Gelukkig maar!quote:Op zondag 14 februari 2010 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat doe ik je niet aan hoor!
* suikertaartje grijpt de telefoon en belt Igor weer af
dus als ik mensen veel help zouden ze mij ook moeten helpen eigenlijkquote:Op zondag 14 februari 2010 15:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
En hoe jij omgaat met het leven, zie je weer terug in hoe het leven omgaat met jou!
Ik bedoelde meer te zeggen dat als je zelf probeert zo veel mogelijk uit het leven te halen, je daar meer voor terugkrijgt dan wanneer je je afwachtend opstelt.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
dus als ik mensen veel help zouden ze mij ook moeten helpen eigenlijk
nou ja daar zijn de meningen over verdeeld
De hele week hoor, alleen op maandag, dinsdag en vrijdag komt er dan een mini-mannetje mee.quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 07:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en nou liggen jullie al in bed
O, dat is handig voor de tegels in de douche!quote:Op zondag 14 februari 2010 15:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De hele week hoor, alleen op maandag, dinsdag en vrijdag komt er dan een mini-mannetje mee.
Maar die kan poetsen, dus dat is ook wel handig
Ja, maar hij kan nog niet zo hoog hoor, tot net onder een meter denk ik, armpjes meegerekendquote:Op zondag 14 februari 2010 15:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dat is handig voor de tegels in de douche!
dan heb ik veel te snel geleefd want ik heb zon beetje alles al gedaan wat ik ooit heb willen doenquote:Op zondag 14 februari 2010 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer te zeggen dat als je zelf probeert zo veel mogelijk uit het leven te halen, je daar meer voor terugkrijgt dan wanneer je je afwachtend opstelt.
Ik begin nu pasquote:Op zondag 14 februari 2010 15:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan heb ik veel te snel geleefd want ik heb zon beetje alles al gedaan wat ik ooit heb willen doen
O, maar de tegels beginnen op vloerhoogtequote:Op zondag 14 februari 2010 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar hij kan nog niet zo hoog hoor, tot net onder een meter denk ik, armpjes meegerekend
ik niet ik heb geleefd als een rock&roll sterquote:
Daarmee wik ik nog wel eens een wedstrijdje met je aangaan, uitsluitend gebruik makend van kompas , plotter en passerquote:Op zondag 14 februari 2010 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
10 jaar geleden kon iedere vent kaartlezen. Wat is er gebeurd??
Sneller op de bestemming aankomenquote:Op zondag 14 februari 2010 10:45 schreef Pheno het volgende:
Ik snap het ook niet. Men wil gewoon dommer worden
Helemaal goedquote:Op zondag 14 februari 2010 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, maar de tegels beginnen op vloerhoogte. En anders heb ik wel een krukje voor hem!
Je kunt wel werken maar moet toch gewassen worden? Wat een doorzettingsvermogen!quote:Op zondag 14 februari 2010 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Werkdagen worden wat lastig ivm werk... Kun je zaterdag niet?
Top! Kom je met de auto of moet ik je oppikken op het station?quote:Op zondag 14 februari 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je kunt wel werken maar moet toch gewassen worden? Wat een doorzettingsvermogen!![]()
Zaterdag is ook goed
Ik kom wel met de auto als je reiskostenvergoeding doetquote:Op zondag 14 februari 2010 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Top! Kom je met de auto of moet ik je oppikken op het station?
Zwolle-Zandvoort... dat worden heel wat wentelteefjes als vergoeding danquote:Op zondag 14 februari 2010 16:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kom wel met de auto als je reiskostenvergoeding doet
...quote:Op zondag 14 februari 2010 16:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zwolle-Zandvoort... dat worden heel wat wentelteefjes als vergoeding dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |