Hoezo?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:27 schreef Kwaliteit het volgende:
ik heb die kanker telefoon ook, wat een dure kankertroep joh.ik heb er flink spijt van
Argumenten!quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:27 schreef Kwaliteit het volgende:
ik heb die kanker telefoon ook, wat een dure kankertroep joh.ik heb er flink spijt van
Je eerste touchscreen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:27 schreef Kwaliteit het volgende:
Waarom zou je mening van zo'n josti willen weten?quote:
Ben wel benieuwd. Is altijd lachen man.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zou je mening van zo'n josti willen weten?.
Abo nemen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoe kan ik trouwens de mobiele versie van bijvoorbeeld het FOK!forum omzeilen?
acrossair werkt hier gewoon perfectquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:52 schreef Repeat het volgende:
IK ga nu wikitude en acrossair proberen, beiden gratis.
Je wil natuurlijk niet betalen voor zo'n kansloos abonnement. Uiteraard is er een oplossing: UserAgent Faker. Dit is een add-on voor SBSettings en is te vinden in Cydia.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoe kan ik trouwens de mobiele versie van bijvoorbeeld het FOK!forum omzeilen?
ik ook, zou het desondanks wel fijn vinden als afbeeldingen een max-width krijgen om binnen de pagina te blijven.quote:Op donderdag 25 februari 2010 07:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik moet anders zeggen dat ik inmiddels aardig gewend ben aan de mobiele layout
En geen usericons. En zoals gezegd dat grote plaatjes (en lange urls) de layout behoorlijk verneuken. Het is dan ook een beetje een klotelayout. Wel werkbaar, verre van ideaal. Ik snap dan ook niet dat de iPhone browser niet de reguliere layout krijgt (en ben zeker niet van plan daarvoor te betalen trouwens, m.i. gewoon basisfunctionaliteit).quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:31 schreef Rejected het volgende:
Ja enige nadeel is dat je geen PI kan zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |