Volgens de T-Mobile website kan het idd niet bij een iPhone abbo, maar je kunt ook de iPhone bestellen met een Relax abbo (of zelfs een Flex abbo als je verlengd) en daar kan uiteraard ook gewoon een sms bundel bij.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:06 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zit een beetje in de shit met T-Mobile. Nadat ik een sms bundel heb aangevraagd ben ik gaan smsen uiteraard.
Inmiddels contact gehad met T-Mobile en claimen dat het helemaal niet mogelijk is om een sms bundel te krijgen bij een iPhone abonnement, het gesprek wat ik op die dag heb gevoerd met een medewerker van hun was niet zichtbaar, dit ging namelijk ook om het wijzigen van een rekeningnummer.
Ik heb dat ook met de iPhone oordopjes. Die laten heel veel omgevingsgeluid door. Ik gebruik nu een Sennheiser HD202, en die hoef ik niet eens half zo hard te zetten als wanneer ik de iPhone dopjes gebruik.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:03 schreef Stansfield het volgende:
Ik gebruik mijn iphone ook best vaak om films en series maar als ik dan in de bus of trein luister via mijn iphone oordopjes is het soms echt behoorlijk lastig te horen zelf met geluid op vol volume. Komt dit misschien doordat sommige gedownloade films wat slechter geluid hebben dan andere, of kan een iphone niet zo hard. Of heb ik gewoon al last van oorbeschadiging?
Ja als ik achterin een bus zit ofzo hoor ik het amper door het geluid van de motor van de bus. Tnx voor de tip.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met de iPhone oordopjes. Die laten heel veel omgevingsgeluid door. Ik gebruik nu een Sennheiser HD202, en die hoef ik niet eens half zo hard te zetten als wanneer ik de iPhone dopjes gebruik.
Die heb ik ook, ik gebruik die headphone meer thuis.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met de iPhone oordopjes. Die laten heel veel omgevingsgeluid door. Ik gebruik nu een Sennheiser HD202, en die hoef ik niet eens half zo hard te zetten als wanneer ik de iPhone dopjes gebruik.
Geen idee, er staan er meerdere in de store, met beoordelingen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:13 schreef Stansfield het volgende:
En welke (gratis) apps zijn daar makkelijk voor te gebruiken?
Qua krassen? Denk dat het magneetje in de voering zit en je die niet voelt en/of kan schuren op je telefoon.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:28 schreef joev159 het volgende:
ik zoek een flipcase voor mn iphone, maar zou deze ( http://www.i-cheap.nl/Web(...)Phone-Flip-Case.html ) flipcase schade kunnen veroorzaken doormiddel van het magneetje wat in de flipcase zit??
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:46 schreef Catch22- het volgende:
ja en ze rekenen erop dat je weggaat als je het niet doet. Want over 7 maanden is de nieuwe iphone ook bij anderen te koop.
Voor krassen ben ik niet bang, maar ik denk dat het magneetje niet zo goed is voor de iphone.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Qua krassen? Denk dat het magneetje in de voering zit en je die niet voelt en/of kan schuren op je telefoon.
Gebruikte zelf ook zoiets icm 3G.
Qua magneet raakt alleen de kompas van slag denk ik.
waarom niet voor een 'gewone' case gaan? Je kunt prima bescherming plakken op je scherm.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:28 schreef joev159 het volgende:
ik zoek een flipcase voor mn iphone, maar zou deze ( http://www.i-cheap.nl/Web(...)Phone-Flip-Case.html ) flipcase schade kunnen veroorzaken doormiddel van het magneetje wat in de flipcase zit??
Voordat ik er een hoesje omdeed, heb ik de iPhone al 3x laten vallen. (Gelukkig voor mij op het tapijt, dus niks aan de hand.) Ze zijn erg mooi omdat ze zo gestroomlijnd zijn, maar ook superglad!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:22 schreef Ad_rem het volgende:
The things you own end up owning you.
Zucht doe dat ding toch lekker in je broekzak en gebruik hem zoals hij bedoeld is. Angstig lelijke hoesjes met om je mobiel doen en daar dan nog angstigere posts over op internet zetten.Als hij kapot gaat gaat hij kapot. Het ironische is dat mensen zoals jou nog nooit iets uit hun handen hebben laten vallen.
Gewoon je contract laten doorlopen, die dan op ieder moment opzegbaar is met een opzegtermijn van 1 maand.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:05 schreef Roeni3 het volgende:
Mijn I-300 contract loopt 17 mei af. Ik wil natuurlijk graag wachten op de nieuwe iPhone, maar hoe overbrug ik dan dat gat tot aan de zomer?
Koop een mobieltje voor 20 euro bij de kruidvat en gebruik die twee maandjes.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:05 schreef Roeni3 het volgende:
Mijn I-300 contract loopt 17 mei af. Ik wil natuurlijk graag wachten op de nieuwe iPhone, maar hoe overbrug ik dan dat gat tot aan de zomer?
Is dat serieus mogelijk? Zal T-Mobile me niet een automatische verlenging aansmeren, waar ik weer een jaar aan vast zit? En als ik niets doe, loopt mijn contract dan inderdaad automatisch door met die opzegtermijn van een maand? Of moet ik daar nog iets voor regelen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Gewoon je contract laten doorlopen, die dan op ieder moment opzegbaar is met een opzegtermijn van 1 maand.
Is toch niet nodig? Als je abbo verloopt kun je gewoon blijven bellen met je iPhone en i300 abbo. Je kunt het dan elke maand opzeggen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Koop een mobieltje voor 20 euro bij de kruidvat en gebruik die twee maandjes.
Nee hoor, dat mag wettelijk gezien niet meer.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:09 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Is dat serieus mogelijk? Zal T-Mobile me niet een automatische verlenging aansmeren, waar ik weer een jaar aan vast zit? En als ik niets doe, loopt mijn contract dan inderdaad automatisch door met die opzegtermijn van een maand?
Zou wel erg goed uitkomen.
Stilzwijgende verlening op die manier mag al ruim een half jaartje niet meer. Google maar eens, is nieuwe wetgeving over ingevoerd.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:09 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Is dat serieus mogelijk? Zal T-Mobile me niet een automatische verlenging aansmeren, waar ik weer een jaar aan vast zit? En als ik niets doe, loopt mijn contract dan inderdaad automatisch door met die opzegtermijn van een maand?
Zou wel erg goed uitkomen.
Ik vind alleen die enorme dingen niet zo mooiquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ok de oplossing is de algemeen geaccepteerde goede prijs kwaliteit verhouding Sennheiser CX300 (in wit en zwart en silver verkrijgbaar. Dat zijn kleine in-ear oordopjes, sluit je oor af van je omgevingsgeluid en produceert goed geluid voor die prijs. Tuurlijk zijn dopjes van 100+ euro beter maar dit volstaat voor de gemiddelde consument en is een tig keer beter dan de door apple bijgeleverde dopjes.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:12 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ik vind alleen die enorme dingen niet zo mooi![]()
Ik zoek dus eik beter oordopjes, en niet van die headphones. Want ik heb ook het probleem met het omgevingsgeluid..
Bij Computerland zijn nu de CX400 in de aanbieding voor 22 euro. Stapje hoger dan de CX300, alleen weet ik niet hoe het zit met de CX300-II tov de CX400quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:52 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Ok de oplossing is de algemeen geaccepteerde goede prijs kwaliteit verhouding Sennheiser CX300 (in wit en zwart en silver verkrijgbaar. Dat zijn kleine in-ear oordopjes, sluit je oor af van je omgevingsgeluid en produceert goed geluid voor die prijs. Tuurlijk zijn dopjes van 100+ euro beter maar dit volstaat voor de gemiddelde consument en is een tig keer beter dan de door apple bijgeleverde dopjes.
Erg mooi maar geld (70 euro) niet helemaal waard zijn de apple in-ears: [ afbeelding ]
Welke heb je precies?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:12 schreef Skv het volgende:
Ik heb Ultimate Ears-units. Die zijn echt geweldig!
Beter dan Sennheisers imho.
Ik heb de V-moda Vibe Duo (dus met microfoonaansluiting) meer dan twee jaar in gebruik. Prima geluid en zien er strak uit. Eerste setje was na maand of twee kapot (kabelbreuk bij aanluiting met plug). Contact gehad met V-moda en die hebben ze toen kostenloos omgeruild. Bij de nieuwe heb ik vrij snel beetje zwarte tape op de fragiele plek bevestigd. Sindsdien gaat dat heel goed. Blijft toch een fragiele plek, bij alle oordopjes. Zeker als je je oordopjes op je iPhone aansluit en 'm in je broekzak doet. Zie dat ze bij het vernieuwde model een iets andere plug hebben gebruikt. Lijkt me steviger.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:25 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Welke heb je precies?
V-moda vibes (¤89) schijnen ook goed te zijn maar wel breekbaar.
Maarja je kunt het zo gek maken als je wilt, als je bijvoorbeeld gaat voor "studio kwaliteit" geluid met de Shure SE530 PTH Oordopjes van ¤ 449,-.
Dat ligt eraan op welk gebied?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:37 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb een ipod touch en ga morgen op vakantiewelke gratis app die offline ook werkt moet ik nou meenemen?
games of vermaak oid...quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat ligt eraan op welk gebied?
Trace en Spinner freequote:
O ja die vind ik ook leuk!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:19 schreef boem-dikkie het volgende:
DropBrick was laatst gratis, weet niet of het nog zo is. De eerste 20 levels zijn te doen ( op een paar na ) daarna is het vrijwel onmogelijk. Een leuke uitdaging dus voor op vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |