Daarom had je mij toch wel even een simpele pm kunnen sturen? Het gaat niet om geld en kado`s het gaat om het idee!quote:Op zondag 14 februari 2010 16:18 schreef DaMart het volgende:
Ik vind eigenlijk dat jij je excuses aan moet bieden omdat je van mij verlangt dat ik meedoe met die commerciėle onzin. Ik dacht dat je om MIJ gaf, maar blijkbaar is wat wij hebben op zich niet bijzonder genoeg voor je![]()
.
Ik was net de popcorn aan het pakken. Jullie mogen best doorgaan hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 16:20 schreef --Tweety-- het volgende:
!
Maargoed, lets enjoy the rest of today and stop fighting!
Mja, ik geef haar iedere dag al al mijn liefde, dus ik dacht dat het wel goed zat tussen ons. Maar nee, mevrouw wil meer. En dat omdat het vandaag dan 14 februari is. Morgen is het de 15e... is mijn liefde dan ineens minder waard?quote:
Ik stuur je liever een blijk van mijn affectie op een moment dat je het niet verwacht. En dat kan elke dag zijn, behalve vandaagquote:Op zondag 14 februari 2010 16:20 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Daarom had je mij toch wel even een simpele pm kunnen sturen? Het gaat niet om geld en kado`s het gaat om het idee!
Maargoed, lets enjoy the rest of today and stop fighting!
Ok goed,quote:Op zondag 14 februari 2010 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik was net de popcorn aan het pakken. Jullie mogen best doorgaan hoor
That will be a first then!!!quote:Op zondag 14 februari 2010 16:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stuur je liever een blijk van mijn affectie op een moment dat je het niet verwacht. En dat kan elke dag zijn, behalve vandaag.
niet bepaaldquote:Op zondag 14 februari 2010 16:24 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ok goed,
Maar zijn er meer mensen die op 14/2 toch wel minstens een aardige PM van hunverwachten?
wat snap je niet meer danquote:Op zondag 14 februari 2010 16:26 schreef --Tweety-- het volgende:
Help:
Ik snap het allemaal niet meer, het word me een beetje teveel geloof ik.
whehehe lekker verwarrend danquote:Op zondag 14 februari 2010 16:28 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Dat weet ik zelf ook niet meer.
uhuh die houd wel van discusserenquote:Op zondag 14 februari 2010 16:30 schreef --Tweety-- het volgende:
Echt zonde dat GF er nu niet is, die had zich zo in deze discussie gemengd!
Sinds Jerry zijn TomTom aan haar gaf, loopt er telkens een tweelingkat likkebaardend achter haar aan... dat kan ze nog niet helemaal bevattenquote:
Die had ongetwijfeld een paar posts gemaakt in de trant van:quote:Op zondag 14 februari 2010 16:30 schreef --Tweety-- het volgende:
quote:![]()
![]()
.
Oe, mag ik ook, heb honger gekregen van al dit gepost!quote:Op zondag 14 februari 2010 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
Valt nog wat tegen eigenlijk
Dus ben maar gegaan voor de noedels
O nee, wat is er?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:38 schreef Pheno het volgende:
En hup, weer iemand pissed off. Niet door Valentijn overigens, die onzin mogen ze houden.
natuurlijk, heb nog meer liggenquote:Op zondag 14 februari 2010 16:38 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Oe, mag ik ook, heb honger gekregen van al dit gepost!
wazzup dan?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:38 schreef Pheno het volgende:
En hup, weer iemand pissed off. Niet door Valentijn overigens, die onzin mogen ze houden.
Danku marcbquote:Op zondag 14 februari 2010 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
natuurlijk, heb nog meer liggen
*geeft kom noedels
Kijk, dan steen we meteen weer gelijk! Jij een privékok, ik thuiszorg!quote:Op zondag 14 februari 2010 16:41 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Danku marcb![]()
![]()
--> Tweety gaat even haar maagje vullen met noedels
Neehoor, die thuiszorg kun je vergeten,quote:Op zondag 14 februari 2010 16:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk, dan steen we meteen weer gelijk! Jij een privékok, ik thuiszorg!
gedaanquote:Op zondag 14 februari 2010 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zag je dat, ik heb het topic geopend
te gezelligquote:Op zondag 14 februari 2010 15:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah das een goed teken dat het gezellig was dus
t kan nooit te gezellig zijnquote:Op zondag 14 februari 2010 16:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
netjes
[..]
gedaan![]()
[..]
te gezellig
Mjja, dan nog heb ik een betalingsverplichting in natura... die ligt nu min of meer contractueel vast doordat we die in de KSC overeen zijn gekomen!quote:Op zondag 14 februari 2010 16:44 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Neehoor, die thuiszorg kun je vergeten,
En als ik Suikertaartje vraag om een keer voor mij te zorgen, mag dat niet? Dat heet meten met twee matenquote:Marcb zorgt gewoon goed voor zijn mede ksc-ers!!! daar kun je op bouwen!
friemelquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:30 schreef --Tweety-- het volgende:
wel als we tot s'morgens 6 uur hebben na zitten kletsen en moppen aan het tappen zijn geweestquote:
Dan zou ik maar opschieten!quote:Op zondag 14 februari 2010 16:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel als we tot s'morgens 6 uur hebben na zitten kletsen en moppen aan het tappen zijn geweest![]()
en je zondagmiddag een afspraak heb staan om 3 uur
ben je niet ongelovelijk moe nu dan?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel als we tot s'morgens 6 uur hebben na zitten kletsen en moppen aan het tappen zijn geweest![]()
en je zondagmiddag een afspraak heb staan om 3 uur
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die had ongetwijfeld een paar posts gemaakt in de trant van:
[..]
we hebben mzzlquote:
Dat laagje van nog geen halve centimeter?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we hebben mzzl![]()
de sneeuw is een perfect excuus om niet te gaan![]()
no commentquote:Op zondag 14 februari 2010 16:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mjja, dan nog heb ik een betalingsverplichting in natura... die ligt nu min of meer contractueel vast doordat we die in de KSC overeen zijn gekomen!
[..]
En als ik Suikertaartje vraag om een keer voor mij te zorgen, mag dat niet? Dat heet meten met twee maten.
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben je niet ongelovelijk moe nu dan?
mja ik las et zonde vind ik dat maar goed als et echt zo glad is dan is dat ook niet echt verantwoordquote:Op zondag 14 februari 2010 16:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben aan die lange dagen wel gewend![]()
hoor net dat de optocht in maastricht is afgelast![]()
arme LL die wilde vandaag met JF en de kleine naar de optocht gaan kijken
hier ligt wel iets meerquote:Op zondag 14 februari 2010 16:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat laagje van nog geen halve centimeter?.
ik ben toch lief voor jouquote:Op zondag 14 februari 2010 16:57 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
no comment
en ik ga nu ff wii en met mn broer die tenminste lief voor me is
ik moet ook wel zeggen dat het terecht wordt afgelastquote:Op zondag 14 februari 2010 16:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik las et zonde vind ik dat maar goed als et echt zo glad is dan is dat ook niet echt verantwoord
mja als et echt zo glad is wel jammer voor de verenigingen die er zo hard aan gewerkt hebbenquote:Op zondag 14 februari 2010 17:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet ook wel zeggen dat het terecht wordt afgelast
de optocht komt dan nog wel een andere keer.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja als et echt zo glad is wel jammer voor de verenigingen die er zo hard aan gewerkt hebben
serieus worden er vaker optochten gehouden dan?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de optocht komt dan nog wel een andere keer.
Pff, gelukkig vanmorgen nog nietquote:Op zondag 14 februari 2010 16:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier ligt wel iets meer![]()
en bij me schoonouders ligt nog veel meer
Iemand in dipstand. En dat is er geen uit de Kamasutra, dat kan die symfonische neukert wel beamen.quote:
Morgen of volgend jaar dan.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de optocht komt dan nog wel een andere keer.
ik kan daar zo slecht tegen als ik dat soort dingen leesquote:
als hij niet doorgaat dan wordt hij op een later tijdstip als nog gedaanquote:Op zondag 14 februari 2010 17:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
serieus worden er vaker optochten gehouden dan?
dat weet ik niet toen ging ik naar me bedquote:Op zondag 14 februari 2010 17:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Pff, gelukkig vanmorgen nog niet
whehehequote:
aah okee leukquote:Op zondag 14 februari 2010 17:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als hij niet doorgaat dan wordt hij op een later tijdstip als nog gedaan
plus de verengingen gaan naar meerder optochten in de omgeving
tweetyquote:
De noedels smaakten goed, maar ik heb nog steeds trek, dus ik vertrek zo even naar de keuken om nog wat eten te scoren.quote:
FF pauze, mn broer is zn wii age aan het bepalen, valt mij hij is 26quote:Op zondag 14 februari 2010 17:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tweety![]()
weer klaar met wiien
zijn wattequote:Op zondag 14 februari 2010 17:18 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
FF pauze, mn broer is zn wii age aan het bepalen, valt mij hij is 26
whuutquote:Op zondag 14 februari 2010 17:18 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Wat zat er in die noedelsquote:Op zondag 14 februari 2010 17:18 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
goed ideequote:Op zondag 14 februari 2010 17:17 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
De noedels smaakten goed, maar ik heb nog steeds trek, dus ik vertrek zo even naar de keuken om nog wat eten te scoren.
quote:
Door bepaalde oefeningen te doen kom je er achter wat je WII age is. Best lollig.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zijn watte![]()
kan je niet gewoon met dat ding gaan spelen
dus dat ding maakt je een stuk ouderquote:Op zondag 14 februari 2010 17:22 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Door bepaalde oefeningen te doen kom je er achter wat je WII age is. Best lollig.
Mn broer zijn wii age is 26 terwijl hij bijna 15 is.
Als je het slecht doet wel, als je het goed doet nietquote:Op zondag 14 februari 2010 17:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus dat ding maakt je een stuk ouder
dan maakt hij je jongerquote:Op zondag 14 februari 2010 17:26 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Als je het slecht doet wel, als je het goed doet niet
Handelen met voorkennis dusquote:Op zondag 14 februari 2010 17:28 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, en het helpt als je weet hoe de spelletjes werken
whehehe dat lijkt me ook welquote:Op zondag 14 februari 2010 17:28 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
zo kan ik het ook welquote:Op zondag 14 februari 2010 17:28 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
is alleen met aandelen strafbaarquote:
doet me denken aan die film met eddy murphyquote:Op zondag 14 februari 2010 17:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is alleen met aandelen strafbaar
trading placesquote:Op zondag 14 februari 2010 17:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
doet me denken aan die film met eddy murphy
die ja geweldige film om te zien vond ik datquote:
wat had jij graag willen winnen dan?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:43 schreef BrandX het volgende:
ladies & gents, graag vestig ik nog even de aandacht op deze gave prijsvraag
[WIN] Ferrari rijden, vliegen en meer (LAATSTE DAG!)
je hoeft er haast niets voor te doen, alleen maar hier Kadopagina, inzendingen only (LAATSTE DAG!!) posten welke prijs je zou willen winnen en waarom
En helaas mogen mods niet meedoen
De indoor skydivequote:Op zondag 14 februari 2010 17:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat had jij graag willen winnen dan?
Volgens mij zijn ze daar beneden de grote rivieren al een hele dag mee bezig hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond gaat er voor het eerst sinds 27 december 2009 bier gedronken wordenStop de persen
Spuit 11quote:Op zondag 14 februari 2010 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond gaat er voor het eerst sinds 27 december 2009 bier gedronken wordenStop de persen
oooew dat lijkt me ook wel erg tof jaquote:
dan heb je hier weinig mensen meer overquote:Op zondag 14 februari 2010 17:43 schreef BrandX het volgende:
ladies & gents, graag vestig ik nog even de aandacht op deze gave prijsvraag
[WIN] Ferrari rijden, vliegen en meer (LAATSTE DAG!)
je hoeft er haast niets voor te doen, alleen maar hier Kadopagina, inzendingen only (LAATSTE DAG!!) posten welke prijs je zou willen winnen en waarom
En helaas mogen mods niet meedoen
Al wel langer hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 17:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze daar beneden de grote vieren al een hele dag mee bezig hoor.
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs al 2 letters uit mijn post weggezopen.
waar?quote:
doe mij maar koffiequote:
het is toch wel ergquote:Op zondag 14 februari 2010 17:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs al 2 letters uit mijn post weggezopen.
thee is voor watjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |