En werktie goed?quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Navicat voor ¤ 0,79 in de app store. Navigatie die er, zeker voor de prijs, best aardig uitziet. Morgen eens testen.
quote:Op maandag 22 februari 2010 19:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Werkt er iemand hier met ToneFX ?!
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Een musicplayer app voor de Android maar dat heb je niet voor de iPhone.
Okee...quote:Op maandag 22 februari 2010 20:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Een musicplayer app voor de Android maar dat heb je niet voor de iPhone.
Heb 'm uitgespeeld, is inderdaad geinig!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben al een uur Plants vs. Zombies aan het doen! Geniaal spel!
heb je dus wel op de iphone! Staat alleen in cydiaquote:
GMail.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:18 schreef Reintji het volgende:
Wat werkt over het algemeen beter in combinatie met de iPhone, Gmail of Hotmail?
Mogelijke oplossing geprobeerd en het lijkt te werken:quote:
Mail app geeft de conversatieview niet weer. De Google mobiele site wel. Ik gebruik zelf iGmail.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:12 schreef AssyriskaFF het volgende:
Voor hotmail heb ik mboxmail en voor Gmail en Exchange de Mail app van de iPhone.
Bedankt voor de tip! Heb nu alleen alles er dubbel in staan (mijn outlook syncte al met google calendar en daarna met mijn iPhone. Even kijken hoe ik dat op kan lossen.. Waarschijnlijk door gewoon outlook niet meer te laten syncen met de iPhone maar alleen Google Calendar gebruiken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:42 schreef funrider het volgende:
Gebruik ook Gmail en Google Calendar op mijn iPhone beide via de 'gewone' e-mail app en Calendar van Apple zelf. Heb eerst lopen tobben met losse apps maar bleek niet nodig te zijn beetje googlen en vond uiteindelijk deze oplossing voor Calendar echt ideaal en gratis.
Ik gebruik ook Gmail (via de gewone mailapp van de iPhone) en Google Calender, en hoe ik die Calender in heb gesteld weet ik niet. Maar die werkt bij mij ook superquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:42 schreef funrider het volgende:
Gebruik ook Gmail en Google Calendar op mijn iPhone beide via de 'gewone' e-mail app en Calendar van Apple zelf. Heb eerst lopen tobben met losse apps maar bleek niet nodig te zijn beetje googlen en vond uiteindelijk deze oplossing voor Calendar echt ideaal en gratis.
Dit werkt nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:00 schreef Biogarde het volgende:
http://www.benm.at/2009/06/13/helpbenmat/
Werkt deze ook voor T-Mobile?
Die switch heb ik ook in SBSettings. Heel relax.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:15 schreef Skv het volgende:
qTweeter heeft een update naar 3.0. Werkt nu helemaal top, Echofon gebruik ik vanaf nu alleen nog maar om tweets te lezen, omdat qTweeter veel fijner werkt.
Heb ook een tetheringswitch gevonden voor SBSettings. Werkt prima, net ff zitten laptoppen in de trein!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |