vertelquote:Op zondag 14 februari 2010 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ik allemaal anders had willen doen.
Zal ik komen helpen?quote:Op zondag 14 februari 2010 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn aanvraag voor Thuiszorg is afgewezen.
O, er zijn genoeg dingen die ik met de wetenschap van nu vroeger anders had gedaan. Maar ik kan niet terug in de tijd, dus heeft het weinig zin om daar lang bij stil te staanquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe er zijn wel een paar periodes in mijn leven die anders had willen doen maar goed
wat geweest is dat is voorbij
Jij wil me komen wassen?quote:Op zondag 14 februari 2010 15:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zal ik komen helpen?
Ik heb toch even geen werk
giertjequote:
Je had het net nog over een rollator toch, what happened?quote:
dan wel een leven waar ik niet alles voor het kiezen hadquote:
alles goed?quote:
Nee, ik had het over de rollator van Fles en mijn thuiszorg! En de Thuiszorg helpt je met wassen en zoquote:Op zondag 14 februari 2010 15:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je had het net nog over een rollator toch, what happened?
Dat is vaker zo met levenquote:Op zondag 14 februari 2010 15:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan wel een leven waar ik niet alles voor het kiezen had
[..]
alles goed?
Oooh, okee...met een washandje, douchepuff, spons, scrubhandschoen, borstel of gewoon de blote handen?quote:Op zondag 14 februari 2010 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik had het over de rollator van Fles en mijn thuiszorg! En de Thuiszorg helpt je met wassen en zo.
Wat jij het prettigst vindtquote:Op zondag 14 februari 2010 15:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh, okee...met een washandje, douchepuff, spons, scrubhandschoen, borstel of gewoon de blote handen?
zag je dat, ik heb het topic geopendquote:
jups en er mee leren omgaan dat is de grote truukquote:
Dan wordt het een verrassingquote:
gister nogal laat gewordenquote:
aah das een goed teken dat het gezellig was dusquote:
Ik ben dol op verrassingen!quote:Op zondag 14 februari 2010 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan wordt het een verrassing
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
jups en er mee leren omgaan dat is de grote truuk
whehehe of dat inderdaadquote:Op zondag 14 februari 2010 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
veel hinkelen en af en toe wentelteefjes
En hoe jij omgaat met het leven, zie je weer terug in hoe het leven omgaat met jou!quote:Op zondag 14 februari 2010 15:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
jups en er mee leren omgaan dat is de grote truuk
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben dol op verrassingen!
Zo lang die verrassing er maar niet uit bestaat dat je stiekem een overjarige Rus met de naam Igor inhuurt, mij blinddoekt en hem het werk laat doen.
4 sneetjes oud broodquote:Op zondag 14 februari 2010 15:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe of dat inderdaad
maar goed ik ga zo effe douchen en dan naar de super eindelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |