... wordt natuurlijk weer zo'n verhaal over vlinders zonder schepnetje en buiken enzoquote:
Oh, jij bent meer van de vergoeding in natura zie ikquote:Op zondag 14 februari 2010 16:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zwolle-Zandvoort... dat worden heel wat wentelteefjes als vergoeding dan.
O nee, de vlinders zijn weggevlogen!quote:Op zondag 14 februari 2010 16:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
... wordt natuurlijk weer zo'n verhaal over vlinders zonder schepnetje en buiken enzo![]()
En dat terwijl de lente nog zooooo ver weg is
Geloof je het zelf?quote:
Tja, Taartje ook die wilde met MIJ trouwen...quote:Op zondag 14 februari 2010 16:04 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hey friem hoe is het?
Zie je dat van DM, overloper dat ie is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, jij bent meer van de vergoeding in natura zie ik
Maar ik doe nooit iets aan Valentijnsdagquote:Op zondag 14 februari 2010 16:07 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?![]()
En ehm, ik had zo op 14/2 wel ff n leuke PM verwacht ofzow,
O wacht, die laatste zin klinkt toch een beetje foutquote:Op zondag 14 februari 2010 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik doe nooit iets aan Valentijnsdag.
Dus je bent niet de enige die niets van mij gekregen heeft vandaag.
Dat word dus n xtra goed kado voor mij kopen om het goed te maken!quote:Op zondag 14 februari 2010 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik doe nooit iets aan Valentijnsdag.
Dus je bent niet de enige die niets van mij gekregen heeft vandaag.
Goed nieuws voor zaterdag! Ik heb ook nog wel een bak bouwblokjes staan waar we mee kunnen spelen!quote:Op zondag 14 februari 2010 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
Exit stage to the right.
Echt, de timing is geweldig...de plicht roept, ik ga lekker met blokjes bouwen![]()
![]()
![]()
Ben je jarig dan?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:11 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Dat word dus n xtra goed kado voor mij kopen om het goed te maken!
Laters meissiequote:Op zondag 14 februari 2010 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
Exit stage to the right.
Echt, de timing is geweldig...de plicht roept, ik ga lekker met blokjes bouwen![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
Exit stage to the right.
![]()
![]()
Jij hebt het een en ander goed te maken! Dat doe je met een kado!quote:
Toen ik 30 werd was de enige keer dat ik er echt een paar weken moeite mee hadquote:Op zondag 14 februari 2010 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vind 30 echt een mooie leeftijd![]()
ik kan niet wachten![]()
en dat meen ik echt hoor!
ik vind rimpeltjes ook mooi
Wat heb ik goed te maken dan?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:14 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Jij hebt het een en ander goed te maken! Dat doe je met een kado!
(aardige jongens doen dat met een kado)
een golddiggerquote:Op zondag 14 februari 2010 16:18 schreef DaMart het volgende:
Ik vind eigenlijk dat jij je excuses aan moet bieden omdat je van mij verlangt dat ik meedoe met die commerciële onzin. Ik dacht dat je om MIJ gaf, maar blijkbaar is wat wij hebben op zich niet bijzonder genoeg voor je![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |