quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan is morgen de persmap klaar. Als bij toverslag.
Z'n schoenen, z'n haar, z'n jasjes en dasjes, z'n opgewekte treurigheid, z'n krampachtige queeste naar liefde.... voor mij is dat alleen al nog steeds genoeg reden om Peter te plagen, hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:22 schreef Copycat het volgende:
Oh! En dat we dat even duidelijk hebben: De overvloed aan andere pispaaltjes houdt niet in dat ik PeterN opeens op handen draag. Hij is misschien wel Eenoog in dit rare land, maar nog steeds programmamaker-technisch gehandicapt.
dat was mijn punt gister dus ook een beetjequote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:22 schreef Copycat het volgende:
Oh! En dat we dat even duidelijk hebben: De overvloed aan andere pispaaltjes houdt niet in dat ik PeterN opeens op handen draag. Hij is misschien wel Eenoog in dit rare land, maar nog steeds programmamaker-technisch gehandicapt.
en t jaloers opkijken naar de schnabbels van johan. 's avonds in zijn bedje dromend van 'dat wil ik ook als ik later groot ben.''quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Z'n schoenen, z'n haar, z'n jasjes en dasjes, z'n opgewekte treurigheid, z'n krampachtige queeste naar liefde.... voor mij is dat alleen al nog steeds genoeg reden om Peter te plagen, hoor
Hij staat er toch maar mooi!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:22 schreef Copycat het volgende:
O, heb je dat gesprek aan de bar toen ook gezien?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:28 schreef gomi het volgende:
[..]
en t jaloers opkijken naar de schnabbels van johan. 's avonds in zijn bedje dromend van 'dat wil ik ook als ik later groot ben.''
yeah, volgens mij op een filmpje. maar weet t niet meer zeker. weet alleen nog dat ik echt t idee had dat ik naar een soort van idool en fan zat te kijken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, heb je dat gesprek aan de bar toen ook gezien?
quote:
Agenda
Maandag 1 februari 2010 -19.30 uur
Meijerijse Vereniging debat
Stadspaviljoen, Alberdingk Thijmlaan 1, Eindhoven
Vrijdag 5 februari 2010 - 09.30 - 11.30 uur
Openbare discussiebijeenkomst over het te voeren armoedebeleid
Stadhuis Eindhoven
Woensdag 10 februari 2010 - 18.00 - 21.00 uur
Politiek Café van MKB Eindhoven
Mediacafé Omroep Brabant, Ekkersrijt in Son
Woensdag 10 februari 2010 - 20.00 uur
Verkiezingsforum Woensel-Noord
Wijkcentrum Unitas, Vlokhovenseweg 49
Donderdag 11 februari 2010 - 20.00 - 22.00 uur
Verkiezingscafé voor mensen met een beperking
Raadszaal van het stadhuis in Eindhoven
Maandag 22 februari 2010 - 19.30 uur
FNV Lokaal debat
Dr. Cuyperslaan 47, Eindhoven
Vrijdag 26 februari 2010 - 17.00 - 19.30 uur
Lijsttrekkersdebat 2010
Tongelreep, Antoon Coolenlaan 1, Eindhoven
Misschien dat Liesbeth dat is vergeten aan te melden?//quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:36 schreef Copycat het volgende:
Zelfs in de agenda op de eigen site geen enkele vermelding van een lijsttrekkersdebat.
[..]
Het was donderdag voor het open podium. Ik zag en hoorde Peter met een toonloze stem doorvragen naar alle schnabbels die Johan met carnaval had. Die stem verried jaloezie, Johan ging dát doen wat Peter zo graag zou willen maar waar hij, ondanks dat hij óók een carnavalsplaat met Johan opgenomen had, ook dit jaar weer niet in geslaagd is. Ook zijn lichaamshouding en bewegingen aan de bar spraken boekdelen, met gebalde vuist op de bar stuiteren, hij zat zich te verbijten. Johan voelde zich er ook niet erg bij op z'n gemak, volgens mij.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:33 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, volgens mij op een filmpje. maar weet t niet meer zeker. weet alleen nog dat ik echt t idee had dat ik naar een soort van idool en fan zat te kijken.
dat hopen en willen
oh dat heb ik dus allemaal gemistquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was donderdag voor het open podium. Ik zag en hoorde Peter met een toonloze stem doorvragen naar alle schnabbels die Johan met carnaval had. Die stem verried jaloezie, Johan ging dát doen wat Peter zo graag zou willen maar waar hij, ondanks dat hij óók een carnavalsplaat met Johan opgenomen had, ook dit jaar weer niet in geslaagd is. Ook zijn lichaamshouding en bewegingen aan de bar spraken boekdelen, met gebalde vuist op de bar stuiteren, hij zat zich te verbijten. Johan voelde zich er ook niet erg bij op z'n gemak, volgens mij.
die van Raymond blijft mooiquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Als Peter hier nou even een skihut-versie van maakt dan is de soundtrack van zijn leven klaar.
Verder heb ik nog een idee voor een nieuwe carnavalsplaat voor volgend jaar voor Peter, een bewerking van een Frans Bauer-klassieker. "Heb je eten voor mij?"
En? En? En?quote:
Ja geen idee, ik heb geen tv en de live stream doet het nietquote:
Het zal ook eens wel meezitten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja geen idee, ik heb geen tv en de live stream doet het niet
Pfffffffffff.........het programma wordt mede gepresenteerd door janice, die ADHD kleermaker uit DGKquote:
Van de Halaljeansquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:22 schreef spuitje het volgende:
Pfffffffffff.........het programma wordt mede gepresenteerd door janice, die ADHD kleermaker uit DGK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |