Dat zijn vuursteentjes.quote:
Ik word moe van jouw beschrijving, maar daar kun jij niets aan doenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze zijn maar weer eens begonnen over de Verboden Toegang bordjes voor zaterdag. Misschien kunnen ze zelf maken. Toch maar niet want dan moet je een lamineermachine hebben.
Gisteren bedachten ze ook nog dat ze persmappen wilden maken. Volgens Alsido moesten die mappen van papier of karton zijn en ook nog bedrukt worden, plastic zou niet kunnen. Liesbeth had nog het idee om voor zaterdag een grote reclame-lichtbak met de naam van het programma, die mij even is ontschoten, als decor te gebruiken. Het was wat kort dag, gaf ze toe, maar dat was een extra uitdaging.
Ik denk dat ze het persbericht in de persmap doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:21 schreef Copycat het volgende:
Maar het persbericht is al wel de deur uit? Of denken ze dat de Eindhovense media en masse SV in de gaten houdt?
Samen met de officiële uitnodiging voor de lijsttrekkers.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat ze het persbericht in de persmap doen.
quote:me evnt zecht zo as blijven hangen nou ga je mee na bed devististe wil na huis bij een valt goed bij de ander nie hahaha
Zo'n PD-170 van Sony, die is tweedehands erg in trek, dat is echt roofgoed.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:34 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig zitten ze daar dan ook niet vlakbij een schorriemorriebuurt als Woensel west.
Kan ik die op mijn fiets vervoeren?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo'n PD-170 van Sony, die is tweedehands erg in trek, dat is echt roofgoed.
Knap!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:38 schreef Copycat het volgende:
Mijn vent zegt altijd wanneer mensen blijven hangen "Nou, ga je mee naar bed? De visite wil naar huis!" Dat valt bij de een goed en bij de ander niet. Hahahaha.
Ja, dat is die kleine camera op statief, een camera die vooral door camjo's gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan ik die op mijn fiets vervoeren?
Eigenlijk alle Nederlanders met een internet-aansluiting.... wat zeg ik? Iedereen! Miljarden kijkers!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:48 schreef Copycat het volgende:
Alle FOK!kers behoren dus opeens tot de trouwe kijkers?
ze hebben nu de spotjes boven de bar nodigquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze willen een mail sturen aan de enige sponsor, Led-Nederland. Het zou leuk zijn om de statistieken aan hun door te geven, hoeveel kijkers en zo. Volgens Liesbeth zijn er in Nederland wel 12 fora waarop de mensen inloggen om naar SV te kijken. Die moeten dus allemaal bij elkaar opgeteld worden. Ze nodigen de sponsor uit voor het Open Podium. Alsido komt er nu achter dat er over twee dagen geen uitzending is van het Open Podium. Alsido besluit toch maar om de sponsor te gaan bellen, dat is makkelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |