abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77908645
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 04:54 schreef bambino het volgende:
Net eindelijk alles voor elkaar, ben er paar uurtjes druk mee geweesd, maar na 3 keer terug zetten naar oude firmware en 1 keer helemaal herstellen heb ik het nu dan toch eindelijk voor elkaar.

Ik heb weer de oude 3.1.2 en jailbreak erop.
Ik heb al me aps die nog in itunes stonden (waaronder een paar jailbreak aps die ik geimporteerd heb via pc) weer op me foon staan met alle highscores etc dankzij de back up die hij elke keer maakt.

Nu had ik gelezen dat contacten en sms daar ook bij horen, nou is het geval dat het bij mij niet zo is.

Is er een mogelijkheid (hoe dan ook) om die backup te lezen (als het niet coded is) om daar bepaalde data uit te halen (naam nummer) of een andere manier om contacten terug te krijgen?

Gr Sjoerd
SMS'jes worden niet gebackupt helaas...

Zoals ik al zei: bagger iPhones!
pi_77908846
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 05:12 schreef GuidooH het volgende:

[..]

Smsjes zitten gewoon in de backup.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 08:54:08 #253
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_77909554
quote:

[..]

je snapt er volgens mij echt niets van. Een iPhone is heel mooi apparaat. Bagger is het niet, hoogstens overpriced.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_77909736
quote:

[..]

Wat een gelul. Zitten er gewoon in.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_77913327
Nog even een vraagje, ik heb op mijn PC wat luisterboeken staan, dus ik denk....ik kopieer ze via Itunes naar mijn Iphone, altijd handig. Dat is ook gelukt.

Nou is het zo alleen dat het ene luisterboek tussen muziek gezet wordt en het andere luisterboek netjes in de map 'audioboeken'.

Hoe komt dit? Kan ik dit wijzigen?
Single ply roofing, pay less, worthless.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 11:54:46 #256
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_77914311
Kijk even in de info in iTunes wat daar verschillend staat (op je pc dus). Rechtermuisknop en info, even alle tabjes doorlopen. Daar zal het verschil in zitten.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_77916338
Waaah ik word gek Hoop dat jullie me hier kunnen adviseren over wat te doen...

Mijn iphone had last van een aantal niet werkende onderdelen. O.a. een niet goed reagerende home button, en een niet 100 % goed werkende antenne. Tevens zat er al heel lang een haarscheurtje in de achterkant, inmiddels al 3 cm groot.

Toestel is opgestuurd door T-mobile. Krijg ik een brief terug dat er geen garantie gegeven wordt omdat er vochtschade is geconstateerd, en dat ik 300 euro moet betalen voor een vervangend toestel. Terwijl ik op basis van die inmiddels enorme scheur een nieuw toestel zou krijgen.

Ik redeneer dat ik dan alleen de haarscheur gerepareerd wil hebben, maar dat mag niet volgens het reparatiecentrum. Sturen me door naar T-Mobile. In de shop wordt gezegd dat ze er niets aan kunnen doen, dit zijn nu eenmaal de regels. Doorgestuurd naar de Apple-store. Maar ik heb het ding bij T-mobile gekocht. Ik heb toch recht op garantie op basis van die scheur?!

Ik heb geen idee hoe ik dit moet aanpakken maar ik sta zeker niet te wachten op het betalen van 300 euro...
Kan iemand me adviseren? Heb hier echt 0,0 verstand van....
pi_77916569
hoe kan je een beetje makkelijk je contacten importeren naar mijn nieuwe simkaart/iphone?
Ik ga via instellingen/contacten als ik mijn oude simkaart in mijn iphone doe...maar hij doet niks...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 12 februari 2010 @ 13:21:54 #259
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_77916962
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:09 schreef Norrage het volgende:
hoe kan je een beetje makkelijk je contacten importeren naar mijn nieuwe simkaart/iphone?
Ik ga via instellingen/contacten als ik mijn oude simkaart in mijn iphone doe...maar hij doet niks...
1. Ga naar Instellingen.
2. Kies de optie Mail, Contacten, Agenda.
3. Blader naar beneden tot je de knop Importeer simcontacten ziet.
4. Tik erop en de contacten worden meteen geïmporteerd.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_77918054
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 11:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kijk even in de info in iTunes wat daar verschillend staat (op je pc dus). Rechtermuisknop en info, even alle tabjes doorlopen. Daar zal het verschil in zitten.
ik heb gekeken maar veel wijzer wordt ik hier niet van. Is er niet ergens een uitlegje?
pi_77918143
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:21 schreef Ad_rem het volgende:

[..]

1. Ga naar Instellingen.
2. Kies de optie Mail, Contacten, Agenda.
3. Blader naar beneden tot je de knop Importeer simcontacten ziet.
4. Tik erop en de contacten worden meteen geïmporteerd.
Dat doet dus niks
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 12 februari 2010 @ 15:20:16 #262
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_77921664
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:51 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dat doet dus niks
En je weet zeker dat je nummers op de simkaart staan en niet in het geheugen van je oude telefoon? Hoe oud is je simkaart?
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_77921704
Ja, want ze staan er dubbel op
pi_77921863
Iemand anders nog een idee hoe ik mijn nummers en sms terug krijg.
Kreeg alleen reply dat het wel mogelijk was, zowel sms als nummers.

Hoe? (zie lapo page5 /50 instelling voor meer info)
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_77922545
pffff....ben ik er eindelijk achter wat er aan de hand is. Heb ik de extensie MP3 geconverteerd naar AAC en nou krijg ik de map niet in Itunes. Wat kan ik daar nou weer aan doen.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 16:26:33 #266
3185 Adelante
To let it go now
pi_77924062
Meer mensen gebeld door T-mobile deze week

"Meneer ik mag u een geweldige aanbieding doen"
> Nou, vertel
"Omdat Apple geen toestemming heeft voor de release van de iPhone 4G en dit nog 1,5 tot 2 jaar kan duren, mag ik u nu een 3GS aanbieden voor 69 euro"
>
Wat vindt u daarvan?
> Geen interesse meisje

Het was en hele slechte marketing en ook nog door een callcentre allochtina die het voorlas van d'r scherm
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_77924064
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:25 schreef bambino het volgende:
Iemand anders nog een idee hoe ik mijn nummers en sms terug krijg.
Kreeg alleen reply dat het wel mogelijk was, zowel sms als nummers.

Hoe? (zie lapo page5 /50 instelling voor meer info)
Telkens als ik herstel en mijn oude unit terugzet zitten mijn sms'jes er weer in. Contacten die je hebt opgeslagen op je iPhone worden telkens gesynchroniseerd met outlook. Daar zouden ze in moeten staan.
pi_77924106
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:26 schreef Adelante het volgende:
Meer mensen gebeld door T-mobile deze week

"Meneer ik mag u een geweldige aanbieding doen"
> Nou, vertel
"Omdat Apple geen toestemming heeft voor de release van de iPhone 4G en dit nog 1,5 tot 2 jaar kan duren, mag ik u nu een 3GS aanbieden voor 69 euro"
>
Wat vindt u daarvan?
> Geen interesse meisje

Het was en hele slechte marketing en ook nog door een callcentre allochtina die het voorlas van d'r scherm
Vreemd, ik zou hem gratis krijgen!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 16:28:54 #269
3185 Adelante
To let it go now
pi_77924156
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:27 schreef Skv het volgende:

[..]

Was mij misschien ook wel gelukt als ik verder had onderhandeld, maar ik neem wel een Vodafone super sim only voor een jaartje ofzo en houd mijn iPhone 3G.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_77924692
Zo'n grapjas belde me vorige week ook wakker met de vraag of die ff mocht storen.
Ik dacht, het is T-mobile, dus geen probleem.

Toen begon de verkooppraat (lees aansmeerpraat) over de 3gs.
Dus ik zeg, dan moet ik zeker nu al 2 jaar verlengen, met een abo die pas in aug afloopt, en tegen die tijd is er al een nieuwe iphone.

"Dan weet u meer als ik"
Ik zo, dat wist ik al.

Toen zei die, maar als je nu 2 jaar verlengt krijg je de nieuwste en de iphone die daarna uitkomt, duurt nog wel ff. Ik zo, mwa die komt gewoon in juni/juli uit.
En dan is mijn abo nog niet verlopen

Hij vond het niet zo leuk en hij heb een eind aan het telefoongesprek gemaakt

Kut noobs

Anyway.
Ik heb nu de specifieke file gevonden in mijn backup met AL mijn oude nummers met namen.
Ik las op een guide dat ik die kon openen met RazorSQL dan query maken, data weghalen, in gmail zetten, en dat syncen.

Maar het stond er ook echt zo.
Iemand idee hoe dat precies werkt?

Ik heb geen zin om nu weer een oude backup uit itunes te halen, want dan raak ik waarschijnlijk alle nieuwe instellingen die ik gister had gedaan na de backup er weer uit.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_77924736
Zit daar internet bij in?
En wat kost dat? Ik ben ook nog steeds ruim tevreden met mijn 3G!
pi_77924766
quote:

[..]

Bij iedere post van jou moet je verkondigen dat je de iPhone een kut telefoon vind he
  vrijdag 12 februari 2010 @ 16:44:53 #273
3185 Adelante
To let it go now
pi_77924811
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:43 schreef Skv het volgende:
Zit daar internet bij in?
En wat kost dat? Ik ben ook nog steeds ruim tevreden met mijn 3G!
http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/super_sim_only

Jup internet en sms-verdubbleaar zitten er standaard bij. Je moet alleen naar een winkel om het af te sluiten.
  Moderator vrijdag 12 februari 2010 @ 16:46:14 #274
155227 crew  Guppy
dus
pi_77924845
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:27 schreef Skv het volgende:

[..]

Duurder abonnement zeker?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_77925118
Als je een (2e hands) iPhone op gaat halen, waar kan je het beste op letten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')