Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat stomme carnaval ookquote:Op zondag 14 februari 2010 12:46 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga me zo eens door de sneeuw wagen, voor de carnavalsoptocht de boel op slot gooit...
op zondag?quote:Op zondag 14 februari 2010 12:47 schreef Giertje het volgende:
ik ga zometeen naar buiten als de super los is
ik had het niet doorquote:Op zondag 14 februari 2010 12:48 schreef indahnesia.com het volgende:
8 minuten godverdomme. En ik maar wachten
Niet gezien, ik zag alleen dat het topic vol was, en wachtte op de nieuwequote:Op zondag 14 februari 2010 12:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik had het niet door![]()
wel mooie lapo he?
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:49 schreef indahnesia.com het volgende:
En tickets boeken is leuk. Voelde me net een beetje schuldig dat ik een hoog tarief moest rekenen (rest was al volgeboekt), maar dat maakte voor de koper niet uit, die had nog niet eerder zo goedkoop kunnen boeken.
daar zat ik ook op te wachtenquote:Op zondag 14 februari 2010 12:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Niet gezien, ik zag alleen dat het topic vol was, en wachtte op de nieuwe
Volgende keer roep je wel even he?quote:Op zondag 14 februari 2010 12:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Niet gezien, ik zag alleen dat het topic vol was, en wachtte op de nieuwe
Ja, dat is dus echt niet mijn dingquote:
Vermoed van wel ja..quote:Op zondag 14 februari 2010 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Dat is wel erg grappig! Die was gewoon van zijn stoel gevallen als je een lager tarief had kunnen rekenen?
uhuh ik haat wachtenquote:Op zondag 14 februari 2010 12:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vervelend he.. dat wachten steeds.
De wijk waar ik woon was vroeger een buurtschap, en hier leeft carnaval volopquote:Op zondag 14 februari 2010 12:53 schreef Giertje het volgende:
hier is gelukkig geen carnaval dus heb er ook geen last van
hier echt nietquote:Op zondag 14 februari 2010 12:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De wijk waar ik woon was vroeger een buurtschap, en hier leeft carnaval volop
Sowieso wordt hier erg veel georganiseerd.
Nou, iedereen is me echt heel heel dankbaarquote:
ik woon gewoon in apeldoorn zo bijzonder grote stad is dat nietquote:Op zondag 14 februari 2010 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
Wonen jullie allemaal in de grote boze stad ofzo, met zondag-open-supermarkten?
Nee hoor, ondanks 70.000 inwoners is dit nog steeds een dorp, en ik woon op het randje van West-Friesland.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
waar kom jij vandaan dan?quote:
Hier in het dorp is ook niets open. Moet er voor naar Rotterdam als ik zou willenquote:
ik zal mijn best doen.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Volgende keer roep je wel even he?
Ik woon in een groot boos land zonder gezijk. Hier zijn supermarkten alle dagen van het jaar open, hoewel op 1e kerstdag, de eerste dag van het Suikerfeest en nieuwjaarsdag pas om 12 uur in de middag.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, is leuk hoor!quote:Op zondag 14 februari 2010 12:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dus als ik terug in de tijd wil moet ik bij jou op visite?
Suikerfeest?quote:Op zondag 14 februari 2010 13:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik woon in een groot boos land zonder gezijk. Hier zijn supermarkten alle dagen van het jaar open, hoewel op 1e kerstdag, de eerste dag van het Suikerfeest en nieuwjaarsdag pas om 12 uur in de middag.
en daar zijn de supers niet openquote:
nee, echt niets is openquote:Op zondag 14 februari 2010 13:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
en daar zijn de supers niet open![]()
vreemd van zon stad zou je het wel verwachten
arme jij en zondagen zijn al zo verschrikkelijk saaiquote:
mijn zondagen zijn doorgaans geweldig!quote:Op zondag 14 februari 2010 13:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
arme jij en zondagen zijn al zo verschrikkelijk saai
lucky you mijnes zijn echt een kwellingquote:Op zondag 14 februari 2010 13:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn zondagen zijn doorgaans geweldig!![]()
waarom?quote:Op zondag 14 februari 2010 13:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
lucky you mijnes zijn echt een kwelling
omdat ik me dan altijd stierlijk verveel de dag duurt altijd zo lang na mijn ideequote:
Hier zijn ook de winkels open op zondag hoor, en wij hebben maar 16.000 inwonersquote:Op zondag 14 februari 2010 12:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, ondanks 70.000 inwoners is dit nog steeds een dorp, en ik woon op het randje van West-Friesland.
dan dan dan...moet je iets gaan doenquote:Op zondag 14 februari 2010 13:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
omdat ik me dan altijd stierlijk verveel de dag duurt altijd zo lang na mijn idee
Sodemieter!quote:Op zondag 14 februari 2010 13:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier zijn ook de winkels open op zondag hoor, en wij hebben maar 16.000 inwoners.
Hihi..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |