abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 februari 2010 @ 13:54:50 #202
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77882083
IM+ gebruik ik al sinds het enkel een gratis 'test app' was. En dat was rond de zomer 2008 ongeveer.

Werkt super en push werkt ook
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  donderdag 11 februari 2010 @ 14:13:32 #203
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_77882811
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 19:06 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Nee.
Jammer, daarin snap ik apple niet waarom ze dat niet gaan ontwikkelen.
And there are still no americans in Bagdad !!
  donderdag 11 februari 2010 @ 14:35:19 #204
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77883660
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:13 schreef Mattt het volgende:

[..]

Jammer, daarin snap ik apple niet waarom ze dat niet gaan ontwikkelen.
Te buggy denk ik.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  donderdag 11 februari 2010 @ 14:46:52 #205
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_77884135
Ik denk dat het meer te maken heeft met rechten...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_77884153
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:57 schreef JDude het volgende:
Google lanceert met Buzz nog maar weer eens een web-based "app" buiten de store om.

Wel aardig idee trouwens, soort van twitter maar dan zonder de apestaarten, hekjes en ander gebrabbel.
Ik vind het zeldzaam irritant. In iGmail had ik altijd Calendar bovenaan staan, dat is nu vervangen door Buzz. Iemand een idee hoe ik dat uit kan zetten? In mijn normale Gmail heb ik het al uitgezet.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 11 februari 2010 @ 14:48:52 #207
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77884203
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:46 schreef Catch22- het volgende:
Ik denk dat het meer te maken heeft met rechten...
Neuh, want de flash bouwers staan in de rij om iets te gaan doen met Apple/iPhone, maar krijgen geen toestemming van Apple.
pi_77884266
Hoi,

Weet iemand hier hoe ik mijn telefoon het beste kan terug zetten op 3.1.2
Het liefste zou ik het via itunes doen en dan mijn oude backup erop zetten, zodat ik al mijn apps hou (als dit uberhaupt mogelijk is).
Ik weet er staan apps in itunes, maar het gaat me dan ook om highscores etc.

Ik weet dat ik mijn jailbreak apps dan kwijt raak, maar dat heb ik er zo weer op.

Zou iemand mij kunnen helpen met een guide, of een link naar een guide.

Thanks
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_77884402
zucht..
  donderdag 11 februari 2010 @ 14:56:02 #210
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_77884447
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:48 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Neuh, want de flash bouwers staan in de rij om iets te gaan doen met Apple/iPhone, maar krijgen geen toestemming van Apple.
Adobe ook?
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 11 februari 2010 @ 14:57:23 #211
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_77884492
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:56 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Adobe ook?
Die juist.
pi_77894186
Hahaha, net opgebeld door t-mobile om mijn contract met 2 jaar te laten verlengen voor een gratis 3gs telefoon (ze bellen alle t-mobile iphone klanten waarbij contract bijna verlopen is). Dus ik geef aan dat ik het een beetje vervelende aktie van van t-mobile om klanten nog eens 2 jaar te laten binden. Volgens hem was ik de eerste persoon in heel nederland die wist dat in juni/juli de 4g uitkwam. Er waren volgens hem veel klanten blij met deze super aanbieding. Hing de verkoper zomaar op mooi verkoop praatje.
Dit keer zonder signature
  donderdag 11 februari 2010 @ 19:50:58 #213
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_77894730
Dat is niet het enige. De 4G is niet meer t-mobile only, dus mensen die dan verlengen hebben keus...

Ik heb net even een nieuwe simkaart gehaald bij de Vodafone winkel. Superservice! Adhv mijn telefoonnummer en rijbewijs kreeg ik een nieuwe mee die een half uur later actief werd.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_77894778
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:14 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ok, maar bij mij loopt ie niet vast als ik netwerk settings reset. En dat is toch bij mij de oplossing voor het niet vinden van WiFi netwerken-probleem.
Geen jailbreak zeker ?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_77894851
Pics van de 4G? Anders had ik wel even kunnen wachten met mijn nieuwe 3GS .
Feyenoord Rotterdam
pi_77894937
4G? Tvp.
Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
pi_77895009
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 19:50 schreef Catch22- het volgende:
Dat is niet het enige. De 4G is niet meer t-mobile only, dus mensen die dan verlengen hebben keus...

Ik heb net even een nieuwe simkaart gehaald bij de Vodafone winkel. Superservice! Adhv mijn telefoonnummer en rijbewijs kreeg ik een nieuwe mee die een half uur later actief werd.
en wanneer moet dat nieuwe ding komen?!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_77895177
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 19:58 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

en wanneer moet dat nieuwe ding komen?!
Juli komen ze met een nieuwe versie, zoals elke keer de afgelopen 3 jaar nog het geval is geweest. En nee dit is nooit officieel vantevoren bekend, maar trap niet in die smerige actie van T-mobile. Overstappen naar een 3GS en dan nog 2 jaar aan zo'n contract vastzitten. Verder kun je volgend jaar prima over internet bellen naar elkaar (tussen smartphones met bv skype) en smsen (zie bijvoorbeeld de applicatie whatsapp, gratis smsen naar iedereen die een iPhone heeft) waardoor je eigenlijk klaar zou moeten zijn met een 10tje per maand.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
  donderdag 11 februari 2010 @ 20:04:31 #219
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_77895228
Ergens tussen April en Juli vermoed ik. Er zijn al veel geruchten... Dualcore CPU en OLED scherm lijkt wel vrij zeker

Of hij ook 4G gaat heten weet ik niet, maar er komt wel een opvolger.

http://www.google.nl/search?q=new+iphone+oled+dualcore
http://tweakers.net/nieuw(...)-en-oled-scherm.html
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_77895890
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:04 schreef Catch22- het volgende:
Ergens tussen April en Juli vermoed ik. Er zijn al veel geruchten... Dualcore CPU en OLED scherm lijkt wel vrij zeker

Of hij ook 4G gaat heten weet ik niet, maar er komt wel een opvolger.

http://www.google.nl/search?q=new+iphone+oled+dualcore
http://tweakers.net/nieuw(...)-en-oled-scherm.html
Apple heeft ontzettend veel inkomsten van de Iphone. Ze zijn gewoon gek dat ze de marktaandeel verliezen door dit jaar geen nieuw model uit te brengen. 2G, 3G en 3GS werden rond zelfde tijd aangekondigd, namelijk Juni/Juli. Dus verwacht dit jaar gewoon dat ze met hun 4G komen.

Maar dat telefoongesprek met T-mobile ging zo verschrikkelijk gek. Ze proberen je een 2 jarig abbo aan te smeren, maar wanneer jij daar doorheen prikt doen ze opeens of jij een apple insider bent.

Een aantal dingen die de verkoper zei:

"Maar 3GS is de NIEUWSTE iphone" <-- hebben ze natuurlijk gelijk in, maar dat model is al meer dan 3/4 jaar oud en we zitten dichter bij release van de 4G
"U weet veel meer dan de rest van nederland"
"Vele mensen zijn blij met deze aktie"
"U ben knapper als u meer weet over de 4G"
enz.. enz

en toen ik antwoordde dat ik inderdaad knapper ben vond hij het wel welletjes en gooide de telefoon d'r op. Daar bind je klanten mee ophangen terwijl ze op het punt staan exclusiviteit te verliezen.

(waarom ik catch22 quote weet ik niet , vond het gewoon leuk )
Dit keer zonder signature
  donderdag 11 februari 2010 @ 20:24:13 #221
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_77895974
Sja... Vaak zijn callcenter gasten getrainde aapjes (als het op het onderwerp aankomt). Als jij niet reageert met 'o leuk wat interresant' dan zijn ze gauw uitgepraat.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_77896542
Vaak duikt het nieuwe model ook eerder op in firmware en dat heeft het al gedaan in sdk 3.2 : http://www.iphoneclub.nl/(...)enaam-nieuwe-iphone/

Op iPhone club waren ook al allerlei verhalen te lezen van die Callcenter aapjes waaronder deze:

"Nou sorry mensen. T-Mobile heeft mij ook gebeld, maar wat deze dame mij nu vertelde, spande denk ik toch wel de kroon wat betreft dramatische uitspraken.

Het hele verhaal van “waanzinnige aanbieding voor u” dat hebben jullie natuurlijk ook gehad.

Ik vertelde hierop de schattige callcenter-meid dat ik liever wachte op de iPhone 4G, die deze zomer uitkomt.

Haar antwoord hierop was dit; “Het is nog maar de vraag of die iPhone 4G naar Nederland komt, het is namelijk nog een gerucht.”
“De iPhone 4G is wel al in Canada uit, maar daar is hij heel duur.”
“Hij is kost in Canada $4000!!!!” (dit zei ze gewoon serieus)

Op dat moment had ik het natuurlijk niet meer en heb ik haar maar vriendelijk bedankt.

Is dit nou het niveau van callcenter-medewerkers? Beetje dingetjes verzinnen om klanten te werven? "

Bron: http://www.iphoneclub.nl/(...)onnementsverlenging/
pi_77896697
Best wel balen met die iPhone 3GS die ik net 2,5 weken heb . Of moet ik gaan balen?

[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 11-02-2010 20:43:30 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_77896819
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 20:43 schreef o.us het volgende:
Best wel balen met die iPhone 3GS die ik net 2,5 weken heb . Of moet ik gaan balen?
Neh man je bent toch geen gefrustreerde nerd die het nieuwste van het nieuwste moet hebben.

( )

3GS kun je je de komende 2 jaar prima mee redden. Ik verwacht trouwens ook geen baanbrekende vernieuwingen meer voor het nieuwe model. Enkel snelheid en uiterlijk, zoals oled scherm, en wat extra handigheidjes zoals touchbediening via het oppervlak van de achterkant. (Magic mouse achtig)
pi_77897032
quote:
Hi there,

This is Barbara from iTunes Store Support and I will be assisting you with your request today. I understand that you account has been disabled. I can imagine how alarming it would be to learn of this information. Your account was disabled because the purchaser of an iTunes Gift Certificate redeemed to your account has refuted the charges with his or her credit card company.

When charges are reported as unauthorized, any remaining iTunes Store credit from the disputed purchase is considered unauthorized and is removed from the account.

If you purchased the iTunes Gift Certificate on an auction website, it may have been part of a fraud claim. You may want to address the issues with your purchase to the seller, or use any dispute resolution service provided by the auction website or other remedies that might otherwise be available to you.

I cant have the account re-enabled, but before I can do this, however, Apple requires that you provide:

- the billing address listed on the account

...as well as one of the following:

- the last four digits of the credit card used for your iTunes Store account
- the order number of your most recent purchase
- or the name of any item you've purchased using this account

Upon receiving your response, Apple will verify your information, reset your password, and send you an email with your new password.

Thank you for being a valued iTunes customer. Have a wonderful day!
Eikels.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')