quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja realiseerde me ineens dat ik dit ook kon cappen hahaha
Studio Vlemmix brengt 24 uur per dag, 7 dagen per week televisie.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:01 schreef mootie het volgende:
Maar nog ff, Peter had het over 20 optredens in 4 dagen. Wat heb ik gemist?
Wat ie in SV doet telt ook mee.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:01 schreef mootie het volgende:
En Roef gaat trouwen, ook leuk.
Is dat de Roef van het duo dat zo boos werd toen ze niet door mochten bij Idols of zo iets? Roef en Marian?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:01 schreef mootie het volgende:
Het zou me verbazen als dat doorgaat.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:06 schreef liesje1979 het volgende:
Al bekend wie de vraag je raak gaat doen?
Die 20 optredensquote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:01 schreef mootie het volgende:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:11 schreef spuitje het volgende:
[..]
Is dat de Roef van het duo dat zo boos werd toen ze niet door mochten bij Idols of zo iets? Roef en Marian?
Deze?
Twiki of Alsido. Meer smaken zijn er vanavond niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:06 schreef liesje1979 het volgende:
Al bekend wie de vraag je raak gaat doen?
Worteltrekken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:01 schreef mootie het volgende:
Dan hoop ik op Alsido.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Twiki of Alsido. Meer smaken zijn er vanavond niet.
Dan zou ik van hem willen weten waarom de kijkers gister en vandaag gestraft moesten worden met urenlange shots van een lege bar.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Chris ie er ook weer en heeft grote praat. Hij spreekt in de we-vorm over SV en weet wel hoe alles moet, hatseflats, punt, klaar! Het poltieke debat laat hij wel aan zich voorbijgaan. Hij denkt dat hij daar nog niet aan toe is. Eigenlijk had-ie vandaag ook niet zullen komen maar ze hadden hem zo hard nodig dat hij wel moest komen. Vooralsnog zit hij al een half uur op z'n kruk aan de bar op te scheppen tegen Alsido, Twiki en ElsePels.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:48 schreef Disana het volgende:
De zwevende zwendelaarster aka Anne01 zit in de chat. Ze vindt het gezellig. Iemand waarschuwt alvast voor de 'afzeikers'.
Kan die Alsido wel schoppen! Wat een dombo zeg!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido vergelijkt de chat met "blanken en negers". Als een blanke iets teveel zegt heeft hij gelijk die hele groepering tegen zich terwijl het maar een paar raddraaiers zijn op de chat.
De rest mogen we niet horen, dat wordt door de drie heren buiten besproken.
Die negers bleken even later Turken te zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:07 schreef spuitje het volgende:
[..]
Kan die Alsido wel schoppen! Wat een dombo zeg!
Ging me gewoon op de manier waarop hij iets zei en vervolgens gaat het geluid weg.................quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die negers bleken even later Turken te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |