Kijk, dan steen we meteen weer gelijk! Jij een privékok, ik thuiszorg!quote:Op zondag 14 februari 2010 16:41 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Danku marcb![]()
![]()
--> Tweety gaat even haar maagje vullen met noedels
Neehoor, die thuiszorg kun je vergeten,quote:Op zondag 14 februari 2010 16:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk, dan steen we meteen weer gelijk! Jij een privékok, ik thuiszorg!
gedaanquote:Op zondag 14 februari 2010 15:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zag je dat, ik heb het topic geopend
te gezelligquote:Op zondag 14 februari 2010 15:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah das een goed teken dat het gezellig was dus
t kan nooit te gezellig zijnquote:Op zondag 14 februari 2010 16:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
netjes
[..]
gedaan![]()
[..]
te gezellig
Mjja, dan nog heb ik een betalingsverplichting in natura... die ligt nu min of meer contractueel vast doordat we die in de KSC overeen zijn gekomen!quote:Op zondag 14 februari 2010 16:44 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Neehoor, die thuiszorg kun je vergeten,
En als ik Suikertaartje vraag om een keer voor mij te zorgen, mag dat niet? Dat heet meten met twee matenquote:Marcb zorgt gewoon goed voor zijn mede ksc-ers!!! daar kun je op bouwen!
friemelquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:30 schreef --Tweety-- het volgende:
Echt zonde dat GF er nu niet is, die had zich zo in deze discussie gemengd!
wel als we tot s'morgens 6 uur hebben na zitten kletsen en moppen aan het tappen zijn geweestquote:
Dan zou ik maar opschieten!quote:Op zondag 14 februari 2010 16:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel als we tot s'morgens 6 uur hebben na zitten kletsen en moppen aan het tappen zijn geweest![]()
en je zondagmiddag een afspraak heb staan om 3 uur
ben je niet ongelovelijk moe nu dan?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel als we tot s'morgens 6 uur hebben na zitten kletsen en moppen aan het tappen zijn geweest![]()
en je zondagmiddag een afspraak heb staan om 3 uur
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die had ongetwijfeld een paar posts gemaakt in de trant van:
[..]
we hebben mzzlquote:
Dat laagje van nog geen halve centimeter?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we hebben mzzl![]()
de sneeuw is een perfect excuus om niet te gaan![]()
no commentquote:Op zondag 14 februari 2010 16:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mjja, dan nog heb ik een betalingsverplichting in natura... die ligt nu min of meer contractueel vast doordat we die in de KSC overeen zijn gekomen!
[..]
En als ik Suikertaartje vraag om een keer voor mij te zorgen, mag dat niet? Dat heet meten met twee maten.
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben je niet ongelovelijk moe nu dan?
mja ik las et zonde vind ik dat maar goed als et echt zo glad is dan is dat ook niet echt verantwoordquote:Op zondag 14 februari 2010 16:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben aan die lange dagen wel gewend![]()
hoor net dat de optocht in maastricht is afgelast![]()
arme LL die wilde vandaag met JF en de kleine naar de optocht gaan kijken
hier ligt wel iets meerquote:Op zondag 14 februari 2010 16:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat laagje van nog geen halve centimeter?.
ik ben toch lief voor jouquote:Op zondag 14 februari 2010 16:57 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
no comment
en ik ga nu ff wii en met mn broer die tenminste lief voor me is
ik moet ook wel zeggen dat het terecht wordt afgelastquote:Op zondag 14 februari 2010 16:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik las et zonde vind ik dat maar goed als et echt zo glad is dan is dat ook niet echt verantwoord
mja als et echt zo glad is wel jammer voor de verenigingen die er zo hard aan gewerkt hebbenquote:Op zondag 14 februari 2010 17:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet ook wel zeggen dat het terecht wordt afgelast
de optocht komt dan nog wel een andere keer.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja als et echt zo glad is wel jammer voor de verenigingen die er zo hard aan gewerkt hebben
serieus worden er vaker optochten gehouden dan?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de optocht komt dan nog wel een andere keer.
Pff, gelukkig vanmorgen nog nietquote:Op zondag 14 februari 2010 16:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier ligt wel iets meer![]()
en bij me schoonouders ligt nog veel meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |