SMS'jes worden niet gebackupt helaas...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 04:54 schreef bambino het volgende:
Net eindelijk alles voor elkaar, ben er paar uurtjes druk mee geweesd, maar na 3 keer terug zetten naar oude firmware en 1 keer helemaal herstellen heb ik het nu dan toch eindelijk voor elkaar.
Ik heb weer de oude 3.1.2 en jailbreak erop.
Ik heb al me aps die nog in itunes stonden (waaronder een paar jailbreak aps die ik geimporteerd heb via pc) weer op me foon staan met alle highscores etc dankzij de back up die hij elke keer maakt.
Nu had ik gelezen dat contacten en sms daar ook bij horen, nou is het geval dat het bij mij niet zo is.
Is er een mogelijkheid (hoe dan ook) om die backup te lezen (als het niet coded is) om daar bepaalde data uit te halen (naam nummer) of een andere manier om contacten terug te krijgen?
Gr Sjoerd
Smsjes zitten gewoon in de backup.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 05:12 schreef GuidooH het volgende:
[..]
SMS'jes worden niet gebackupt helaas...
Zoals ik al zei: bagger iPhones!
je snapt er volgens mij echt niets van. Een iPhone is heel mooi apparaat. Bagger is het niet, hoogstens overpriced.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 05:12 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Wat een gelul. Zitten er gewoon in.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 05:12 schreef GuidooH het volgende:
[..]
1. Ga naar Instellingen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:09 schreef Norrage het volgende:
hoe kan je een beetje makkelijk je contacten importeren naar mijn nieuwe simkaart/iphone?
Ik ga via instellingen/contacten als ik mijn oude simkaart in mijn iphone doe...maar hij doet niks...
ik heb gekeken maar veel wijzer wordt ik hier niet van. Is er niet ergens een uitlegje?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kijk even in de info in iTunes wat daar verschillend staat (op je pc dus). Rechtermuisknop en info, even alle tabjes doorlopen. Daar zal het verschil in zitten.
Dat doet dus niksquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:21 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
1. Ga naar Instellingen.
2. Kies de optie Mail, Contacten, Agenda.
3. Blader naar beneden tot je de knop Importeer simcontacten ziet.
4. Tik erop en de contacten worden meteen geïmporteerd.
En je weet zeker dat je nummers op de simkaart staan en niet in het geheugen van je oude telefoon? Hoe oud is je simkaart?quote:
Telkens als ik herstel en mijn oude unit terugzet zitten mijn sms'jes er weer in. Contacten die je hebt opgeslagen op je iPhone worden telkens gesynchroniseerd met outlook. Daar zouden ze in moeten staan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:25 schreef bambino het volgende:
Iemand anders nog een idee hoe ik mijn nummers en sms terug krijg.
Kreeg alleen reply dat het wel mogelijk was, zowel sms als nummers.
Hoe? (zie lapo page5 /50 instelling voor meer info)
Vreemd, ik zou hem gratis krijgen!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:26 schreef Adelante het volgende:
Meer mensen gebeld door T-mobile deze week
"Meneer ik mag u een geweldige aanbieding doen"
> Nou, vertel
"Omdat Apple geen toestemming heeft voor de release van de iPhone 4G en dit nog 1,5 tot 2 jaar kan duren, mag ik u nu een 3GS aanbieden voor 69 euro"
>![]()
![]()
Wat vindt u daarvan?
> Geen interesse meisje
Het was en hele slechte marketing en ook nog door een callcentre allochtina die het voorlas van d'r scherm
Was mij misschien ook wel gelukt als ik verder had onderhandeld, maar ik neem wel een Vodafone super sim only voor een jaartje ofzo en houd mijn iPhone 3G.quote:
Bij iedere post van jou moet je verkondigen dat je de iPhone een kut telefoon vind hequote:Op vrijdag 12 februari 2010 05:12 schreef GuidooH het volgende:
[..]
http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/super_sim_onlyquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:43 schreef Skv het volgende:
Zit daar internet bij in?
En wat kost dat? Ik ben ook nog steeds ruim tevreden met mijn 3G!
Duurder abonnement zeker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |