Daarom had je mij toch wel even een simpele pm kunnen sturen? Het gaat niet om geld en kado`s het gaat om het idee!quote:Op zondag 14 februari 2010 16:18 schreef DaMart het volgende:
Ik vind eigenlijk dat jij je excuses aan moet bieden omdat je van mij verlangt dat ik meedoe met die commerciėle onzin. Ik dacht dat je om MIJ gaf, maar blijkbaar is wat wij hebben op zich niet bijzonder genoeg voor je![]()
.
Ik was net de popcorn aan het pakken. Jullie mogen best doorgaan hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 16:20 schreef --Tweety-- het volgende:
!
Maargoed, lets enjoy the rest of today and stop fighting!
Mja, ik geef haar iedere dag al al mijn liefde, dus ik dacht dat het wel goed zat tussen ons. Maar nee, mevrouw wil meer. En dat omdat het vandaag dan 14 februari is. Morgen is het de 15e... is mijn liefde dan ineens minder waard?quote:
Ik stuur je liever een blijk van mijn affectie op een moment dat je het niet verwacht. En dat kan elke dag zijn, behalve vandaagquote:Op zondag 14 februari 2010 16:20 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Daarom had je mij toch wel even een simpele pm kunnen sturen? Het gaat niet om geld en kado`s het gaat om het idee!
Maargoed, lets enjoy the rest of today and stop fighting!
Ok goed,quote:Op zondag 14 februari 2010 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik was net de popcorn aan het pakken. Jullie mogen best doorgaan hoor
That will be a first then!!!quote:Op zondag 14 februari 2010 16:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stuur je liever een blijk van mijn affectie op een moment dat je het niet verwacht. En dat kan elke dag zijn, behalve vandaag.
niet bepaaldquote:Op zondag 14 februari 2010 16:24 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ok goed,
Maar zijn er meer mensen die op 14/2 toch wel minstens een aardige PM van hunverwachten?
wat snap je niet meer danquote:Op zondag 14 februari 2010 16:26 schreef --Tweety-- het volgende:
Help:
Ik snap het allemaal niet meer, het word me een beetje teveel geloof ik.
whehehe lekker verwarrend danquote:Op zondag 14 februari 2010 16:28 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Dat weet ik zelf ook niet meer.
uhuh die houd wel van discusserenquote:Op zondag 14 februari 2010 16:30 schreef --Tweety-- het volgende:
Echt zonde dat GF er nu niet is, die had zich zo in deze discussie gemengd!
Sinds Jerry zijn TomTom aan haar gaf, loopt er telkens een tweelingkat likkebaardend achter haar aan... dat kan ze nog niet helemaal bevattenquote:
Die had ongetwijfeld een paar posts gemaakt in de trant van:quote:Op zondag 14 februari 2010 16:30 schreef --Tweety-- het volgende:
Echt zonde dat GF er nu niet is, die had zich zo in deze discussie gemengd!
quote:![]()
![]()
.
Oe, mag ik ook, heb honger gekregen van al dit gepost!quote:Op zondag 14 februari 2010 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
Valt nog wat tegen eigenlijk
Dus ben maar gegaan voor de noedels
O nee, wat is er?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:38 schreef Pheno het volgende:
En hup, weer iemand pissed off. Niet door Valentijn overigens, die onzin mogen ze houden.
natuurlijk, heb nog meer liggenquote:Op zondag 14 februari 2010 16:38 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Oe, mag ik ook, heb honger gekregen van al dit gepost!
wazzup dan?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:38 schreef Pheno het volgende:
En hup, weer iemand pissed off. Niet door Valentijn overigens, die onzin mogen ze houden.
Danku marcbquote:Op zondag 14 februari 2010 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
natuurlijk, heb nog meer liggen
*geeft kom noedels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |