Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat stomme carnaval ookquote:Op zondag 14 februari 2010 12:46 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga me zo eens door de sneeuw wagen, voor de carnavalsoptocht de boel op slot gooit...
op zondag?quote:Op zondag 14 februari 2010 12:47 schreef Giertje het volgende:
ik ga zometeen naar buiten als de super los is
ik had het niet doorquote:Op zondag 14 februari 2010 12:48 schreef indahnesia.com het volgende:
8 minuten godverdomme. En ik maar wachten
Niet gezien, ik zag alleen dat het topic vol was, en wachtte op de nieuwequote:Op zondag 14 februari 2010 12:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik had het niet door![]()
wel mooie lapo he?
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:49 schreef indahnesia.com het volgende:
En tickets boeken is leuk. Voelde me net een beetje schuldig dat ik een hoog tarief moest rekenen (rest was al volgeboekt), maar dat maakte voor de koper niet uit, die had nog niet eerder zo goedkoop kunnen boeken.
daar zat ik ook op te wachtenquote:Op zondag 14 februari 2010 12:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Niet gezien, ik zag alleen dat het topic vol was, en wachtte op de nieuwe
Volgende keer roep je wel even he?quote:Op zondag 14 februari 2010 12:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Niet gezien, ik zag alleen dat het topic vol was, en wachtte op de nieuwe
Ja, dat is dus echt niet mijn dingquote:
Vermoed van wel ja..quote:Op zondag 14 februari 2010 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Dat is wel erg grappig! Die was gewoon van zijn stoel gevallen als je een lager tarief had kunnen rekenen?
uhuh ik haat wachtenquote:Op zondag 14 februari 2010 12:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vervelend he.. dat wachten steeds.
De wijk waar ik woon was vroeger een buurtschap, en hier leeft carnaval volopquote:Op zondag 14 februari 2010 12:53 schreef Giertje het volgende:
hier is gelukkig geen carnaval dus heb er ook geen last van
hier echt nietquote:Op zondag 14 februari 2010 12:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De wijk waar ik woon was vroeger een buurtschap, en hier leeft carnaval volop
Sowieso wordt hier erg veel georganiseerd.
Nou, iedereen is me echt heel heel dankbaarquote:
ik woon gewoon in apeldoorn zo bijzonder grote stad is dat nietquote:Op zondag 14 februari 2010 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
Wonen jullie allemaal in de grote boze stad ofzo, met zondag-open-supermarkten?
Nee hoor, ondanks 70.000 inwoners is dit nog steeds een dorp, en ik woon op het randje van West-Friesland.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
waar kom jij vandaan dan?quote:
Hier in het dorp is ook niets open. Moet er voor naar Rotterdam als ik zou willenquote:
ik zal mijn best doen.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Volgende keer roep je wel even he?
Ik woon in een groot boos land zonder gezijk. Hier zijn supermarkten alle dagen van het jaar open, hoewel op 1e kerstdag, de eerste dag van het Suikerfeest en nieuwjaarsdag pas om 12 uur in de middag.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, is leuk hoor!quote:Op zondag 14 februari 2010 12:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dus als ik terug in de tijd wil moet ik bij jou op visite?
Suikerfeest?quote:Op zondag 14 februari 2010 13:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik woon in een groot boos land zonder gezijk. Hier zijn supermarkten alle dagen van het jaar open, hoewel op 1e kerstdag, de eerste dag van het Suikerfeest en nieuwjaarsdag pas om 12 uur in de middag.
en daar zijn de supers niet openquote:
nee, echt niets is openquote:Op zondag 14 februari 2010 13:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
en daar zijn de supers niet open![]()
vreemd van zon stad zou je het wel verwachten
arme jij en zondagen zijn al zo verschrikkelijk saaiquote:
mijn zondagen zijn doorgaans geweldig!quote:Op zondag 14 februari 2010 13:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
arme jij en zondagen zijn al zo verschrikkelijk saai
lucky you mijnes zijn echt een kwellingquote:Op zondag 14 februari 2010 13:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn zondagen zijn doorgaans geweldig!![]()
waarom?quote:Op zondag 14 februari 2010 13:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
lucky you mijnes zijn echt een kwelling
omdat ik me dan altijd stierlijk verveel de dag duurt altijd zo lang na mijn ideequote:
Hier zijn ook de winkels open op zondag hoor, en wij hebben maar 16.000 inwonersquote:Op zondag 14 februari 2010 12:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, ondanks 70.000 inwoners is dit nog steeds een dorp, en ik woon op het randje van West-Friesland.
dan dan dan...moet je iets gaan doenquote:Op zondag 14 februari 2010 13:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
omdat ik me dan altijd stierlijk verveel de dag duurt altijd zo lang na mijn idee
Sodemieter!quote:Op zondag 14 februari 2010 13:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier zijn ook de winkels open op zondag hoor, en wij hebben maar 16.000 inwoners.
Hihi..quote:
jaa maar wat is de grote vraagquote:Op zondag 14 februari 2010 13:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan dan dan...moet je iets gaan doen
quote:Op zondag 14 februari 2010 13:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga mijn meiden ophalen bij stal en dan ga ik fijn valentijnen
hinkelenquote:Op zondag 14 februari 2010 13:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaa maar wat is de grote vraag
ene helft van mijn vrienden zijn brak en de andere helft werkt of woont te ver weg
in de sneeuwquote:
kijk de TTquote:Op zondag 14 februari 2010 13:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
in de sneeuw
moet ik mijn been soms breken
I see maar dan nog met mijn geluk breek ik mijn been en dan word opstaan wel wat lastigerquote:
Heb je wel wat te doenquote:Op zondag 14 februari 2010 13:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
I see maar dan nog met mijn geluk breek ik mijn been en dan word opstaan wel wat lastiger
Uhuh!quote:Op zondag 14 februari 2010 13:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, Zandvoort is natuurlijk wel toeristisch gebied he.
Hoop terroristen daar jaquote:Op zondag 14 februari 2010 13:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, Zandvoort is natuurlijk wel toeristisch gebied he.
Klopt. Ben ik gisteren nog op de fiets naartoe geweest! Even rondneuzen in boekhandel De Vriesquote:Op zondag 14 februari 2010 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhuh!
Dan ben jij vlak bij Haarlem
Vooral in de zomer wordt hier heel wat opgeblazen ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opa en oma Haarlem woonden daar...quote:Op zondag 14 februari 2010 13:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. Ben ik gisteren nog op de fiets naartoe geweest! Even rondneuzen in boekhandel De Vries.
En wat is jouw band met Haarlem dan? Want jij woont er wat minder vlakbij.
wahahahaha en vervolgens een paar weken thuis zittenquote:Op zondag 14 februari 2010 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je wel wat te doen![]()
Naar het ziekenhuis, kleurtje gips uitzoeken, drukdrukdruk
ja, natuurleik!quote:Op zondag 14 februari 2010 13:31 schreef indahnesia.com het volgende:
en gezeik was natuurlijk met een korte ij
nou, dan ga je even naar de winkel en spulletjes voor wentelteefjes halen en dan ga je die makenquote:Op zondag 14 februari 2010 13:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
wahahahaha en vervolgens een paar weken thuis zitten
nee bedankt
Mijn opa en oma woonden er ook. Totdat ze zuidelijker gingen wonen.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Opa en oma Haarlem woonden daar...![]()
![]()
dat is lang geleden dat ik die heb gehadquote:Op zondag 14 februari 2010 13:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, dan ga je even naar de winkel en spulletjes voor wentelteefjes halen en dan ga je die maken
Mijne gingen ook ergens anders heen...quote:Op zondag 14 februari 2010 13:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn opa en oma woonden er ook. Totdat ze zuidelijker gingen wonen.
nou, dan ook wentelteefjesspul en dan ben je zometeen helemaal gelukkig met dat je die weer eens hebt gegetenquote:Op zondag 14 februari 2010 13:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is lang geleden dat ik die heb gehad
ik ga zowiezo zometeen naar de super
cola halen en pizza en natuurlijk sigaretten
anti roker?quote:Op zondag 14 februari 2010 13:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, dan ook wentelteefjesspul en dan ben je zometeen helemaal gelukkig met dat je die weer eens hebt gegeten
sigaretten
In noordelijke richting?quote:Op zondag 14 februari 2010 13:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijne gingen ook ergens anders heen...
Die zijn er nog veels te weinig zelfsquote:Op zondag 14 februari 2010 13:45 schreef Giertje het volgende:
owkeej dat kan die heb je ook inderdaad
mja et is een beetje rustig inderdaadquote:Op zondag 14 februari 2010 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kijk nu Fok. Gebeurt bar weinig.
Ja, FOK! is rustig vandaag... iedereen zit zeker bij de brievenbus te wachten op anonieme kaartjes, terwijl de post op zondag helemaal niet bezorgd wordtquote:Op zondag 14 februari 2010 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kijk nu Fok. Gebeurt bar weinig.
Commerciële kuthype is het. Opdonderequote:Op zondag 14 februari 2010 14:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, FOK! is rustig vandaag... iedereen zit zeker bij de brievenbus te wachten op anonieme kaartjes, terwijl de post op zondag helemaal niet bezorgd wordt.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 14 februari 2010 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Commerciële kuthype is het. Opdondere
inderdaad ik heb geen speciale dag nodig om iemand te laten zien dat ik van der houquote:Op zondag 14 februari 2010 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Alsof je per se op die ene dag van het jaar aandacht moet besteden aan je geliefde, want dat hoort zo (omdat de commercie het wil). Als het echt op die ene dag aankomt, is er toch wel wat goed mis in je relatie, volgens mij
.
Uhuh. Heel ver noordelijk...quote:
aaah dat zijn soms wel de ergste inderdaadquote:
ja, echt he?quote:Op zondag 14 februari 2010 14:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah dat zijn soms wel de ergste inderdaad
Ik wel, lang geledenquote:Op zondag 14 februari 2010 14:51 schreef Giertje het volgende:
ik heb nog nooit aan valentijnsdag gedaan
* DaMart geeft suikertaartje een dikke knuffelquote:Op zondag 14 februari 2010 14:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhuh. Heel ver noordelijk...
ik ben een keer gestopt geweest dat was geen succesquote:Op zondag 14 februari 2010 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, echt he?
als je stopt joh, je schaamt je rot dat je al die tijd zo gestonken hebt![]()
en dat andere mensen ook gewoon hebt aangedaan![]()
maar ik heb makkelijk praten, sorry
Daar moet je omgeving dan ook even doorheen bijten he, net als jij... dit is wel heel makkelijk zoquote:Op zondag 14 februari 2010 15:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben een keer gestopt geweest dat was geen succes
na dag 3 kreeg ik een pakje peuken en de mededeling dat ik weer moest gaan roken
want mijn humeur was niet te harden
mja ik rook nu 10 jaar ofzo ik weet niet beter et is gewoon een deel van geworden zeg maarquote:Op zondag 14 februari 2010 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar moet je omgeving dan ook even doorheen bijten he, net als jij... dit is wel heel makkelijk zo.
Maar goed, ik heb nog nooit gerookt, dus ik snap ook niet waarom je het überhaupt zou willen!.
quote:Op zondag 14 februari 2010 14:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart geeft suikertaartje een dikke knuffel.
Ik hebquote:Op zondag 14 februari 2010 15:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben een keer gestopt geweest dat was geen succes
na dag 3 kreeg ik een pakje peuken en de mededeling dat ik weer moest gaan roken
want mijn humeur was niet te harden
dikke respect voor jequote:Op zondag 14 februari 2010 15:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb![]()
![]()
12 jaar gerookt en toen zo patsboem in 1 keer gestopt..
Op 1 oktober 2007
Maar waarom rook je, wat heb je er aan?quote:Op zondag 14 februari 2010 15:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik rook nu 10 jaar ofzo ik weet niet beter et is gewoon een deel van geworden zeg maar
ja, maar ik had het makkelijk...ik hoefde het maar 2 maanden vol te houden en toen was ik zwanger..quote:Op zondag 14 februari 2010 15:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
dikke respect voor je![]()
blowen ben ik toen wel mee gestopt van de een op de andere dag
dat heb ik 3 jaar volgehouden
dan heb je inderdaad een zeer goeie reden om te stoppen jaquote:Op zondag 14 februari 2010 15:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar ik had het makkelijk...ik hoefde het maar 2 maanden vol te houden en toen was ik zwanger..
en tsja. rokende zwangere vrouwen![]()
![]()
enzo.
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan heb je inderdaad een zeer goeie reden om te stoppen ja
12 jaar gerookt? Dan ben je vast wat ouder dan ik dacht op basis van je foboquote:Op zondag 14 februari 2010 15:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb![]()
![]()
12 jaar gerookt en toen zo patsboem in 1 keer gestopt..
Op 1 oktober 2007
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag?quote:Op zondag 14 februari 2010 15:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Dus dat is dan veel makkelijker dan zomaar ophouden en echt niet meer beginnen.
Want ook dat heb ik meerdere keren geprobeerd hoor..
En rokende moeders/ ouders![]()
![]()
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:12 schreef DaMart het volgende:
12 jaar gerookt? Dan ben je vast wat ouder dan ik dacht op basis van je fobo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:12 schreef Giertje het volgende:
hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
damn dacht dat je veel jonger wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
En dat is wederom bewijs dat ik me niet aan het schatten van leeftijden moet wagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik heb nog eens iemand van eind 40 op 64 geschat. Maar ze zag er ook echt oud uit voor haar leeftijd![]()
.
daar waag ik me dus ook echt niet aanquote:Op zondag 14 februari 2010 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat is wederom bewijs dat ik me niet aan het schatten van leeftijden moet wagen.
Ik heb nog eens iemand van eind 40 op 64 geschat. Maar ze zag er ook echt oud uit voor haar leeftijd![]()
.
et is nog geen 30 in ieder gevalquote:Op zondag 14 februari 2010 15:19 schreef suikertaartje het volgende:
29 is anders een heel mooie leeftijd hoor
Ik weet het... tot 4 weken geleden had ik die leeftijd ook nogquote:Op zondag 14 februari 2010 15:19 schreef suikertaartje het volgende:
29 is anders een heel mooie leeftijd hoor
ik vind 30 echt een mooie leeftijdquote:
Want jij hebt ook ervaring dusquote:Op zondag 14 februari 2010 15:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan past die rollator dus goed bij jou!.
wie niet?quote:Op zondag 14 februari 2010 15:25 schreef Giertje het volgende:
pff ben nu 26 maar soms zou ik wel weer es terug in de tijd willen toen ik nog niet zoveel zorgen aan mijn kop had
whehehe er zijn wel een paar periodes in mijn leven die anders had willen doen maar goedquote:Op zondag 14 februari 2010 15:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wie niet?
dat had ik op mijn 20e ook al, zoniet eerder
heey GFquote:
Je wil niet weten wat ik allemaal anders had willen doenquote:Op zondag 14 februari 2010 15:25 schreef Giertje het volgende:
pff ben nu 26 maar soms zou ik wel weer es terug in de tijd willen toen ik nog niet zoveel zorgen aan mijn kop had
vertelquote:Op zondag 14 februari 2010 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ik allemaal anders had willen doen.
Zal ik komen helpen?quote:Op zondag 14 februari 2010 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn aanvraag voor Thuiszorg is afgewezen.
O, er zijn genoeg dingen die ik met de wetenschap van nu vroeger anders had gedaan. Maar ik kan niet terug in de tijd, dus heeft het weinig zin om daar lang bij stil te staanquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe er zijn wel een paar periodes in mijn leven die anders had willen doen maar goed
wat geweest is dat is voorbij
Jij wil me komen wassen?quote:Op zondag 14 februari 2010 15:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zal ik komen helpen?
Ik heb toch even geen werk
giertjequote:
Je had het net nog over een rollator toch, what happened?quote:
dan wel een leven waar ik niet alles voor het kiezen hadquote:
alles goed?quote:
Nee, ik had het over de rollator van Fles en mijn thuiszorg! En de Thuiszorg helpt je met wassen en zoquote:Op zondag 14 februari 2010 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je had het net nog over een rollator toch, what happened?
Dat is vaker zo met levenquote:Op zondag 14 februari 2010 15:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan wel een leven waar ik niet alles voor het kiezen had
[..]
alles goed?
Oooh, okee...met een washandje, douchepuff, spons, scrubhandschoen, borstel of gewoon de blote handen?quote:Op zondag 14 februari 2010 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik had het over de rollator van Fles en mijn thuiszorg! En de Thuiszorg helpt je met wassen en zo.
Wat jij het prettigst vindtquote:Op zondag 14 februari 2010 15:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh, okee...met een washandje, douchepuff, spons, scrubhandschoen, borstel of gewoon de blote handen?
zag je dat, ik heb het topic geopendquote:
jups en er mee leren omgaan dat is de grote truukquote:
Dan wordt het een verrassingquote:
gister nogal laat gewordenquote:
aah das een goed teken dat het gezellig was dusquote:
Ik ben dol op verrassingen!quote:Op zondag 14 februari 2010 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan wordt het een verrassing
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
jups en er mee leren omgaan dat is de grote truuk
whehehe of dat inderdaadquote:Op zondag 14 februari 2010 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
veel hinkelen en af en toe wentelteefjes
En hoe jij omgaat met het leven, zie je weer terug in hoe het leven omgaat met jou!quote:Op zondag 14 februari 2010 15:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
jups en er mee leren omgaan dat is de grote truuk
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben dol op verrassingen!
Zo lang die verrassing er maar niet uit bestaat dat je stiekem een overjarige Rus met de naam Igor inhuurt, mij blinddoekt en hem het werk laat doen.
4 sneetjes oud broodquote:Op zondag 14 februari 2010 15:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe of dat inderdaad
maar goed ik ga zo effe douchen en dan naar de super eindelijk
Gelukkig maar!quote:Op zondag 14 februari 2010 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat doe ik je niet aan hoor!
* suikertaartje grijpt de telefoon en belt Igor weer af
dus als ik mensen veel help zouden ze mij ook moeten helpen eigenlijkquote:Op zondag 14 februari 2010 15:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
En hoe jij omgaat met het leven, zie je weer terug in hoe het leven omgaat met jou!
Ik bedoelde meer te zeggen dat als je zelf probeert zo veel mogelijk uit het leven te halen, je daar meer voor terugkrijgt dan wanneer je je afwachtend opstelt.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
dus als ik mensen veel help zouden ze mij ook moeten helpen eigenlijk
nou ja daar zijn de meningen over verdeeld
De hele week hoor, alleen op maandag, dinsdag en vrijdag komt er dan een mini-mannetje mee.quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 07:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en nou liggen jullie al in bed
O, dat is handig voor de tegels in de douche!quote:Op zondag 14 februari 2010 15:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De hele week hoor, alleen op maandag, dinsdag en vrijdag komt er dan een mini-mannetje mee.
Maar die kan poetsen, dus dat is ook wel handig
Ja, maar hij kan nog niet zo hoog hoor, tot net onder een meter denk ik, armpjes meegerekendquote:Op zondag 14 februari 2010 15:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dat is handig voor de tegels in de douche!
dan heb ik veel te snel geleefd want ik heb zon beetje alles al gedaan wat ik ooit heb willen doenquote:Op zondag 14 februari 2010 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer te zeggen dat als je zelf probeert zo veel mogelijk uit het leven te halen, je daar meer voor terugkrijgt dan wanneer je je afwachtend opstelt.
Ik begin nu pasquote:Op zondag 14 februari 2010 15:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan heb ik veel te snel geleefd want ik heb zon beetje alles al gedaan wat ik ooit heb willen doen
O, maar de tegels beginnen op vloerhoogtequote:Op zondag 14 februari 2010 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar hij kan nog niet zo hoog hoor, tot net onder een meter denk ik, armpjes meegerekend
ik niet ik heb geleefd als een rock&roll sterquote:
Daarmee wik ik nog wel eens een wedstrijdje met je aangaan, uitsluitend gebruik makend van kompas , plotter en passerquote:Op zondag 14 februari 2010 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
10 jaar geleden kon iedere vent kaartlezen. Wat is er gebeurd??
Sneller op de bestemming aankomenquote:Op zondag 14 februari 2010 10:45 schreef Pheno het volgende:
Ik snap het ook niet. Men wil gewoon dommer worden
Helemaal goedquote:Op zondag 14 februari 2010 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, maar de tegels beginnen op vloerhoogte. En anders heb ik wel een krukje voor hem!
Je kunt wel werken maar moet toch gewassen worden? Wat een doorzettingsvermogen!quote:Op zondag 14 februari 2010 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Werkdagen worden wat lastig ivm werk... Kun je zaterdag niet?
Top! Kom je met de auto of moet ik je oppikken op het station?quote:Op zondag 14 februari 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je kunt wel werken maar moet toch gewassen worden? Wat een doorzettingsvermogen!![]()
Zaterdag is ook goed
Ik kom wel met de auto als je reiskostenvergoeding doetquote:Op zondag 14 februari 2010 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Top! Kom je met de auto of moet ik je oppikken op het station?
Zwolle-Zandvoort... dat worden heel wat wentelteefjes als vergoeding danquote:Op zondag 14 februari 2010 16:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kom wel met de auto als je reiskostenvergoeding doet
...quote:Op zondag 14 februari 2010 16:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zwolle-Zandvoort... dat worden heel wat wentelteefjes als vergoeding dan.
Hey friem hoe is het?quote:
... wordt natuurlijk weer zo'n verhaal over vlinders zonder schepnetje en buiken enzoquote:
Oh, jij bent meer van de vergoeding in natura zie ikquote:Op zondag 14 februari 2010 16:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zwolle-Zandvoort... dat worden heel wat wentelteefjes als vergoeding dan.
O nee, de vlinders zijn weggevlogen!quote:Op zondag 14 februari 2010 16:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
... wordt natuurlijk weer zo'n verhaal over vlinders zonder schepnetje en buiken enzo![]()
En dat terwijl de lente nog zooooo ver weg is
Geloof je het zelf?quote:
Tja, Taartje ook die wilde met MIJ trouwen...quote:Op zondag 14 februari 2010 16:04 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hey friem hoe is het?
Zie je dat van DM, overloper dat ie is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, jij bent meer van de vergoeding in natura zie ik
Maar ik doe nooit iets aan Valentijnsdagquote:Op zondag 14 februari 2010 16:07 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?![]()
En ehm, ik had zo op 14/2 wel ff n leuke PM verwacht ofzow,
O wacht, die laatste zin klinkt toch een beetje foutquote:Op zondag 14 februari 2010 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik doe nooit iets aan Valentijnsdag.
Dus je bent niet de enige die niets van mij gekregen heeft vandaag.
Dat word dus n xtra goed kado voor mij kopen om het goed te maken!quote:Op zondag 14 februari 2010 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik doe nooit iets aan Valentijnsdag.
Dus je bent niet de enige die niets van mij gekregen heeft vandaag.
Goed nieuws voor zaterdag! Ik heb ook nog wel een bak bouwblokjes staan waar we mee kunnen spelen!quote:Op zondag 14 februari 2010 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
Exit stage to the right.
Echt, de timing is geweldig...de plicht roept, ik ga lekker met blokjes bouwen![]()
![]()
![]()
Ben je jarig dan?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:11 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Dat word dus n xtra goed kado voor mij kopen om het goed te maken!
Laters meissiequote:Op zondag 14 februari 2010 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
Exit stage to the right.
Echt, de timing is geweldig...de plicht roept, ik ga lekker met blokjes bouwen![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
Exit stage to the right.
![]()
![]()
Jij hebt het een en ander goed te maken! Dat doe je met een kado!quote:
Toen ik 30 werd was de enige keer dat ik er echt een paar weken moeite mee hadquote:Op zondag 14 februari 2010 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vind 30 echt een mooie leeftijd![]()
ik kan niet wachten![]()
en dat meen ik echt hoor!
ik vind rimpeltjes ook mooi
Wat heb ik goed te maken dan?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:14 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Jij hebt het een en ander goed te maken! Dat doe je met een kado!
(aardige jongens doen dat met een kado)
een golddiggerquote:Op zondag 14 februari 2010 16:18 schreef DaMart het volgende:
Ik vind eigenlijk dat jij je excuses aan moet bieden omdat je van mij verlangt dat ik meedoe met die commerciële onzin. Ik dacht dat je om MIJ gaf, maar blijkbaar is wat wij hebben op zich niet bijzonder genoeg voor je![]()
.
Daarom had je mij toch wel even een simpele pm kunnen sturen? Het gaat niet om geld en kado`s het gaat om het idee!quote:Op zondag 14 februari 2010 16:18 schreef DaMart het volgende:
Ik vind eigenlijk dat jij je excuses aan moet bieden omdat je van mij verlangt dat ik meedoe met die commerciële onzin. Ik dacht dat je om MIJ gaf, maar blijkbaar is wat wij hebben op zich niet bijzonder genoeg voor je![]()
.
Ik was net de popcorn aan het pakken. Jullie mogen best doorgaan hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 16:20 schreef --Tweety-- het volgende:
!
Maargoed, lets enjoy the rest of today and stop fighting!
Mja, ik geef haar iedere dag al al mijn liefde, dus ik dacht dat het wel goed zat tussen ons. Maar nee, mevrouw wil meer. En dat omdat het vandaag dan 14 februari is. Morgen is het de 15e... is mijn liefde dan ineens minder waard?quote:
Ik stuur je liever een blijk van mijn affectie op een moment dat je het niet verwacht. En dat kan elke dag zijn, behalve vandaagquote:Op zondag 14 februari 2010 16:20 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Daarom had je mij toch wel even een simpele pm kunnen sturen? Het gaat niet om geld en kado`s het gaat om het idee!
Maargoed, lets enjoy the rest of today and stop fighting!
Ok goed,quote:Op zondag 14 februari 2010 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik was net de popcorn aan het pakken. Jullie mogen best doorgaan hoor
That will be a first then!!!quote:Op zondag 14 februari 2010 16:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stuur je liever een blijk van mijn affectie op een moment dat je het niet verwacht. En dat kan elke dag zijn, behalve vandaag.
niet bepaaldquote:Op zondag 14 februari 2010 16:24 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ok goed,
Maar zijn er meer mensen die op 14/2 toch wel minstens een aardige PM van hunverwachten?
wat snap je niet meer danquote:Op zondag 14 februari 2010 16:26 schreef --Tweety-- het volgende:
Help:
Ik snap het allemaal niet meer, het word me een beetje teveel geloof ik.
whehehe lekker verwarrend danquote:Op zondag 14 februari 2010 16:28 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Dat weet ik zelf ook niet meer.
uhuh die houd wel van discusserenquote:Op zondag 14 februari 2010 16:30 schreef --Tweety-- het volgende:
Echt zonde dat GF er nu niet is, die had zich zo in deze discussie gemengd!
Sinds Jerry zijn TomTom aan haar gaf, loopt er telkens een tweelingkat likkebaardend achter haar aan... dat kan ze nog niet helemaal bevattenquote:
Die had ongetwijfeld een paar posts gemaakt in de trant van:quote:Op zondag 14 februari 2010 16:30 schreef --Tweety-- het volgende:
quote:![]()
![]()
.
Oe, mag ik ook, heb honger gekregen van al dit gepost!quote:Op zondag 14 februari 2010 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
Valt nog wat tegen eigenlijk
Dus ben maar gegaan voor de noedels
O nee, wat is er?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:38 schreef Pheno het volgende:
En hup, weer iemand pissed off. Niet door Valentijn overigens, die onzin mogen ze houden.
natuurlijk, heb nog meer liggenquote:Op zondag 14 februari 2010 16:38 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Oe, mag ik ook, heb honger gekregen van al dit gepost!
wazzup dan?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:38 schreef Pheno het volgende:
En hup, weer iemand pissed off. Niet door Valentijn overigens, die onzin mogen ze houden.
Danku marcbquote:Op zondag 14 februari 2010 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
natuurlijk, heb nog meer liggen
*geeft kom noedels
Kijk, dan steen we meteen weer gelijk! Jij een privékok, ik thuiszorg!quote:Op zondag 14 februari 2010 16:41 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Danku marcb![]()
![]()
--> Tweety gaat even haar maagje vullen met noedels
Neehoor, die thuiszorg kun je vergeten,quote:Op zondag 14 februari 2010 16:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk, dan steen we meteen weer gelijk! Jij een privékok, ik thuiszorg!
gedaanquote:Op zondag 14 februari 2010 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zag je dat, ik heb het topic geopend
te gezelligquote:Op zondag 14 februari 2010 15:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah das een goed teken dat het gezellig was dus
t kan nooit te gezellig zijnquote:Op zondag 14 februari 2010 16:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
netjes
[..]
gedaan![]()
[..]
te gezellig
Mjja, dan nog heb ik een betalingsverplichting in natura... die ligt nu min of meer contractueel vast doordat we die in de KSC overeen zijn gekomen!quote:Op zondag 14 februari 2010 16:44 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Neehoor, die thuiszorg kun je vergeten,
En als ik Suikertaartje vraag om een keer voor mij te zorgen, mag dat niet? Dat heet meten met twee matenquote:Marcb zorgt gewoon goed voor zijn mede ksc-ers!!! daar kun je op bouwen!
friemelquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:30 schreef --Tweety-- het volgende:
wel als we tot s'morgens 6 uur hebben na zitten kletsen en moppen aan het tappen zijn geweestquote:
Dan zou ik maar opschieten!quote:Op zondag 14 februari 2010 16:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel als we tot s'morgens 6 uur hebben na zitten kletsen en moppen aan het tappen zijn geweest![]()
en je zondagmiddag een afspraak heb staan om 3 uur
ben je niet ongelovelijk moe nu dan?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel als we tot s'morgens 6 uur hebben na zitten kletsen en moppen aan het tappen zijn geweest![]()
en je zondagmiddag een afspraak heb staan om 3 uur
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die had ongetwijfeld een paar posts gemaakt in de trant van:
[..]
we hebben mzzlquote:
Dat laagje van nog geen halve centimeter?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we hebben mzzl![]()
de sneeuw is een perfect excuus om niet te gaan![]()
no commentquote:Op zondag 14 februari 2010 16:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mjja, dan nog heb ik een betalingsverplichting in natura... die ligt nu min of meer contractueel vast doordat we die in de KSC overeen zijn gekomen!
[..]
En als ik Suikertaartje vraag om een keer voor mij te zorgen, mag dat niet? Dat heet meten met twee maten.
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben je niet ongelovelijk moe nu dan?
mja ik las et zonde vind ik dat maar goed als et echt zo glad is dan is dat ook niet echt verantwoordquote:Op zondag 14 februari 2010 16:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben aan die lange dagen wel gewend![]()
hoor net dat de optocht in maastricht is afgelast![]()
arme LL die wilde vandaag met JF en de kleine naar de optocht gaan kijken
hier ligt wel iets meerquote:Op zondag 14 februari 2010 16:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat laagje van nog geen halve centimeter?.
ik ben toch lief voor jouquote:Op zondag 14 februari 2010 16:57 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
no comment
en ik ga nu ff wii en met mn broer die tenminste lief voor me is
ik moet ook wel zeggen dat het terecht wordt afgelastquote:Op zondag 14 februari 2010 16:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik las et zonde vind ik dat maar goed als et echt zo glad is dan is dat ook niet echt verantwoord
mja als et echt zo glad is wel jammer voor de verenigingen die er zo hard aan gewerkt hebbenquote:Op zondag 14 februari 2010 17:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet ook wel zeggen dat het terecht wordt afgelast
de optocht komt dan nog wel een andere keer.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja als et echt zo glad is wel jammer voor de verenigingen die er zo hard aan gewerkt hebben
serieus worden er vaker optochten gehouden dan?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de optocht komt dan nog wel een andere keer.
Pff, gelukkig vanmorgen nog nietquote:Op zondag 14 februari 2010 16:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier ligt wel iets meer![]()
en bij me schoonouders ligt nog veel meer
Iemand in dipstand. En dat is er geen uit de Kamasutra, dat kan die symfonische neukert wel beamen.quote:
Morgen of volgend jaar dan.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de optocht komt dan nog wel een andere keer.
ik kan daar zo slecht tegen als ik dat soort dingen leesquote:
als hij niet doorgaat dan wordt hij op een later tijdstip als nog gedaanquote:Op zondag 14 februari 2010 17:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
serieus worden er vaker optochten gehouden dan?
dat weet ik niet toen ging ik naar me bedquote:Op zondag 14 februari 2010 17:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Pff, gelukkig vanmorgen nog niet
whehehequote:
aah okee leukquote:Op zondag 14 februari 2010 17:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als hij niet doorgaat dan wordt hij op een later tijdstip als nog gedaan
plus de verengingen gaan naar meerder optochten in de omgeving
tweetyquote:
De noedels smaakten goed, maar ik heb nog steeds trek, dus ik vertrek zo even naar de keuken om nog wat eten te scoren.quote:
FF pauze, mn broer is zn wii age aan het bepalen, valt mij hij is 26quote:Op zondag 14 februari 2010 17:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tweety![]()
weer klaar met wiien
zijn wattequote:Op zondag 14 februari 2010 17:18 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
FF pauze, mn broer is zn wii age aan het bepalen, valt mij hij is 26
whuutquote:Op zondag 14 februari 2010 17:18 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Wat zat er in die noedelsquote:Op zondag 14 februari 2010 17:18 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
goed ideequote:Op zondag 14 februari 2010 17:17 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
De noedels smaakten goed, maar ik heb nog steeds trek, dus ik vertrek zo even naar de keuken om nog wat eten te scoren.
quote:
Door bepaalde oefeningen te doen kom je er achter wat je WII age is. Best lollig.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zijn watte![]()
kan je niet gewoon met dat ding gaan spelen
dus dat ding maakt je een stuk ouderquote:Op zondag 14 februari 2010 17:22 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Door bepaalde oefeningen te doen kom je er achter wat je WII age is. Best lollig.
Mn broer zijn wii age is 26 terwijl hij bijna 15 is.
Als je het slecht doet wel, als je het goed doet nietquote:Op zondag 14 februari 2010 17:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus dat ding maakt je een stuk ouder
dan maakt hij je jongerquote:Op zondag 14 februari 2010 17:26 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Als je het slecht doet wel, als je het goed doet niet
Handelen met voorkennis dusquote:Op zondag 14 februari 2010 17:28 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, en het helpt als je weet hoe de spelletjes werken
whehehe dat lijkt me ook welquote:Op zondag 14 februari 2010 17:28 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
zo kan ik het ook welquote:Op zondag 14 februari 2010 17:28 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
is alleen met aandelen strafbaarquote:
doet me denken aan die film met eddy murphyquote:Op zondag 14 februari 2010 17:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is alleen met aandelen strafbaar
trading placesquote:Op zondag 14 februari 2010 17:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
doet me denken aan die film met eddy murphy
die ja geweldige film om te zien vond ik datquote:
wat had jij graag willen winnen dan?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:43 schreef BrandX het volgende:
ladies & gents, graag vestig ik nog even de aandacht op deze gave prijsvraag
[WIN] Ferrari rijden, vliegen en meer (LAATSTE DAG!)
je hoeft er haast niets voor te doen, alleen maar hier Kadopagina, inzendingen only (LAATSTE DAG!!) posten welke prijs je zou willen winnen en waarom
En helaas mogen mods niet meedoen
De indoor skydivequote:Op zondag 14 februari 2010 17:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat had jij graag willen winnen dan?
Volgens mij zijn ze daar beneden de grote rivieren al een hele dag mee bezig hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond gaat er voor het eerst sinds 27 december 2009 bier gedronken wordenStop de persen
Spuit 11quote:Op zondag 14 februari 2010 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond gaat er voor het eerst sinds 27 december 2009 bier gedronken wordenStop de persen
oooew dat lijkt me ook wel erg tof jaquote:
dan heb je hier weinig mensen meer overquote:Op zondag 14 februari 2010 17:43 schreef BrandX het volgende:
ladies & gents, graag vestig ik nog even de aandacht op deze gave prijsvraag
[WIN] Ferrari rijden, vliegen en meer (LAATSTE DAG!)
je hoeft er haast niets voor te doen, alleen maar hier Kadopagina, inzendingen only (LAATSTE DAG!!) posten welke prijs je zou willen winnen en waarom
En helaas mogen mods niet meedoen
Al wel langer hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 17:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze daar beneden de grote vieren al een hele dag mee bezig hoor.
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs al 2 letters uit mijn post weggezopen.
waar?quote:
doe mij maar koffiequote:
het is toch wel ergquote:Op zondag 14 februari 2010 17:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs al 2 letters uit mijn post weggezopen.
thee is voor watjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |