abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78039510

De iPhone3G is vanaf nu exclusief verkrijgbaar bij T-Mobile. Hij is het wachten meer dan waard geweest. Want met 3G technologie, GPS routeplanner, Microsoft Exchange en App Store heb je nog meer functies bij de hand. De iPhone3G is net als de eerste iPhone drie producten in één: een revolutionaire telefoon, een iPod met breedbeelddisplay en een toestel waarmee je kunt internetten en e-mailen. Alleen gaat dit nu veel sneller en zonder beperkingen. iPhone3G. Zet de trend in de mobiele telefonie.

De knoppen en maten:

En de specificaties:
quote:
• Afmetingen - 115,5 x 61,1 x 12,3mm
• Gewicht - 133 gram
• Scherm - 3.5 inch - 320 x 480 (163 ppi)
• Opslag - 8GB of 16GB (waarvan ongeveer 500 MB wordt ingenomen door het OS)
• Camera - 2.0 megapixels
• Kleur - zwart (8GB) & wit of zwart (16GB)

• UMTS/HSDPA - 850, 1900, 2100 MHz
• GSM / EDGE - 850, 900, 1800, 1900 MHz
• Wi-Fi - 802.11b/g (met geavanceerde beveiligingsopties zoals WPA2 en 802.1X)
• Wi-Fi - Bluetooth 2.0 + EDR

• Batterij
- Lithium
- Bellen - tot 10 uur met 2G en tot 5 uur met 3G
- Internet - tot 7 uur met Wi-Fi en tot 6 uur met 3G
- Video - tot 7 uur
- Audio - tot 24 uur
- Standby - tot 300 uur

• Aansluitingen e.d.
- 30 pins iPod dock aansluiting
- 3.5mm jack met audio en microfoon ondersteuning
- SIM kaart houder
- Ingebouwde luidspreker
- Ingebouwde microfoon

• Fysieke knoppen:
- Volume luider / zachter
- Geluid aan / uit
- Sluimer / Waakstand
- Thuisknop

In de doos zit: iPhone 3G, stereoheadset met microfoon, dockconnector-naar-USB-kabel, USB-lichtnetadapter, documentatie, reinigings- en poetsdoekje en een pinnetje voor het plaatsen van de simkaart.

Klik hier voor de uitgebreide technische specificaties.

Wat is nieuw aan de Iphone 3G?

iPhone met 3G-technologie biedt snelle toegang tot het internet en e-mail, op alle mobiele netwerken wereldwijd. Met iPhone 3G kun je overal van alles doen: internetten, e-mailen, routebeschrijvingen opvragen en filmpjes bekijken – zelfs als je tegelijkertijd aan het bellen bent.

Altijd weten waar je bent, routebeschrijvingen opvragen en kijken waar de files staan – het kan allemaal direct vanaf je iPhone. De applicatie Kaarten op iPhone 3G combineert GPS, Wi-Fi en gsm-locatietechnologie met een multi-touch-interface, en vormt zo de beste routeplanner ooit.

Een abonnement neem je bij T-Mobile met de volgende tarieven:

En het unlocken van de sim bij T-Mobile kost:
quote:
0 tot 3 maanden: �120
3 tot 6 maanden: �90
6 tot 9 maanden: �70
9 tot 12 maanden: �50
vanaf 12 maanden: gratis

Frequently Asked Questions

Onderstaande tekst is afkomstig van het iPhone-topic @ GoT en is vervaardigd door harley.

Wat is de nieuwe functionaliteit van de 2.0 software?

De functionaliteit is voor de nieuwe en oude iPhone gelijk en is alleen beperkt door de hardware. Het is onder te verdelen in 3 categoriën: de nieuwe functionaliteit die vooral interessant voor bedrijven is, de SDK en de nieuwe functionaliteit voor de "gewone" consumenten.

Voor bedrijven is er naast Microsoft Exchange support, ondersteuning voor Cisco VPN netwerken, auto-discovery, remote wipe en betere beveiligingen voor draadloze netwerken, zoals 802.1X en WPA2 worden ondersteund.

De SDK voegt de mogelijkheid toe voor ontwikkelaars om software te ontwikkelen. Deze software wordt verkocht via de App store. Deze zorgt er ook voor dat updates beschikbaar worden gesteld etc. De AppStore is beschikbaar in 62 landen, en alle applicaties die kleiner zijn dan 10 MB kunnen via het mobiele netwerk worden gedownload.

Voor de eindgebruiker zijn er ook veel nieuwe features, ik zal de belangrijkste hier noemen. Er is volledige ondersteuning voor zowel iWork als MS Office documenten (incl. Powerpoint). In het adresboek zit nu ook een zoekfunctie. In Mail is het mogelijk om meerdere e-mails tegelijk te verwijderen of verplaatsen.

Hoe kan ik aan een simlockvrije iPhone komen?

Met de komst van de nieuwe 3G iPhone zal importeren een stuk lastiger worden. In Amerika zal de telefoon alleen nog maar geactiveerd verkocht worden. Dus je kunt niet zomaar de winkel uit lopen, je zult een abonnement erbij moeten afsluiten. Misschien komen er wel mogelijkheden in andere landen, want vanaf 11 juli zal de iPhone in 22 landen te koop zijn en later dit jaar zelfs in 70 landen.

In België en Frankrijk moet de iPhone ook simlockvrij verkocht worden. Dat betekent dat er daar een mogelijkheid zal zijn om aan een simlockvrije telefoon te komen. Het probleem daarbij is alleen de prijs, want het zal waarschijnlijk niet goedkoop worden. In Engeland zal de iPhone ook prepaid te krijgen zijn, misschien dat daar mogelijkheden voor komen

Het importeren (voornamelijk uit Amerika) wordt verder besproken in [iPhone] Importeren deel 2. Als je een topic wilt openen over het gebruiken van een iPhone 3G uit een andere europees land, neem dan even contact op met een van de moderators van Apple Talk

Waar kan ik de handleiding eigenlijk vinden?

De iPhone is voor veel mensen het eerste Apple produkt en daarom kunnen er een aantal zaken onduidelijk zijn. Het feit dat je niet eens een handleiding meegeleverd krijgt en alleen een snelstartgids helpt hier natuurlijk niet aan mee. Dus om te beginnen. De nederlandse handleiding is te downloaden op:
Apple iPhone handleiding (PDF).

Daarnaast staat bij de bookmarks op de iPhone zelf ook een link naar de "iPhone User Guide". Dit is een link naar de website van Apple, waarin op een speciaal voor de iPhone gemaakte site ook allerlei dingen worden uitgelegd.

Hoe kan ik de iPhone klaarmaken voor gebruik?

Als je je iPhone voor de 1e keer aanzet krijg je na het opstarten en ingeven van je pincode het volgende scherm:

Hiermee bedoelt apple dat je je telefoon aan je pc of mac dient te koppelen en via iTunes dient aan te melden. Mocht je iTunes nog niet geinstalleerd hebben kun je deze downloaden via: iTunes Download pagina. Hierna is je iPhone actief en kun je bellen en alle andere dingen doen die mogelijk zijn met een iPhone.

Ik heb geen creditcard en wil me toch registreren om mijn iPhone te kunnen gebruiken?

Je kunt in het registratiescherm ook kiezen voor de optie:
Geen - aanschaffen van betaalde applicaties is niet mogelijk
Click 'n Buy - voor aanschaffen via je afschrijving van je bankrekening.

Hoe kan ik een eigen ringtone instellen?

Mac gebruikers kunnen dit het makkelijkst doen via het programmapakket iLife '08 van Apple zelf waarin het programma Garageband zit. Hiermee kun je een willekeurig audiobestand selecteren bewerken en omzetten naar het juiste formaat zodat je iPhone hem accepteert als beltoon.

Voor Windows gebruikers is er het programma iPhone Ringtone Maker van Efiko Software. Je kunt daarvan een demo downloaden welke je 3 ringtones laat maken. Vanuit dit programma wordt het direct toegevoegd aan je ringtone collectie in iTunes 7.7. Logischerwijs dien je op de Mac en PC nog wel even te synchroniseren en daarna via het instellingen menu je ringtone in te stellen.

Daarnaast kan het ook via iTunes zelf (met dank aan Fab1Man):
Ga naar de MP3 die je wilt converten naar ringtone.
Rechtsklik op MP3 -> Info Tonen -> Opties -> stel bij begintijd je starttijd in, dus stel op 0:10 gaat dat in waarmee je wilt beginnen. Eindtijd moet maximaal 40 seconden later zijn.
Sluit venster.
Rechtsklik op MP3 -> Selectie converteren naar AAC
Rechtsklik op de ringtone -> In Windows Explorer tonen.
Extensie wijzigen van m4a naar m4r.
Plaats je ringtone in een map waar je 'm wilt hebben en dubbelklik op de ringtone.
Er komt een nieuwe tab bij in iTunes, genaamd ringtones.
Wanneer je nu je iPhone synchroniseert, heb je de tab "Ringtones". Hierin kun je de gewenste ringtone(s) selecteren om te syncen met je iPhone.
Wil je apps uit de store via je pc installeren op je iPhone maar heb je daar geen rechten toe volgens iTunes?

Probeer in bovenaan in de werkbalk van itunes het volgende in te stellen:
Store -> Computer Machtigen met dank aan Erulezz

Het terugsyncen van apps die gekocht zijn via de iPhone wil ook niet altijd lekker gaan. Je kunt dit handmatig doen, door de iPhone aan te sluiten en dan in de linkerkolom van iTunes met de rechtermuisknop te klikken op de iPhone en te kiezen voor "zet aankopen over".

Hoe kan ik apps verwijderen welke via de iPhone zijn geinstalleerd?

- Houd je vinger op een willekeurig programmasymbool op het beginscherm tot de
symbolen gaan bewegen.
- Tik op het kruisje in de hoek van het programma dat u wilt verwijderen.
- Tik op 'Verwijder' en druk vervolgens op de thuisknop om de wijziging te bewaren.

Hoe kan ik het springboard organiseren?

- Houd uw vinger op een willekeurig programmasymbool op het beginscherm tot de
symbolen gaan bewegen.
- Sleep het icoontje naar de gewenste plaats.druk vervolgens op de thuisknop om de wijziging te bewaren.

Hoe kan ik een filmpje omzetten voor gebruik op de iPhone?

Mits hij aan de goede voorwaarden voldoet kun je hem via iTunes zo overzetten. Mocht je een afwijkend bestandsformaat hebben. Dan zijn er heel veel opties. iLounge heeft twee fantastische guides hierover gemaakt:
The Complete Guide to iPod, iPhone and Apple TV Video Conversion (Mac)
The Complete Guide to iPod, iPhone and Apple TV Video Conversion (Windows)

Voor Windows gebruikers is er daarnaast in PMD nog een fantastische handleiding te vinden: Video coderen voor je PMD: Tips en trucs.

Waarom geeft Google Maps geeft een grote blauwe pulserende ring om mijn locatie?

Deze ring geeft aan hoeveel "afwijking" er is op dat moment. De afwijking zal binnen groter zijn, omdat GPS dan geen of geen goede fix kan krijgen. Dan wordt er overgeschakeld op de minder precieze locatiebepaling met behulp van GSM masten en wifi.

Waarom kan ik niet navigeren?

Google Maps is een locatiebepalend programma met routeplan mogelijkheden. Het is dus wel mogelijk om een route te plannen en deze dan te volgen op het scherm. Het is niet mogelijk om aanwijzingen te krijgen.

Gesproken navigatie is nog niet mogelijk alhoewel er al een werkende Tomtom is geshowed door TomTom en Telenav ook al navigatie officieel heeft aangekondigd zie ook Telenav kondigt navigatie voor iPhone 3G aan.

Hoe kan ik tabbladen gebruiken in Safari?

Het onderste icoontje (de twee kleine venstertjes achter elkaar) eenmaal aanklikken en je kunt met meerdere vensters/tabbladen internetten.

Ik kan de Scientific calculator niet vinden alleen de standaard?

Kantel je iPhone eens op zijn kant en dan schakelt de calculator ook om naar de uitgebreide variant.

Hoe maak ik een screenshot op de iPhone?

Houd de home-knop ingedrukt en druk één maal op de aan/uit-knop. Je screenshot word nu in de foto-rol geplaatst (zelfde locatie als de foto's van de camera). De screenshots worden opgeslagen als PNG's. Bestandsgrootte is ongeveer 50-100 Kb.

Linkje naar wiki van deze OP
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:44 schreef Adelante het volgende:

[..]

http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/super_sim_only

Jup internet en sms-verdubbleaar zitten er standaard bij. Je moet alleen naar een winkel om het af te sluiten.
Dit is niet echt goedkoop ofwel? Wanneer ik het met m'n I-300 (45 euro per maand voor 300 belminuten en 300 sms, internet en een gratis iPhone erbij na twee jaar) vergelijk

Dan heb je een vodafone simonly Bel+Sms+Web 620 ¤ 39,95 620min/sms
Of Bel+Sms+Web 300 ¤ 24,95 300belminuten + ¤10,00 voor onbeperkt sms = ¤35,00
En dat is dan zonder telefoon
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_78039525
Als iemand TT suggesties heeft roept u maar.
pi_78039853
#64 Waar jailbreaken niet wordt tegengesproken!!!!111!!1!1EINZZ
  maandag 15 februari 2010 @ 23:38:03 #4
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78039949
Hij doet het er om. Laat gaan.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_78039977
tviphone
pi_78039991
quote:
Op maandag 15 februari 2010 23:38 schreef Biogarde het volgende:
pi_78040014
quote:
Op maandag 15 februari 2010 23:38 schreef Biogarde het volgende:
Dan: #64 Waar EstoMobile 4G introduceert

pi_78040017
To Jail or not To Jail
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  maandag 15 februari 2010 @ 23:41:09 #9
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78040058
Filmpjes van de nieuwe Windows Mobile 7 gezien? Ziet er sjiek uit.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  maandag 15 februari 2010 @ 23:48:20 #10
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_78040298
op zich wel, die van symbian^3 ook, maar die zien er nu gers uit, tegen de tijd dat ze uitkomen, vrees ik dat het weer achterhaald is...

http://tweakers.net/nieuw(...)ws-mobile-7-aan.html
http://tweakers.net/nieuw(...)gt-symbian3-aan.html
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_78040454
Woord: gers
Uitspraak: [gers]
Betekenis: Bijvoeglijk, fraai: ‘Gers partijtje gaf jij gister, Lies!’
Oorsprong: Oudhollansche boerenknechten in 19e eeuws Drenthe.
Klinkt het? Doordat het maar een lettergreep heeft en begint met een ruwe ‘g’ doet het afstotelijk schallen.
Conclusie: Een schamele 2. De grove klanken zorgen ervoor dat het meer een scheldwoord lijkt, dan een fraaie benaming van iets tofs. Zelfs als germanisme zou het geen kans maken om in het taalgebruik van de modieuze tiener te komen.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
  maandag 15 februari 2010 @ 23:53:15 #12
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_78040479
tvp
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_78040541
Ik jailbreak ook niet overigens hoor. Bij mij is het prima zoals het is.

Of ik weet gewoon niet wat ik mis, dat kan ook. Maar als ik al die verhalen hier lees hier over problemen en resetten en herstellen en weet ik wat...........echt geen zin in.
  maandag 15 februari 2010 @ 23:55:39 #14
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_78040551
Zo, ik ben er ook een rijker.. En tot op heden nog geen spijt.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 15 februari 2010 @ 23:59:56 #15
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_78040704
krijg je vast ook niet....

Ik heb hem wel jb'ed, want ik heb een Vodafone abo (errug blij dat ik geen T-mobile heb, ondanks de storingen).
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_78041505
Btw over dat ringtone stukje in de op, als je gewoon je ringtones op audiko download, kun je ze meteen in iphone formaat downloaden !
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_78042737
quote:
Op maandag 15 februari 2010 23:55 schreef conleche het volgende:
Ik jailbreak ook niet overigens hoor. Bij mij is het prima zoals het is.

Of ik weet gewoon niet wat ik mis, dat kan ook. Maar als ik al die verhalen hier lees hier over problemen en resetten en herstellen en weet ik wat...........echt geen zin in.
Dat is wel de keerzijde van de medaille inderdaad.
Vandaag restore gedaan maar ik ga denk morgen weer jailbreaken, ik mis SBSettings nu al
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_78043688
Benieuwd wat voor speculaasies er nou weer opduiken over die ifoon.
pi_78043928
Hoera, die debiel is weg!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_78046948
Gisteren Lockinfo eens bekeken, maar ik kreeg gelijk een melding van '1 month trial', het zag er wel geinig uit though
  dinsdag 16 februari 2010 @ 08:40:49 #21
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_78047011
tvp
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  Moderator dinsdag 16 februari 2010 @ 09:14:39 #22
155227 crew  Guppy
dus
pi_78047426
Is het hier weer gezellig?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 16 februari 2010 @ 09:17:27 #23
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_78047470
Mijn aanvraag is in behandeling bij t-mobile, nog een paar dagen wachten dus
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_78049604
Batterij van m'n 3GS gaat erg snel leeg . Maar ben niet de enige, zo te zien: http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2324513
http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2152451

Had 't ook met 3.1.2 al. Vreemd ook dat de gebruikstijd blijft oplopen ondanks dat ik 'm niet de hele tijd gebruik. Zit toch ergens iets fout. Duurt ook altijd héél lang voordat ie is opgestart nadat ik 'm opnieuw opstart.

M'n 2G nog niet naar 3.1.3 geüpdatet en die houdt 't heel wat langer vol. Doe es fixen, Steve!
pi_78051217
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 08:32 schreef ikheetmartijn het volgende:
Gisteren Lockinfo eens bekeken, maar ik kreeg gelijk een melding van '1 month trial', het zag er wel geinig uit though
Gebruik ik al een tijdje, erg fijne app!
pi_78051536
Heb je hem uit deze repo gehaald?
http://david.ashman.com/beta/

Welk thema gebruik je er bij als ik vragen mag?
pi_78051636
Volgens mij gewoon uit de BigBoss-repo.. Kostte geloof ik $4,99.
En thema's? Waar kan je dat instellen?
Ik zie dat 'ie overigens ook in de xSellize en de sinfuliphonerepo te downloaden is (gratis), maar dat is een enorm oude versie die steeds crasht.
pi_78051727

Ik heb al die lelijke blauw blokken uitgeschakeld (die je normaalgesproken krijgt als je een sms of pushbericht ontvang), alle inkomende info wordt in mijn hoofdscherm getoond.
Wat je nu bij SMS ziet staan geldt ook voor pushberichten. Dan opent 'ie een nieuwe tab waarin alle pushberichten worden weergegeven. Druk je op het kruisje er rechts van, dan markeert 'ie hem als gelezen. Dit werkt ook zo met SMS.
Daarnaast geeft lockinfo altijd mijn agenda weer (kan je ook helemaal zelf tunen) en opent 'ie die aparte kopjes pas als er activiteit voor dat kopje is (dus hij geeft de kop SMS pas weer als je een SMS hebt ontvangen, anders is de hele kop verborgen).

Dit werkt met SMS, gemiste oproepen, voicemail, pushberichten en inkomende mail.
Daarnaast zijn er nog add-ons zoals de klok. Als ik daar op klik vouwt 'ie uit en krijg je een kalender van de hele maand. Er zijn ook twitter-gadgets en weergadgets enzo te downloaden hiervoor.

Vind het erg handig!

[ Bericht 92% gewijzigd door Skv op 16-02-2010 12:21:01 ]
pi_78051941
Ja cool, ben benieuwd.
pi_78051958
Lees net dat T-Mobile met 1 jarige iPhone abo's komt....
pi_78052485
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:16 schreef ikheetmartijn het volgende:
Lees net dat T-Mobile met 1 jarige iPhone abo's komt....
Haha en dan de afgelopen weken iedereen nog even een twee jarige contract verlenging proberen aan te smeren.
pi_78052609
@Skv: Zo had ik het ook aan de praat inderdaad. Toen ik de weather plugin installeerde, kwam er volgens mij een nieuwere versie van lockinfo mee die me daarna vertelde dat ik een trial versie had.

Zie ik het nu trouwens goed dat jij jouw slider ook kwijt bent? (dat was bij mij wel het euvel).
Maar zeker de moeite waard om het nog eens wat verder uit te diepen.

@Ad_rem: Ja smerig he? Een kat in het nauw...
pi_78054070
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:32 schreef Ad_rem het volgende:

[..]

Haha en dan de afgelopen weken iedereen nog even een twee jarige contract verlenging proberen aan te smeren.
tja maar 400 betalen voor een iphone om een 1 jarig i150 te nemen is mij wat te veel van het goede. Dan maar 2 jaar en 100 bij betalen.
pi_78054572
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:21 schreef funrider het volgende:

[..]

tja maar 400 betalen voor een iphone om een 1 jarig i150 te nemen is mij wat te veel van het goede. Dan maar 2 jaar en 100 bij betalen.
Psies. Of 'm in Belgi|e los halen en in NL een goedkoop sim-only abo van de provider naar keuze.
pi_78054733
quote:
Op maandag 15 februari 2010 23:55 schreef donroyco het volgende:
Zo, ik ben er ook een rijker.. En tot op heden nog geen spijt.
Ik ook sinds verleden week.
Normaal ben ik niet zo zuinig op mijn telefoons, maar deze wou ik toch wat langer mooi houden.

Heeft er iemand tips mbt een beschermende achterkant en die opplakfolie's voor het scherm ?
  dinsdag 16 februari 2010 @ 13:45:21 #36
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78054904
Heet die shit die jij hebt 'lockinfo' ? SKV?
pi_78056444
Ik heet dan geen SKV (maar martijn), maar kan hier wel met een 'ja' op antwoorden.
pi_78057388
Waarom is iedereen hier eigenlijk zo anti T-Mobile ? Ik zit al jaren bij deze provider en ook nu icm een iPhone voldoen ze nog prima.
  Moderator dinsdag 16 februari 2010 @ 15:16:35 #39
155227 crew  Guppy
dus
pi_78058324
Ergens in het vorige topic heb ik nog een verhaal gepost over matig tot geen bereik op bepaalde plekken
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 16 februari 2010 @ 15:21:12 #40
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_78058537
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:51 schreef Roeni3 het volgende:
Waarom is iedereen hier eigenlijk zo anti T-Mobile ? Ik zit al jaren bij deze provider en ook nu icm een iPhone voldoen ze nog prima.
zolang je in een stad/groot dorp woont is het ook prima, maar het heeft veel blind spots
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_78058900
quote:
Omdat ze recentelijk met leugens geprobeerd hebben een contractverlenging van 2 jaar aan de man te brengen. En dan, zoals nu blijkt, ook nog eens met het 1 jarig abo in het vooruitzicht:
http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=5076
pi_78060120
quote:
Bel eens in de auto onderweg van het noorden naar het zuiden (of andersom).
Je mag heel vaak terug bellen omdat ze op veel punten geen bereik hebben. Ook bij plaatsen binnenhuis.
pi_78060376
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:53 schreef ruffian het volgende:

[..]

Bel eens in de auto onderweg van het noorden naar het zuiden (of andersom).
Je mag heel vaak terug bellen omdat ze op veel punten geen bereik hebben. Ook bij plaatsen binnenhuis.
Daar heb ik echt nog nooit wat van gemerkt. En toch heel vaak de route A'dam-Belgie afgelegd. Alleen als je op de grens van Ned. Belgie zit, dan wil de verbinding weleens wegvallen, maar dat is omdat het moet overschakelen naar een Belgische provider en ik neem aan dat dat ook geldt voor andere providers....
Ik woon inderdaad in de stad, maar mijn bereik is prima. Ik heb voor nog geen 30 euro per maand alles wat ik wil. Dus wat mij betreft geen problemen met t-mobile.
pi_78062987
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:36 schreef ikheetmartijn het volgende:
@Skv: Zo had ik het ook aan de praat inderdaad. Toen ik de weather plugin installeerde, kwam er volgens mij een nieuwere versie van lockinfo mee die me daarna vertelde dat ik een trial versie had.

Zie ik het nu trouwens goed dat jij jouw slider ook kwijt bent? (dat was bij mij wel het euvel).
Maar zeker de moeite waard om het nog eens wat verder uit te diepen.

@Ad_rem: Ja smerig he? Een kat in het nauw...
Ik ben blij dat dat onding weg is, je kan nog gewoon op die plek sliden om te unlocken. Op deze manier kan ik veel beter zien wat er nog in mijn agenda staat enzo.

Iemand anders vroeg het net nog: het heet inderdaad LockInfo.
pi_78067314
Ik ben nu bezig met een iphone 3gs bestellen.
Als laatste stap moet ik mijn bestelling bevestigen, doet hotmail het niet:(
[lach]http://video.google.nl/videoplay?docid=-8686603917472312383&q=kei+kei+kei+lelijk[/lach]
pi_78070954
Ik zit een beetje in de shit met T-Mobile. Nadat ik een sms bundel heb aangevraagd ben ik gaan smsen uiteraard.
De dienst zou binnen 24 uur actief zijn, ik zou dan 1000 smsjes mogen versturen voor een meerprijs van 10 euro.

Dit heb ik gekozen omdat mijn vriendin 2 maanden aan de andere kant van Nederland zit en we niet elk moment van de dag kunnen bellen. Dit wil ik trouwens ook niet

Je raad het al, factuur binnen en niks van een sms bundel op het factuur. Kostenplaatje = 140 euro.

Nu kan ik dat wel betalen, maar er zijn mij andere dingen beloofd. Inmiddels contact gehad met T-Mobile en claimen dat het helemaal niet mogelijk is om een sms bundel te krijgen bij een iPhone abonnement, het gesprek wat ik op die dag heb gevoerd met een medewerker van hun was niet zichtbaar, dit ging namelijk ook om het wijzigen van een rekeningnummer.

Ik ben sinds gisteren afgesloten, bellen naar de klantenservice wil niet meer dus ik moet een brief schrijven. Iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden? Iemand hier ervaring mee? Ik wil uiteindelijk wel betalen, maar er is gewoon tegen mij gelogen door een medewerker van T-Mobile en hier wil ik gewoon niet voor boeten.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 21:26:44 #47
238231 3FMaster
Wat dacht je anders?
pi_78075375
iPhone is binnen!
Flickr // Nu ook op Last.fm! en Twitter!
pi_78081133
iPhone abbo met smsbundel die jij hebt kan zeker wel. Ik heb dit ook gehoord via mensen die bij T-mobile werken, ook van mensen die op de klantenservice werken.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:16:20 #49
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_78081249
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 15:21 schreef Catch22- het volgende:

[..]

zolang je in een stad/groot dorp woont is het ook prima, maar het heeft veel blind spots
Heeft klagen nut? En wat kunnen ze aanbieden?
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 17 februari 2010 @ 01:12:27 #50
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_78085212
Navicat voor ¤ 0,79 in de app store. Navigatie die er, zeker voor de prijs, best aardig uitziet. Morgen eens testen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_78088599
Als je bij de contactpersonen op de iPhone een emailadres toevoegt, komt deze dan na synchronisatie, niet in je outlook op de computer terecht?
Single ply roofing, pay less, worthless.
pi_78089713
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 20:06 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zit een beetje in de shit met T-Mobile. Nadat ik een sms bundel heb aangevraagd ben ik gaan smsen uiteraard.

Inmiddels contact gehad met T-Mobile en claimen dat het helemaal niet mogelijk is om een sms bundel te krijgen bij een iPhone abonnement, het gesprek wat ik op die dag heb gevoerd met een medewerker van hun was niet zichtbaar, dit ging namelijk ook om het wijzigen van een rekeningnummer.
Volgens de T-Mobile website kan het idd niet bij een iPhone abbo, maar je kunt ook de iPhone bestellen met een Relax abbo (of zelfs een Flex abbo als je verlengd) en daar kan uiteraard ook gewoon een sms bundel bij.
pi_78090210
Ik gebruik mijn iphone ook best vaak om films en series maar als ik dan in de bus of trein luister via mijn iphone oordopjes is het soms echt behoorlijk lastig te horen zelf met geluid op vol volume. Komt dit misschien doordat sommige gedownloade films wat slechter geluid hebben dan andere, of kan een iphone niet zo hard. Of heb ik gewoon al last van oorbeschadiging?
  Moderator woensdag 17 februari 2010 @ 10:07:21 #54
155227 crew  Guppy
dus
pi_78090309
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 10:03 schreef Stansfield het volgende:
Ik gebruik mijn iphone ook best vaak om films en series maar als ik dan in de bus of trein luister via mijn iphone oordopjes is het soms echt behoorlijk lastig te horen zelf met geluid op vol volume. Komt dit misschien doordat sommige gedownloade films wat slechter geluid hebben dan andere, of kan een iphone niet zo hard. Of heb ik gewoon al last van oorbeschadiging?
Ik heb dat ook met de iPhone oordopjes. Die laten heel veel omgevingsgeluid door. Ik gebruik nu een Sennheiser HD202, en die hoef ik niet eens half zo hard te zetten als wanneer ik de iPhone dopjes gebruik.
pi_78090744
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 10:07 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik heb dat ook met de iPhone oordopjes. Die laten heel veel omgevingsgeluid door. Ik gebruik nu een Sennheiser HD202, en die hoef ik niet eens half zo hard te zetten als wanneer ik de iPhone dopjes gebruik.
Ja als ik achterin een bus zit ofzo hoor ik het amper door het geluid van de motor van de bus. Tnx voor de tip.
pi_78091431
of je hebt wel gehoorbeschadiging en je omgeving 'geniet' mee van je muziek.

offtopic: kan iemand ook eens wat doen aan die gasten die buiten/openbaar vervoer met telefoon lopen en dan 'muziek' over de speaker afspelen ipv een koptelefoon te gebruiken. Daar moeten ze eens boetes opzetten. NS doet het maar deelt ze nauwelijks uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door funrider op 18-02-2010 11:28:17 ]
  Moderator woensdag 17 februari 2010 @ 10:51:56 #57
155227 crew  Guppy
dus
pi_78091526
Ik vermoed dat Stanfields probleem bij de iPhone oordopjes ligt.

Maar muziek over de speakers is inderdaad ook geen porem
pi_78092971
hoi
pi_78093199
quote:

[..]

Die heb ik ook, ik gebruik die headphone meer thuis.
  woensdag 17 februari 2010 @ 12:52:03 #60
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_78095257
Ik wou Cydget even proberen, maar helaas is dit niet goed gegaan. Ik had alle opties in Cydget geselecteerd en heb toen de telefoon opnieuw opgestart. Helaas doet hij het nu niet meer.

Is Cydget ook te verwijderen via programma's als iFunBox en iPhonebrowser? Ik las dat het via SSH in combinatie met Putty wel kan, maar omdat m'n telefoon niet meer doorstart weet ik niet welk IP de telefoon heeft.
pi_78100425
Kan je op je iphone ook een excelbestand gebruiken?

Ik kan wel via mijn mail bijgevoegde excelbestanden openen. Maar is er ook een mogelijkheid dat ik daar dingen in kan vullen?
  woensdag 17 februari 2010 @ 15:05:45 #62
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_78100646
Niet zonder extra applicaties.
pi_78100958
En welke (gratis) apps zijn daar makkelijk voor te gebruiken?
pi_78101575
ik zoek een flipcase voor mn iphone, maar zou deze ( http://www.i-cheap.nl/Web(...)Phone-Flip-Case.html ) flipcase schade kunnen veroorzaken doormiddel van het magneetje wat in de flipcase zit??
[lach]http://video.google.nl/videoplay?docid=-8686603917472312383&q=kei+kei+kei+lelijk[/lach]
  woensdag 17 februari 2010 @ 15:36:44 #65
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_78101874
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 15:13 schreef Stansfield het volgende:
En welke (gratis) apps zijn daar makkelijk voor te gebruiken?
Geen idee, er staan er meerdere in de store, met beoordelingen.

Ik doe het zelf niet, ik vind het scherm toch wat te klein om dat soort dingen op te doen.
  woensdag 17 februari 2010 @ 19:59:21 #66
164283 Luco
Buongiorno!
pi_78112608
M'n hoofdtelefoon aansluiting is kaduuk (iPod Touch that is)... Linkerkanaal valt constant weg. Morgen bij de MacStore langs, kijken of het "alleen" schoonmaken is of dat er een contactje ergens los zit...
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  woensdag 17 februari 2010 @ 21:54:40 #67
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78118614
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 15:28 schreef joev159 het volgende:
ik zoek een flipcase voor mn iphone, maar zou deze ( http://www.i-cheap.nl/Web(...)Phone-Flip-Case.html ) flipcase schade kunnen veroorzaken doormiddel van het magneetje wat in de flipcase zit??
Qua krassen? Denk dat het magneetje in de voering zit en je die niet voelt en/of kan schuren op je telefoon.

Gebruikte zelf ook zoiets icm 3G.

Qua magneet raakt alleen de kompas van slag denk ik.
pi_78121231
Ik ben vanmiddag gebeld door T-Mobile, ik kon mijn abonnement verlengen en kreeg dan een 32GB iPhone 3GS erbij, maar mijn abonnement loopt pas over 7 maanden af.

Wil T-Mobile van z'n voorraad iPhone's af?
  woensdag 17 februari 2010 @ 22:46:33 #69
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_78121344
ja en ze rekenen erop dat je weggaat als je het niet doet. Want over 7 maanden is de nieuwe iphone ook bij anderen te koop.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_78121357
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:46 schreef Catch22- het volgende:
ja en ze rekenen erop dat je weggaat als je het niet doet. Want over 7 maanden is de nieuwe iphone ook bij anderen te koop.
Daar lijkt het wel op ja.

Ben benieuwd
  woensdag 17 februari 2010 @ 22:57:47 #71
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_78121851
Mooie OP weer
pi_78131464
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:54 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Qua krassen? Denk dat het magneetje in de voering zit en je die niet voelt en/of kan schuren op je telefoon.

Gebruikte zelf ook zoiets icm 3G.

Qua magneet raakt alleen de kompas van slag denk ik.
Voor krassen ben ik niet bang, maar ik denk dat het magneetje niet zo goed is voor de iphone.
Het liefst heb ik wel een flipcase met magneet, maar ik durf het aan. straks gaat mn iphone daardoor stuk.

Heeft iemand ervaring met eenflicase met magneet?
pi_78132847
The things you own end up owning you.

Zucht doe dat ding toch lekker in je broekzak en gebruik hem zoals hij bedoeld is. Angstig lelijke hoesjes met om je mobiel doen en daar dan nog angstigere posts over op internet zetten. Als hij kapot gaat gaat hij kapot. Het ironische is dat mensen zoals jou nog nooit iets uit hun handen hebben laten vallen.
pi_78133140
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 15:28 schreef joev159 het volgende:
waarom niet voor een 'gewone' case gaan? Je kunt prima bescherming plakken op je scherm.
Ik ben zelf zeer enthousiast over deze Switcheasy capsule neo
  Moderator donderdag 18 februari 2010 @ 11:34:21 #75
155227 crew  Guppy
dus
pi_78133254
Als iemand toch zuinig op zn spullen, moet ie dat toch zelf weten? Anyway, als het een goed hoesje is, zou ik, me niet te druk maken over een magneetje. Dat is bij een goed merk echt wel getest.
pi_78133834
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 11:22 schreef Ad_rem het volgende:
The things you own end up owning you.

Zucht doe dat ding toch lekker in je broekzak en gebruik hem zoals hij bedoeld is. Angstig lelijke hoesjes met om je mobiel doen en daar dan nog angstigere posts over op internet zetten. Als hij kapot gaat gaat hij kapot. Het ironische is dat mensen zoals jou nog nooit iets uit hun handen hebben laten vallen.
Voordat ik er een hoesje omdeed, heb ik de iPhone al 3x laten vallen. (Gelukkig voor mij op het tapijt, dus niks aan de hand.) Ze zijn erg mooi omdat ze zo gestroomlijnd zijn, maar ook superglad!!

Ik heb er nu een simpel zwart hoesje omheen en ja, het is minder mooi, maar het ligt wel veel prettiger en steviger in mijn hand.

Ik zit niet te wachten op een scherm vol barsten.
pi_78135967
Mijn I-300 contract loopt 17 mei af. Ik wil natuurlijk graag wachten op de nieuwe iPhone, maar hoe overbrug ik dan dat gat tot aan de zomer?
  donderdag 18 februari 2010 @ 13:06:35 #78
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_78136002
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:05 schreef Roeni3 het volgende:
Mijn I-300 contract loopt 17 mei af. Ik wil natuurlijk graag wachten op de nieuwe iPhone, maar hoe overbrug ik dan dat gat tot aan de zomer?
Gewoon je contract laten doorlopen, die dan op ieder moment opzegbaar is met een opzegtermijn van 1 maand.
pi_78136020
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:05 schreef Roeni3 het volgende:
Koop een mobieltje voor 20 euro bij de kruidvat en gebruik die twee maandjes.
pi_78136103
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Gewoon je contract laten doorlopen, die dan op ieder moment opzegbaar is met een opzegtermijn van 1 maand.
Is dat serieus mogelijk? Zal T-Mobile me niet een automatische verlenging aansmeren, waar ik weer een jaar aan vast zit? En als ik niets doe, loopt mijn contract dan inderdaad automatisch door met die opzegtermijn van een maand? Of moet ik daar nog iets voor regelen?

Zou wel erg goed uitkomen.
  Moderator donderdag 18 februari 2010 @ 13:09:27 #81
155227 crew  Guppy
dus
pi_78136107
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:07 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Koop een mobieltje voor 20 euro bij de kruidvat en gebruik die twee maandjes.
Is toch niet nodig? Als je abbo verloopt kun je gewoon blijven bellen met je iPhone en i300 abbo. Je kunt het dan elke maand opzeggen.
  Moderator donderdag 18 februari 2010 @ 13:10:14 #82
155227 crew  Guppy
dus
pi_78136135
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:09 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Is dat serieus mogelijk? Zal T-Mobile me niet een automatische verlenging aansmeren, waar ik weer een jaar aan vast zit? En als ik niets doe, loopt mijn contract dan inderdaad automatisch door met die opzegtermijn van een maand?

Nee hoor, dat mag wettelijk gezien niet meer. Fijn he
  donderdag 18 februari 2010 @ 13:10:30 #83
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_78136145
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:09 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Is dat serieus mogelijk? Zal T-Mobile me niet een automatische verlenging aansmeren, waar ik weer een jaar aan vast zit? En als ik niets doe, loopt mijn contract dan inderdaad automatisch door met die opzegtermijn van een maand?

Stilzwijgende verlening op die manier mag al ruim een half jaartje niet meer. Google maar eens, is nieuwe wetgeving over ingevoerd.
  donderdag 18 februari 2010 @ 13:12:28 #84
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_78136219
quote:

[..]

Ik vind alleen die enorme dingen niet zo mooi

Ik zoek dus eik beter oordopjes, en niet van die headphones. Want ik heb ook het probleem met het omgevingsgeluid..
pi_78136357
Bedankt allemaal; 'tis erg duidelijk zo ! Erg fijn ook van die nieuwe wetgeving inderdaad.

Was nog wel een meevaller: heb m'n iPhone pas een jaartje en kon hem opeens middenin mijn 'vorige' abbotermijn krijgen van T-Mobile. Dacht dat ik vanwege die omschakeling (en bijbehorende verlenging) nog wel minimaal een jaar langer aan m'n abbo vast zou zitten, maar er is blijkbaar niets aan de contractduur veranderd.
Nieuwe iPhone, kom er maar in.
pi_78137580
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:12 schreef Saninl het volgende:

[..]

Ik vind alleen die enorme dingen niet zo mooi

Ik zoek dus eik beter oordopjes, en niet van die headphones. Want ik heb ook het probleem met het omgevingsgeluid..
Ok de oplossing is de algemeen geaccepteerde goede prijs kwaliteit verhouding Sennheiser CX300 (in wit en zwart en silver verkrijgbaar. Dat zijn kleine in-ear oordopjes, sluit je oor af van je omgevingsgeluid en produceert goed geluid voor die prijs. Tuurlijk zijn dopjes van 100+ euro beter maar dit volstaat voor de gemiddelde consument en is een tig keer beter dan de door apple bijgeleverde dopjes.

Erg mooi maar geld (70 euro) niet helemaal waard zijn de apple in-ears:
pi_78138389
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:52 schreef Ad_rem het volgende:

[..]

Ok de oplossing is de algemeen geaccepteerde goede prijs kwaliteit verhouding Sennheiser CX300 (in wit en zwart en silver verkrijgbaar. Dat zijn kleine in-ear oordopjes, sluit je oor af van je omgevingsgeluid en produceert goed geluid voor die prijs. Tuurlijk zijn dopjes van 100+ euro beter maar dit volstaat voor de gemiddelde consument en is een tig keer beter dan de door apple bijgeleverde dopjes.

Erg mooi maar geld (70 euro) niet helemaal waard zijn de apple in-ears: [ afbeelding ]
Bij Computerland zijn nu de CX400 in de aanbieding voor 22 euro. Stapje hoger dan de CX300, alleen weet ik niet hoe het zit met de CX300-II tov de CX400
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_78140296
Ik heb Ultimate Ears-units. Die zijn echt geweldig!
Beter dan Sennheisers imho.
pi_78140844
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:12 schreef Skv het volgende:
Ik heb Ultimate Ears-units. Die zijn echt geweldig!
Beter dan Sennheisers imho.
Welke heb je precies?

V-moda vibes (¤89) schijnen ook goed te zijn maar wel breekbaar.

Maarja je kunt het zo gek maken als je wilt, als je bijvoorbeeld gaat voor "studio kwaliteit" geluid met de Shure SE530 PTH Oordopjes van ¤ 449,-.
pi_78141073
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:25 schreef Ad_rem het volgende:

[..]

Welke heb je precies?

V-moda vibes (¤89) schijnen ook goed te zijn maar wel breekbaar.

Maarja je kunt het zo gek maken als je wilt, als je bijvoorbeeld gaat voor "studio kwaliteit" geluid met de Shure SE530 PTH Oordopjes van ¤ 449,-.
Ik heb de V-moda Vibe Duo (dus met microfoonaansluiting) meer dan twee jaar in gebruik. Prima geluid en zien er strak uit. Eerste setje was na maand of twee kapot (kabelbreuk bij aanluiting met plug). Contact gehad met V-moda en die hebben ze toen kostenloos omgeruild. Bij de nieuwe heb ik vrij snel beetje zwarte tape op de fragiele plek bevestigd. Sindsdien gaat dat heel goed. Blijft toch een fragiele plek, bij alle oordopjes. Zeker als je je oordopjes op je iPhone aansluit en 'm in je broekzak doet. Zie dat ze bij het vernieuwde model een iets andere plug hebben gebruikt. Lijkt me steviger.
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:36:10 #91
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78141257
V-moda gebruik ik ook al jaren.
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:37:37 #92
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_78141311
Ik heb een ipod touch en ga morgen op vakantie welke gratis app die offline ook werkt moet ik nou meenemen?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_78141322
V-Moda Vibe Duo hier, 3 defecte gehad (...) maar alle drie probleemloos omgeruild door V-Moda (USA). De laatste heeft idd een betere plug en houdt het nu ook al veel langer uit dan de drie voorgangers. Superdoppen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_78141418
Ik heb ultimate ears metro fi 220. Kosten erg weinig (44 euro ofzo) en geven geweldig geluid. Meerdere online tests gaven de 220 hoge scores. Ben er erg tevreden mee!
pi_78142559
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:37 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb een ipod touch en ga morgen op vakantie welke gratis app die offline ook werkt moet ik nou meenemen?
Dat ligt eraan op welk gebied?
  donderdag 18 februari 2010 @ 17:08:34 #96
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_78145597
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:09 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Dat ligt eraan op welk gebied?
games of vermaak oid...
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_78145967
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:08 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

games of vermaak oid...
Trace en Spinner free en flood-it, bubblewrap en reMovem free zijn ook wel eventjes leuk
Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
pi_78146076
DropBrick was laatst gratis, weet niet of het nog zo is. De eerste 20 levels zijn te doen ( op een paar na ) daarna is het vrijwel onmogelijk. Een leuke uitdaging dus voor op vakantie.
pi_78146818
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:19 schreef boem-dikkie het volgende:
DropBrick was laatst gratis, weet niet of het nog zo is. De eerste 20 levels zijn te doen ( op een paar na ) daarna is het vrijwel onmogelijk. Een leuke uitdaging dus voor op vakantie.
O ja die vind ik ook leuk!!
  donderdag 18 februari 2010 @ 17:39:27 #100
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_78146939
Is er ook een Same Game? zoals de originele, die ik kan vinden lijken er wel op maar zijn toch anders..
  donderdag 18 februari 2010 @ 17:40:17 #101
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_78146967
Weet iemand nog spelletjes als Alpine crawler en Trial?
  donderdag 18 februari 2010 @ 18:00:27 #102
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_78147900
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_78148785
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 10:37 schreef joev159 het volgende:

[..]

Voor krassen ben ik niet bang, maar ik denk dat het magneetje niet zo goed is voor de iphone.
Het liefst heb ik wel een flipcase met magneet, maar ik durf het aan. straks gaat mn iphone daardoor stuk.

Heeft iemand ervaring met eenflicase met magneet?
Ik was vandaag even langs de macstore gegaan en ze zeide dat het geen kwaad kan, alleen het kompas raakt idd van slag.
  donderdag 18 februari 2010 @ 18:33:14 #104
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_78149310
Ik tvp 'm even Iphone is zo
pi_78155391
Mn JB 3.0 is fucked up. SSH is verdwenen en xs4all heeft m'n internet geblokkeerd omdat mn iPhone gekraakt zou zijn met een soort trojan ofzo.

Mooi moment om naar 3.1.2 met JB te gaan. Hoe kan ik er het beste voor zorgen dat ik mn smsjes niet verlies?
pi_78156015
Kan volgens mij niet, jammer. Maargoed...
pi_78157591
Kut t-mobile, mijn mobiele nummer is nog niet bekend. Ik heb me iphone vanmiddag binnen gekregen, weet iemand hoe lang dit duurt??
pi_78159134
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:34 schreef Repeat het volgende:
Mn JB 3.0 is fucked up. SSH is verdwenen en xs4all heeft m'n internet geblokkeerd omdat mn iPhone gekraakt zou zijn met een soort trojan ofzo.

Mooi moment om naar 3.1.2 met JB te gaan. Hoe kan ik er het beste voor zorgen dat ik mn smsjes niet verlies?
sms.db backuppen, maar aangezien je SSH weg is, gaat dat moeilijk worden !
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_78160031
Gewoon met restore heb ik ze ook kunnen houden. Geen enkel probleem via itunes dus
  vrijdag 19 februari 2010 @ 13:36:59 #110
238231 3FMaster
Wat dacht je anders?
pi_78182492
Waarom starten mijn app's niet op als ik programma's/app's synchroniseer met iTunes? Ze starten wel op, maar na een halve seconde ofzo stopt hij ermee.
Flickr // Nu ook op Last.fm! en Twitter!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 14:20:44 #111
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78184263
Hebben jullie de laatste tijd ook dat er bij relatief veel apps staat dat er geen waarderingen zijn? Soms staat het bij best veel apps en soms helemaal niet.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 14:22:00 #112
251656 Saaaaab
niet de auto
pi_78184308
Ik wil iReb voor de 3GS en ik wil het nu.
Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 14:25:15 #113
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_78184428
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Hebben jullie de laatste tijd ook dat er bij relatief veel apps staat dat er geen waarderingen zijn? Soms staat het bij best veel apps en soms helemaal niet.
Jep, zie ik ook in de Store.

Ik heb best veel last van freezes, mijn iPhone doet dan niks meer en alleen met de 'Home knop' kan ik dan terug, maar dan doen de apps het niet. Daardoor moet ik eerst weer naar de Sleepmodus.. Erg vervelend. Iemand een oplossing of weet wat ik fout doe?
  vrijdag 19 februari 2010 @ 14:27:15 #114
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_78184496
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Misschien omdat er veel nieuwe versies beschikbaar zijn gekomen in de store, waardoor die versie van de app nog geen waardering heeft gekregen?

In de store via iTunes kun je dan wel waarderingen en recensies van alle versies bekijken, daar staat vaak wel iets.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 19:44:51 #115
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78195929
Nee, volgens mij zijn de store overhoop aan het trekken bij Apple. Of andere indeling wat een voorbode kan zijn voor een nieuwe firmware versie

Kwam er gisteren pas achter dat je op je telefoon in de muziekstore beltonen kan kopen
  vrijdag 19 februari 2010 @ 20:00:03 #116
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_78196557
maandag
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 20:00:56 #117
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_78196586
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:44 schreef Biogarde het volgende:
Nee, volgens mij zijn de store overhoop aan het trekken bij Apple. Of andere indeling wat een voorbode kan zijn voor een nieuwe firmware versie

Kwam er gisteren pas achter dat je op je telefoon in de muziekstore beltonen kan kopen
Je kunt ze beter zelf maken Scheelt een hoop geld, en soms zijn ze nog duurder dan een muzieknummer
pi_78200404
Moest door een reparatie naar 3.1.3, en zat daarvoor op 3.1.2 met een blackra1n jailbreak. Daarbij had ik installous, cydia en rock op mijn iPhone staan zodat ik wat apps kon 'uitproberen'. De .ipa's heb ik dan ook gewoon nog op mijn mac staan en in iTunes

maar nu ik op 3.1.3 zit moest ik via pwnagetool jailbreaken en nu heb ik alleen cydia erop. Maar hoe zet ik nu die ipa's erop die ik altijd via installous binnenhaalden.

Ik kom er niet echt uit namelijk want bij het syncen krijg ik de melding dat die bepaalde apps niet gesyncd kunnen worden.

Kan iemand me helpen?
pi_78202125
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:44 schreef Biogarde het volgende:

audiko.net
pi_78203758
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 21:13 schreef TN-FR het volgende:
Moest door een reparatie naar 3.1.3, en zat daarvoor op 3.1.2 met een blackra1n jailbreak. Daarbij had ik installous, cydia en rock op mijn iPhone staan zodat ik wat apps kon 'uitproberen'. De .ipa's heb ik dan ook gewoon nog op mijn mac staan en in iTunes

maar nu ik op 3.1.3 zit moest ik via pwnagetool jailbreaken en nu heb ik alleen cydia erop. Maar hoe zet ik nu die ipa's erop die ik altijd via installous binnenhaalden.

Ik kom er niet echt uit namelijk want bij het syncen krijg ik de melding dat die bepaalde apps niet gesyncd kunnen worden.

Kan iemand me helpen?
Appsync installeren. Dan kan je gewoon met itunes syncen zonder problemen.
pi_78204411
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 22:08 schreef Repeat het volgende:

[..]

Appsync installeren. Dan kan je gewoon met itunes syncen zonder problemen.
Ah thnx, was even vergeten dat ik die hackulous source nog moest toevoegen in cydia. Het is inmiddels gelukt dus thnx!
  zaterdag 20 februari 2010 @ 12:23:21 #122
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78224893
Weet iemand of T-mobile aan mijn dataverbruik kan zien dat ik waarschijnlijk wel eens tether? Mijn internet is down hier in huis en ik gebruik zo nu en dan best even een uurtje de Tether functie. Lijkt me dat ik via mijn laptop ( youtube, MSN, internet, etc. ) toch wel redelijk snel wat data verbruik?
pi_78226702
T-Mobile staat het toch toe? Volgens mij iig bij de iPhone abonnementen..
pi_78228469
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 12:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet iemand of T-mobile aan mijn dataverbruik kan zien dat ik waarschijnlijk wel eens tether? Mijn internet is down hier in huis en ik gebruik zo nu en dan best even een uurtje de Tether functie. Lijkt me dat ik via mijn laptop ( youtube, MSN, internet, etc. ) toch wel redelijk snel wat data verbruik?
ik had een keer 2 weken geen internet dus was afhankelijk van tethering. Ik heb toen niks bijzonders gemerkt qua afknijpen of extra kosten. Officieel blokkeren ze het ook dus ze staan het zeker niet toe zoals iemand hier boven zei.
pi_78228855
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 12:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Je hebt geen datalimiet, dus ze hebben geen poot om op te staan.
pi_78229902
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 14:13 schreef TN-FR het volgende:

[..]

ik had een keer 2 weken geen internet dus was afhankelijk van tethering. Ik heb toen niks bijzonders gemerkt qua afknijpen of extra kosten. Officieel blokkeren ze het ook dus ze staan het zeker niet toe zoals iemand hier boven zei.
http://webwereld.nl/nieuw(...)phone-tethering.html

Ook op andere websites al verschillende keren voorbij gekomen.
pi_78230828
quote:
Na de aankondiging van Apple dat je met de nieuwe software update 3.0 je iPhone ook als modem kan gebruiken, ontvangen we veelvuldig de vraag of T-Mobile in Nederland tethering zal toestaan. Het antwoord daarop is, dat tethering voorlopig nog niet beschikbaar zal zijn. De combinatie van de iPhone en de bijbehorende prijsplannen is primair bedoeld voor internetgebruik op het mobiele toestel. Wil je mobiel internetten op je laptop, dan heeft T-Mobile daar aparte laptopabonnementen voor.

Om het gebruik van de iPhone als modem in de toekomst mogelijk te maken, inventariseert T-Mobile op dit moment welke aanpassingen er nodig zijn aan haar prijsplannen. De huidige gebruikerservaring van klanten die internetten via hun mobiele toestel moet er in elk geval niet minder op worden wanneer we tethering toestaan. Bovendien willen we de iPhone toegankelijk houden voor een zo breed mogelijk publiek, vandaar dat de i-prijsplannen zo scherp zijn. Voor het gebruik van de iPhone als modem zullen we daarom additionele kosten in rekening brengen.
pi_78231136
Ik ken zat mensen die het veel gebruiken en er geen problemen door hebben gekregen.
pi_78232554
Is dat tethering eigenlijk al te gebruiken zonder dat je meteen je visual voicemail en mms-functie kwijt bent?
  zaterdag 20 februari 2010 @ 16:49:01 #130
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78232831
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:41 schreef Roeni3 het volgende:
Is dat tethering eigenlijk al te gebruiken zonder dat je meteen je visual voicemail en mms-functie kwijt bent?
Hoe bedoel je? Visual heb ik nog nooit geprobeerd maar ik kan gewoon MMS-en etc.

Ik heb op zich al vaak genoeg gewoon een avondje Tetheren gebruikt. Wat ik me wel afvraag is hoe hun doorhebben dat jij tethert? Natuurlijk is je datagebruik wat abnormaal maar dan mogen ze toch niet meteen conclusies trekken?
pi_78232936
Als je het tetheren activeert via bijvoorbeeld de manier van iPhoneclub.nl zijn er gebruikers die melden dat visual voicemail niet meer werkt. En aangezien ik dat wel een erg fijne functie vind, behoud ik die graag...

Dus als iemand daaromtrent een goede config weet, hou ik me aanbevolen!

[ Bericht 17% gewijzigd door Roeni3 op 20-02-2010 17:04:40 ]
pi_78234777
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:49 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Visual heb ik nog nooit geprobeerd maar ik kan gewoon MMS-en etc.

Ik heb op zich al vaak genoeg gewoon een avondje Tetheren gebruikt. Wat ik me wel afvraag is hoe hun doorhebben dat jij tethert? Natuurlijk is je datagebruik wat abnormaal maar dan mogen ze toch niet meteen conclusies trekken?
Volgens mij kunnen ze dat helemaal niet checken, je kan ook een keer actief geyoutubed hebben oid.
pi_78236647
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 16:41 schreef Roeni3 het volgende:
quote:
Mensen, vergeet even alles wat hier in het topic staat over tethering aanzetten etc. Ik heb afgelopen week op Tweakers.net iets gevonden wat 100% werkt met behoud van MMS en Visual Voicemail. Open de volgende link op je iPhone in Safari: http://caspermansveld.nitrocom.nl/nl_tmob.mobileconfig. Start daarna de iPhone opnieuw op en et voila, het werkt. Getest door meerdere mensen op Tweakers en ik zelf en een collega.
Vond ik op tweakers.
pi_78236694
Maar dat ding van die Oostenrijkse site werkt ook gewoon hoor, heb geen problemen met Visual Voicemail.
pi_78238835
Skv, hoe heette dat programma ook alweer waarmee je je telefoon kunt volgen wanneer hij gejat is?
Shine bright like a diamond.
pi_78238852
Cerebro.
pi_78238927
Thnx
  zaterdag 20 februari 2010 @ 19:54:56 #138
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78238929
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 18:51 schreef Skv het volgende:
Maar dat ding van die Oostenrijkse site werkt ook gewoon hoor, heb geen problemen met Visual Voicemail.
Url?
  zaterdag 20 februari 2010 @ 20:00:37 #139
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78239156
http://www.benm.at/2009/06/13/helpbenmat/

Werkt deze ook voor T-Mobile?
pi_78240613
Thanks voor beide links, Skv!

Ga ik maar es proberen dan...
pi_78241987
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:00 schreef Biogarde het volgende:

Ik heb 'm wel van die benm.at-site gehaad. gewoon naar de iphone-site gaan, dan naar Tethered, Netherlands, T-mobile. Werkt prima hier
  zondag 21 februari 2010 @ 00:50:08 #142
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_78249490
Hmm, ik heb even een vraagje aan de nog wakkere Fok!kers,

Ik had eerst altijd een tabblad open staan met Apps die net waren gereleasd, of waarvan er net een update van uit was. En die kon je dan gelijk downloaden in goed formaat, waarna je ze dan gelijk op je Iphone kon zetten..

Nu heb ik dat tabblad per ongeluk gesloten, en nu kan ik het niet meer terugvinden

Iemand?
  zondag 21 februari 2010 @ 00:53:34 #143
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78249594
quote:
Op zondag 21 februari 2010 00:50 schreef Saninl het volgende:
Hmm, ik heb even een vraagje aan de nog wakkere Fok!kers,

Ik had eerst altijd een tabblad open staan met Apps die net waren gereleasd, of waarvan er net een update van uit was. En die kon je dan gelijk downloaden in goed formaat, waarna je ze dan gelijk op je Iphone kon zetten..

Nu heb ik dat tabblad per ongeluk gesloten, en nu kan ik het niet meer terugvinden

Iemand?
App store op je iPhone en dan het tabje updates.

Op de Pc/Mac, programma's, rechtsonder ergens -->> updates.
  zondag 21 februari 2010 @ 01:03:57 #144
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_78249961
quote:
Op zondag 21 februari 2010 00:53 schreef Biogarde het volgende:

[..]

App store op je iPhone en dan het tabje updates.

Op de Pc/Mac, programma's, rechtsonder ergens -->> updates.
Nee, het was een site. En gratis..
pi_78250477
quote:
Op zondag 21 februari 2010 01:03 schreef Saninl het volgende:

[..]

Nee, het was een site. En gratis..
Gehackte apps dus? Betaal maar. Dan krijg je updates.
  zondag 21 februari 2010 @ 01:24:40 #146
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_78250639
quote:
Op zondag 21 februari 2010 01:19 schreef Skv het volgende:

[..]

Gehackte apps dus? Betaal maar. Dan krijg je updates.
Nee, gewone apps...
pi_78250736
Maandag komt mijn 3Gs binnen!

De koerier stond gisteren al aan de deur met mijn nieuwe iPhone maar z'n pin automaat werkte niet meer
pi_78250860
Weet iemand trouwens een link naar een link naar een online winkel waar ik een goedkope iPhone carkit kan bestellen?

Dus niet bij PDAshop een stuk plastic met een zuignap voor 105 ¤
  zondag 21 februari 2010 @ 18:33:10 #149
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_78271595
tvp
Feyenoord Rotterdam
  zondag 21 februari 2010 @ 18:34:33 #150
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78271642
quote:
Op zondag 21 februari 2010 01:33 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Weet iemand trouwens een link naar een link naar een online winkel waar ik een goedkope iPhone carkit kan bestellen?

Dus niet bij PDAshop een stuk plastic met een zuignap voor 105 ¤
Wil je een origineel product of gewoon een vaag merk wat ook wel werkt. Want ze hebben bijvoorbeeld bij de mediamarkt ook wel van dat spul volgens mij.
  zondag 21 februari 2010 @ 21:10:12 #151
164283 Luco
Buongiorno!
pi_78277575
DealExtreme?
  zondag 21 februari 2010 @ 21:32:46 #152
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78278848

Er is een lite-versie en de volledige versie kost 0.79. Echt zo tof
pi_78279986

Stoer.

Ben ook Angry Birds aan het downloaden, ziet er wel vermakelijk uit.
  zondag 21 februari 2010 @ 21:55:47 #154
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_78280308
ik heb fifa, rock band, gta en tiger woods er nu op, best lachen..

dat angry birds is idd fucking hilarisch

[ Bericht 28% gewijzigd door Catch22- op 21-02-2010 22:21:00 ]
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_78282984
hmm appulo.us is niet meer?
  zondag 21 februari 2010 @ 22:42:05 #156
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_78283126
http://appulo.us/

lijkt er op...
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 21 februari 2010 @ 22:51:28 #157
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78283628
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:42 schreef Catch22- het volgende:
http://appulo.us/

lijkt er op...
Dat was de site idd. Die is niet meer.
  zondag 21 februari 2010 @ 23:51:46 #158
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_78286668
deels ten onder gegaan aan zijn eigen succes en gierigheid van gebruikers
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 22 februari 2010 @ 00:28:43 #159
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78288115
quote:
Op zondag 21 februari 2010 21:55 schreef Catch22- het volgende:
ik heb fifa, rock band, gta en tiger woods er nu op, best lachen..

dat angry birds is idd fucking hilarisch
Je krijgt verder in de game steeds weer andere vogeltjes met andere skills
  maandag 22 februari 2010 @ 00:31:38 #160
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_78288246
quote:
Op maandag 22 februari 2010 00:28 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Je krijgt verder in de game steeds weer andere vogeltjes met andere skills
Net als Crush The Castle dus eigenlijk, zoals die meneer in het reviewfilmpje zei.

Heeft er iemand Canabalt? Zo ja, wat is je topscore?
pi_78289033
quote:
Op zondag 21 februari 2010 22:38 schreef Repeat het volgende:
hmm appulo.us is niet meer?
had inmiddels al een andere site gevonden, die nog wel werkend is.

pm is open, want weet niet of ik het hier mag posten.
pi_78289609
quote:
Op zondag 21 februari 2010 21:51 schreef Skv het volgende:

Stoer.

Ben ook Angry Birds aan het downloaden, ziet er wel vermakelijk uit.
Heb em ook even gedownload, best leuk idd. Lekker veel levels ook!
pi_78289847
Appulo is al een tijdje niet meer! En was al een tijdje bekend dat het zou verdwijnen

vind de nieuwe ook veel fijner werken
pi_78292365
quote:
Op maandag 22 februari 2010 00:56 schreef TN-FR het volgende:

[..]

had inmiddels al een andere site gevonden, die nog wel werkend is.

pm is open, want weet niet of ik het hier mag posten.
Ach joh.
www.apptrackr.org
Ik blijf overigens gewoon kopen. Stomme paupers die denken dat de zon voor niets op komt..
pi_78292710
Werkt wel kut in IE
  maandag 22 februari 2010 @ 09:50:17 #166
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78294118
Há. Voor liefhebbers van module muziek ( chiptunes etc. ) is er Modbox! Kun je een via wi-fi een eigen FTP-tje opzetten en daar je muziek inpleuren of regelrecht vanaf modland muziek downloaden in je player!

Hier zat ik al heel lang op te wachten, eindelijk hoef ik alle XM's, MOD's, etc. niet meer om te zetten naar MP3'tjes als ik ze wil luisteren onderweg.
pi_78299720
Bestelling geplaatst
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_78299875
quote:
Op zondag 21 februari 2010 21:32 schreef Biogarde het volgende:

Er is een lite-versie en de volledige versie kost 0.79. Echt zo tof
Thanks moest gelijk denken aan een fraaie versie van Ragdoll Blaster waar ik redelijk verslaafd aan ben. Ook daar is een betaalde en gratis versie van. Overigens komt begin volgende maand daar ook een nieuwe versie van uit.

Ragdoll 1 video review:

Ragdoll 2 preview video:
pi_78300368
quote:
Op maandag 22 februari 2010 04:38 schreef Skv het volgende:

[..]

Ach joh.
www.apptrackr.org
Ik blijf overigens gewoon kopen. Stomme paupers die denken dat de zon voor niets op komt..
ik koop alleen de apps die ik vaak gebruik en daardoor erg nuttig vind. Zoals een trein, shazam en 9292ov waar ik dan geen moeite hoef te doen voor een update. TomTom ga ik echt niet kopen voor die prijs, daarbij heb ik er ook weinig aan zonder auto.

Maar jij koopt ook al je mp3tjes legaal in de iTunesstore
pi_78303159
Je begrijpt dat er een verschil zit tussen apps -die als afzetmarkt alleen het iPhoneplatform hebben- en muziek, waarvan de verkoopinkomsten niet afhankelijk zijn van de verkoop middels iTunes?
Ik heb een stuk of 60 cd's gekocht overigens. Als je wil dat de ontwikkeling van apps door blijft gaan en het voor ontwikkelaars interessant blijft om te ontwikkelen: koop dat spul gewoon.
pi_78305116
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Batterij van m'n 3GS gaat erg snel leeg . Maar ben niet de enige, zo te zien: http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2324513
http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2152451

Had 't ook met 3.1.2 al. Vreemd ook dat de gebruikstijd blijft oplopen ondanks dat ik 'm niet de hele tijd gebruik. Zit toch ergens iets fout. Duurt ook altijd héél lang voordat ie is opgestart nadat ik 'm opnieuw opstart.

M'n 2G nog niet naar 3.1.3 geüpdatet en die houdt 't heel wat langer vol. Doe es fixen, Steve!
Nog steeds... .
  maandag 22 februari 2010 @ 15:47:38 #172
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78306920
Ben al een uur Plants vs. Zombies aan het doen! Geniaal spel !
pi_78315794
Werkt er iemand hier met ToneFX ?!
  maandag 22 februari 2010 @ 20:31:27 #174
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_78317982
quote:
Op maandag 22 februari 2010 19:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat is t?
  maandag 22 februari 2010 @ 20:32:39 #175
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_78318046
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:31 schreef Saninl het volgende:

[..]

Wat is t?
Een musicplayer app voor de Android maar dat heb je niet voor de iPhone.
Feyenoord Rotterdam
pi_78318788
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 01:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Navicat voor ¤ 0,79 in de app store. Navigatie die er, zeker voor de prijs, best aardig uitziet. Morgen eens testen.
En werktie goed?
pi_78319727
quote:
Op maandag 22 februari 2010 19:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:32 schreef o.us het volgende:

[..]

maandag 22 februari 2010 @ 21:06:50 #178
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_78319765
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:32 schreef o.us het volgende:

[..]

Okee...
pi_78320251
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben al een uur Plants vs. Zombies aan het doen! Geniaal spel !
Heb 'm uitgespeeld, is inderdaad geinig!
pi_78320345
Ik ben op het dak bij PvsZ.
  maandag 22 februari 2010 @ 21:20:22 #181
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_78320388
De Rabo app is er al, de ING app komt. Ik vraag me af wanneer de DSB app komt.
Feyenoord Rotterdam
pi_78322072
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:05 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

[..]

heb je dus wel op de iphone! Staat alleen in cydia
het kan ook goed tunefx zijn
pi_78322185
TuneFXs was het dus! Maar goed laat maar!
pi_78334568
Wat werkt over het algemeen beter in combinatie met de iPhone, Gmail of Hotmail?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 10:22:40 #185
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_78334693
GMail werkt iig prima, hotmail gebruik ik nauwlijks dus die heb ik niet op mijn iPhone
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_78334752
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 10:18 schreef Reintji het volgende:
Wat werkt over het algemeen beter in combinatie met de iPhone, Gmail of Hotmail?
GMail.
pi_78336213
Voor hotmail heb ik mboxmail en voor Gmail en Exchange de Mail app van de iPhone.
pi_78336335
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:03 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Nog steeds... .
Mogelijke oplossing geprobeerd en het lijkt te werken:
Voor diegenen waarbij de iPhone na firmware-update snel leeg is: mailaccounts verwijderen, rebooten en opnieuw toevoegen. Gebruikstijd bleef oplopen terwijl ik niets met iPhone deed. Nu niet meer .
pi_78337235
Gebruik ook Gmail en Google Calendar op mijn iPhone beide via de 'gewone' e-mail app en Calendar van Apple zelf. Heb eerst lopen tobben met losse apps maar bleek niet nodig te zijn beetje googlen en vond uiteindelijk deze oplossing voor Calendar echt ideaal en gratis.
pi_78337291
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:12 schreef AssyriskaFF het volgende:
Voor hotmail heb ik mboxmail en voor Gmail en Exchange de Mail app van de iPhone.
Mail app geeft de conversatieview niet weer. De Google mobiele site wel. Ik gebruik zelf iGmail.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 11:51:57 #191
51286 w00h00
Digital man!
pi_78337659
Zijn er nog fokkers met een 2G iPhone?

Ik heb nog een carhouder (voor op de autoruit) en charger voor de iPhone 2G die hier ligt weg te stoffen.

PM me maar bij interesse!
pi_78338572
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:42 schreef funrider het volgende:
Gebruik ook Gmail en Google Calendar op mijn iPhone beide via de 'gewone' e-mail app en Calendar van Apple zelf. Heb eerst lopen tobben met losse apps maar bleek niet nodig te zijn beetje googlen en vond uiteindelijk deze oplossing voor Calendar echt ideaal en gratis.
Bedankt voor de tip! Heb nu alleen alles er dubbel in staan (mijn outlook syncte al met google calendar en daarna met mijn iPhone. Even kijken hoe ik dat op kan lossen.. Waarschijnlijk door gewoon outlook niet meer te laten syncen met de iPhone maar alleen Google Calendar gebruiken.

Zal zo ook ff testen of je nog wel afspraken aan je telefoon toe kan voegen zonder internet.
pi_78338621
Hmm, dat werkt dus niet. Iemand een idee hoe ik snel een hele agenda uit mijn iPhone verwijder zodat alleen die Google Calendar overblijft?

-edit- Outlook calender leeggetyft en opnieuw laten syncen. Werkt vast wel.

[ Bericht 23% gewijzigd door Skv op 23-02-2010 12:27:29 ]
  dinsdag 23 februari 2010 @ 12:32:07 #194
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78339133
Ik zoek nog steeds een oplossing voor Windows Live - Agenda. Die syncen. Ik gebruik op mijn iPhone alleen Informant en op mijn computer op het moment niks.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 16:56:36 #195
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_78349776
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:42 schreef funrider het volgende:
Ik gebruik ook Gmail (via de gewone mailapp van de iPhone) en Google Calender, en hoe ik die Calender in heb gesteld weet ik niet. Maar die werkt bij mij ook super Geen extra programma ofzo, maar gewoon geïntegreerd in de iPhone agenda
pi_78350523
qTweeter heeft een update naar 3.0. Werkt nu helemaal top, Echofon gebruik ik vanaf nu alleen nog maar om tweets te lezen, omdat qTweeter veel fijner werkt.

Heb ook een tetheringswitch gevonden voor SBSettings. Werkt prima, net ff zitten laptoppen in de trein!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:01:49 #197
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78354718
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:00 schreef Biogarde het volgende:

Dit werkt niet

Geen optie, niks.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:04:03 #198
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78354802
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 17:15 schreef Skv het volgende:
qTweeter heeft een update naar 3.0. Werkt nu helemaal top, Echofon gebruik ik vanaf nu alleen nog maar om tweets te lezen, omdat qTweeter veel fijner werkt.

Heb ook een tetheringswitch gevonden voor SBSettings. Werkt prima, net ff zitten laptoppen in de trein!
Die switch heb ik ook in SBSettings. Heel relax.
pi_78355376
Ik heb net een Iphone 3GS besteld met i-150 (1 jaar). Maar ik heb ook nummerbehoud aangevinkt, maar vraag me af of dat nodig is geweest.

- Ik bel nu prepaid.
- Ik heb een T-mobile sim kaart (eigenlijk een Orange maar die is dus overgenomen door T-mobile).
- Ik wil nummerbehouden.

Krijg ik nu een nieuwe sim kaart bij afsluiten iphone abonnement en heb ik het goed gedaan?
Of is nummerbehoud niet nodig, omdat ik geen sim kaart krijg bij iphone abonnement en omdat ik al een t-mobile prepaid heb?

[ Bericht 16% gewijzigd door Eppie_NL op 23-02-2010 20:18:37 ]
pi_78358837
*wacht op de 3.1.3 jailbreak*
pi_78361747
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:24 schreef Luman het volgende:
Boeiend. Upgrade je toch niet, er verandert toch niks.
Ik zit net een paar dagen op 3.1.2 terwijl ik een half jaar op 3.0 heb gewerkt. Merk geen enkel verschil.
pi_78361772
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:01 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Dit werkt niet

Geen optie, niks.
In cydia zit een tetheringhack.
pi_78364968
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:18 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik heb net een Iphone 3GS besteld met i-150 (1 jaar). Maar ik heb ook nummerbehoud aangevinkt, maar vraag me af of dat nodig is geweest.

- Ik bel nu prepaid.
- Ik heb een T-mobile sim kaart (eigenlijk een Orange maar die is dus overgenomen door T-mobile).
- Ik wil nummerbehouden.

Krijg ik nu een nieuwe sim kaart bij afsluiten iphone abonnement en heb ik het goed gedaan?
Of is nummerbehoud niet nodig, omdat ik geen sim kaart krijg bij iphone abonnement en omdat ik al een t-mobile prepaid heb?

Als het goed is krijg je nu een nieuwe simkaart, met een nieuw (tijdelijk) nummer. Na een aantal werkdagen wordt je nummer overgezet en ben je weer bereikbaar op je oude nummer.
pi_78365905
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:58 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Als het goed is krijg je nu een nieuwe simkaart, met een nieuw (tijdelijk) nummer. Na een aantal werkdagen wordt je nummer overgezet en ben je weer bereikbaar op je oude nummer.
Ok.

Maar ik moet, nadat ik de Iphone en simkaart heb ontvangen, volgens mij wel nog een formulier nummerbehoud invullen en opsturen.
Daarna enkele werkdagen wachten en dan zou ik mijn oude nummer weer moeten hebben.
pi_78366145
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:12 schreef Eppie_NL het volgende:

[..]

Ok.

Maar ik moet, nadat ik de Iphone en simkaart heb ontvangen, volgens mij wel nog een formulier nummerbehoud invullen en opsturen.
Daarna enkele werkdagen wachten en dan zou ik mijn oude nummer weer moeten hebben.
Zou best kunnen, maar ik dacht dat je nummerbehoud moet aangeven op het moment dat je je abbonement afsluit? Kan per provider verschillen natuurlijk..
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:40:27 #206
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_78368200
quote:

Met Vodafone kan dat altijd toch?
pi_78369619
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:12 schreef Repeat het volgende:

[..]

Boeiend. Upgrade je toch niet, er verandert toch niks.
Ik zit net een paar dagen op 3.1.2 terwijl ik een half jaar op 3.0 heb gewerkt. Merk geen enkel verschil.
Ik heb een iPhone gekocht, daar stond al 3.1.3 op
  woensdag 24 februari 2010 @ 00:43:28 #208
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_78378261
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:24 schreef Luman het volgende:
Euh dat kan al enige tijd hoor, heb hier iig 3.1.3 gejailbreakt.
pi_78379576
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:50 schreef Luman het volgende:

[..]

Ik heb een iPhone gekocht, daar stond al 3.1.3 op
Dan heb ik niks gezegd
pi_78382635
Sinds gisteravond is mijn iphone opeens compleet overleden. Reageert nergens meer op... nacht aan de oplader hielpt niet en als ik hem bel gaat hij wel gewoon over aan de kant van de beller, maar de telefoon zelf reageert niet. (Ik zou verwachten dat je direct naar voicemail gaat als hij uit staat..)

Laatste wat ik heb gedaan is syncen en ik zou hem er wel eens te vroeg uit hebben kunnen gehaald omdat ik werd gebeld, maar dan zou hij toch niet pas 5 uur later crashen? Niet gejailbreaked overigens.

Iemand nog ideeën voordat ik de verzekering erbij haal?
pi_78383204
Tvp.
  woensdag 24 februari 2010 @ 10:06:17 #212
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_78383301
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 09:37 schreef picodealion het volgende:
Sinds gisteravond is mijn iphone opeens compleet overleden. Reageert nergens meer op... nacht aan de oplader hielpt niet en als ik hem bel gaat hij wel gewoon over aan de kant van de beller, maar de telefoon zelf reageert niet. (Ik zou verwachten dat je direct naar voicemail gaat als hij uit staat..)

Laatste wat ik heb gedaan is syncen en ik zou hem er wel eens te vroeg uit hebben kunnen gehaald omdat ik werd gebeld, maar dan zou hij toch niet pas 5 uur later crashen? Niet gejailbreaked overigens.

Hard reset?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_78383703
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 12:18 schreef Skv het volgende:
Hmm, dat werkt dus niet. Iemand een idee hoe ik snel een hele agenda uit mijn iPhone verwijder zodat alleen die Google Calendar overblijft?

-edit- Outlook calender leeggetyft en opnieuw laten syncen. Werkt vast wel.
is het gelukt? kun je niet in je instellingen op iphone de outlook sync weghalen dan en zorgt dat er niet voor dat die data weg is?

Om te posten met de door mij genoemde methode moet je wel in de instellingen goed instellen dat je ook van iPhone naar GCalendar wilt syncen zie reacties op de genoemde site.
quote:

Ik heb ook eerst Echofon (gratis versie) gebruikt maar crashte veel. Daarna Twitbird geprobeerd maar de tweets werden niet verzonden. Nu tevreden met Twittelator wel 3.99 euro maar wel de moeite. Mis wel een paar Twitbird features.

heb dit nog naar bouwer van die app gestuurd:
# would be easy to be able to also/or click urls in tweets besides the paperclip icon?
# would be easy to be able to also/or click @person in tweets ?
# able to change the options in the Twittelator bottom menu e.g. instead of Friends change to 'My Lists'
# missing feature to change background to your own image (as in Twitbird).
# own build in browser doesn't work always as mentioned on the FAQ on your website hopefully this will improve.
pi_78384140
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 09:37 schreef picodealion het volgende:

Even gegoogled, en jahoor
Thanks, scheelt me weer heel veel gezeik...
pi_78389362
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:40 schreef Saninl het volgende:

[..]

Met Vodafone kan dat altijd toch?
Ik zie de relatie tussen het toevoegen van een tetheringswitch aan sbsettings en Vodafone niet.

@funrider gelukt ja. Eerst mijn Google - outlook sync uitgezet, vervolgens outlookkalender leeggegooid en gesynct met iPhone. Toen iPhone naar outlook sync uit gezet en Google naar outlook weer aan. Nu zijn mijn gegevens gesynct tussen Google en outlook en staan mijn afspraken weer als soort van BackUp in outlook. Google synct nu automatisch met mijn iPhone.
pi_78390131
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:20 schreef funrider het volgende:

[..]

is het gelukt? kun je niet in je instellingen op iphone de outlook sync weghalen dan en zorgt dat er niet voor dat die data weg is?

Om te posten met de door mij genoemde methode moet je wel in de instellingen goed instellen dat je ook van iPhone naar GCalendar wilt syncen zie reacties op de genoemde site.
[..]

Ik heb ook eerst Echofon (gratis versie) gebruikt maar crashte veel. Daarna Twitbird geprobeerd maar de tweets werden niet verzonden. Nu tevreden met Twittelator wel 3.99 euro maar wel de moeite. Mis wel een paar Twitbird features.

# would be easy to be able to also/or click urls in tweets besides the paperclip icon?
# able to change the options in the Twittelator bottom menu e.g. instead of Friends change to 'My Lists'
# own build in browser doesn't work always as mentioned on the FAQ on your website hopefully this will improve.
Ik vind Echofon (pro) toch wel erg fijn werken
pi_78390790
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:20 schreef funrider het volgende:

[..]

[..]

Als ik zo je vragen zie kon je beter overstappen naar Tweetie 2.
Die ik nu al een maand of 2 naar alle tevredenheid gebruik.
pi_78390919
Heeft iemand ervaring met een augmented reality app? Welke is goed (en gratis)?
pi_78390936
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:46 schreef Repeat het volgende:
Heeft iemand ervaring met een augmented reality app? Welke is goed (en gratis)?
Layar .
pi_78391011
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:47 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Layar .
Die is toch niet meer te vinden in de appstore?
pi_78391163
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:47 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Layar .
Die is niet meer volgens mij.
pi_78391169
IK ga nu wikitude en acrossair proberen, beiden gratis.
pi_78391506
Acrossair lijkt niks aan te geven, wikitude wel!.
pi_78391701
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:48 schreef ruffian het volgende:

[..]

Die is toch niet meer te vinden in de appstore?
Owja, tijdelijk niet meer idd . http://layar.com/we-haved(...)tore-due-to-crashes/
pi_78392232
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:43 schreef Ad_rem het volgende:

[..]

Euh dat kan al enige tijd hoor, heb hier iig 3.1.3 gejailbreakt.
Hoe heb je dat gedaan?
  woensdag 24 februari 2010 @ 14:20:07 #226
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78392279
Weet iemand of je je save games behoudt als je een gekraakte app hebt die je verwijderd en vervolgens 'm gewoon koopt?

Ik heb een aantal spellen waar ik best ver mee ben en ik die ik het waard vind om te kopen. Alleen ben bang dat ik dan mijn save game kwijt ben.
pi_78392601
ik heb die kanker telefoon ook, wat een dure kankertroep joh.

ik heb er flink spijt van
pi_78392932
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:27 schreef Kwaliteit het volgende:

Hoezo?
  woensdag 24 februari 2010 @ 14:53:56 #229
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78393594
quote:

Argumenten!
  woensdag 24 februari 2010 @ 15:23:15 #230
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_78394775
quote:

Je eerste touchscreen?
  woensdag 24 februari 2010 @ 15:24:06 #231
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_78394807
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:53 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Argumenten!
Waarom zou je mening van zo'n josti willen weten? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 24 februari 2010 @ 15:24:58 #232
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78394840
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Waarom zou je mening van zo'n josti willen weten? .
Ben wel benieuwd. Is altijd lachen man.
pi_78396352

En in de rij staan om te happen he
  woensdag 24 februari 2010 @ 16:16:28 #234
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_78397035
pi_78397215
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 16:16 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
  woensdag 24 februari 2010 @ 16:32:33 #236
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78397720
quote:
[ afbeelding ]
pi_78401565
quote:
[ afbeelding ]
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:56:56 #238
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78415906
Hoe kan ik trouwens de mobiele versie van bijvoorbeeld het FOK!forum omzeilen?
  woensdag 24 februari 2010 @ 22:58:00 #239
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78415973
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Abo nemen.
pi_78419022
quote:
[ afbeelding ]
pi_78419852
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:52 schreef Repeat het volgende:
IK ga nu wikitude en acrossair proberen, beiden gratis.
acrossair werkt hier gewoon perfect
  donderdag 25 februari 2010 @ 00:52:08 #242
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78420954
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:58 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Abo nemen.
Nice!
pi_78422262
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 22:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Je wil natuurlijk niet betalen voor zo'n kansloos abonnement. Uiteraard is er een oplossing: UserAgent Faker. Dit is een add-on voor SBSettings en is te vinden in Cydia.

En...

Uit

Aan

Hij verkracht overigens -als ie aan staat- wel alle mobiele pagina's, dus ook je gmail, google agenda etc.

Geen dank

[ Bericht 2% gewijzigd door Skv op 25-02-2010 02:37:42 ]
pi_78423233
Handig!
  Moderator donderdag 25 februari 2010 @ 07:31:45 #245
155227 crew  Guppy
dus
pi_78423257
Ik moet anders zeggen dat ik inmiddels aardig gewend ben aan de mobiele layout
  donderdag 25 februari 2010 @ 08:03:46 #246
230788 n8n
Pragmatisch
pi_78423449
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 07:31 schreef Guppyfriend het volgende:
ik ook, zou het desondanks wel fijn vinden als afbeeldingen een max-width krijgen om binnen de pagina te blijven.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  Moderator donderdag 25 februari 2010 @ 09:19:46 #247
155227 crew  Guppy
dus
pi_78424518
Ja, dat mis ik ook wel. Soms kan je helemaal niks lezen en moet ik eerst zoomen.
  donderdag 25 februari 2010 @ 09:51:53 #248
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78425334
Ik gebruik geen mobiele pagina's op FOK! na. Post vanaf iPhone inclusief PI dus
pi_78426513
Ja enige nadeel is dat je geen PI kan zien.
  donderdag 25 februari 2010 @ 11:10:43 #250
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_78427924
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 10:31 schreef Rejected het volgende:
Ja enige nadeel is dat je geen PI kan zien.
En geen usericons. En zoals gezegd dat grote plaatjes (en lange urls) de layout behoorlijk verneuken. Het is dan ook een beetje een klotelayout. Wel werkbaar, verre van ideaal. Ik snap dan ook niet dat de iPhone browser niet de reguliere layout krijgt (en ben zeker niet van plan daarvoor te betalen trouwens, m.i. gewoon basisfunctionaliteit).
pi_78429735
Geen usericons vind ik geen nadeel. De layout vind ik wel heel goed eigenlijk.
pi_78431534
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 07:31 schreef Guppyfriend het volgende:
co-sign
pi_78431916
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 02:31 schreef Skv het volgende:

[..]

Je wil natuurlijk niet betalen voor zo'n kansloos abonnement. Uiteraard is er een oplossing: UserAgent Faker. Dit is een add-on voor SBSettings en is te vinden in Cydia.

En...
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uit

[ afbeelding ]
Aan

Hij verkracht overigens -als ie aan staat- wel alle mobiele pagina's, dus ook je gmail, google agenda etc.

Geen dank
Die werkt lekker. I like.
  donderdag 25 februari 2010 @ 13:03:31 #255
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78432455
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:49 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Haarscheurtjes.
Zwarte?
pi_78432509
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:03 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Zwarte?
Zwarte haarscheurtjes op witte iPhone.
Maar vrees dat het geen garantiegeval is, iPhone is weleens gevallen dus zullen ze het daar wel op gooien.
  donderdag 25 februari 2010 @ 13:20:49 #257
164283 Luco
Buongiorno!
pi_78433146
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:05 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Zwarte haarscheurtjes op witte iPhone.
Maar vrees dat het geen garantiegeval is, iPhone is weleens gevallen dus zullen ze het daar wel op gooien.
D'r zit hier een user die al 5 keer haarscheurtjes had en die heeft 5 keer een nieuwe gekregen.
pi_78433201
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:20 schreef Luco het volgende:

[..]

D'r zit hier een user die al 5 keer haarscheurtjes had en die heeft 5 keer een nieuwe gekregen.
Skv toch?

Die had vast geen valsporen op zijn iPhone
pi_78434787

Neuh.
  donderdag 25 februari 2010 @ 14:30:49 #260
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78436346
Die van mij gaat ook naar de dokter. PC gaat over de zeik als ik 'm aan de kabel hang. Meldingen van piekstroom etc etc. En als ik dan de stekker beweeg in de telefoon, dan gaat m'n pc helemaal flippen.

Conclusie: er is iets mis met de connector op de telefoon
  donderdag 25 februari 2010 @ 14:32:02 #261
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78436408
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:56 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Neuh.
pi_78440662
Om even terug te komen op fok forum lezen op je iphone gewoon via safari....

Is er ook een mogelijkheid om niet helemaal naar beneden te scrollen maar gewoon ctrl-page down???
pi_78440701
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:11 schreef kreuk050 het volgende:
Om even terug te komen op fok forum lezen op je iphone gewoon via safari....

Is er ook een mogelijkheid om niet helemaal naar beneden te scrollen maar gewoon ctrl-page down???
Volgens mij niet. Heb er wel es naar gezocht, maar zit niet standaard in iPhone OS...
pi_78440745
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:12 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Heb er wel es naar gezocht, maar zit niet standaard in iPhone OS...
Je kan een bladwijzer maken die als je daarop klikt automatisch naar het einde van een pagina scrollt. Erg handig.
pi_78441363
Ik ga het es proberen.
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:32:27 #266
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_78441599
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 13:56 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Neuh.
Wat doe jij in godsnaam met je telefoons?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_78442346
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:32 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wat doe jij in godsnaam met je telefoons?
Straalbezopen fietsen, uit je hand laten kletteren op straat, oprapen, tien meter verderop hetzelfde hebben? Plus dat 'ie een paar keer op de grond viel tijdens gebruik. Kutdingen.

Maar mijn nieuwste variant heb ik al bijna een maand en die heeft zelfs nog geen haarscheurtjes!
  donderdag 25 februari 2010 @ 16:58:35 #268
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78442634
Ik denk dat de haarscheurtjes vanzelf komen als hij weer op de grond tyft.
pi_78443797
Hier nog nooit schade gehad !
pi_78443839
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 16:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk dat de haarscheurtjes vanzelf komen als hij weer op de grond tyft.
pi_78446275
Is het normaal dat die zoveel stroom vreet of moet ik iets uitzetten wat ik nog niet heb gedaan
  donderdag 25 februari 2010 @ 18:48:34 #272
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_78446446
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 18:44 schreef ik.ben.hier het volgende:
Is het normaal dat die zoveel stroom vreet of moet ik iets uitzetten wat ik nog niet heb gedaan
Push.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_78446459
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 18:44 schreef ik.ben.hier het volgende:
Als ie binnen paar uur leeg is en de gebruikstijd oploopt, ook als je 'm niet gebruikt (check in instellingen): mailaccounts verwijderen, rebooten en opnieuw toevoegen. Dat hielp bij mij.
pi_78447043
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 18:48 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Als ie binnen paar uur leeg is en de gebruikstijd oploopt, ook als je 'm niet gebruikt (check in instellingen): mailaccounts verwijderen, rebooten en opnieuw toevoegen. Dat hielp bij mij.
Ik heb geen push aanstaan..
Gister mijn telefoon opgeladen en nu nog zo'n 82%. Zonder iets noemenswaardigs ermee gedaan te hebben.
Of is dit normaal, dat kan natuurlijk ook
pi_78447108
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 19:03 schreef ik.ben.hier het volgende:

[..]

Gister mijn telefoon opgeladen en nu nog zo'n 82%. Zonder iets noemenswaardigs ermee gedaan te hebben.
Dat is normaal helaas.
pi_78447363
quote:

[..]

M'n tip ging niet over push . Had/heb ik ook niet aan en toch ging ie héél snel leeg
Maar idd, 82% is wel normaal .
  donderdag 25 februari 2010 @ 19:13:22 #277
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_78447428
vandaag weer een nieuwe (lees:refurbished) iPhone via Proassist ontvangen ben ook weer "scheurvrij" Ben hem precies 2 weken kwijt geweest dus wat dat betreft complimentje aan proassist!
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
pi_78447481
Ja sorry, ik citeerde gewoon de laatste post
Maar bedankt voor de snelle antwoorden. Altijd een oplader bij de hand hebben dus
  donderdag 25 februari 2010 @ 19:22:16 #279
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_78447753
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 19:14 schreef ik.ben.hier het volgende:
Ja sorry, ik citeerde gewoon de laatste post
Maar bedankt voor de snelle antwoorden. Altijd een oplader bij de hand hebben dus
Altijd een lader meenemen lijkt me aardig overdreven. Je hebt gisteren opgeladen en nu nog 82%. Dus een paar dagen kun je met dat gebruik zeker vooruit. En als je langer niet zou kunnen opladen, zijn er vast nog wat opties die je uit kunt zetten om de batterij te sparen.
pi_78447783
quote:

[..]

Dat is nog niet zo verkeerd !
pi_78452265
Hoe krijgen jullie dat procentendingetje bij de batterij erbij?
  donderdag 25 februari 2010 @ 21:03:45 #282
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_78452471
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 21:00 schreef LeNick het volgende:
Bij de update naar 3.1.3 zit die er standaard bij.
pi_78453108
quote:

[..]

Mwa, met Push aan red ik er wel 2 dagen mee. 3 red ik net niet.
Vind ik opzich niet verkeerd vergeleken mn HTC touch pro die het maar 1 dag vol hield
pi_78453325
quote:
Zie instellingen in 3.1.3
  donderdag 25 februari 2010 @ 21:39:11 #285
259246 Cristal
Magical touch...
pi_78454465
Even een vraagje;

Ik heb Iphone 3GS al 5 maanden ofzo, en op het ijzertje eromheen zijn héél veel krasjes.. op het scherm helemaal niet, maar dat ijzer wel.. Hebben jullie hier ook zn last van?
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
  donderdag 25 februari 2010 @ 21:47:23 #286
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78454908
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 21:39 schreef Cristal het volgende:
Even een vraagje;

Ik heb Iphone 3GS al 5 maanden ofzo, en op het ijzertje eromheen zijn héél veel krasjes.. op het scherm helemaal niet, maar dat ijzer wel.. Hebben jullie hier ook zn last van?
Yup. Dat was bij de eerste versie al een drama. Er zijn lui die 'm mat maken, maar daar moet je wel geoefend in zijn.

Persoonlijk vind ik het de grootste ontwerp faal ooit.
pi_78455950
Dat ding is zo snel leeg. Ik haal de 2 dagen niet hoor.

En die krassen boeien me echt niet. Het is toch een gebruiksvoorwerp? Ik heb ze overigens vrijwel niet, of ik zie het gewoon niet.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 06:43:57 #288
208890 June.
Seriously?
pi_78467729
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 22:06 schreef Repeat het volgende:
Dat ding is zo snel leeg. Ik haal de 2 dagen niet hoor.

En die krassen boeien me echt niet. Het is toch een gebruiksvoorwerp? Ik heb ze overigens vrijwel niet, of ik zie het gewoon niet.
Ik heb ook alleen een case voor de achterkant, en dat is met name voor de haarscheurtjes. Nog niet eens voor de krassen. Op het scherm heb ik niets, maar die krast helemaal niet zo snel.
pi_78468539
Gebruiken jullie de apps voor dictafoon en aandelen weleens?
Contacten kan je toch ook bij Phone zoeken?

Verder natuurlijk wel erg leuk speelgoed!
  vrijdag 26 februari 2010 @ 08:52:59 #290
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_78468768
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 08:43 schreef ik.ben.hier het volgende:
Gebruiken jullie de apps voor dictafoon en aandelen weleens?
Contacten kan je toch ook bij Phone zoeken?

Verder natuurlijk wel erg leuk speelgoed!
De dictafoon heb ik nog niet (serieus) gebruikt. Aandelen boeien me niet zo veel .
Contacten kun je inderdaad op twee manieren bereiken. Maar via de telefoon kost het je soms een keer tikken extra omdat'ie nog op voicemail of de telefoontoetsen staat als je 'm opent .

En eh, leuk speelgoed inderdaad .
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  vrijdag 26 februari 2010 @ 09:50:33 #291
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78469997
quote:
Instellingen -> Algemeen -> Gebruik -> Batterijpercentage.

Hoef je trouwens geen 3.1.3. voor te hebben.
pi_78470035
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 09:50 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Alleen bij de 3GS toch?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 10:02:28 #293
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78470308
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 09:52 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Alleen bij de 3GS toch?
Dat weet ik niet.
pi_78478875
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 21:39 schreef Cristal het volgende:
Even een vraagje;

geen zin om hoesje/case aan te schaffen? Heb vrijwel gelijk gekocht en niet meer afgehaald. Ben wel redelijk tevreden over de SwitchEasy Capsule Neo kost wel 29 eurie
Enige nadeel is dat bij mij het wit beetje zwart wordt door afgeven broekzak denk ik.
pi_78478946
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 09:50 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Ik heb een 3G op 3.1.2, en daar kan het niet.. Dus dan waarschijnlijk toch alleen op de 3Gs..
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:49:42 #296
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78479225
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:41 schreef LeNick het volgende:

[..]

Ik heb een 3G op 3.1.2, en daar kan het niet.. Dus dan waarschijnlijk toch alleen op de 3Gs..
Denk dan inderdaad alleen op de 3Gs. Ik heb ook 3.1.2 Gs en daar heb ik de optie wel gewoon.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 14:37:37 #297
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_78480902
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 19:05 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Dat is normaal helaas.
Echt?, bij mij niet hoor(als ik er niks mee doe ), dan is ie na een dag 98 of 96% ofzo
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  vrijdag 26 februari 2010 @ 14:39:19 #298
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_78480964
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:41 schreef LeNick het volgende:

[..]

Kan wel met een bepaalde cydia app, weet alleen niet meer welke het was, volgens mij superprefs of zoiets. In ieder geval heb ik batterijstatus in procenten en kan ik voor m'n wifi dBm kiezen, of dat icoontje met 3 lijntjes
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_78481271
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:39 schreef Drinky het volgende:

[..]

Kan wel met een bepaalde cydia app, weet alleen niet meer welke het was, volgens mij superprefs of zoiets. In ieder geval heb ik batterijstatus in procenten en kan ik voor m'n wifi dBm kiezen, of dat icoontje met 3 lijntjes
Battery Control
Gebruik ik zelf ook op mijn 3G om het procent van mijn batterij te zien.
pi_78481429
Die heb ik ook ja.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 14:52:19 #301
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_78481446
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:51 schreef Skv het volgende:
Die heb ik ook ja.
Heb jij een 3G? Of een 3Gs?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')