58 schreef tonja het volgende:
Enlighten me.
[ link | afbeelding ]
Alleen het kontje is lekkerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wel een stelletje geile mutsen hierAfkraken tot en met. totdat er een kont in beeld komt
![]()
Ja dat had ik dus ook in mijn achterhoofd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bram heeft me ooit verteld wat dat is, maar ik weet het niet meer... ik denk zelf iets met luchtafvoer oid.
Ik vind hem echt apart, scherp en dan die weerspiegeling van het plafond.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:42 schreef snetje het volgende:
[..]
vraag me niet waarom! maar ik moest hem gewoon plaatsen
Ik heb het even aan Hansie gevraagd en het zit zo: Als de regisseur wil dat er een ander shot komt, dan rent één van de rco-ers naar beneden en geeft een slinger aan dat apparaat. Vervolgens moet Ansje 3 knoppen van het koffiezetapparaat achter de bar indrukken en ElsePels in de keuken de koelkastdeur 2 keer open en weer dichtdoen en pas dan kan de regisseur een ander shot schakelen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:35 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja dat had ik dus ook in mijn achterhoofd.
In eerste instantie wilde ze dat ook in het spel mee laten doen.. Om de zoveel minuten laten draaien of zo![]()
Maar ik kan het ook flink mis hebben natuurlijk! Dementor weet jij het nog?
Voor mij had Tabitha die tl-balken mogen ophangen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Thanks, hij heeft een lekker kontje, eerlijk is eerlijk
O.K., dat is dan helderquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb het even aan Hansie gevraagd en het zit zo: Als de regisseur wil dat er een ander shot komt, dan rent één van de rco-ers naar beneden en geeft een slinger aan dat apparaat. Vervolgens moet Ansje 3 knoppen van het koffiezetapparaat achter de bar indrukken en ElsePels in de keuken de koelkastdeur 2 keer open en weer dichtdoen en pas dan kan de regisseur een ander shot schakelen.
Dus dat.
Ohw dan is het wel een stuk gemakkelijker geworden dan ik dacht!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb het even aan Hansie gevraagd en het zit zo: Als de regisseur wil dat er een ander shot komt, dan rent één van de rco-ers naar beneden en geeft een slinger aan dat apparaat. Vervolgens moet Ansje 3 knoppen van het koffiezetapparaat achter de bar indrukken en ElsePels in de keuken de koelkastdeur 2 keer open en weer dichtdoen en pas dan kan de regisseur een ander shot schakelen.
Dus dat.
Even meelezen dan maar. Word sowieso doodmoe van Balkenende.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:51 schreef Chanel5 het volgende:
Annie lievvv is weer het kaf van het koren aan het scheiden.
Hij geeft geen centimeter toe. Gemaakte fouten zijn lessen voor de toekomst. Zo kan ik het ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Even meelezen dan maar. Word sowieso doodmoe van Balkenende.
Ze kunnen het dagen volhouden en dan heeft hij nog geen millimeter toegegeven. Wat moet het toch fijn zijn om god aan je kant te hebben.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij geeft geen centimeter toe. Gemaakte fouten zijn lessen voor de toekomst. Zo kan ik het ook.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus dat.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze kunnen het dagen volhouden en dan heeft hij nog geen millimeter toegegeven. Wat moet het toch fijn zijn om god aan je kant te hebben.
quote:Hey, we can't really be dumb if we're just following god's orders
Well let's get serious, god knows what he's doin'
He wrote this book here and the book says, "He made us all to be just like him"
So, if we're dumb, then god is dumb and maybe even a little ugly on the side
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |