Jammer, daarin snap ik apple niet waarom ze dat niet gaan ontwikkelen.quote:
Te buggy denk ik.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:13 schreef Mattt het volgende:
[..]
Jammer, daarin snap ik apple niet waarom ze dat niet gaan ontwikkelen.
Ik vind het zeldzaam irritant. In iGmail had ik altijd Calendar bovenaan staan, dat is nu vervangen door Buzz. Iemand een idee hoe ik dat uit kan zetten? In mijn normale Gmail heb ik het al uitgezet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:57 schreef JDude het volgende:
Google lanceert met Buzz nog maar weer eens een web-based "app" buiten de store om.
Wel aardig idee trouwens, soort van twitter maar dan zonder de apestaarten, hekjes en ander gebrabbel.
Neuh, want de flash bouwers staan in de rij om iets te gaan doen met Apple/iPhone, maar krijgen geen toestemming van Apple.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:46 schreef Catch22- het volgende:
Ik denk dat het meer te maken heeft met rechten...
Adobe ook?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neuh, want de flash bouwers staan in de rij om iets te gaan doen met Apple/iPhone, maar krijgen geen toestemming van Apple.
Die juist.quote:
Geen jailbreak zekerquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ok, maar bij mij loopt ie niet vast als ik netwerk settings reset.En dat is toch bij mij de oplossing voor het niet vinden van WiFi netwerken-probleem.
en wanneer moet dat nieuwe ding komen?!quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:50 schreef Catch22- het volgende:
Dat is niet het enige. De 4G is niet meer t-mobile only, dus mensen die dan verlengen hebben keus...
Ik heb net even een nieuwe simkaart gehaald bij de Vodafone winkel. Superservice! Adhv mijn telefoonnummer en rijbewijs kreeg ik een nieuwe mee die een half uur later actief werd.
Juli komen ze met een nieuwe versie, zoals elke keer de afgelopen 3 jaar nog het geval is geweest. En nee dit is nooit officieel vantevoren bekend, maar trap niet in die smerige actie van T-mobile. Overstappen naar een 3GS en dan nog 2 jaar aan zo'n contract vastzitten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en wanneer moet dat nieuwe ding komen?!
Apple heeft ontzettend veel inkomsten van de Iphone. Ze zijn gewoon gek dat ze de marktaandeel verliezen door dit jaar geen nieuw model uit te brengen. 2G, 3G en 3GS werden rond zelfde tijd aangekondigd, namelijk Juni/Juli. Dus verwacht dit jaar gewoon dat ze met hun 4G komen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:04 schreef Catch22- het volgende:
Ergens tussen April en Juli vermoed ik. Er zijn al veel geruchten... Dualcore CPU en OLED scherm lijkt wel vrij zeker
Of hij ook 4G gaat heten weet ik niet, maar er komt wel een opvolger.
http://www.google.nl/search?q=new+iphone+oled+dualcore
http://tweakers.net/nieuw(...)-en-oled-scherm.html
Neh man je bent toch geen gefrustreerde nerd die het nieuwste van het nieuwste moet hebben.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:43 schreef o.us het volgende:
Best wel balen met die iPhone 3GS die ik net 2,5 weken heb. Of moet ik gaan balen?
Eikels.quote:Hi there,
This is Barbara from iTunes Store Support and I will be assisting you with your request today. I understand that you account has been disabled. I can imagine how alarming it would be to learn of this information. Your account was disabled because the purchaser of an iTunes Gift Certificate redeemed to your account has refuted the charges with his or her credit card company.
When charges are reported as unauthorized, any remaining iTunes Store credit from the disputed purchase is considered unauthorized and is removed from the account.
If you purchased the iTunes Gift Certificate on an auction website, it may have been part of a fraud claim. You may want to address the issues with your purchase to the seller, or use any dispute resolution service provided by the auction website or other remedies that might otherwise be available to you.
I cant have the account re-enabled, but before I can do this, however, Apple requires that you provide:
- the billing address listed on the account
...as well as one of the following:
- the last four digits of the credit card used for your iTunes Store account
- the order number of your most recent purchase
- or the name of any item you've purchased using this account
Upon receiving your response, Apple will verify your information, reset your password, and send you an email with your new password.
Thank you for being a valued iTunes customer. Have a wonderful day!
Ik had datzelfde gelul. "U krijgt de nieuwe iPhone als u nu met 2 jaar verlengt!". Toen ik vroeg wanneer ik de nieuwe iPhone zou krijgen, zeiden ze dat het volgende week is en het de 3GS betreft. Ja daahaag :wquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:35 schreef Ericjuh het volgende:
Hahaha, net opgebeld door t-mobile om mijn contract met 2 jaar te laten verlengen voor een gratis 3gs telefoon (ze bellen alle t-mobile iphone klanten waarbij contract bijna verlopen is). Dus ik geef aan dat ik het een beetje vervelende aktie van van t-mobile om klanten nog eens 2 jaar te laten binden. Volgens hem was ik de eerste persoon in heel nederland die wist dat in juni/juli de 4g uitkwam. Er waren volgens hem veel klanten blij met deze super aanbieding. Hing de verkoper zomaar opmooi verkoop praatje.
Nou,quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En waarom is het toesturen van de gevraagde gegevens een probleem?
quote:When charges are reported as unauthorized, any remaining iTunes Store credit from the disputed purchase is considered unauthorized and is removed from the account.
quote:
Dat was toch geen probleem, als het account maar weer beschikbaar is?quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:10 schreef Skv het volgende:
Ik vind het geen probleem dat mijn geld wat ik nog over had weg is (25 dollar ofzo), maar ik wil mijn apps gewoon kunnen updaten.
Klopt, maar ik hoopte dat ik mijn knaakjes nog terug zou kunnen krijgen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
[..]
Dat was toch geen probleem, als het account maar weer beschikbaar is?
Als je die tip geeft, geef dan ook je paginainstelling erbijquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:13 schreef Catch22- het volgende:
lees ff 2 paginas terug
Achja, rare verkooptrucs. Die callcentermannetjes weten echt niet meer dan wie dan ook. Apple houdt alles angstvallig stil bij nieuwe releases. Wellicht als je het telefoongesprek opgenomen zou hebben, dat je dan een punt kan maken.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:11 schreef mug89 het volgende:
op Iphoneclub zie ik veel berichten over mensen die zijn gebeld door t-mobile of ze niet nu willen verlengen met een 3G S.. en als je dan zegt nee ik wacht op de nieuwe IPhone, dat ze zeggen nee we hebben een bespreking gehad, hij komt pas in 2011..
is dit niet gewoon een beetje oplichterij?
tenzei het natuurlijk echt zo is, maar waarom horen we er dan niks officieels over?
straks komt ie gewoon in de zomer, en zijn er weet ik veel mensen net overgestapt voor 2 jaar..
dan kun je denk ik niet meer zeggen van 'ja maar zei zeiden dat..' en zit je er dus aan vast..
nu heb ik al een 3gs, maar toch een beetje een vage actie als het allemaal niet waar zou zijn.
een newbie, dus 25quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:15 schreef D. het volgende:
[..]
Als je die tip geeft, geef dan ook je paginainstelling erbij
Inderdaad, een wat betere camera moet wel kunnen, vooral wat minder ruis. Maar maar geen enkele mobiel heeft een super camera, en dat is eigenlijk de bedoeling ook niet van een camera he... Ik heb een telefoon om mee te bellen/smsen/muziek in eerste instantie, daarnaast is mailen en internetten wel handig. Ook spelletjes op z'n tijd. Maar je hebt een mobiel niet om foto's mee te maken..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 04:15 schreef Biogarde het volgende:
Komt de vorm en het uiterlijk niet ten goede, dus flitser of grote lens.. Ik denk het niet
Apple is heel minimalistisch minded hè, no wai dat die gekke dingen gaan doen aan het uiterlijk.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 04:20 schreef GuidooH het volgende:
Trouwens; iPhones en alle andere Apple-producten zijn bagger!
SMS'jes worden niet gebackupt helaas...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 04:54 schreef bambino het volgende:
Net eindelijk alles voor elkaar, ben er paar uurtjes druk mee geweesd, maar na 3 keer terug zetten naar oude firmware en 1 keer helemaal herstellen heb ik het nu dan toch eindelijk voor elkaar.
Ik heb weer de oude 3.1.2 en jailbreak erop.
Ik heb al me aps die nog in itunes stonden (waaronder een paar jailbreak aps die ik geimporteerd heb via pc) weer op me foon staan met alle highscores etc dankzij de back up die hij elke keer maakt.
Nu had ik gelezen dat contacten en sms daar ook bij horen, nou is het geval dat het bij mij niet zo is.
Is er een mogelijkheid (hoe dan ook) om die backup te lezen (als het niet coded is) om daar bepaalde data uit te halen (naam nummer) of een andere manier om contacten terug te krijgen?
Gr Sjoerd
Smsjes zitten gewoon in de backup.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 05:12 schreef GuidooH het volgende:
[..]
SMS'jes worden niet gebackupt helaas...
Zoals ik al zei: bagger iPhones!
je snapt er volgens mij echt niets van. Een iPhone is heel mooi apparaat. Bagger is het niet, hoogstens overpriced.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 05:12 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Wat een gelul. Zitten er gewoon in.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 05:12 schreef GuidooH het volgende:
[..]
1. Ga naar Instellingen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:09 schreef Norrage het volgende:
hoe kan je een beetje makkelijk je contacten importeren naar mijn nieuwe simkaart/iphone?
Ik ga via instellingen/contacten als ik mijn oude simkaart in mijn iphone doe...maar hij doet niks...
ik heb gekeken maar veel wijzer wordt ik hier niet van. Is er niet ergens een uitlegje?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kijk even in de info in iTunes wat daar verschillend staat (op je pc dus). Rechtermuisknop en info, even alle tabjes doorlopen. Daar zal het verschil in zitten.
Dat doet dus niksquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:21 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
1. Ga naar Instellingen.
2. Kies de optie Mail, Contacten, Agenda.
3. Blader naar beneden tot je de knop Importeer simcontacten ziet.
4. Tik erop en de contacten worden meteen geïmporteerd.
En je weet zeker dat je nummers op de simkaart staan en niet in het geheugen van je oude telefoon? Hoe oud is je simkaart?quote:
Telkens als ik herstel en mijn oude unit terugzet zitten mijn sms'jes er weer in. Contacten die je hebt opgeslagen op je iPhone worden telkens gesynchroniseerd met outlook. Daar zouden ze in moeten staan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:25 schreef bambino het volgende:
Iemand anders nog een idee hoe ik mijn nummers en sms terug krijg.
Kreeg alleen reply dat het wel mogelijk was, zowel sms als nummers.
Hoe? (zie lapo page5 /50 instelling voor meer info)
Vreemd, ik zou hem gratis krijgen!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:26 schreef Adelante het volgende:
Meer mensen gebeld door T-mobile deze week
"Meneer ik mag u een geweldige aanbieding doen"
> Nou, vertel
"Omdat Apple geen toestemming heeft voor de release van de iPhone 4G en dit nog 1,5 tot 2 jaar kan duren, mag ik u nu een 3GS aanbieden voor 69 euro"
>![]()
![]()
Wat vindt u daarvan?
> Geen interesse meisje
Het was en hele slechte marketing en ook nog door een callcentre allochtina die het voorlas van d'r scherm
Was mij misschien ook wel gelukt als ik verder had onderhandeld, maar ik neem wel een Vodafone super sim only voor een jaartje ofzo en houd mijn iPhone 3G.quote:
Bij iedere post van jou moet je verkondigen dat je de iPhone een kut telefoon vind hequote:Op vrijdag 12 februari 2010 05:12 schreef GuidooH het volgende:
[..]
http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/super_sim_onlyquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:43 schreef Skv het volgende:
Zit daar internet bij in?
En wat kost dat? Ik ben ook nog steeds ruim tevreden met mijn 3G!
Duurder abonnement zeker?quote:
I300quote:
24 maanden minimaal. Mocht ik zon abonnement willen, dan echt maximaal voor een jaar..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/super_sim_only
Jup internet en sms-verdubbleaar zitten er standaard bij. Je moet alleen naar een winkel om het af te sluiten.
lees mijn ervaring daarover in de pagina hiervoor (en de reactie die daarop volgt):quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:26 schreef Adelante het volgende:
Meer mensen gebeld door T-mobile deze week
"Meneer ik mag u een geweldige aanbieding doen"
> Nou, vertel
"Omdat Apple geen toestemming heeft voor de release van de iPhone 4G en dit nog 1,5 tot 2 jaar kan duren, mag ik u nu een 3GS aanbieden voor 69 euro"
>![]()
![]()
Wat vindt u daarvan?
> Geen interesse meisje
Het was en hele slechte marketing en ook nog door een callcentre allochtina die het voorlas van d'r scherm
Check de achterkant, onderaan bij de connector... Daar willen ze nog wel eens gaan scheuren, die bagger toestellen...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:55 schreef LeNick het volgende:
Als je een (2e hands) iPhone op gaat halen, waar kan je het beste op letten?
Tja, moet toch een beetje meedoen met de Apple-bashers he...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:43 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Bij iedere post van jou moet je verkondigen dat je de iPhone een kut telefoon vind he
Ach, er zijn er wellicht duizenden die er wel gebruik van maken. Of denk je nog steeds dat ze op het hoofdkantoor weten wie je bent? Je bent een nummer, een klant. Er zijn 3 grote telco's en het is overal wel wat, dus wat dat betreft zullen ze zich niet zo druk maken om je.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:30 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
lees mijn ervaring daarover in de pagina hiervoor (en de reactie die daarop volgt):
iPhone #62
iPhone #62
Zeer slechte zaak van t-mobile.
Eens met "zie shit eens zakelijk"quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ach, er zijn er wellicht duizenden die er wel gebruik van maken. Of denk je nog steeds dat ze op het hoofdkantoor weten wie je bent? Je bent een nummer, een klant. Er zijn 3 grote telco's en het is overal wel wat, dus wat dat betreft zullen ze zich niet zo druk maken om je.
Accepteer het aanbod, of accepteer het niet. Maak daar geen drama van. Of denk je dat ze bij een elektronicazaak nog steeds je kont kussen nadat je naar buiten loopt zonder iets te hebben gekocht?
Ik word zo moe van dat commentaar. Zie shit eens zakelijk
Hele fucking wereld moet weten dat jij het aanbod niet accepteerde. Big deal, voor jou talloze anderen.
True. Maar men moet niet vergeten dat ieder bedrijf, ongeacht wat ze verkopen op een dwingende manier te werk gaat en afhaakt zodra ze twijfel horen, of merken dat iemand ingelezen is. Want in die tijd verkopen ze 2 abo's aan mensen die niet zo ingelezen zijn. En dat is het doel van verkopen volgens mij. Mensen moeten echt eens snappen dat je geen individu bent, maar gewoon een nummer, een klant.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Eens met "zie shit eens zakelijk"
voor de rest, het is een forum hij mag zijn verhaal wel doen toch.
Na die tijd heb je er dan ook niks meer aanquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:34 schreef conleche het volgende:
Ik vind het ook niet zo'n misdaad als ze je een gratis telefoon aanbieden die in de losse verkoop 500> euro doet. Je kan ook wachten tot de 4g uitkomt. Ook prima. Behalve als je onder de tram loopt tussen nu en pak hem beet augustus.
Eens, maar de hoorn op de haak gooien is iets anders dan afhaken. Alhoewel ..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:34 schreef Biogarde het volgende:
True. Maar men moet niet vergeten dat ieder bedrijf, ongeacht wat ze verkopen op een dwingende manier te werk gaat en afhaakt zodra ze twijfel horen, of merken dat iemand ingelezen is...
Het is niet netjes, maar vraag me serieus af of het ook zo gaat. Maar ik denk wanneer je als bedrijf een klant belt die nog bijdehanter is dan de gemiddelde baby/peuter die leert praten, je op een gegeven moment denkt; oi hè (dit is een voorbeeld en ik doel op niemand verder).quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:37 schreef elcastel het volgende:
[..]
Eens, maar de hoorn op de haak gooien is iets anders dan afhaken. Alhoewel ..
Nou ja, nuance.
Heb je hier een Excel bestand van toevallig ? Maar je hebt gelijk, als ik een betweter aan de haak krijg ben ik heel snel weg en is elke manier geoorloofd. Ik doe dit alleen niet uit naam van een bedrijf; als iemand mij erop gooit duurt het heel wat jaren voor ik (weer) klant word.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:41 schreef Biogarde het volgende:
Als ze er 100.000 bellen, dan zijn er 5000 ingelezen. 30.000 roepen er ja, 20.000 zeggen er over na te willen denken, 30.000 roepen er nee en de rest heeft de vraag niet begrepen.
Wat een bullshit is dat nu dan weer. Tuurlijk hoeft niet de hele wereld te weten dat ik het aanbod niet geaccepteerd heb, maar kan het toch wel mijn mening hierover posten op fok? Want ik zie fok eigenlijk niet als de hele wereldquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik word zo moe van dat commentaar. Zie shit eens zakelijk
Hele fucking wereld moet weten dat jij het aanbod niet accepteerde. Big deal, voor jou talloze anderen.
Photos.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:14 schreef fotostarter het volgende:
Of ik kijk er kei hard overheen, maar waar vind ik opgenomen filmpjes terug op mijn iPhone
Reboot?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:37 schreef LeNick het volgende:
Net dus een iPhone 3G gehaald.. Software versie is 3.0.1, prima, deze is te unlocken (dat wil ik dus, voor m'n Vodafone kaartje). De iPhone was dus al jailbreaked, en dan was het alleen nog een kwestie van een source toevoegen en hij was unlocked volgens Quikpwn. Nu is het zo dat als ik Cydia opent, hij data laadt, maar daarna gelijk weer afsluit.. Dus deze vlieger gaat niet op voor mij nu gelijk..![]()
Dan maar totale herstel. Maar als je in iTunes gaat herstellen, dan update hij naar 3.1.3 (welke nog niet te unlocken is). Wat moet ik nou doen?!
Als je daarmee bedoelt de knop aan de bovenkant lang indrukken totdat er de 'Zet uit' slide komt, en dan sliden, al geprobeerd.. Dat werkt ook niet..quote:
ff google, software 3.1.2 en die dan updaten.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:40 schreef LeNick het volgende:
Als je je Hotmail instelt in je officiele Mail app, dan is alles nog gewoon ongelezen, ookal is dat op je eigen Hotmail wel al gelezen. Is er ook een onofficiele app waarbij dit wel 'synchroom' loopt?
en; ik heb nu 3.0. Jailbreaked + unlocked. Dit moet zo blijven natuurlijk, maar ik merk nu al dat je voor sommige apps 3.1 of meer nodig hebt.. Hoe krijg ik dit goed voor elkaar zonder de 'unlock' eruit te krijgen? Want dat moet wel voor m'n Vodafone sim.(al weet ik dat alles wel weer overnieuw kan gaan doen, maar dat is ook 3x niks..
)
Shift + bijwerken dan neem ik aan? En alles blijft er dan op staan? Van muziek tot jailbreak...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:01 schreef bambino het volgende:
[..]
ff google, software 3.1.2 en die dan updaten.
En hotmail synchroom is en blijft het makkelijkste via safari en gewoon daar inloggen. Ik gebruik "Mail" alleen voor me gmail acc, en dat werkt perfect.
Vind de hotmail versie niet zo geweldig daarin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |