Dat was de site idd. Die is niet meer.quote:
Je krijgt verder in de game steeds weer andere vogeltjes met andere skillsquote:Op zondag 21 februari 2010 21:55 schreef Catch22- het volgende:
ik heb fifa, rock band, gta en tiger woods er nu op, best lachen..
dat angry birds is idd fucking hilarisch
Net als Crush The Castle dus eigenlijk, zoals die meneer in het reviewfilmpje zei.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je krijgt verder in de game steeds weer andere vogeltjes met andere skills
had inmiddels al een andere site gevonden, die nog wel werkend is.quote:
Heb em ook even gedownload, best leuk idd. Lekker veel levels ook!quote:Op zondag 21 februari 2010 21:51 schreef Skv het volgende:
Stoer.
Ben ook Angry Birds aan het downloaden, ziet er wel vermakelijk uit.
Ach joh.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:56 schreef TN-FR het volgende:
[..]
had inmiddels al een andere site gevonden, die nog wel werkend is.
pm is open, want weet niet of ik het hier mag posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks moest gelijk denken aan een fraaie versie van Ragdoll Blaster waar ik redelijk verslaafd aan ben. Ook daar is een betaalde en gratis versie van. Overigens komt begin volgende maand daar ook een nieuwe versie van uit.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:32 schreef Biogarde het volgende:
Er is een lite-versie en de volledige versie kost 0.79. Echt zo tof
ik koop alleen de apps die ik vaak gebruik en daardoor erg nuttig vind. Zoals een trein, shazam en 9292ov waar ik dan geen moeite hoef te doen voor een update. TomTom ga ik echt niet kopen voor die prijs, daarbij heb ik er ook weinig aan zonder auto.quote:Op maandag 22 februari 2010 04:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Ach joh.
www.apptrackr.org
Ik blijf overigens gewoon kopen. Stomme paupers die denken dat de zon voor niets op komt..![]()
Nog steeds...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Batterij van m'n 3GS gaat erg snel leeg. Maar ben niet de enige, zo te zien: http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2324513
http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2152451
Had 't ook met 3.1.2 al. Vreemd ook dat de gebruikstijd blijft oplopen ondanks dat ik 'm niet de hele tijd gebruik. Zit toch ergens iets fout. Duurt ook altijd héél lang voordat ie is opgestart nadat ik 'm opnieuw opstart.
M'n 2G nog niet naar 3.1.3 geüpdatet en die houdt 't heel wat langer vol. Doe es fixen, Steve!
Wat is t?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Werkt er iemand hier met ToneFX ?!
En werktie goed?quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Navicat voor ¤ 0,79 in de app store. Navigatie die er, zeker voor de prijs, best aardig uitziet. Morgen eens testen.
quote:Op maandag 22 februari 2010 19:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Werkt er iemand hier met ToneFX ?!
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Een musicplayer app voor de Android maar dat heb je niet voor de iPhone.
Okee...quote:Op maandag 22 februari 2010 20:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Een musicplayer app voor de Android maar dat heb je niet voor de iPhone.
Heb 'm uitgespeeld, is inderdaad geinig!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben al een uur Plants vs. Zombies aan het doen! Geniaal spel!
heb je dus wel op de iphone! Staat alleen in cydiaquote:
GMail.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:18 schreef Reintji het volgende:
Wat werkt over het algemeen beter in combinatie met de iPhone, Gmail of Hotmail?
Mogelijke oplossing geprobeerd en het lijkt te werken:quote:
Mail app geeft de conversatieview niet weer. De Google mobiele site wel. Ik gebruik zelf iGmail.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:12 schreef AssyriskaFF het volgende:
Voor hotmail heb ik mboxmail en voor Gmail en Exchange de Mail app van de iPhone.
Bedankt voor de tip! Heb nu alleen alles er dubbel in staan (mijn outlook syncte al met google calendar en daarna met mijn iPhone. Even kijken hoe ik dat op kan lossen.. Waarschijnlijk door gewoon outlook niet meer te laten syncen met de iPhone maar alleen Google Calendar gebruiken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:42 schreef funrider het volgende:
Gebruik ook Gmail en Google Calendar op mijn iPhone beide via de 'gewone' e-mail app en Calendar van Apple zelf. Heb eerst lopen tobben met losse apps maar bleek niet nodig te zijn beetje googlen en vond uiteindelijk deze oplossing voor Calendar echt ideaal en gratis.
Ik gebruik ook Gmail (via de gewone mailapp van de iPhone) en Google Calender, en hoe ik die Calender in heb gesteld weet ik niet. Maar die werkt bij mij ook superquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:42 schreef funrider het volgende:
Gebruik ook Gmail en Google Calendar op mijn iPhone beide via de 'gewone' e-mail app en Calendar van Apple zelf. Heb eerst lopen tobben met losse apps maar bleek niet nodig te zijn beetje googlen en vond uiteindelijk deze oplossing voor Calendar echt ideaal en gratis.
Dit werkt nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:00 schreef Biogarde het volgende:
http://www.benm.at/2009/06/13/helpbenmat/
Werkt deze ook voor T-Mobile?
Die switch heb ik ook in SBSettings. Heel relax.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:15 schreef Skv het volgende:
qTweeter heeft een update naar 3.0. Werkt nu helemaal top, Echofon gebruik ik vanaf nu alleen nog maar om tweets te lezen, omdat qTweeter veel fijner werkt.
Heb ook een tetheringswitch gevonden voor SBSettings. Werkt prima, net ff zitten laptoppen in de trein!
Boeiend. Upgrade je toch niet, er verandert toch niks.quote:
In cydia zit een tetheringhack.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dit werkt niet![]()
Geen optie, niks.
Als het goed is krijg je nu een nieuwe simkaart, met een nieuw (tijdelijk) nummer. Na een aantal werkdagen wordt je nummer overgezet en ben je weer bereikbaar op je oude nummer.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:18 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik heb net een Iphone 3GS besteld met i-150 (1 jaar). Maar ik heb ook nummerbehoud aangevinkt, maar vraag me af of dat nodig is geweest.
- Ik bel nu prepaid.
- Ik heb een T-mobile sim kaart (eigenlijk een Orange maar die is dus overgenomen door T-mobile).
- Ik wil nummerbehouden.
Krijg ik nu een nieuwe sim kaart bij afsluiten iphone abonnement en heb ik het goed gedaan?
Of is nummerbehoud niet nodig, omdat ik geen sim kaart krijg bij iphone abonnement en omdat ik al een t-mobile prepaid heb?
![]()
Ok.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:58 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Als het goed is krijg je nu een nieuwe simkaart, met een nieuw (tijdelijk) nummer. Na een aantal werkdagen wordt je nummer overgezet en ben je weer bereikbaar op je oude nummer.
Zou best kunnen, maar ik dacht dat je nummerbehoud moet aangeven op het moment dat je je abbonement afsluit? Kan per provider verschillen natuurlijk..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:12 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Ok.![]()
Maar ik moet, nadat ik de Iphone en simkaart heb ontvangen, volgens mij wel nog een formulier nummerbehoud invullen en opsturen.
Daarna enkele werkdagen wachten en dan zou ik mijn oude nummer weer moeten hebben.
Met Vodafone kan dat altijd toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:15 schreef Skv het volgende:
qTweeter heeft een update naar 3.0. Werkt nu helemaal top, Echofon gebruik ik vanaf nu alleen nog maar om tweets te lezen, omdat qTweeter veel fijner werkt.
Heb ook een tetheringswitch gevonden voor SBSettings. Werkt prima, net ff zitten laptoppen in de trein!
Ik heb een iPhone gekocht, daar stond al 3.1.3 opquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:12 schreef Repeat het volgende:
[..]
Boeiend. Upgrade je toch niet, er verandert toch niks.
Ik zit net een paar dagen op 3.1.2 terwijl ik een half jaar op 3.0 heb gewerkt. Merk geen enkel verschil.
Euh dat kan al enige tijd hoor, heb hier iig 3.1.3 gejailbreakt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:24 schreef Luman het volgende:
*wacht op de 3.1.3 jailbreak*
Dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:50 schreef Luman het volgende:
[..]
Ik heb een iPhone gekocht, daar stond al 3.1.3 op
Hard reset?quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:37 schreef picodealion het volgende:
Sinds gisteravond is mijn iphone opeens compleet overleden. Reageert nergens meer op... nacht aan de oplader hielpt niet en als ik hem bel gaat hij wel gewoon over aan de kant van de beller, maar de telefoon zelf reageert niet. (Ik zou verwachten dat je direct naar voicemail gaat als hij uit staat..)
Laatste wat ik heb gedaan is syncen en ik zou hem er wel eens te vroeg uit hebben kunnen gehaald omdat ik werd gebeld, maar dan zou hij toch niet pas 5 uur later crashen? Niet gejailbreaked overigens.
Iemand nog ideeën voordat ik de verzekering erbij haal?
is het gelukt? kun je niet in je instellingen op iphone de outlook sync weghalen dan en zorgt dat er niet voor dat die data weg is?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:18 schreef Skv het volgende:
Hmm, dat werkt dus niet. Iemand een idee hoe ik snel een hele agenda uit mijn iPhone verwijder zodat alleen die Google Calendar overblijft?
-edit- Outlook calender leeggetyft en opnieuw laten syncen. Werkt vast wel.
Ik heb ook eerst Echofon (gratis versie) gebruikt maar crashte veel. Daarna Twitbird geprobeerd maar de tweets werden niet verzonden. Nu tevreden met Twittelator wel 3.99 euro maar wel de moeite. Mis wel een paar Twitbird features.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:15 schreef Skv het volgende:
Even gegoogled, en jahoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 09:37 schreef picodealion het volgende:
Sinds gisteravond is mijn iphone opeens compleet overleden. Reageert nergens meer op... nacht aan de oplader hielpt niet en als ik hem bel gaat hij wel gewoon over aan de kant van de beller, maar de telefoon zelf reageert niet. (Ik zou verwachten dat je direct naar voicemail gaat als hij uit staat..)
Laatste wat ik heb gedaan is syncen en ik zou hem er wel eens te vroeg uit hebben kunnen gehaald omdat ik werd gebeld, maar dan zou hij toch niet pas 5 uur later crashen? Niet gejailbreaked overigens.
Iemand nog ideeën voordat ik de verzekering erbij haal?
Ik zie de relatie tussen het toevoegen van een tetheringswitch aan sbsettings en Vodafone niet.quote:
Ik vind Echofon (pro) toch wel erg fijn werkenquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:20 schreef funrider het volgende:
[..]
is het gelukt? kun je niet in je instellingen op iphone de outlook sync weghalen dan en zorgt dat er niet voor dat die data weg is?
Om te posten met de door mij genoemde methode moet je wel in de instellingen goed instellen dat je ook van iPhone naar GCalendar wilt syncen zie reacties op de genoemde site.
[..]
Ik heb ook eerst Echofon (gratis versie) gebruikt maar crashte veel. Daarna Twitbird geprobeerd maar de tweets werden niet verzonden. Nu tevreden met Twittelator wel 3.99 euro maar wel de moeite. Mis wel een paar Twitbird features.
heb dit nog naar bouwer van die app gestuurd:
# would be easy to be able to also/or click urls in tweets besides the paperclip icon?
# would be easy to be able to also/or click @person in tweets ?
# able to change the options in the Twittelator bottom menu e.g. instead of Friends change to 'My Lists'
# missing feature to change background to your own image (as in Twitbird).
# own build in browser doesn't work always as mentioned on the FAQ on your website hopefully this will improve.
Als ik zo je vragen zie kon je beter overstappen naar Tweetie 2.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:20 schreef funrider het volgende:
[..]
is het gelukt? kun je niet in je instellingen op iphone de outlook sync weghalen dan en zorgt dat er niet voor dat die data weg is?
Om te posten met de door mij genoemde methode moet je wel in de instellingen goed instellen dat je ook van iPhone naar GCalendar wilt syncen zie reacties op de genoemde site.
[..]
Ik heb ook eerst Echofon (gratis versie) gebruikt maar crashte veel. Daarna Twitbird geprobeerd maar de tweets werden niet verzonden. Nu tevreden met Twittelator wel 3.99 euro maar wel de moeite. Mis wel een paar Twitbird features.
heb dit nog naar bouwer van die app gestuurd:
# would be easy to be able to also/or click urls in tweets besides the paperclip icon?
# would be easy to be able to also/or click @person in tweets ?
# able to change the options in the Twittelator bottom menu e.g. instead of Friends change to 'My Lists'
# missing feature to change background to your own image (as in Twitbird).
# own build in browser doesn't work always as mentioned on the FAQ on your website hopefully this will improve.
Layarquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:46 schreef Repeat het volgende:
Heeft iemand ervaring met een augmented reality app? Welke is goed (en gratis)?
Owja, tijdelijk niet meer iddquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:48 schreef ruffian het volgende:
[..]
Die is toch niet meer te vinden in de appstore?
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:43 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Euh dat kan al enige tijd hoor, heb hier iig 3.1.3 gejailbreakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |