Ik was vandaag even langs de macstore gegaan en ze zeide dat het geen kwaad kan, alleen het kompas raakt idd van slag.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:37 schreef joev159 het volgende:
[..]
Voor krassen ben ik niet bang, maar ik denk dat het magneetje niet zo goed is voor de iphone.
Het liefst heb ik wel een flipcase met magneet, maar ik durf het aan. straks gaat mn iphone daardoor stuk.
Heeft iemand ervaring met eenflicase met magneet?
sms.db backuppen, maar aangezien je SSH weg is, gaat dat moeilijk wordenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:34 schreef Repeat het volgende:
Mn JB 3.0 is fucked up. SSH is verdwenen en xs4all heeft m'n internet geblokkeerd omdat mn iPhone gekraakt zou zijn met een soort trojan ofzo.
Mooi moment om naar 3.1.2 met JB te gaan. Hoe kan ik er het beste voor zorgen dat ik mn smsjes niet verlies?
Jep, zie ik ook in de Store.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Hebben jullie de laatste tijd ook dat er bij relatief veel apps staat dat er geen waarderingen zijn? Soms staat het bij best veel apps en soms helemaal niet.
Misschien omdat er veel nieuwe versies beschikbaar zijn gekomen in de store, waardoor die versie van de app nog geen waardering heeft gekregen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Hebben jullie de laatste tijd ook dat er bij relatief veel apps staat dat er geen waarderingen zijn? Soms staat het bij best veel apps en soms helemaal niet.
Je kunt ze beter zelf makenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:44 schreef Biogarde het volgende:
Nee, volgens mij zijn de store overhoop aan het trekken bij Apple. Of andere indeling wat een voorbode kan zijn voor een nieuwe firmware versie
Kwam er gisteren pas achter dat je op je telefoon in de muziekstore beltonen kan kopen![]()
audiko.netquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:44 schreef Biogarde het volgende:
Nee, volgens mij zijn de store overhoop aan het trekken bij Apple. Of andere indeling wat een voorbode kan zijn voor een nieuwe firmware versie
Kwam er gisteren pas achter dat je op je telefoon in de muziekstore beltonen kan kopen![]()
Appsync installeren. Dan kan je gewoon met itunes syncen zonder problemen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:13 schreef TN-FR het volgende:
Moest door een reparatie naar 3.1.3, en zat daarvoor op 3.1.2 met een blackra1n jailbreak. Daarbij had ik installous, cydia en rock op mijn iPhone staan zodat ik wat apps kon 'uitproberen'. De .ipa's heb ik dan ook gewoon nog op mijn mac staan en in iTunes
maar nu ik op 3.1.3 zit moest ik via pwnagetool jailbreaken en nu heb ik alleen cydia erop. Maar hoe zet ik nu die ipa's erop die ik altijd via installous binnenhaalden.
Ik kom er niet echt uit namelijk want bij het syncen krijg ik de melding dat die bepaalde apps niet gesyncd kunnen worden.
Kan iemand me helpen?
Ah thnx, was even vergeten dat ik die hackulous source nog moest toevoegen in cydia. Het is inmiddels gelukt dus thnx!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:08 schreef Repeat het volgende:
[..]
Appsync installeren. Dan kan je gewoon met itunes syncen zonder problemen.
ik had een keer 2 weken geen internet dus was afhankelijk van tethering. Ik heb toen niks bijzonders gemerkt qua afknijpen of extra kosten. Officieel blokkeren ze het ook dus ze staan het zeker niet toe zoals iemand hier boven zei.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet iemand of T-mobile aan mijn dataverbruik kan zien dat ik waarschijnlijk wel eens tether? Mijn internet is down hier in huis en ik gebruik zo nu en dan best even een uurtje de Tether functie. Lijkt me dat ik via mijn laptop ( youtube, MSN, internet, etc. ) toch wel redelijk snel wat data verbruik?
Je hebt geen datalimiet, dus ze hebben geen poot om op te staan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet iemand of T-mobile aan mijn dataverbruik kan zien dat ik waarschijnlijk wel eens tether? Mijn internet is down hier in huis en ik gebruik zo nu en dan best even een uurtje de Tether functie. Lijkt me dat ik via mijn laptop ( youtube, MSN, internet, etc. ) toch wel redelijk snel wat data verbruik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |