abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78133834
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 11:22 schreef Ad_rem het volgende:
The things you own end up owning you.

Zucht doe dat ding toch lekker in je broekzak en gebruik hem zoals hij bedoeld is. Angstig lelijke hoesjes met om je mobiel doen en daar dan nog angstigere posts over op internet zetten. Als hij kapot gaat gaat hij kapot. Het ironische is dat mensen zoals jou nog nooit iets uit hun handen hebben laten vallen.
Voordat ik er een hoesje omdeed, heb ik de iPhone al 3x laten vallen. (Gelukkig voor mij op het tapijt, dus niks aan de hand.) Ze zijn erg mooi omdat ze zo gestroomlijnd zijn, maar ook superglad!!

Ik heb er nu een simpel zwart hoesje omheen en ja, het is minder mooi, maar het ligt wel veel prettiger en steviger in mijn hand.

Ik zit niet te wachten op een scherm vol barsten.
pi_78135967
Mijn I-300 contract loopt 17 mei af. Ik wil natuurlijk graag wachten op de nieuwe iPhone, maar hoe overbrug ik dan dat gat tot aan de zomer?
  donderdag 18 februari 2010 @ 13:06:35 #78
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_78136002
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:05 schreef Roeni3 het volgende:
Mijn I-300 contract loopt 17 mei af. Ik wil natuurlijk graag wachten op de nieuwe iPhone, maar hoe overbrug ik dan dat gat tot aan de zomer?
Gewoon je contract laten doorlopen, die dan op ieder moment opzegbaar is met een opzegtermijn van 1 maand.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_78136020
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:05 schreef Roeni3 het volgende:
Koop een mobieltje voor 20 euro bij de kruidvat en gebruik die twee maandjes.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_78136103
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Gewoon je contract laten doorlopen, die dan op ieder moment opzegbaar is met een opzegtermijn van 1 maand.
Is dat serieus mogelijk? Zal T-Mobile me niet een automatische verlenging aansmeren, waar ik weer een jaar aan vast zit? En als ik niets doe, loopt mijn contract dan inderdaad automatisch door met die opzegtermijn van een maand? Of moet ik daar nog iets voor regelen?

Zou wel erg goed uitkomen.
  Moderator donderdag 18 februari 2010 @ 13:09:27 #81
155227 crew  Guppy
dus
pi_78136107
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:07 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Koop een mobieltje voor 20 euro bij de kruidvat en gebruik die twee maandjes.
Is toch niet nodig? Als je abbo verloopt kun je gewoon blijven bellen met je iPhone en i300 abbo. Je kunt het dan elke maand opzeggen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Moderator donderdag 18 februari 2010 @ 13:10:14 #82
155227 crew  Guppy
dus
pi_78136135
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:09 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Is dat serieus mogelijk? Zal T-Mobile me niet een automatische verlenging aansmeren, waar ik weer een jaar aan vast zit? En als ik niets doe, loopt mijn contract dan inderdaad automatisch door met die opzegtermijn van een maand?

Nee hoor, dat mag wettelijk gezien niet meer. Fijn he
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 18 februari 2010 @ 13:10:30 #83
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_78136145
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:09 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Is dat serieus mogelijk? Zal T-Mobile me niet een automatische verlenging aansmeren, waar ik weer een jaar aan vast zit? En als ik niets doe, loopt mijn contract dan inderdaad automatisch door met die opzegtermijn van een maand?

Stilzwijgende verlening op die manier mag al ruim een half jaartje niet meer. Google maar eens, is nieuwe wetgeving over ingevoerd.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  donderdag 18 februari 2010 @ 13:12:28 #84
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_78136219
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 10:07 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik heb dat ook met de iPhone oordopjes. Die laten heel veel omgevingsgeluid door. Ik gebruik nu een Sennheiser HD202, en die hoef ik niet eens half zo hard te zetten als wanneer ik de iPhone dopjes gebruik.
Ik vind alleen die enorme dingen niet zo mooi

Ik zoek dus eik beter oordopjes, en niet van die headphones. Want ik heb ook het probleem met het omgevingsgeluid..
pi_78136357
Bedankt allemaal; 'tis erg duidelijk zo ! Erg fijn ook van die nieuwe wetgeving inderdaad.

Was nog wel een meevaller: heb m'n iPhone pas een jaartje en kon hem opeens middenin mijn 'vorige' abbotermijn krijgen van T-Mobile. Dacht dat ik vanwege die omschakeling (en bijbehorende verlenging) nog wel minimaal een jaar langer aan m'n abbo vast zou zitten, maar er is blijkbaar niets aan de contractduur veranderd.
Nieuwe iPhone, kom er maar in.
pi_78137580
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:12 schreef Saninl het volgende:

[..]

Ik vind alleen die enorme dingen niet zo mooi

Ik zoek dus eik beter oordopjes, en niet van die headphones. Want ik heb ook het probleem met het omgevingsgeluid..
Ok de oplossing is de algemeen geaccepteerde goede prijs kwaliteit verhouding Sennheiser CX300 (in wit en zwart en silver verkrijgbaar. Dat zijn kleine in-ear oordopjes, sluit je oor af van je omgevingsgeluid en produceert goed geluid voor die prijs. Tuurlijk zijn dopjes van 100+ euro beter maar dit volstaat voor de gemiddelde consument en is een tig keer beter dan de door apple bijgeleverde dopjes.

Erg mooi maar geld (70 euro) niet helemaal waard zijn de apple in-ears:
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_78138389
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:52 schreef Ad_rem het volgende:

[..]

Ok de oplossing is de algemeen geaccepteerde goede prijs kwaliteit verhouding Sennheiser CX300 (in wit en zwart en silver verkrijgbaar. Dat zijn kleine in-ear oordopjes, sluit je oor af van je omgevingsgeluid en produceert goed geluid voor die prijs. Tuurlijk zijn dopjes van 100+ euro beter maar dit volstaat voor de gemiddelde consument en is een tig keer beter dan de door apple bijgeleverde dopjes.

Erg mooi maar geld (70 euro) niet helemaal waard zijn de apple in-ears: [ afbeelding ]
Bij Computerland zijn nu de CX400 in de aanbieding voor 22 euro. Stapje hoger dan de CX300, alleen weet ik niet hoe het zit met de CX300-II tov de CX400
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_78140296
Ik heb Ultimate Ears-units. Die zijn echt geweldig!
Beter dan Sennheisers imho.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_78140844
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:12 schreef Skv het volgende:
Ik heb Ultimate Ears-units. Die zijn echt geweldig!
Beter dan Sennheisers imho.
Welke heb je precies?

V-moda vibes (¤89) schijnen ook goed te zijn maar wel breekbaar.

Maarja je kunt het zo gek maken als je wilt, als je bijvoorbeeld gaat voor "studio kwaliteit" geluid met de Shure SE530 PTH Oordopjes van ¤ 449,-.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_78141073
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:25 schreef Ad_rem het volgende:

[..]

Welke heb je precies?

V-moda vibes (¤89) schijnen ook goed te zijn maar wel breekbaar.

Maarja je kunt het zo gek maken als je wilt, als je bijvoorbeeld gaat voor "studio kwaliteit" geluid met de Shure SE530 PTH Oordopjes van ¤ 449,-.
Ik heb de V-moda Vibe Duo (dus met microfoonaansluiting) meer dan twee jaar in gebruik. Prima geluid en zien er strak uit. Eerste setje was na maand of twee kapot (kabelbreuk bij aanluiting met plug). Contact gehad met V-moda en die hebben ze toen kostenloos omgeruild. Bij de nieuwe heb ik vrij snel beetje zwarte tape op de fragiele plek bevestigd. Sindsdien gaat dat heel goed. Blijft toch een fragiele plek, bij alle oordopjes. Zeker als je je oordopjes op je iPhone aansluit en 'm in je broekzak doet. Zie dat ze bij het vernieuwde model een iets andere plug hebben gebruikt. Lijkt me steviger.
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:36:10 #91
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_78141257
V-moda gebruik ik ook al jaren.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  donderdag 18 februari 2010 @ 15:37:37 #92
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_78141311
Ik heb een ipod touch en ga morgen op vakantie welke gratis app die offline ook werkt moet ik nou meenemen?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_78141322
V-Moda Vibe Duo hier, 3 defecte gehad (...) maar alle drie probleemloos omgeruild door V-Moda (USA). De laatste heeft idd een betere plug en houdt het nu ook al veel langer uit dan de drie voorgangers. Superdoppen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_78141418
Ik heb ultimate ears metro fi 220. Kosten erg weinig (44 euro ofzo) en geven geweldig geluid. Meerdere online tests gaven de 220 hoge scores. Ben er erg tevreden mee!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_78142559
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 15:37 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb een ipod touch en ga morgen op vakantie welke gratis app die offline ook werkt moet ik nou meenemen?
Dat ligt eraan op welk gebied?
  donderdag 18 februari 2010 @ 17:08:34 #96
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_78145597
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:09 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Dat ligt eraan op welk gebied?
games of vermaak oid...
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_78145967
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:08 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

games of vermaak oid...
Trace en Spinner free en flood-it, bubblewrap en reMovem free zijn ook wel eventjes leuk
Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
pi_78146076
DropBrick was laatst gratis, weet niet of het nog zo is. De eerste 20 levels zijn te doen ( op een paar na ) daarna is het vrijwel onmogelijk. Een leuke uitdaging dus voor op vakantie.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_78146818
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 17:19 schreef boem-dikkie het volgende:
DropBrick was laatst gratis, weet niet of het nog zo is. De eerste 20 levels zijn te doen ( op een paar na ) daarna is het vrijwel onmogelijk. Een leuke uitdaging dus voor op vakantie.
O ja die vind ik ook leuk!!
  donderdag 18 februari 2010 @ 17:39:27 #100
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_78146939
Is er ook een Same Game? zoals de originele, die ik kan vinden lijken er wel op maar zijn toch anders..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')