http://webwereld.nl/nieuw(...)phone-tethering.htmlquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:13 schreef TN-FR het volgende:
[..]
ik had een keer 2 weken geen internet dus was afhankelijk van tethering. Ik heb toen niks bijzonders gemerkt qua afknijpen of extra kosten. Officieel blokkeren ze het ook dus ze staan het zeker niet toe zoals iemand hier boven zei.
quote:Na de aankondiging van Apple dat je met de nieuwe software update 3.0 je iPhone ook als modem kan gebruiken, ontvangen we veelvuldig de vraag of T-Mobile in Nederland tethering zal toestaan. Het antwoord daarop is, dat tethering voorlopig nog niet beschikbaar zal zijn. De combinatie van de iPhone en de bijbehorende prijsplannen is primair bedoeld voor internetgebruik op het mobiele toestel. Wil je mobiel internetten op je laptop, dan heeft T-Mobile daar aparte laptopabonnementen voor.
Om het gebruik van de iPhone als modem in de toekomst mogelijk te maken, inventariseert T-Mobile op dit moment welke aanpassingen er nodig zijn aan haar prijsplannen. De huidige gebruikerservaring van klanten die internetten via hun mobiele toestel moet er in elk geval niet minder op worden wanneer we tethering toestaan. Bovendien willen we de iPhone toegankelijk houden voor een zo breed mogelijk publiek, vandaar dat de i-prijsplannen zo scherp zijn. Voor het gebruik van de iPhone als modem zullen we daarom additionele kosten in rekening brengen.
Hoe bedoel je? Visual heb ik nog nooit geprobeerd maar ik kan gewoon MMS-en etc.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:41 schreef Roeni3 het volgende:
Is dat tethering eigenlijk al te gebruiken zonder dat je meteen je visual voicemail en mms-functie kwijt bent?
Volgens mij kunnen ze dat helemaal niet checken, je kan ook een keer actief geyoutubed hebben oid.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Visual heb ik nog nooit geprobeerd maar ik kan gewoon MMS-en etc.
Ik heb op zich al vaak genoeg gewoon een avondje Tetheren gebruikt. Wat ik me wel afvraag is hoe hun doorhebben dat jij tethert? Natuurlijk is je datagebruik wat abnormaal maar dan mogen ze toch niet meteen conclusies trekken?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:41 schreef Roeni3 het volgende:
Is dat tethering eigenlijk al te gebruiken zonder dat je meteen je visual voicemail en mms-functie kwijt bent?
Vond ik op tweakers.quote:Mensen, vergeet even alles wat hier in het topic staat over tethering aanzetten etc. Ik heb afgelopen week op Tweakers.net iets gevonden wat 100% werkt met behoud van MMS en Visual Voicemail. Open de volgende link op je iPhone in Safari: http://caspermansveld.nitrocom.nl/nl_tmob.mobileconfig. Start daarna de iPhone opnieuw op en et voila, het werkt. Getest door meerdere mensen op Tweakers en ik zelf en een collega.
Url?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:51 schreef Skv het volgende:
Maar dat ding van die Oostenrijkse site werkt ook gewoon hoor, heb geen problemen met Visual Voicemail.
Ik heb 'm wel van die benm.at-site gehaad. gewoon naar de iphone-site gaan, dan naar Tethered, Netherlands, T-mobile. Werkt prima hierquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:00 schreef Biogarde het volgende:
http://www.benm.at/2009/06/13/helpbenmat/
Werkt deze ook voor T-Mobile?
App store op je iPhone en dan het tabje updates.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:50 schreef Saninl het volgende:
Hmm, ik heb even een vraagje aan de nog wakkere Fok!kers,
Ik had eerst altijd een tabblad open staan met Apps die net waren gereleasd, of waarvan er net een update van uit was. En die kon je dan gelijk downloaden in goed formaat, waarna je ze dan gelijk op je Iphone kon zetten..
Nu heb ik dat tabblad per ongeluk gesloten, en nu kan ik het niet meer terugvinden![]()
Iemand?
Nee, het was een site. En gratis..quote:Op zondag 21 februari 2010 00:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
App store op je iPhone en dan het tabje updates.
Op de Pc/Mac, programma's, rechtsonder ergens -->> updates.
Gehackte apps dus? Betaal maar. Dan krijg je updates.quote:
Nee, gewone apps...quote:Op zondag 21 februari 2010 01:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Gehackte apps dus? Betaal maar. Dan krijg je updates.
Wil je een origineel product of gewoon een vaag merk wat ook wel werkt. Want ze hebben bijvoorbeeld bij de mediamarkt ook wel van dat spul volgens mij.quote:Op zondag 21 februari 2010 01:33 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Weet iemand trouwens een link naar een link naar een online winkel waar ik een goedkope iPhone carkit kan bestellen?
Dus niet bij PDAshop een stuk plastic met een zuignap voor 105 ¤
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |