yups, en als je op meerdere fora een account heb ben je gewoon meerdere kijkers ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:48 schreef Copycat het volgende:
Alle FOK!kers behoren dus opeens tot de trouwe kijkers?
voor en presentatie maakt hij natuurlijk een grafiek. zet de cijfers van vorig jaar januari en februari af tegen die van dit jaar. en voila je hebt een stijging. en niet eens gelogen ookquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
"De kijkcijfers stijgen met de week, echt niet normaal!" zegt Alsido tegen de sponsors aan de telefoon.
volgens mij zat ik ook weleens via een ip ind e vs, zie daar: ze hebben ook kijkers in de vsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:52 schreef Copycat het volgende:
Er was toch ook één kijker in de Filipijnen? DEikke vriend van Jaap of zo. En dan werd het ook meteen "Tot in de Filipijnen hebben we kijkers!"
Ook in Haïti hebben ze veel vaste kijkers. De mensen daar willen ook wel eens anderen uitlachen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:52 schreef Copycat het volgende:
Er was toch ook één kijker in de Filipijnen? DEikke vriend van Jaap of zo. En dan werd het ook meteen "Tot in de Filipijnen hebben we kijkers!"
Yep ze tellen alle hits tot nu toe bij elkaar op geloof ik.quote:
yeah en die sponsor rookt hetzelfde als zij roken gokken ze?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat willen ze de sponsor doen geloven.
Het zijn spontane sponsors, zegt Alsido. Net als het team van SV, dat zijn ook allemaal leuke en spontane mensenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:06 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en die sponsor rookt hetzelfde als zij roken gokken ze?
Ik heb er geen verstand van maar klopt die telling wel? Of is het zo dat, als je even kijkt, je als kijker/bezoeker wordt gezien?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:06 schreef pullup het volgende:
Yep ze tellen alle hits tot nu toe bij elkaar op geloof ik.
Die telling klopt natuurlijk niet. Als je 100 keer inlogt tel je voor 100 kijkers op deze manier.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van maar klopt die telling wel? Of is het zo dat, als je even kijkt, je als kijker wordt gezien?
ah dan doen ze een toezegging en over 6 maanden is er nog niets binnen,. geheel in sv stijlquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zijn spontane sponsors, zegt Alsido. Net als het team van SV, dat zijn ook allemaal leuke en spontane mensen
Dan heb ik het toch goed begrepen. Wat een zolen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:11 schreef pullup het volgende:
Die telling klopt natuurlijk niet Als je 100 keer inlogt tel je voor 100 kijkers op deze manier.
ws elke ip adres. ik ben dus al goed voor kijker of 10 gok ikquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van maar klopt die telling wel? Of is het zo dat, als je even kijkt, je als kijker/bezoeker wordt gezien?
Neuh, als je hun telling zou hanteren dan zou het 8 uur journaal ongeveer 46 miljoen kijkers hebben.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van maar klopt die telling wel? Of is het zo dat, als je even kijkt, je als kijker/bezoeker wordt gezien?
De naam Vlemmix opent alle deuren. Snap dat nou!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:31 schreef Copycat het volgende:
Liesbeth claimt van wel, maar ik heb er een hard hoofd in. Ben toevallig zelf al weken bezig met het plannen van een lullig interview met Van Gijzel en dat gaat al over zoveel bureaucratische schijven dat je er helemaal horendol van wordt.
Een bevestiging, een programma, een persbericht ... Niks is er volgens mij. Laat staan dat er lijsttrekkers komen. Ik zie het iig niet gebeuren.
Ik heb mijn camera nog in mijn tas zittenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:19 schreef beequeen het volgende:
Hans komt binnen (ik weet niet of Mod_Hans is). Hij heeft lantarenpalen ik de stad volgeplakt met stickers van de PvdT. Lies vindt dat een goed idee.
Drama nummer zoveel.
Ja, Poli-Hans was carnaval aan het vieren en kwam toevallig langs. Kon ie zich gelijk even op de hoogte laten brengen door Liesbeth over de komende debatten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:21 schreef Copycat het volgende:
Is dat niet die politieke Hans, die ook praatte tegen de chat alsof die door kleuters werd bevolkt?
Zal ook wel iets met spiritualiteit hebben..quote:
Na tot vier keer aan toe tot aan m'n schoenen te zijn afgefikt op één morgen zou ik het wel weten.quote:
Chris niet en dus is hij er gewoon.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Na tot vier keer aan toe tot aan m'n schoenen te zijn afgefikt op één morgen zou ik het wel weten.
Anders hoeft hij in de toekomst ook niet meer te komen. Johan wilde ook dat Hansie er zou zijn maar aangezien die zich als volleerd audio-technicus profileert en Alsido al meer dan eens gezegd heeft dat een goede audio-technicus voor dit weekend nog steeds een probleem is, denk ik dat Hansie een goede smoes paraat had.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Chris niet en dus is hij er gewoon.
Helemaal perfect!quote:
Dat is Eindhoven kennelijk normaal, als je relatie over is ga je weer terug naar je ouders. Z'n dochter woont in Hilversum bij haar moeder, neem ik aan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:32 schreef Copycat het volgende:
Hansie moet zijn moeder in bad doen (ik denk nl dat hij nog bij zijn moeder woont).
Pimytje/Piemeitje?quote:
quote:
Ik kijk altijd op mijn horloge en zeg dan "Is de Telegraaf er nog niet?" Die doet het ook altijd wel leuk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:38 schreef Copycat het volgende:
Mijn vent zegt altijd wanneer mensen blijven hangen "Nou, ga je mee naar bed? De visite wil naar huis!" Dat valt bij de een goed en bij de ander niet. Hahahaha.
Ik zeg altijd:"Ik zal jullie nog even van de trap duwen voordat ik ga slapen"quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kijk altijd op mijn horloge en zeg dan "Is de Telegraaf er nog niet?" Die doet het ook altijd wel leuk.
Hans is geen Eindhovenaar.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is Eindhoven kennelijk normaal, als je relatie over is ga je weer terug naar je ouders. Z'n dochter woont in Hilversum bij haar moeder, neem ik aan.
Dit geloof je toch niet?!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido komt er nu achter dat er over twee dagen geen uitzending is van het Open Podium.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |