abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 februari 2010 @ 14:13:32 #203
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_77882811
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:06 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Nee.
Jammer, daarin snap ik apple niet waarom ze dat niet gaan ontwikkelen.
And there are still no americans in Bagdad !!
  donderdag 11 februari 2010 @ 14:35:19 #204
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77883660
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:13 schreef Mattt het volgende:

[..]

Jammer, daarin snap ik apple niet waarom ze dat niet gaan ontwikkelen.
Te buggy denk ik.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  donderdag 11 februari 2010 @ 14:46:52 #205
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_77884135
Ik denk dat het meer te maken heeft met rechten...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_77884153
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:57 schreef JDude het volgende:
Google lanceert met Buzz nog maar weer eens een web-based "app" buiten de store om.

Wel aardig idee trouwens, soort van twitter maar dan zonder de apestaarten, hekjes en ander gebrabbel.
Ik vind het zeldzaam irritant. In iGmail had ik altijd Calendar bovenaan staan, dat is nu vervangen door Buzz. Iemand een idee hoe ik dat uit kan zetten? In mijn normale Gmail heb ik het al uitgezet.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 11 februari 2010 @ 14:48:52 #207
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77884203
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:46 schreef Catch22- het volgende:
Ik denk dat het meer te maken heeft met rechten...
Neuh, want de flash bouwers staan in de rij om iets te gaan doen met Apple/iPhone, maar krijgen geen toestemming van Apple.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_77884266
Hoi,

Weet iemand hier hoe ik mijn telefoon het beste kan terug zetten op 3.1.2
Het liefste zou ik het via itunes doen en dan mijn oude backup erop zetten, zodat ik al mijn apps hou (als dit uberhaupt mogelijk is).
Ik weet er staan apps in itunes, maar het gaat me dan ook om highscores etc.

Ik weet dat ik mijn jailbreak apps dan kwijt raak, maar dat heb ik er zo weer op.

Zou iemand mij kunnen helpen met een guide, of een link naar een guide.

Thanks
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_77884402
zucht..
  donderdag 11 februari 2010 @ 14:56:02 #210
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_77884447
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:48 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Neuh, want de flash bouwers staan in de rij om iets te gaan doen met Apple/iPhone, maar krijgen geen toestemming van Apple.
Adobe ook?
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 11 februari 2010 @ 14:57:23 #211
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77884492
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:56 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Adobe ook?
Die juist.
pi_77894186
Hahaha, net opgebeld door t-mobile om mijn contract met 2 jaar te laten verlengen voor een gratis 3gs telefoon (ze bellen alle t-mobile iphone klanten waarbij contract bijna verlopen is). Dus ik geef aan dat ik het een beetje vervelende aktie van van t-mobile om klanten nog eens 2 jaar te laten binden. Volgens hem was ik de eerste persoon in heel nederland die wist dat in juni/juli de 4g uitkwam. Er waren volgens hem veel klanten blij met deze super aanbieding. Hing de verkoper zomaar op mooi verkoop praatje.
Dit keer zonder signature
  donderdag 11 februari 2010 @ 19:50:58 #213
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_77894730
Dat is niet het enige. De 4G is niet meer t-mobile only, dus mensen die dan verlengen hebben keus...

Ik heb net even een nieuwe simkaart gehaald bij de Vodafone winkel. Superservice! Adhv mijn telefoonnummer en rijbewijs kreeg ik een nieuwe mee die een half uur later actief werd.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_77894778
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:14 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ok, maar bij mij loopt ie niet vast als ik netwerk settings reset. En dat is toch bij mij de oplossing voor het niet vinden van WiFi netwerken-probleem.
Geen jailbreak zeker ?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_77894851
Pics van de 4G? Anders had ik wel even kunnen wachten met mijn nieuwe 3GS .
Feyenoord Rotterdam
pi_77894937
4G? Tvp.
Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
pi_77895009
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 19:50 schreef Catch22- het volgende:
Dat is niet het enige. De 4G is niet meer t-mobile only, dus mensen die dan verlengen hebben keus...

Ik heb net even een nieuwe simkaart gehaald bij de Vodafone winkel. Superservice! Adhv mijn telefoonnummer en rijbewijs kreeg ik een nieuwe mee die een half uur later actief werd.
en wanneer moet dat nieuwe ding komen?!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_77895177
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 19:58 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

en wanneer moet dat nieuwe ding komen?!
Juli komen ze met een nieuwe versie, zoals elke keer de afgelopen 3 jaar nog het geval is geweest. En nee dit is nooit officieel vantevoren bekend, maar trap niet in die smerige actie van T-mobile. Overstappen naar een 3GS en dan nog 2 jaar aan zo'n contract vastzitten. Verder kun je volgend jaar prima over internet bellen naar elkaar (tussen smartphones met bv skype) en smsen (zie bijvoorbeeld de applicatie whatsapp, gratis smsen naar iedereen die een iPhone heeft) waardoor je eigenlijk klaar zou moeten zijn met een 10tje per maand.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
  donderdag 11 februari 2010 @ 20:04:31 #219
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_77895228
Ergens tussen April en Juli vermoed ik. Er zijn al veel geruchten... Dualcore CPU en OLED scherm lijkt wel vrij zeker

Of hij ook 4G gaat heten weet ik niet, maar er komt wel een opvolger.

http://www.google.nl/search?q=new+iphone+oled+dualcore
http://tweakers.net/nieuw(...)-en-oled-scherm.html
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_77895890
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:04 schreef Catch22- het volgende:
Ergens tussen April en Juli vermoed ik. Er zijn al veel geruchten... Dualcore CPU en OLED scherm lijkt wel vrij zeker

Of hij ook 4G gaat heten weet ik niet, maar er komt wel een opvolger.

http://www.google.nl/search?q=new+iphone+oled+dualcore
http://tweakers.net/nieuw(...)-en-oled-scherm.html
Apple heeft ontzettend veel inkomsten van de Iphone. Ze zijn gewoon gek dat ze de marktaandeel verliezen door dit jaar geen nieuw model uit te brengen. 2G, 3G en 3GS werden rond zelfde tijd aangekondigd, namelijk Juni/Juli. Dus verwacht dit jaar gewoon dat ze met hun 4G komen.

Maar dat telefoongesprek met T-mobile ging zo verschrikkelijk gek. Ze proberen je een 2 jarig abbo aan te smeren, maar wanneer jij daar doorheen prikt doen ze opeens of jij een apple insider bent.

Een aantal dingen die de verkoper zei:

"Maar 3GS is de NIEUWSTE iphone" <-- hebben ze natuurlijk gelijk in, maar dat model is al meer dan 3/4 jaar oud en we zitten dichter bij release van de 4G
"U weet veel meer dan de rest van nederland"
"Vele mensen zijn blij met deze aktie"
"U ben knapper als u meer weet over de 4G"
enz.. enz

en toen ik antwoordde dat ik inderdaad knapper ben vond hij het wel welletjes en gooide de telefoon d'r op. Daar bind je klanten mee ophangen terwijl ze op het punt staan exclusiviteit te verliezen.

(waarom ik catch22 quote weet ik niet , vond het gewoon leuk )
  donderdag 11 februari 2010 @ 20:24:13 #221
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_77895974
Sja... Vaak zijn callcenter gasten getrainde aapjes (als het op het onderwerp aankomt). Als jij niet reageert met 'o leuk wat interresant' dan zijn ze gauw uitgepraat.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_77896542
Vaak duikt het nieuwe model ook eerder op in firmware en dat heeft het al gedaan in sdk 3.2 : http://www.iphoneclub.nl/(...)enaam-nieuwe-iphone/

Op iPhone club waren ook al allerlei verhalen te lezen van die Callcenter aapjes waaronder deze:

"Nou sorry mensen. T-Mobile heeft mij ook gebeld, maar wat deze dame mij nu vertelde, spande denk ik toch wel de kroon wat betreft dramatische uitspraken.

Het hele verhaal van “waanzinnige aanbieding voor u” dat hebben jullie natuurlijk ook gehad.

Ik vertelde hierop de schattige callcenter-meid dat ik liever wachte op de iPhone 4G, die deze zomer uitkomt.

Haar antwoord hierop was dit; “Het is nog maar de vraag of die iPhone 4G naar Nederland komt, het is namelijk nog een gerucht.”
“De iPhone 4G is wel al in Canada uit, maar daar is hij heel duur.”
“Hij is kost in Canada $4000!!!!” (dit zei ze gewoon serieus)

Op dat moment had ik het natuurlijk niet meer en heb ik haar maar vriendelijk bedankt.

Is dit nou het niveau van callcenter-medewerkers? Beetje dingetjes verzinnen om klanten te werven? "

Bron: http://www.iphoneclub.nl/(...)onnementsverlenging/
pi_77896697
Best wel balen met die iPhone 3GS die ik net 2,5 weken heb . Of moet ik gaan balen?

[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 11-02-2010 20:43:30 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_77896819
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:43 schreef o.us het volgende:
Best wel balen met die iPhone 3GS die ik net 2,5 weken heb . Of moet ik gaan balen?
Neh man je bent toch geen gefrustreerde nerd die het nieuwste van het nieuwste moet hebben.

( )

3GS kun je je de komende 2 jaar prima mee redden. Ik verwacht trouwens ook geen baanbrekende vernieuwingen meer voor het nieuwe model. Enkel snelheid en uiterlijk, zoals oled scherm, en wat extra handigheidjes zoals touchbediening via het oppervlak van de achterkant. (Magic mouse achtig)
pi_77897032
quote:
Hi there,

This is Barbara from iTunes Store Support and I will be assisting you with your request today. I understand that you account has been disabled. I can imagine how alarming it would be to learn of this information. Your account was disabled because the purchaser of an iTunes Gift Certificate redeemed to your account has refuted the charges with his or her credit card company.

When charges are reported as unauthorized, any remaining iTunes Store credit from the disputed purchase is considered unauthorized and is removed from the account.

If you purchased the iTunes Gift Certificate on an auction website, it may have been part of a fraud claim. You may want to address the issues with your purchase to the seller, or use any dispute resolution service provided by the auction website or other remedies that might otherwise be available to you.

I cant have the account re-enabled, but before I can do this, however, Apple requires that you provide:

- the billing address listed on the account

...as well as one of the following:

- the last four digits of the credit card used for your iTunes Store account
- the order number of your most recent purchase
- or the name of any item you've purchased using this account

Upon receiving your response, Apple will verify your information, reset your password, and send you an email with your new password.

Thank you for being a valued iTunes customer. Have a wonderful day!
Eikels.
  donderdag 11 februari 2010 @ 20:55:14 #226
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_77897117
En waarom is het toesturen van de gevraagde gegevens een probleem?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_77897180
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 19:35 schreef Ericjuh het volgende:
Hahaha, net opgebeld door t-mobile om mijn contract met 2 jaar te laten verlengen voor een gratis 3gs telefoon (ze bellen alle t-mobile iphone klanten waarbij contract bijna verlopen is). Dus ik geef aan dat ik het een beetje vervelende aktie van van t-mobile om klanten nog eens 2 jaar te laten binden. Volgens hem was ik de eerste persoon in heel nederland die wist dat in juni/juli de 4g uitkwam. Er waren volgens hem veel klanten blij met deze super aanbieding. Hing de verkoper zomaar op mooi verkoop praatje.
Ik had datzelfde gelul. "U krijgt de nieuwe iPhone als u nu met 2 jaar verlengt!". Toen ik vroeg wanneer ik de nieuwe iPhone zou krijgen, zeiden ze dat het volgende week is en het de 3GS betreft. Ja daahaag :w

Ook in het begin van het gesprek, gingen ze proberen met in zo'n 'ja, ja, ja..'-stemming te brengen: "Vindt u het bereik van T-mobile goed?" -Ja. "Ah, en de iPhone, bevalt die?" -Ja "U heeft er geen problemen mee gehad?" -Nou, behalve dat dit mijn zevende iPhone is omdat ze allemaal kapot gingen, heb ik er geen grote problemen mee gehad, nee.

Die kut snapte alleen niet dat het sarcastisch bedoeld was en ging vrolijk door dat het een goede telefoon is en bla bla bla.

Vreemd dat ze trouwens niks weten van andere abonnenmenten. Die van mij is in september afgelopen, maar ik ga van augustus tot en met januari naar Zuid-Afrika. Ik wil ook mijn nummer behouden, dus ik wil dan een zo goedkoop mogelijk abonnement omdat ik er toch niks mee doe. Maar ze had geen idee wat ze verder nog in de aanbieding hadden.
pi_77897196
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En waarom is het toesturen van de gevraagde gegevens een probleem?
Nou,
quote:
When charges are reported as unauthorized, any remaining iTunes Store credit from the disputed purchase is considered unauthorized and is removed from the account.
  donderdag 11 februari 2010 @ 20:59:47 #229
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_77897308
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:57 schreef Skv het volgende:

[..]

Nou,
[..]
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 11:10 schreef Skv het volgende:
Ik vind het geen probleem dat mijn geld wat ik nog over had weg is (25 dollar ofzo), maar ik wil mijn apps gewoon kunnen updaten.
Dat was toch geen probleem, als het account maar weer beschikbaar is?
pi_77897395
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

[..]

Dat was toch geen probleem, als het account maar weer beschikbaar is?
Klopt, maar ik hoopte dat ik mijn knaakjes nog terug zou kunnen krijgen.
pi_77898562
Ik wilde net update naar 3.1.3, maar dan krijg ik "Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan" oid. En nu doet mijn iPhone niks meer
Zelfs herstellen via iTunes lukt niet.
Wat nu?
Ik heb geen jailbreak erop.
  donderdag 11 februari 2010 @ 21:30:09 #232
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_77898702
hard reset enzo gedaan?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_77898722
Hoe?
  donderdag 11 februari 2010 @ 21:32:15 #234
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_77898819
power en homebutton 5 seconden tegelijk indrukken
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_77899105
Dat is toch een soft reset? Maar dat had ik idd geprobeerd, ik probeer het nu in DFU mode dankzij Merkie.

Edit: werkt ook niet

[ Bericht 23% gewijzigd door Rejected op 11-02-2010 21:44:41 ]
pi_77903911
op Iphoneclub zie ik veel berichten over mensen die zijn gebeld door t-mobile of ze niet nu willen verlengen met een 3G S.. en als je dan zegt nee ik wacht op de nieuwe IPhone, dat ze zeggen nee we hebben een bespreking gehad, hij komt pas in 2011..

is dit niet gewoon een beetje oplichterij?
tenzei het natuurlijk echt zo is, maar waarom horen we er dan niks officieels over?

straks komt ie gewoon in de zomer, en zijn er weet ik veel mensen net overgestapt voor 2 jaar..
dan kun je denk ik niet meer zeggen van 'ja maar zei zeiden dat..' en zit je er dus aan vast..

nu heb ik al een 3gs, maar toch een beetje een vage actie als het allemaal niet waar zou zijn.
  donderdag 11 februari 2010 @ 23:13:29 #237
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_77904009
lees ff 2 paginas terug
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Moderator donderdag 11 februari 2010 @ 23:15:33 #238
18653 crew  D.
pi_77904092
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:13 schreef Catch22- het volgende:
lees ff 2 paginas terug
Als je die tip geeft, geef dan ook je paginainstelling erbij
pi_77904420
Mn iphone doet het weer! PC rebooten en DFU mode.
pi_77904699
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:11 schreef mug89 het volgende:
op Iphoneclub zie ik veel berichten over mensen die zijn gebeld door t-mobile of ze niet nu willen verlengen met een 3G S.. en als je dan zegt nee ik wacht op de nieuwe IPhone, dat ze zeggen nee we hebben een bespreking gehad, hij komt pas in 2011..

is dit niet gewoon een beetje oplichterij?
tenzei het natuurlijk echt zo is, maar waarom horen we er dan niks officieels over?

straks komt ie gewoon in de zomer, en zijn er weet ik veel mensen net overgestapt voor 2 jaar..
dan kun je denk ik niet meer zeggen van 'ja maar zei zeiden dat..' en zit je er dus aan vast..

nu heb ik al een 3gs, maar toch een beetje een vage actie als het allemaal niet waar zou zijn.
Achja, rare verkooptrucs. Die callcentermannetjes weten echt niet meer dan wie dan ook. Apple houdt alles angstvallig stil bij nieuwe releases. Wellicht als je het telefoongesprek opgenomen zou hebben, dat je dan een punt kan maken.
  donderdag 11 februari 2010 @ 23:33:53 #241
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_77904857
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:15 schreef D. het volgende:

[..]

Als je die tip geeft, geef dan ook je paginainstelling erbij
een newbie, dus 25
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 12 februari 2010 @ 03:54:44 #242
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77908549
4G? Die G staat voor het netwerk, niet voor generatie oid.

4G is in Europa en Amerika/Canada nog nergens uitgerold en de grootste telco's HOPEN eind 2011 het eea te hebben staan aan 4G masten. Maar dat hopen ze, want daar komt financieel heel veel bij kijken. Plus dat ze het HSDPA/UMTS/3G verhaal nog lang niet uitgemolken hebben. Want we zitten in Nederland op 2mb, maar je telefoon trekt tot 7.2mb geloof ik, dus daar is nog zat uit te persen/verkopen bla bla.

So, 4G zal ie never niet gaan heten. Zal wel iets als 3GS+/3GS++ oid gaan worden. Iig een toevoeging (nog een) aan de s die staat voor speed.

De huidige iPhones zijn snel zat (en dan de 3GS for sure), dus echt sneller zullen ze dit niet maken. Wellicht qua graphics, maar niet qua snelheid, want apps hebben dit niet nodig. De 3GS haalt het uiterste al uit de apps/OSX qua cpu speed. Want apps welke afhankelijk zijn van het netwerk kunnen toch niet sneller, al stop je er een 800Ghz cpu icm een 900mbit modem, als de telco je knijpt schiet je er nog niets mee op.

Frontcamera? Alsof dat aangeslagen is in een land op de wereld buiten Azie En daar poepen ze bij voorbaat al op de iPhone, want daar lopen ze 4, 5 jaar vooruit qua techniek.

Ik denk dat de nieuwe iPhone wederom een opvolger gaat worden met minimale verschillen. Denk dat ze zelfs het uiterlijk handhaven. Check de iPad maar. Zelfde formfactor als de iPhone, dus het lijkt dat ze deze formfactor gaan behouden.

Ik geloof zelfs niet in een oled scherm eigenlijk of een meer-dan-1-core-cpu. Zal wel een snap dragon oid worden.
pi_77908566
Het minste wat ik verwacht is toch wel een fatsoenlijke camera waar je een beetje mee kan inzoomen.
pi_77908567
Enige wat ik echt hoop bij de nieuwe iphone is dat er nu eindelijk een fatsoenlijke camera in komt met video om hoge kwaliteit, zoom, flits.
Voor de rest zou ik niet veel meer opties erbij willen behalve de snelheid van de 3gs aangezien ik nog de 3g heb.
pi_77908569
lol
  vrijdag 12 februari 2010 @ 04:15:20 #246
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77908587
Komt de vorm en het uiterlijk niet ten goede, dus flitser of grote lens.. Ik denk het niet

Apple is heel minimalistisch minded hè, no wai dat die gekke dingen gaan doen aan het uiterlijk.
pi_77908592
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 04:15 schreef Biogarde het volgende:
Komt de vorm en het uiterlijk niet ten goede, dus flitser of grote lens.. Ik denk het niet

Apple is heel minimalistisch minded hè, no wai dat die gekke dingen gaan doen aan het uiterlijk.
Inderdaad, een wat betere camera moet wel kunnen, vooral wat minder ruis. Maar maar geen enkele mobiel heeft een super camera, en dat is eigenlijk de bedoeling ook niet van een camera he... Ik heb een telefoon om mee te bellen/smsen/muziek in eerste instantie, daarnaast is mailen en internetten wel handig. Ook spelletjes op z'n tijd. Maar je hebt een mobiel niet om foto's mee te maken..

Daar heb ik m'n dSLR voor.

Trouwens; iPhones en alle andere Apple-producten zijn bagger!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 04:26:21 #248
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77908600
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 04:20 schreef GuidooH het volgende:

Trouwens; iPhones en alle andere Apple-producten zijn bagger!
pi_77908601
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 04:26 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Hap dan...

pi_77908628
Net eindelijk alles voor elkaar, ben er paar uurtjes druk mee geweesd, maar na 3 keer terug zetten naar oude firmware en 1 keer helemaal herstellen heb ik het nu dan toch eindelijk voor elkaar.

Ik heb weer de oude 3.1.2 en jailbreak erop.
Ik heb al me aps die nog in itunes stonden (waaronder een paar jailbreak aps die ik geimporteerd heb via pc) weer op me foon staan met alle highscores etc dankzij de back up die hij elke keer maakt.

Nu had ik gelezen dat contacten en sms daar ook bij horen, nou is het geval dat het bij mij niet zo is.

Is er een mogelijkheid (hoe dan ook) om die backup te lezen (als het niet coded is) om daar bepaalde data uit te halen (naam nummer) of een andere manier om contacten terug te krijgen?

Gr Sjoerd
pi_77908645
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 04:54 schreef bambino het volgende:
Net eindelijk alles voor elkaar, ben er paar uurtjes druk mee geweesd, maar na 3 keer terug zetten naar oude firmware en 1 keer helemaal herstellen heb ik het nu dan toch eindelijk voor elkaar.

Ik heb weer de oude 3.1.2 en jailbreak erop.
Ik heb al me aps die nog in itunes stonden (waaronder een paar jailbreak aps die ik geimporteerd heb via pc) weer op me foon staan met alle highscores etc dankzij de back up die hij elke keer maakt.

Nu had ik gelezen dat contacten en sms daar ook bij horen, nou is het geval dat het bij mij niet zo is.

Is er een mogelijkheid (hoe dan ook) om die backup te lezen (als het niet coded is) om daar bepaalde data uit te halen (naam nummer) of een andere manier om contacten terug te krijgen?

Gr Sjoerd
SMS'jes worden niet gebackupt helaas...

Zoals ik al zei: bagger iPhones!
pi_77908846
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 05:12 schreef GuidooH het volgende:

[..]

Smsjes zitten gewoon in de backup.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 08:54:08 #253
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_77909554
quote:

[..]

je snapt er volgens mij echt niets van. Een iPhone is heel mooi apparaat. Bagger is het niet, hoogstens overpriced.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_77909736
quote:

[..]

Wat een gelul. Zitten er gewoon in.
pi_77913327
Nog even een vraagje, ik heb op mijn PC wat luisterboeken staan, dus ik denk....ik kopieer ze via Itunes naar mijn Iphone, altijd handig. Dat is ook gelukt.

Nou is het zo alleen dat het ene luisterboek tussen muziek gezet wordt en het andere luisterboek netjes in de map 'audioboeken'.

Hoe komt dit? Kan ik dit wijzigen?
Single ply roofing, pay less, worthless.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 11:54:46 #256
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_77914311
Kijk even in de info in iTunes wat daar verschillend staat (op je pc dus). Rechtermuisknop en info, even alle tabjes doorlopen. Daar zal het verschil in zitten.
pi_77916338
Waaah ik word gek Hoop dat jullie me hier kunnen adviseren over wat te doen...

Mijn iphone had last van een aantal niet werkende onderdelen. O.a. een niet goed reagerende home button, en een niet 100 % goed werkende antenne. Tevens zat er al heel lang een haarscheurtje in de achterkant, inmiddels al 3 cm groot.

Toestel is opgestuurd door T-mobile. Krijg ik een brief terug dat er geen garantie gegeven wordt omdat er vochtschade is geconstateerd, en dat ik 300 euro moet betalen voor een vervangend toestel. Terwijl ik op basis van die inmiddels enorme scheur een nieuw toestel zou krijgen.

Ik redeneer dat ik dan alleen de haarscheur gerepareerd wil hebben, maar dat mag niet volgens het reparatiecentrum. Sturen me door naar T-Mobile. In de shop wordt gezegd dat ze er niets aan kunnen doen, dit zijn nu eenmaal de regels. Doorgestuurd naar de Apple-store. Maar ik heb het ding bij T-mobile gekocht. Ik heb toch recht op garantie op basis van die scheur?!

Ik heb geen idee hoe ik dit moet aanpakken maar ik sta zeker niet te wachten op het betalen van 300 euro...
Kan iemand me adviseren? Heb hier echt 0,0 verstand van....
pi_77916569
hoe kan je een beetje makkelijk je contacten importeren naar mijn nieuwe simkaart/iphone?
Ik ga via instellingen/contacten als ik mijn oude simkaart in mijn iphone doe...maar hij doet niks...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 12 februari 2010 @ 13:21:54 #259
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_77916962
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:09 schreef Norrage het volgende:
hoe kan je een beetje makkelijk je contacten importeren naar mijn nieuwe simkaart/iphone?
Ik ga via instellingen/contacten als ik mijn oude simkaart in mijn iphone doe...maar hij doet niks...
1. Ga naar Instellingen.
2. Kies de optie Mail, Contacten, Agenda.
3. Blader naar beneden tot je de knop Importeer simcontacten ziet.
4. Tik erop en de contacten worden meteen geïmporteerd.
pi_77918054
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 11:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kijk even in de info in iTunes wat daar verschillend staat (op je pc dus). Rechtermuisknop en info, even alle tabjes doorlopen. Daar zal het verschil in zitten.
ik heb gekeken maar veel wijzer wordt ik hier niet van. Is er niet ergens een uitlegje?
pi_77918143
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:21 schreef Ad_rem het volgende:

[..]

1. Ga naar Instellingen.
2. Kies de optie Mail, Contacten, Agenda.
3. Blader naar beneden tot je de knop Importeer simcontacten ziet.
4. Tik erop en de contacten worden meteen geïmporteerd.
Dat doet dus niks
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 12 februari 2010 @ 15:20:16 #262
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_77921664
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:51 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dat doet dus niks
En je weet zeker dat je nummers op de simkaart staan en niet in het geheugen van je oude telefoon? Hoe oud is je simkaart?
pi_77921704
Ja, want ze staan er dubbel op
pi_77921863
Iemand anders nog een idee hoe ik mijn nummers en sms terug krijg.
Kreeg alleen reply dat het wel mogelijk was, zowel sms als nummers.

Hoe? (zie lapo page5 /50 instelling voor meer info)
pi_77922545
pffff....ben ik er eindelijk achter wat er aan de hand is. Heb ik de extensie MP3 geconverteerd naar AAC en nou krijg ik de map niet in Itunes. Wat kan ik daar nou weer aan doen.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 16:26:33 #266
3185 Adelante
To let it go now
pi_77924062
Meer mensen gebeld door T-mobile deze week

"Meneer ik mag u een geweldige aanbieding doen"
> Nou, vertel
"Omdat Apple geen toestemming heeft voor de release van de iPhone 4G en dit nog 1,5 tot 2 jaar kan duren, mag ik u nu een 3GS aanbieden voor 69 euro"
>
Wat vindt u daarvan?
> Geen interesse meisje

Het was en hele slechte marketing en ook nog door een callcentre allochtina die het voorlas van d'r scherm
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_77924064
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 15:25 schreef bambino het volgende:
Iemand anders nog een idee hoe ik mijn nummers en sms terug krijg.
Kreeg alleen reply dat het wel mogelijk was, zowel sms als nummers.

Hoe? (zie lapo page5 /50 instelling voor meer info)
Telkens als ik herstel en mijn oude unit terugzet zitten mijn sms'jes er weer in. Contacten die je hebt opgeslagen op je iPhone worden telkens gesynchroniseerd met outlook. Daar zouden ze in moeten staan.
pi_77924106
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:26 schreef Adelante het volgende:

> Nou, vertel
"Omdat Apple geen toestemming heeft voor de release van de iPhone 4G en dit nog 1,5 tot 2 jaar kan duren, mag ik u nu een 3GS aanbieden voor 69 euro"
>
Wat vindt u daarvan?
> Geen interesse meisje

Het was en hele slechte marketing en ook nog door een callcentre allochtina die het voorlas van d'r scherm
Vreemd, ik zou hem gratis krijgen!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 16:28:54 #269
3185 Adelante
To let it go now
pi_77924156
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:27 schreef Skv het volgende:

[..]

Was mij misschien ook wel gelukt als ik verder had onderhandeld, maar ik neem wel een Vodafone super sim only voor een jaartje ofzo en houd mijn iPhone 3G.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_77924692
Zo'n grapjas belde me vorige week ook wakker met de vraag of die ff mocht storen.
Ik dacht, het is T-mobile, dus geen probleem.

Toen begon de verkooppraat (lees aansmeerpraat) over de 3gs.
Dus ik zeg, dan moet ik zeker nu al 2 jaar verlengen, met een abo die pas in aug afloopt, en tegen die tijd is er al een nieuwe iphone.

"Dan weet u meer als ik"
Ik zo, dat wist ik al.

Toen zei die, maar als je nu 2 jaar verlengt krijg je de nieuwste en de iphone die daarna uitkomt, duurt nog wel ff. Ik zo, mwa die komt gewoon in juni/juli uit.
En dan is mijn abo nog niet verlopen

Hij vond het niet zo leuk en hij heb een eind aan het telefoongesprek gemaakt

Kut noobs

Anyway.
Ik heb nu de specifieke file gevonden in mijn backup met AL mijn oude nummers met namen.
Ik las op een guide dat ik die kon openen met RazorSQL dan query maken, data weghalen, in gmail zetten, en dat syncen.

Maar het stond er ook echt zo.
Iemand idee hoe dat precies werkt?

Ik heb geen zin om nu weer een oude backup uit itunes te halen, want dan raak ik waarschijnlijk alle nieuwe instellingen die ik gister had gedaan na de backup er weer uit.
pi_77924736
Zit daar internet bij in?
En wat kost dat? Ik ben ook nog steeds ruim tevreden met mijn 3G!
pi_77924766
quote:

[..]

Bij iedere post van jou moet je verkondigen dat je de iPhone een kut telefoon vind he
  vrijdag 12 februari 2010 @ 16:44:53 #273
3185 Adelante
To let it go now
pi_77924811
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:43 schreef Skv het volgende:
Zit daar internet bij in?
En wat kost dat? Ik ben ook nog steeds ruim tevreden met mijn 3G!
http://www.vodafone.nl/prive/abonnementen/super_sim_only

Jup internet en sms-verdubbleaar zitten er standaard bij. Je moet alleen naar een winkel om het af te sluiten.
  Moderator vrijdag 12 februari 2010 @ 16:46:14 #274
155227 crew  Guppy
dus
pi_77924845
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:27 schreef Skv het volgende:

[..]

Duurder abonnement zeker?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_77925118
Als je een (2e hands) iPhone op gaat halen, waar kan je het beste op letten?
pi_77925611
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:46 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Duurder abonnement zeker?
I300
pi_77925703
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:44 schreef Adelante het volgende:

[..]

Jup internet en sms-verdubbleaar zitten er standaard bij. Je moet alleen naar een winkel om het af te sluiten.
24 maanden minimaal. Mocht ik zon abonnement willen, dan echt maximaal voor een jaar..
pi_77926054
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:26 schreef Adelante het volgende:

> Nou, vertel
>
Wat vindt u daarvan?
> Geen interesse meisje

lees mijn ervaring daarover in de pagina hiervoor (en de reactie die daarop volgt):

iPhone #62
iPhone #62

Zeer slechte zaak van t-mobile.
pi_77926195
Zojuist een 3GS 16GB besteld; als 't goed is maandag in huis
pi_77928989
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:55 schreef LeNick het volgende:
Als je een (2e hands) iPhone op gaat halen, waar kan je het beste op letten?
Check de achterkant, onderaan bij de connector... Daar willen ze nog wel eens gaan scheuren, die bagger toestellen...
pi_77929013
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:43 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Bij iedere post van jou moet je verkondigen dat je de iPhone een kut telefoon vind he
Tja, moet toch een beetje meedoen met de Apple-bashers he...

  vrijdag 12 februari 2010 @ 19:24:45 #282
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77929614
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 17:30 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

lees mijn ervaring daarover in de pagina hiervoor (en de reactie die daarop volgt):

iPhone #62
iPhone #62

Zeer slechte zaak van t-mobile.
Ach, er zijn er wellicht duizenden die er wel gebruik van maken. Of denk je nog steeds dat ze op het hoofdkantoor weten wie je bent? Je bent een nummer, een klant. Er zijn 3 grote telco's en het is overal wel wat, dus wat dat betreft zullen ze zich niet zo druk maken om je.

Accepteer het aanbod, of accepteer het niet. Maak daar geen drama van. Of denk je dat ze bij een elektronicazaak nog steeds je kont kussen nadat je naar buiten loopt zonder iets te hebben gekocht?

Ik word zo moe van dat commentaar. Zie shit eens zakelijk

Hele fucking wereld moet weten dat jij het aanbod niet accepteerde. Big deal, voor jou talloze anderen.
pi_77929892
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:24 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ach, er zijn er wellicht duizenden die er wel gebruik van maken. Of denk je nog steeds dat ze op het hoofdkantoor weten wie je bent? Je bent een nummer, een klant. Er zijn 3 grote telco's en het is overal wel wat, dus wat dat betreft zullen ze zich niet zo druk maken om je.

Accepteer het aanbod, of accepteer het niet. Maak daar geen drama van. Of denk je dat ze bij een elektronicazaak nog steeds je kont kussen nadat je naar buiten loopt zonder iets te hebben gekocht?

Hele fucking wereld moet weten dat jij het aanbod niet accepteerde. Big deal, voor jou talloze anderen.
Eens met "zie shit eens zakelijk"

voor de rest, het is een forum hij mag zijn verhaal wel doen toch.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  vrijdag 12 februari 2010 @ 19:34:19 #284
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77930001
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:31 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Eens met "zie shit eens zakelijk"

voor de rest, het is een forum hij mag zijn verhaal wel doen toch.
True. Maar men moet niet vergeten dat ieder bedrijf, ongeacht wat ze verkopen op een dwingende manier te werk gaat en afhaakt zodra ze twijfel horen, of merken dat iemand ingelezen is. Want in die tijd verkopen ze 2 abo's aan mensen die niet zo ingelezen zijn. En dat is het doel van verkopen volgens mij. Mensen moeten echt eens snappen dat je geen individu bent, maar gewoon een nummer, een klant.
pi_77930021
Ik vind het ook niet zo'n misdaad als ze je een gratis telefoon aanbieden die in de losse verkoop 500> euro doet. Je kan ook wachten tot de 4g uitkomt. Ook prima. Behalve als je onder de tram loopt tussen nu en pak hem beet augustus.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 19:36:24 #286
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77930083
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:34 schreef conleche het volgende:
Ik vind het ook niet zo'n misdaad als ze je een gratis telefoon aanbieden die in de losse verkoop 500> euro doet. Je kan ook wachten tot de 4g uitkomt. Ook prima. Behalve als je onder de tram loopt tussen nu en pak hem beet augustus.
Na die tijd heb je er dan ook niks meer aan
  vrijdag 12 februari 2010 @ 19:37:37 #287
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_77930132
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:34 schreef Biogarde het volgende:
True. Maar men moet niet vergeten dat ieder bedrijf, ongeacht wat ze verkopen op een dwingende manier te werk gaat en afhaakt zodra ze twijfel horen, of merken dat iemand ingelezen is...
Eens, maar de hoorn op de haak gooien is iets anders dan afhaken. Alhoewel ..
Nou ja, nuance.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 19:41:53 #288
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77930286
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:37 schreef elcastel het volgende:

[..]

Eens, maar de hoorn op de haak gooien is iets anders dan afhaken. Alhoewel ..
Nou ja, nuance.
Het is niet netjes, maar vraag me serieus af of het ook zo gaat. Maar ik denk wanneer je als bedrijf een klant belt die nog bijdehanter is dan de gemiddelde baby/peuter die leert praten, je op een gegeven moment denkt; oi hè (dit is een voorbeeld en ik doel op niemand verder).

Als ze er 100.000 bellen, dan zijn er 5000 ingelezen. 30.000 roepen er ja, 20.000 zeggen er over na te willen denken, 30.000 roepen er nee en de rest heeft de vraag niet begrepen.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 19:48:50 #289
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_77930574
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:41 schreef Biogarde het volgende:
Als ze er 100.000 bellen, dan zijn er 5000 ingelezen. 30.000 roepen er ja, 20.000 zeggen er over na te willen denken, 30.000 roepen er nee en de rest heeft de vraag niet begrepen.
Heb je hier een Excel bestand van toevallig ? Maar je hebt gelijk, als ik een betweter aan de haak krijg ben ik heel snel weg en is elke manier geoorloofd. Ik doe dit alleen niet uit naam van een bedrijf; als iemand mij erop gooit duurt het heel wat jaren voor ik (weer) klant word.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_77931609
Of ik kijk er kei hard overheen, maar waar vind ik opgenomen filmpjes terug op mijn iPhone
pi_77931965
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:24 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Wat een bullshit is dat nu dan weer. Tuurlijk hoeft niet de hele wereld te weten dat ik het aanbod niet geaccepteerd heb, maar kan het toch wel mijn mening hierover posten op fok? Want ik zie fok eigenlijk niet als de hele wereld

Het hele zakelijke gebeuren speelt hier niet mee. Sterker nog, als ze zakelijk waren geweest hadden ze een andere methode gekozen dan een goedkoop marketingbedrijf hierop te laten zetten.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 20:32:13 #292
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_77932289
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 20:14 schreef fotostarter het volgende:
Of ik kijk er kei hard overheen, maar waar vind ik opgenomen filmpjes terug op mijn iPhone
Photos.
Confidence through competence
pi_77932356
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 20:32 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Photos.
Dat is waar ook.
Thanks!
pi_77932540
Net dus een iPhone 3G gehaald.. Software versie is 3.0.1, prima, deze is te unlocken (dat wil ik dus, voor m'n Vodafone kaartje). De iPhone was dus al jailbreaked, en dan was het alleen nog een kwestie van een source toevoegen en hij was unlocked volgens Quikpwn. Nu is het zo dat als ik Cydia opent, hij data laadt, maar daarna gelijk weer afsluit.. Dus deze vlieger gaat niet op voor mij nu gelijk..

Dan maar totale herstel. Maar als je in iTunes gaat herstellen, dan update hij naar 3.1.3 (welke nog niet te unlocken is). Wat moet ik nou doen?!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 20:38:30 #295
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77932586
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 20:37 schreef LeNick het volgende:
Net dus een iPhone 3G gehaald.. Software versie is 3.0.1, prima, deze is te unlocken (dat wil ik dus, voor m'n Vodafone kaartje). De iPhone was dus al jailbreaked, en dan was het alleen nog een kwestie van een source toevoegen en hij was unlocked volgens Quikpwn. Nu is het zo dat als ik Cydia opent, hij data laadt, maar daarna gelijk weer afsluit.. Dus deze vlieger gaat niet op voor mij nu gelijk..

Dan maar totale herstel. Maar als je in iTunes gaat herstellen, dan update hij naar 3.1.3 (welke nog niet te unlocken is). Wat moet ik nou doen?!
Reboot?
pi_77932776
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 20:38 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Reboot?
Als je daarmee bedoelt de knop aan de bovenkant lang indrukken totdat er de 'Zet uit' slide komt, en dan sliden, al geprobeerd.. Dat werkt ook niet..

edit: na hele omweg gelukt!

[ Bericht 11% gewijzigd door LeNick op 12-02-2010 22:05:53 ]
pi_77938510
Als je je Hotmail instelt in je officiele Mail app, dan is alles nog gewoon ongelezen, ookal is dat op je eigen Hotmail wel al gelezen. Is er ook een onofficiele app waarbij dit wel 'synchroom' loopt?

en; ik heb nu 3.0. Jailbreaked + unlocked. Dit moet zo blijven natuurlijk, maar ik merk nu al dat je voor sommige apps 3.1 of meer nodig hebt.. Hoe krijg ik dit goed voor elkaar zonder de 'unlock' eruit te krijgen? Want dat moet wel voor m'n Vodafone sim. (al weet ik dat alles wel weer overnieuw kan gaan doen, maar dat is ook 3x niks.. )

[ Bericht 57% gewijzigd door LeNick op 12-02-2010 22:47:17 ]
pi_77943215
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 22:40 schreef LeNick het volgende:
Als je je Hotmail instelt in je officiele Mail app, dan is alles nog gewoon ongelezen, ookal is dat op je eigen Hotmail wel al gelezen. Is er ook een onofficiele app waarbij dit wel 'synchroom' loopt?

en; ik heb nu 3.0. Jailbreaked + unlocked. Dit moet zo blijven natuurlijk, maar ik merk nu al dat je voor sommige apps 3.1 of meer nodig hebt.. Hoe krijg ik dit goed voor elkaar zonder de 'unlock' eruit te krijgen? Want dat moet wel voor m'n Vodafone sim. (al weet ik dat alles wel weer overnieuw kan gaan doen, maar dat is ook 3x niks.. )
ff google, software 3.1.2 en die dan updaten.

En hotmail synchroom is en blijft het makkelijkste via safari en gewoon daar inloggen. Ik gebruik "Mail" alleen voor me gmail acc, en dat werkt perfect.
Vind de hotmail versie niet zo geweldig daarin.
pi_77943318
Hmm nog steeds geen wifi via instellingen :/! Morgen maar network settings ff leegmaken en dan weer fijn restoren denk ik !
pi_77947133
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 01:01 schreef bambino het volgende:

[..]

ff google, software 3.1.2 en die dan updaten.

En hotmail synchroom is en blijft het makkelijkste via safari en gewoon daar inloggen. Ik gebruik "Mail" alleen voor me gmail acc, en dat werkt perfect.
Vind de hotmail versie niet zo geweldig daarin.
Shift + bijwerken dan neem ik aan? En alles blijft er dan op staan? Van muziek tot jailbreak...
  zaterdag 13 februari 2010 @ 11:46:47 #301
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_77949596
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 16:44 schreef Adelante het volgende:

[..]

Dit is niet echt goedkoop ofwel? Wanneer ik het met m'n I-300 (45 euro per maand voor 300 belminuten en 300 sms, internet en een gratis iPhone erbij na twee jaar) vergelijk

Dan heb je een vodafone simonly Bel+Sms+Web 620 ¤ 39,95 620min/sms
Of Bel+Sms+Web 300 ¤ 24,95 300belminuten + ¤10,00 voor onbeperkt sms = ¤35,00
En dat is dan zonder telefoon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')