Iemand in dipstand. En dat is er geen uit de Kamasutra, dat kan die symfonische neukert wel beamen.quote:
Morgen of volgend jaar dan.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de optocht komt dan nog wel een andere keer.
ik kan daar zo slecht tegen als ik dat soort dingen leesquote:
als hij niet doorgaat dan wordt hij op een later tijdstip als nog gedaanquote:Op zondag 14 februari 2010 17:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
serieus worden er vaker optochten gehouden dan?
dat weet ik niet toen ging ik naar me bedquote:Op zondag 14 februari 2010 17:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Pff, gelukkig vanmorgen nog niet
whehehequote:
aah okee leukquote:Op zondag 14 februari 2010 17:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als hij niet doorgaat dan wordt hij op een later tijdstip als nog gedaan
plus de verengingen gaan naar meerder optochten in de omgeving
tweetyquote:
De noedels smaakten goed, maar ik heb nog steeds trek, dus ik vertrek zo even naar de keuken om nog wat eten te scoren.quote:
FF pauze, mn broer is zn wii age aan het bepalen, valt mij hij is 26quote:Op zondag 14 februari 2010 17:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tweety![]()
weer klaar met wiien
zijn wattequote:Op zondag 14 februari 2010 17:18 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
FF pauze, mn broer is zn wii age aan het bepalen, valt mij hij is 26
whuutquote:Op zondag 14 februari 2010 17:18 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Wat zat er in die noedelsquote:Op zondag 14 februari 2010 17:18 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
goed ideequote:Op zondag 14 februari 2010 17:17 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
De noedels smaakten goed, maar ik heb nog steeds trek, dus ik vertrek zo even naar de keuken om nog wat eten te scoren.
quote:
Door bepaalde oefeningen te doen kom je er achter wat je WII age is. Best lollig.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zijn watte![]()
kan je niet gewoon met dat ding gaan spelen
dus dat ding maakt je een stuk ouderquote:Op zondag 14 februari 2010 17:22 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Door bepaalde oefeningen te doen kom je er achter wat je WII age is. Best lollig.
Mn broer zijn wii age is 26 terwijl hij bijna 15 is.
Als je het slecht doet wel, als je het goed doet nietquote:Op zondag 14 februari 2010 17:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus dat ding maakt je een stuk ouder
dan maakt hij je jongerquote:Op zondag 14 februari 2010 17:26 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Als je het slecht doet wel, als je het goed doet niet
Handelen met voorkennis dusquote:Op zondag 14 februari 2010 17:28 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, en het helpt als je weet hoe de spelletjes werken
whehehe dat lijkt me ook welquote:Op zondag 14 februari 2010 17:28 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, en het helpt als je weet hoe de spelletjes werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |